معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

خرید کردن همیشه برای گردشگران بسیار جذاب بوده است. طوری که خرید به یکی از تفریحات اصلی در هر سفری تبدیل شده است. مخصوصا اگر به کشور گردشگی خارجی سفر کرده باشید لذت خرید و گشت و گزار در بازارها و مراکز خرید دوچندان می‌شود. طبق این گفته در این مقاله سعی داریم تا به معرفی یکی از مراکز خرید جذاب و دیدنی کوش آداسی بپردازیم. مرکز خرید آکدوگان یکی از ۵ مرکز خرید برتری است که توریست‌ها می‌توانند در تور کوش آداسی با رفتن به آن لذت یک روز به یادماندنی در خرید را برای خود رقم بزنند. پس اگر عاشق خرید در سفر هستید و قصد دارید تا سفر به کوش آداسی را در برنامه‌های گردشگری خود قرار دهید در این مقاله همراه ما باشید تا با مرکز خرید آکدوگان آشنا شوید.

 

معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی یکی از بهترین مکان‌هایی است که عاشقان خرید می‌توانند در آن به گردش و خرید بپردازند. در این مکان می‌توان از فروشگاه‌ها و غرفه‌های متنوعی دیدن کرد. این مغازه‌ها در دو قسمت روباز و مسقف قرار گرفته‌اند. از جمله کالاهایی که در این مکان به فروش می‌رسند، می‌توان به انواع پوشاک برای تمامی سنین و تمامی سبک‌ها اشاره کرد. در کنار تنوع بالایی که محصولات این مرکز خرید دارند قیمت‌های مناسب و حتی ارزان نیز توجه خریداران را به خود جلب می‌کند. توریست‌ها می‌توانند به منظور خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان و همچنین خود به این مکان مراجعه کنند. خبر خوب اینکه تمامی محصولاتی که در مرکز خرید آکدوگان به فروش می‌رسند تولید ترکیه بوده و خبری از محصولات بی‌کیفیت و چینی در آن نیست. پس اگر علاقه زیادی به خرید کردن دارید و از طرفی دوست دارید تا یک خرید باکیفیت و قیمت مناسبی انجام دهید آکدوگان یکی از بهترین گزینه‌ها در سفر به کوش آداسی خواهد بود.

 

امکانات مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

همان طور که گفته شد آکدوگان یکی از بهترین مراکز خریدی است که به ارائه کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب توانسته توجه اغلب افراد را به خود جلب کند. اما این مرکز خرید علاوه بر داشتن بوتیک‌ها و مغازه‌های متنوع و گوناگون انواع امکانات تفریحی و رفاهی را نیز فراهم کرده است تا گردشگران بتوانند به راحتی و بدون اذیت یک روز به یادماندنی و راحتی را در حین خرید تجربه کنند. از جمله امکانات فراهم شده در این مرکز خرید می‌توان به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعددی با منو متنوع اشاره کرد. در نتیجه خریداران می‌توانند در صورت تمایل در یکی از این رستوران‌ها و یا کافه‌ها نشسته و از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ لذت ببرند. علاوه بر آن سینمای بزرگی در این مرکز خرید تعبیه شده که بهترین فیلم‌های روز سینمای ترکیه و دنیا را به نمایش می‌گذارد. به غیر از این موارد می‌توان به سرویس بهداشتی، صندلی استراحت، آنتن دهی اینترنت و موبایل، فضای سبز، پارکینگ و بخش اطلاعات تعبیه شده در آن اشاره کرد.

 

وسایل مورد نیاز در سفر به کوش آداسی

 

مسیر دستیابی به مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی در مرکز این شهر ساحلی قرار گرفته و تمامی توریست‌ها می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. برای دستیابی سریع به این مرکز خرید کافی است تا تاکسی کرایه کرده و خود را به آن برسانید. همچنین به دلیل نزدیک بودن ایستگاه مترو به آن می‌توانید از مترو نیز استفاده کنید. متروهای کوش آداسی همیشه خلوت بوده و با هزینه کم می‌توانید در سطح شهر جا به جا شوید. در زیر آدرس دقیق این مکان برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر آورده شده است:

 

۴ تفریح گروهی در سفر به کوش آداسی

  • ترکیه، کوش آداسی، محله جامیلیبیر، خیابان کهلمانلار

در صورت تمایل به خرید و گردش در آکدوگان باید در ساعات بین ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در آن حضور داشته باشید. برای اینکه بتوانید از تمامی مغازه‌های آن دیدن کنید مدت زمانی در حدود ۳ ساعت را برای این بازدید باید اختصاص دهید. این مرکز خرید در ۳ طبقه ساخته شده و دارای تعداد زیادی غرفه‌های متنوع و گوناگون است.

علاوه بر خرید کردن در مرکز خرید آکدوگان می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن نیز دیدن کنید. از جمله نزدیک‌ترین مکان‌ها برای بازدید عبارتند از:

  • دروازه قلعه کوش آداسی (کاستل گیت)
  • کاروانسرای تاریخی کوش آداسی
  • جزیره کبوتر (گورچین آدا)
  • ساحل بانوان کوش آداسی
  • ساحل شهر کوش آداسی
  • ساحل گرین بیچ کوش آداسی
۰۸ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران