معرفی مرکز خرید سوکه در نزدیکی کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی مرکز خرید سوکه در نزدیکی کوش آداسی

در سال‌های اخیر یکی از پر گردشگرترین شهرهای ترکیه، کوش آداسی بوده است. شهری که پر از تفریحات آبی هیجان‌انگیز و دارای ساحلی زیبا برای آرامش گرفتن گردشگرانی است که با تور کوش آداسی سفر می‌کنند. اما در کنار همه اینها، خرید سوغاتی و یادگاری یکی از ملزوماتی است که افراد در سفر خود فراموش نمی‌کنند و بسیار علاقه‌مندند. به همین دلیل مرکز خرید سوکه را به شما معرفی می‌کنیم.


مرکز خرید اوت لت نوادا در سوکه

در چهل کیلومتری کوش آداسی و در مسیر بدروم شهر کوچکی به نام سوکه قرار دارد. در مرکز خریدی که در این شهر وجود دارد، تعداد زیادی فروشگاه جهت خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش و زیورآلات خواهید دید که در فصل‌های مناسب تخفیف‌های بسیار خوبی برای اجناس در نظر می‌گیرد. در واقع مرکز خرید اوت لت نُوادا (Outlet Novada) مهمترین مرکز حراجی سوکه است و گردشگران زیادی برای خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز خود در آنجا گشت و گذار می‌کنند. اوت لت به معنی حراجی است. همچنین در این مرکز خرید، فروشگاه‌های معروفی چون برندهای معتبر ترکی و بین‌المللی مانند ماوی، کالینز، نایک، بنتون، لی‌وایز، آدیداس وجود دارد که می‌توانید لوازمی با کیفیت و خوب بخرید.

 

مرکز خرید مدرن AVM کوش آداسی ؛ دنیایی از سرگرمی و تفریح‌های به یادماندنی

novada-outlet-soke

 

برندها معمولا در مقاطع متفاوت زمانی مانند سال نو، مناسبت‌های ویژه، جشنواره‌های خرید یا انبارگردانی، اجناس خود را به دلایل مختلفی حراج می‌کنند و بعد از حراج آن‌ها را به فروشگاه‌های اوت لت خود می‌فرستند. رستوران‌ها و کافه‌های فراوان در این مرکز خرید نیز باعث می‌شود بتوانید رفع گرسنگی کرده و زمان بیشتری را در آنجا سپری کنید.
علاوه بر خرید، Novada Outlet Söke با ارائه اطلاعات اولیه در مورد برخی حرفه‌ها، کارگاه‌های آموزشی برای کودکان بین ۵ تا ۱۲ سال برگزار می‌کند. کودکانی که علاقه دارند خلبان، آتش نشان یا پزشک شوند، از طریق دوره‌های آموزشی برگزار شده در تاریخ‌های مشخص به این سه حرفه معرفی می‌شوند. پس از فعالیت‌های نمایشی خلاق، کودکان دارای گواهینامه ویژه مشارکت دریافت می‌کنند و این فرصت را دارند که عکس خود را با لباس حرفه‌ای مربوطه داشته باشند.

 

از کوش آداسی چه سوغاتی بگیریم؟

novada-outlet-soke

 

دسترسی به مرکز خرید سوکه


سوکه در ۴۰ کیلومتری کوش آداسی قرار گرفته است و برای رفتن به این شهر کوچک، در صورتی که ماشین شخصی ندارید و یا کرایه نکرده‌اید، می‌توانید از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید. با تاکسی دربست چون مسیر کمی طولانی است، هزینه سفر یک روزه شما ممکن است مبلغ زیادی شود. مگر اینکه تعداد همسفرانتان زیاد باشد. بجز تاکسی، می‌توانید از دلموش نیز استفاده کنید. ون‌هایی که در ترکیه برای حمل مسافر رایج است و هر روز از مرکز شهر کوش آداسی به سمت سوکه حرکت می‌کنند. در راه برگشت نیز باید بدانید که تا قبل از ۹ شب باید به آخرین سرویس دلموش در سوکه به سمت کوش آداسی برسید تا بتوانید به شهری که در آن هتل رزرو کرده‌اید یا به اقامتگاه خود برسید.

 

راهنمای انتخاب بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساحلی کوش‌آداسی

novada-outlet-soke

 


آدرس: Atatürk, Aydın Cd. No:216, 09207 Söke، Turkey


علاوه بر این اگر قصد اقامت در همین شهر را دارید می‌توانید با رزرو یکی از هتل‌ها، شبی را در سوکه بگذرانید. به طور مثال هتل Kirazlı Sultan Konak یکی از هتل‌هایی است که امتیاز بسیار بالای ۹.۸ را در بین هتل‌های منطقه به خود اختصاص داده است و کیفیت مورد قبولی از نظر سایت‌هایی مانند بوکینگ و تریپ ادوایزر دارد. این هتل در ۸ کیلومتری سوکه قرار گرفته است و آدرس زیر را دارد.


Kirazlı Köyü No 184 - 184/A Aydin, 09400 Kirazli, Turkey

 

novada-outlet-soke


هتل Penthouse Apartment نیز هتل دیگری در ۷ کیلومتری Novada Outlet Soke است و در کوش آداسی قرار گرفته و امتیاز ۹.۳ را به خود اختصاص داده است.این هتل آدرس زیر را دارد

Kemalpaşa Mahallesi Kiranta Mevkii 09200 Aydin/Söke, 09200 Kuşadası, Turkey

به جز مراکز خرید سوکه، گاهی گردشگران برای خرید به ازمیر نیز می‌روند. این دو شهر به کوش آداسی نزدیک‌تر است و با خرید از آنها، اجناس خوبی را می‌توان با خود به سوغات برد.

 

۰۲ مهر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران