خرید و گردش در مرکز خرید AVM کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
خرید و گردش در مرکز خرید AVM کوش آداسی

اگر تنها به قصد خرید قصد سفر به تور ترکیه را دارید، مطمئنا سفرهای بهتری نسبت به تور کوش آداسی را می‌توانید انتخاب کنید. با این حال، این شهر ساحلی زیبا با دنیایی از جاذبه‌های گردشگری جذاب و سواحل استثنایی‌اش، چندین مرکز خرید خوب هم دارد که بتواند شما را راضی نگه دارد. مراکزی که میزبان برندهای مطرح هستند و در فضای خود تفریحات متنوعی را نیز برایتان تدارک دیده‌اند. در نوشته‌ی امروز همراه ما باشید تا با یکی از معروف‌ترین و برترین مراکز خرید شهر با نام AVM کوش آداسی شما را آشنا کرده و جزییات کاملی از آن‌جا را برایتان بازگوی کنیم.

 

AVM کوش آداسی، محبوب‌ترین مرکز خرید شهر

AVM کوش آداسی یک مرکز خرید بزرگ اما متفاوت از مراکز اینچنینی در خیلی جاهای ترکیه بوده و بخش‌های زیادی از آن به صورت روباز طراحی شده است. طراحی گذرگاه‌های آن فوق‌‌العاده زیبا بوده، یک آبنمای دیدنی در مرکزش گنجانده شده و از ورودی تا فروشگاه‌ها، همه چیز به شکلی جذاب و شیک طراحی و اجرا شده است و واقعا بودن در آن‌جا را لذت بخش می‌کند. مخصوصا این که این مرکز خرید دارای فضای سبز بوده و گذرگاه‌های آن نیز جاهایی برای نشستن دارند و درختانی نیز در آن‌جا کاشته شده است.

فروشگاه‌ها برندهای متنوعی را شامل شده و نام‌های بزرگ بین‌المللی را در آن‌جا می‌بینید اما به طور کلی این محل خیلی جای لوکسی برای خرید نیست و فروشگاه‌های متعددی هستند که اجناس با کیفیت با قیمت مناسب ارائه می‌کنند. مضاف بر این که AVM کوش آداسی همیشه به تخفیف‌هایی که فروشگاه‌های آن ارائه می‌کنند معروف است. این مرکز خرید دارای چندین بخش تفریحی برای سنین مختلف بوده و حسابی در آن‌جا به شما خوش خواهد گذشت. حتی برای عکاسی نیز بعضی از قسمت‌های این مجموعه، قاب‌های زیبایی برای شما می‌سازند.

ساخت این مرکز خرید از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و دو سال طول کشید تا بنای مرکزی آن افتتاح شود. وصعت این مجموعه به ۲۴۷۰۰ متر می‌رسد و فضای کافی برای فروشگاه‌ها، گذرگاه‌ها و مراکز تفریحی را در اختیار مراجعه کنندگان می‌گذارد و حتی در شلوغ‌ترین روزها نیز شما به راحتی می‌توانید در میان مغازه‌ها چرخیده و به انتخاب اجناس مورد نظر خود بپردازید.

 

معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

مرکز خرید AVM کوش آداسی‌ در کجا قرار گرفته است

این مکان در مرکز شهر و در خیابان یاوانسو یولو واقع شده و خیلی راحت می‌توانید به این مکان مراجعه کنید. بسیاری از هتل‌های معروف شهر در فاصله‌ی بسیار کمی از این مکان قرار دارند و شما پیاده نیز به آن‌جاها خواهید رسید. این مکان همچنین در کنار پارک آبی آتلانتیس آکوا و ساحل لانگ قرار گرفته و پیدا کردن آن‌جا واقعا ساده خواهد بود. فروشگاه‌ها و پاساژ‌های متعددی هم همان حوالی هستند تا برای ادامه‌ی خریدهای خود بتوانید به آن‌جاها هم مراجعه کنید، هر چند خود AVM کوش آداسی تا حد زیادی نیازهای شما را پوشش خواهد داد.

آدرس: Yavansu, Yavansu Mah Karaova Sok, Yavansu Yolu Cd. 8/7 G-1, 09400 Kuşadası

 

خرید در AVM کوش آداسی

بیش از ۵۰ فروشگاه بزرگ در این مجموعه واقع شده که برندهای مختلفی را شامل می‌شود. از نظر جنس فروشگاه‌ها -بر خلاف ظاهر-  AVM کوش آداسی‌ بسیار شبیه به مراکز شبیه به خود است. برندهای نام آشنایی همچون مانگو، دیفکتو، ADL، کالینز، فلو، هوتیک، کوتون، ال سی واکیکی، ماوی، مادو، پنتی، پولو و ... در آن‌جا حضور دارند.

یک سوپرمارکت 5M Migros در این محل واقع شده و اگر اهل خرید از لوازم خانگی و دکور هستید، حتما باید سری به فروشگاه جذاب مادام کوکو بزنید که از معروف‌ترین‌ها به حساب می‌آید. عمده تمرکز فروشگاه بر روی پوشاک بوده و تنوع نسبتا کمی در بین محصولات می‌بینید اما هستند فروشگاه‌های لوازم الکترونیک، آرایشی و ... که بتوانید اجناس مورد نیاز خود را در آن‌جاها تهیه کنید. اما همانطور که از نام برندها مشاهده کردید، در زمینه‌ی خرید پوشاک، همه چیز در این محل برای شما فراهم است.

 

بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

مراکز تفریحی AVM کوش آداسی

این مجموعه چند بخش تفریحی بسیار خوب دارد. اول از همه به Play Garden بپردازیم که مکانی استثنایی و بسیار متنوع بوده و در واقع جایی برای بازی مینی گلف، بازی‌های کودکانه و همچنین کافه است. به این ترتیب بزرگ‌ترها می‌توانند در کافه برای خود چیزی سفارش داده و بچه‌ها نیز در یک محیط امن با بازی‌های بسیار زیاد، ساعتی را به تفریح با هم سن و سال‌های خود پرداخته و کمی هم گلف بازی کنند.

Mini City نیز برای کودکان است و به وضوح سعی کرده تا یک نسخه ساده‌تر از کیدزانیا را در کوش آداسی پیاده کند. همانطور که از اسمش پیداست Mini City یک شهر کوچک بوده با دکورهای جذاب که بچه‌ها می‌توانند همراه مربی در آن به بازی بپردازند. این مکان برای بچه‌ها جالب بوده، می‌توانند تفریحات گروهی را تجربه کنند، با مشاغل مختلف آشنا شوند و بعضا به نقاشی و یا اجرای نمایش بپردازند.

سالن بولینگ Strike Bowling نیز برای تفریح جایی جذاب است. سالنی با ۴ خط، نورپردازی درخشان و جذاب، امکانات عالی و محیطی به عنوان کافه و بار که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، فست فود و اسنک‌ برای خود سفارش دهید.  Strike Bowling را باید جزو برترین سالن‌های بولینگ در کل کوش آداسی به حساب آورد.

WALLAND نام پارک ماجراجویی موجود در این مرکز خرید است که از بسیاری جهات بهترین بخش تفریحات آن‌جا نیز به حاسب می‌آید. البته این مکان بیشتر برای سنین کودک و نوجوان است و در فضایی سر پوشیده چندین بازی مختلف تهیه دیده شده که از جمله بعضی از آن‌ها شامل رد شدن از موانع، برخی دیگر به رد شدن از پل‌های معلق و حتی دیوار نرودی را شامل می‌شوند. تجهیزات محافظتی کاملی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و محیط کلی آن‌جا به صورت کامل امن است و بدون هیچ نگرانی، می‌توانید بچه‌های خود را برای بازی در این محل بفرستید.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

آخرین گزینه در بخش تفریحات مرکز خرید AVM کوش آداسی، آمفی تئاتر بزرگ آن‌جاست که به شکل آمفی‌تئاترهای باستانی اما با تجهیزات کاملا مدرن ساخته شده و گنجایش زیادی دارد. در این محل اغلب کنسرت‌های خوانندگان ترک برگزار می‌شود اما در طول تابستان، گاهی خوانندگان اروپایی نیز به این محل می‌آیند یا برنامه‌های نمایشی نیز در آن‌جا برگزار می‌شود. البته بدیهی است که برای شرکت در برنامه‌های تفریحی و کنسرت‌های این محل، باید بلیط تهیه کنید.

رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید AVM کوش آداسی

۱۱ کافه و رستوران برای این محل در نظر گرفته شده که خب شاید به نسبت خیلی مراکز خرید دیگر ترک، کم به نظر بیاید اما ترکیب آن بسیار جذاب است. در ابتدا نام‌های معروف بین‌المللی به چشمتان خواهد خورد. جاهایی مثل فست فود برگر کینگ یا کافه استارباکس که البته خیلی‌ها دوست دارند در این‌جاها برای خود چیزی سفارش دهند.

از طرفی یک نام بسیار محبوب در ترک یعنی رستوران کوفته یوسف نیز در آن‌جا حضور دارد که با غذاهای گوشتی خود، طرفداران بی‌شماری در میان ترک‌ها داشته و البته این غذاها هم بسیار خوشمزه هستند. چند کافه‌ی مستقل، یک رستوران لوکس و جایی برای سفارش بستنی، دیگر انتخاب‌های شما در AVM کوش آداسی خواهد بود.

 

حقایقی جالب درباره کوش آداسی

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که به خاطر آن‌ها باید به AVM کوش آداسی بروید

مسلما کم‌تر جایی به این خوبی برای خرید در کوش آداسی پیدا خواهید کرد که کلی از برندهای مطرح را در یک مجموعه گرد آورده باشد. مخصوصا این که فروشگاه‌های بزرگی که برای هر کدام از این برندهای در نظ گرفته شده، این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا در کنار جدیدترین مجموعه‌های خود، محصولات قدیمی‌تر را نیز در مغازه‌هایشان به نمایش گذاشته و با تخفیف خوبی آن ها را به فروش برسانند. پس خرید کردن، اولین دلیل شما برای رفتن به آن‌جا باشد.

 اگر طرفدار موسیقی ترکیه باشید، حتما برای شرکت در کنسرت‌هایی که همیشه در این محل برگزار می‌شود، به آمفی تئاتر بزرگ و زیبای مرکز خرید می‌روید. در غیر این صورت، اگر به همراه خانواده به تور کوش آداسی رفته‌اید و می‌خواهید در کنار خرید، تفریح هم کنید، این جا انتخابی عالی برای شماست چون هم بچه‌ها بازی‌ها و تفریحات مخصوص به خود را خواهند داشت و هم این می‌توانید بعضی فعالیت‌ها همچون بولینگ را به صورت گروهی انجام دهید.

فضای باز مرکز خرید، یک موقعیت عالی برای شماست تا بتوانید در یک محیط گرم و شاد وقتی صدای موسیقی نوازندگان دوره گرد از سمتی به گوش می‌رسد و صدای پرندگان از میان درختان از سمتی دیگر، در پاساژها بگردید و به خرید بپردازید. فضای کلی این محل به هیچ وجه شبیه به مراکز خرید کلاسیک نیست و زیبایی خاصی دارد و دکورهای جالبی برای بخش‌های مختلف آن در نظر گرفته شده است

نکاتی که باید درباره AVM کوش آداسی بدانید

  • فضای باز این مرکز خرید باعث شده تا در همه جایش سیستم خنک کننده وجود نداشته باشد، پس در روزهای گرم سال بهتر است صبح تا غروب به این محل بروید و سر ظهر در آن‌جا نباشید.
  • نوازندگان دوره گرد زیادی در این محل حضور دارند که می‌توانید پای ساز آن‌ها نشسته و لذت ببرید
  • اگر چه از نظر رستوران‌ها انتخاب‌های زیادی ندارید، اما در زمینه بستنی، دسر و انواع نوشیدنی‌ها، هر چیزی که دوست داشتید می‌توانید در AVM کوش آداسی سفارش دهید. همچنین سالن بولینگ بار اختصاصی نیز دارد.
  • این مکان هم برای خرید از برندهای گران و هم خرید مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود

 

برترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا شب (هر روز)

شماره تماس: 002566148151

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران