بهترین مکان‌ها برای خرید سوغات در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین مکان‌ها برای خرید سوغات در مالدیو

مالدیو ممکن است بهشت خرید نباشد، اما مطمئنا مکانی عالی برای خرید سوغاتی و یادگاری‌هایی است که شما را به یاد سفر زیبای مالدیو می‌اندازد. بنابراین، اگر در تور مالدیو در ساحل دراز نمی‌کشید و آفتاب نمی‌گیرید، به بهترین مکان‌ها برای خرید بروید. از بازارهای خیابانی و محلی، بوتیک‌های سطح بالا گرفته تا فروشگاه‌های سوغاتی در مقیاس کوچک قطعاً نیازهای خرید شما را برآورده می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند فرهنگ این جزیره آرام را هم تجربه کنید. به تمام مکان‌های شگفت‌انگیز برای خرید و چیزهایی که می‌توانید بخرید نگاه کنید تا تجربه لذت‌بخشی از خرید در مالدیو رویایی داشته باشید. اگر اهل خرید هستید و نمی‌توانید در تعطیلات هم در برابر کشیدن کارت خود مقاومت کنید، نگران نباشید. شما می‌توانید با خرید بسیاری از کالاها و چیزهای بومی از فروشگاه‌های محلی در این جزیره با یک تجربه استثنایی از خرید لذت ببرید.

 

۱. بازار محلی ماله، طعم محلی پر جنب و جوش مالدیو Male Local Market ,The Vibrant Local Flavor Of Maldives

به محض ورود به بازار محلی ماله، خرید در مالدیو هیجان‌انگیز می‌شود. این بازار بزرگ یکی از محبوب‌ترین بازارهای خیابانی این جزیره است که در اسکله شمالی واقع شده است. این بازار که مورد علاقه مردم محلی به شمار می‌رود، با غرفه‌های متعددی که صنایع دستی محلی، یادگاری‌ها و اقلام هدیه می‌فروشند، خارجی‌ها را نیز وسوسه می‌کند. کیوسک‌هایی که تنقلات محلی می‌فروشند هم از نکات برجسته این بازار محسوب می‌شوند. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب است. شما می‌توانید از بازار محلی ماله پایتخت مالدیو شیرینی بسته‌بندی شده، خیار شور محلی در بطری و سوغاتی‌هایی مانند مینیاتوری از قایق، تخت خواب نخل، دکوراسیون خانه ساخته شده از صدف دریایی و شیر نارگیل تازه خریداری کنید.

 

۱۲ فعالیت رمانتیک در سفر به مالدیو

آدرس: Male’ Higun, Mal, Maldives

 

۲. مرکز خرید Majeedhee Magu

مرکز خرید Majedhee Magu یک بازار خیابانی گسترده در مالدیو است که دقیقا در قلب شهر واقع شده است. از پوشاک و لوازم جانبی گرفته تا کالاهای الکترونیکی، همه چیز به راحتی در دسترس است. به هیچ چیز بسنده نکنید، چانه‌زنی هنگام خرید در مالدیو مهم است. برخی از گزینه‌های غذاخوری شگفت‌انگیز مانند کافه آسیانا وجود دارد که می‌توانید غذاهای لذیذ مالدیو را در آنجا میل کنید. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب است. شما می‌توانید از Majedhee Magu چیزهایی مانند لوازم آرایشی، جواهرات، چیپس ماهی خشک و کنسرو ماهی دودی بخرید.

آدرس: Majedhee Magu Road, Male, Maldives

 

۳. فروشگاه زیبایی فانتزی Le Cute بدون عوارض

اگر به محصولات زیبایی به خصوص عطر علاقه دارید، از Le Cute که یک فروشگاه زیبایی مشهور در مالدیو است، دیدن کنید. یک فروشگاه شیک که با لوازم آرایشی، محصولات مراقبت بهداشتی و محصولات گیاهی سروکار دارد. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب و جمعه‌ها از ۴ تا ۶ بعدازظهر و از ۸ عصر تا ۱۱ شب است. از فروشگاه Le Cute می‌توانید بهترین عطرها را بخرید.

 

اقامت در مالدیو برای تمامی بودجه‌ها

آدرس: Majedhee Magu Road, Male, Maldives

 

۴. مرکز تجارت STO ، یک مرکز خرید شلوغ

مرکز تجارت STO یک تجربه خرید مناسب در مالدیو را به شما ارائه می‌دهد. طبقه اول این مرکز خرید دارای بخش لوازم خانه و طبقه دوم و سوم دارای چیزهایی هستند که برای سوغاتی مناسبند. مرکز تجارت STO که هر روز مورد بازدید بسیاری از افراد محلی و گردشگران تور مالدیو قرار می‌گیرد، یک ابرفروشگاه شلوغ و مطمئناً یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در مالدیو است. زمان بازدید از این مرکز خرید از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب است. شما می‌توانید از فروشگاه‌های STO یادگاری‌های محلی خاص، صنایع دستی و ابزارهای الکترونیکی بخرید.

آدرس: Orchid Magu, Male, Maldives

 

۵. بازار جزیره Island Bazaar، یک بوتیک زیبا به سبک اروپایی

تجربه خرید در بازار جزیره برای همیشه منحصر به فرد خواهد بود زیرا این بوتیک شیک نه تنها محصولات بی‌نظیری را به فروش می‌رساند، بلکه صنایع دستی پیچیده صنعتگران محلی را نیز تبلیغ می‌کند. کوسن، کیف شانه یا آهنربای یخچال دست ساز، طرح‌های زیبا و تکرار نشدنی دارند. این یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در مالدیو است و اگر می‌خواهید چیزی منحصر به فرد و شیک را به نزدیکان و عزیزان خود هدیه دهید، حتما سری به این بازار بزنید و جواهرات دست ساز، روسری، ماکرام و ظروف دست‌ساز بخرید. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و روزهای جمعه از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۶ عصر است.

 

تفریحات هیجان‌انگیز در تور مالدیو

آدرس: M.Karishma ، Fareedhee Magu، Male’

 

۶. مرکز خرید سنترو Centro Mall، پر از برندهای پر زرق و برق

اگر به دنبال برندهای لوکس، رستوران‌های خوب و سالن‌های بازی هستید، به مرکز خرید سنترو در Hulhumale بروید. با میزبانی بیش از سی فروشگاه برند و فروشگاه‌های شاخص، سالن‌های اسپا و غذاخوری‌هایی در سطح جهانی مانند بازار ماهی منهتن، بدون شک کلاسیک‌ترین مکان خرید لوکس در مالدیو است. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب است. بهترین خرید از مرکز خرید سنترو می‌تواند پوشاک و لوازم خانگی باشد.

آدرس: Hulhumale

 

۷. مرکز خرید Chaandhanee Magu ، بهترین کالاهای داخلی و وارداتی

یکی از مراکز خرید محبوب مالدیو Chaandhanee Magu است. جایی که مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از صنایع دستی محلی و همچنین کالاهای خارجی را به گردشگران ارائه می‌دهد. از آنجایی که بیشتر کالاهای وارداتی از سنگاپور خریداری می‌شود، مردم محلی اغلب Chaandhanee Magu را به عنوان بازار سنگاپور هم می‌نامند. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب است. چیزهایی که می‌توانید از این بازار بخرید، تشک با طرح های هندسی، بافته شده با الیاف محلی و قایق‌های مینیاتوری چوبی است.

 

شهرهای توریستی مالدیو را بشناسیم

آدرس: North Male Atoll

 

۸. نالا بوتیک Nala Boutique، یک فروشگاه مد در مالدیو

مجموعه‌ای از لباس‌ها و اکسسوری‌های شیک و گران قیمت قطعا در بوتیک نالا شما را مجذوب خود می‌کند. این بوتیک یکی از فروشگاه‌های محبوب کادو و لباس در مالدیو است که در داخل استراحتگاه Kurumba Maldives واقع شده است. از اسباب‌بازی‌های ساحلی، لباس‌های بچه‌گانه تا لباس‌های زنانه را در این فروشگاه خواهید یافت. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب است. از بوتیک نالا حتما روغن نارگیل، لباس ساحلی شیک و زیورآلات بخرید.

آدرس: Kurumba Maldives، Vihamanafushi، North Male Atoll Maldives

 

۹. فروشگاه سوغات آنگولو Angolo Souvenir Shop، سوغاتی‌های هنری

در حالی که مکان‌های زیادی برای خرید سوغات در مالدیو وجود دارد، فروشگاه سوغات آنگولو بهترین آنها محسوب می‌شود. این فروشگاه کوچک که در جزیره Maafushi در سواحل ماهه واقع شده است، چیزهای واقعاً عجیب و هنری دارد که فرهنگ مالدیو را در خود منعکس می‌کند و افرادی که فروشگاه را اداره می‌کنند هم بسیار شیرین و مودب هستند. خرید چیزهایی مانند جاکلیدی عجیب و غریب، کیف، پیراهن، مگنت و آهنربای روی یخچال و چای مالدیو با نرخ‌های معقول از جمله بهترین کارهایی است که می‌توانید در Maafushi، مالدیو انجام داد. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

 

بهترین هتل‌های مالدیو (قسمت اول)

آدرس: Maafushi، South Male Atoll، Valu Magu، H 29548

 

۱۰. فروشگاه هنری Oevaali برای دوستداران هنر

فروشگاه هنری Oevaali توسط خواهران رانیا و رایا منصور در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و به آشنایی مردم با فرهنگ و میراث مالدیو از طریق هنر و طراحی اختصاص دارد. این فروشگاه هنری و سوغاتی دارای طیف وسیعی از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و بسیاری دیگر از سوغاتی‌های مالدیو است. فروشگاه هنر Oevaali به عنوان یک برند برتر برای سبک زندگی و هنر محلی در نظر گرفته می‌شود و محصولات ۱۰۰٪ مالدیوی تضمین شده است. اگرچه به دلیل تاریخ، محبوبیت و کیفیت کمی گران است، اما هنر و صنایع دستی که از این مکان می‌خرید ارزش هر پنی را دارد و اقلام هدیه‌ای فوق‌العاده‌ای همچون لوازم ساخته شده از پوسته و نارگیل و نقاشی برای دوستان و خانواده پیدا خواهید کرد. زمان بازدید و خرید از این بازار از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر است.

آدرس: H. Gaathu Giri, Bodufungandu Magu, Male 2000

 

۱۱. فرودگاه بین المللی ماله Male International Airport برای خرید لحظه آخری

به محض خروج از گمرک و مهاجرت در فرودگاه، خرید خود را شروع کنید. به بخش معاف از مالیات فرودگاه بین‌المللی ماله بروید، جایی که انواع فروشگاه‌ها را پیدا خواهید کرد. این یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌های خرید در تور مالدیو است. اگر فراموش کرده‌اید برای دوستان یا خانواده خود چیزی بخرید، می‌توانید خرید لحظه آخری خود را از فرودگاه انجام دهید. این کاری است که اکثر مسافران انجام می‌دهند. فروشگاه‌های واقع در فرودگاه در هر ساعتی از شبانه روز باز هستد و شما می‌توانید از آنجا توندو کونا، محصولات لاکی، دونیس، سارونگ‌های مالدیو، نارگیل و جواهرات سنتی بخرید.

 

۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

آدرس: Airport Main Rd, 22000, Maldives

 

۱۲. فروشگاه در ریزورت، وقتی که در یک جزیره سرگردان می‌شوید

اگر در اقامتگاهی در مالدیو اقامت دارید، حتما داخل استراحتگاه شما یک فروشگاه وجود دارد که می‌توانید از آنجا چیزهای خوبی برای سوغاتی بخرید. هر چند ممکن است قیمت اجناس در این مکان‌ها کمی گزاف باشند. اما اگر پول دارید، پس چه کسی مانع شما می‌شود؟ این فروشگاه‌های تفریحی زمانی که در جزیره‌ای سرگردان می‌مانید و هیچ مرکز خریدی در مالدیو در اطرافتان ندارید، مفید هستند. اگر چیزی ارزشمند توجه شما را جلب کرد، در خرید آن تردید نکنید. زمان بازدید و خرید از این فروشگاه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب است و می‌توانید هر آنچه که بخواهید از جمله توندو کونا، محصولات لاکی، دونیس، سارونگ‌های مالدیو، نارگیل، جواهرات سنتی و چیزهای بیشتری را در آنجا پیدا کنید.

آدرس: مالدیو

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران