بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

خرید در ترکیه به دلیل داشتن مراکز خرید متنوع، احناس باکیفیت و قیمت مناسب، وجود برندهای بین‌المللی در مراکز خرید آن و ... یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای مسافران است. کسانی که دوست دارند سفری با تور ترکیه داشته و از خرید کردن در آن لدت ببرند و در عین حال به تفریح و شنا در سواحل زیبا بپردازند تور کوش آداسی را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که در کوش آداسی توریست‌ها می‌توانند هم از سواحل و طبیعت زیبای آن لذت برده و هم به خرید کردن در آن بپردازند. برای اینکه بتوان در یک مقصد گردشگری خارجی بهترین خرید را انجام داد آشنایی با مراکز خرید آن الزامی است. پس اگر شما نیز جز دسته‌ای از افراد هستید که دوست دارید در سفر خود تجربه یک خرید به یادماندنی را داشته باشید در این مقاله ما را دنبال کنید. چرا که در این مقاله به معرفی بهترین مراکز و بازارهای کوش آداسی پرداخته‌ایم.

 

بازار حاجیوات (Hacivat Shop)

مهم‌ترین و معروف‌ترین بازاری که در سفر به کوش آداسی می‌توانید از آن خرید کنید، بازار حاجیوات نام دارد. در این بازار سوغاتی‌های رنگارنگ و صنایع دستی زیبا و منحصر به فردی از کوش آداسی به چشم می‌خورند. بنابراین توانسته در بین گردشگران محبوبیت بالایی را پیدا کند. علاقه‌مندان می‌توانند با رفتن به حاجیوات یادگاری‌های خاص از کوش آداسی را خریداری کنند. همچنین در این بازار غرفه‌هایی از انواع ظروف چینی و سفالی زیبا به چشم می‌خورد. این ظروف سفالی اغلب به سبک طراحی ترکیه و با استفاده از رنگ‌های سبز و آبی طراحی و ساخته شده‌اند. حتی گردشگرانی که علاقه‌ای به خرید کردن ندارند با رفتن به این بازار عاشق آن خواهند شد. فضای صمیمی بازار و غرفه‌های خاص آن هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.
بازار حاجیوات کوش آداسی برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد. از همان سال‌ها سعی کرده تا با داشتن غرفه‌های رنگارنگ از صنایع دستی و سوغاتی‌های کوش آداسی مورد توجه اغلب مسافران داخلی و خارجی قرار بگیرد. قیمت‌ها در این بازار کاملا مناسب بوده و علاوه بر خرید می‌توانید در آن با فروشندگان صمیمی و خونگرم منطقه به گفت و گو بپردازید و لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید. در صورت تمایل به بازدید از بازار حاجیوات می‌توانید از ۱۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب در آن حاضر باشید.

 

نکات کلیدی خرید در سفر به کوش آداسی

آدرس: Alacamescit Mahallesi, Yıldırım Cd. No:7, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

بازار بزرگ کوش آداسی (Kus Adasi Grand Bazaar)

از دیگر مکان‌هایی که می‌توان نام آن را در لیست بهترین مراکز خرید کوش آداسی قرار داد بازار بزرگ است. این بازار با داشتن حالت سنتی می‌توان مورد پسند اکثر توریست‌ها واقع گردد. بازار بزرگ شهر از دو قسمت مختلف تشکیل شده است. وسعت آن به قدری زیاد است که جز بزرگترین بازارهای ترکیه محسوب می‌شود. حتی گفته می‌شود که رتبه دو را بعد از بازار بزرگ استانبول از لحاظ بزرگی دارد. شما می‌توانید در این مکان از غرفه‌ها متنوع دیدن کرده و عکس‌های سنتی و زیبایی را از خود به یادگار ثبت کنید.
گفته می‌شود تعداد مغازه‌های بازار بزرگ کوش آداسی از ۵ هزار بیشتر است. بنابراین هر آنچه را که تصور کنید می‌توانید در این بازار برای خرید پیدا کنید. از جمله مهم‌ترین این اقلام می‌توان خوراک، پوشاک، زیورآلات مصنوعی و گران بها، سوغاتی مخصوص کوش آداسی، چرم، عتیقه، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری موارد دیگر را نام برد. در صورت تمایل به بازدید و خرید از بازار بزرگ کوش آداسی باید در ساعات بین ۱۰ صبح الی ۱۲ نیمه شب به آنجا بروید.

آدرس: Dağ Mahallesi, Şöförler Sk., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

مرکز خرید نوادا اوتلت سوکه (Novada Outlet Soke Shoping Center)

مرکز خرید نوادا اوتلت جز بهترین مراکز خرید کوش آداسی است که اغلب گردشگران خرید در آن را دوست دارند. این مکان بر خلاف دو مورد معرفی شده در بالا بافتی مدرن‌تر و لوکس دارد. به این صورت که مغازه‌های آن امروزی بوده و فروشگاه‌های بزرگی از برندهای معروف در آن به چشم می‌خورند. علاقه‌مندان به خرید می‌توانند در نوادا اوتلت طیف گسترده‌ای از کالاها را از قبیل لوازم الکترونیکی، پوشاک، دکوراتیو، برندهایی مثل LC Waikiki، آدیداس و ... را پیدا کنند. علاوه بر مغازه‌ها و بوتیک‌های شیکی که در این مرکز خرید وجود دارند یک سری امکانات رفاهی نیز به منظور تامین مشتریان از همه لحاظ در آن تعبیه شده‌اند. به عنوان مثال توریست‌ها می‌توانند بعد از کلی خرید و خسته شدن به رستوران یا کافه نوادا اوتلت رفته و در آن‌جا با خوردن غذایی لذیذ و نوشیدن یک فنجان قهوه خستگی خود را در کنند. علاوه بر آن امکانات دیگری از قبیل زمین بازی کودکان، سینما، اتاق سیگار و ... تعبیه شده است.

 

جاذبه‌های تاریخی کوش آداسی را بشناسید

آدرس: Atatürk Mahallesi, Aydın Cd. No:216, 09207 Söke/Aydın, Turkey

 

مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی (Kusadasi AVM Shoping Center)

امکان ندارد در مورد بهترین مراکز خرید کوش آداسی صحبت کرد ولی نامی از مرکز خرید AVM نبرد. این مرکز خرید با هدف ترغیب توریست‌ها به خرید کردن در سفر با تور کوش آداسی بنا شده است. بنابراین علاوه بر خرید کردن گردشگران می‌توانند برای تفریح به آنجا رفته و لحظات بسیار خوبی را سپری کنند. از جمله محبوب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید می‌توان به شهر بازی کوچک، آمفی تئاتر، سینما، رستوران و کافی شاپ آن اشاره کرد. اگر دوست دارید در کنار اجناس با کیفیت و قیمت مناسب به سراغ برندهای گران و معروف بین‌المللی نیز بروید AVM گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. نایک، آدیداس، ماوی، پیرگاردین و غیره از جمله برندهایی هستند که در این مرکز خرید به چشم می‌خورند. طرح ساخت مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی در سال ۲۰۱۲ آغاز و در سال ۲۰۱۴ به اتمام رسید.

آدرس: Yavansu Mah., Karaova Sok.,Yavansu Yolu Caddesi 8/7 G-1, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

مرکز خرید آکدوعان (Akdogan Shoping Center)

مورد بعدی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی، آکدوعان نام دارد. این مکان در ۳ طبقه طراحی شده و جز مراکز خرید کوچک کوش آداسی به حساب می‌آید که شما می‌توانید در آن همه قلم جنس را برای خرید پیدا کنید. معمولا توریست‌هایی که وقت کافی برای گشت و گزار در مراکز خرید و بازارهای شهر را ندارند رفتن به این مرکز خرید را ترجیح می‌دهند. اغلب بومیان این شهر رفتن به آکدوعان را برای تماشای فیلم در سینمای آن ترجیح می‌دهند. علاوه بر سینما رستوران این مرکز خرید توانسته با غذاهای لذیذ و متنوع خود مورد پسند اغلب افراد قرار بگیرد. در کنار تمامی این موارد شهربازی، فودکورت و ... از امتیازهایی هستند که این مرکز خرید دارا است.

آدرس: Camikebir Mahallesi, Kahramanlar Cd. No:15, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

فروشگاه چرم کوش آداسی (Kusadasi Leather Shop)

همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد فروشگاه چرم کوش آداسی صرفا با فروش انواع اقلام چرکی توانسته در بین فروشگاه‌های این شهر توریستی به شهرت برسد. بنابراین اگر عاشق چرم و محصولات چرمی هستید رفتن به این مکان را در سفر با تور کوش آداسی توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین چرم‌ها را با قیمت مناسب از این مکان خریداری کنید. کیف، کفش، کاپشن و ... از اصلی ترین محصولات چرمی در این فروشگاه هستند.

 

جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی

آدرس:Barbaros Hayrettin Pasa Boulevard, Cephane Street, No: 2, Kusadasi 09400, Turkey

 

مرکز خرید کیپا (Kipa Alisveris Merkezi)

مرکز خرید کیپا از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در ترکیه می‌توانید پیدا کنید. چرا که در دیگر شهرهای ترکیه نیز مراکز خریدی با همین نام و مشخصه‌ها وجود دارند. شعبه کوش آداسی مرکز خرید کیپا مکانی است که می‌توانید در آنجا فروشگاه‌هایی از برندهای متنوع ترکی و خارجی را پیدا کنید. همچنین فروشگاه‌هایی متفرقه نیز وجود دارند که سبب شده تمامی افراد با هر بودجه و سلیقه بتوانند بهترین خرید را با رفتن به آن داشته باشند. مهم نیست که قصد خرید لباس و دیگر وسیله‌ها را برای شخص خود دارید و یا قصد خرید سوغاتی را در سر دارید. زیرا کیپا مکانی ایده‌آل برای هر دو این موارد می‌باشد.
علاوه بر خرید کردن گردشگران فرصت تفریح در این مرکز خرید زنجیره‌ای را خواهند داشت. از جمله این تفریحات می‌توان به دو سالن سینما، سینمای ۷ بعدی، شهر بازی، رستوران، کافی شاپ، هایپرمارکت، سالن زیبایی و ... اشاره کرد. اگر به دنبال مرکز خریدی لوکس و مدرن هستید هرگز رفتن به این مکان را در سفر به کوش آداسی فراموش نکنید.

آدرس: Kuşadası/Aydın, Turkey

 

نکات کلیدی برای خرید در مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

در بالا سعی کردیم تا بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی را معرفی کنیم. اکنون می‌توانید بهترین گزینه را متناسب با سلیقه خود انتخاب کرده و تجربه یک خرید خوبی را داشته باشید. اما برای اینکه خرید شما به بهترین نحو در سفر با تور کوش آداسی انجام شود بهتر است یک سری نکات را در نظر گرفته و رعایت کنید. از جمله نکات کلیدی در حین خرید در کوش آداسی عبارتند از:
• چانه زنی را فراموش نکنید. فروشندگان ترک برای گرفتن تخفیف منعطف هستند. پس اگر چانه زنی را بلد هستید هرگز از انجام آن خجالت نکشید.
• در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برند چانه نزنید. هر چند که چانه زنی در کوش آداسی توصیه می‌شود اما این کار را هرگز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برند نکنید.
• قبل از نهایی کردن خرید به مغازه‌های اطراف نیز سر بزنید. گاهی اوقات می‌توانید جنس مشابه را با قیمت مناسب‌تر از مغازه‌های دیگر خریداری کنید.
• حواستان به کالاهای تقلبی باشد. در ترکیه اغلب کالاهای برند، به صورت فیک نیز در بازار موجود هستند. بنابراین در خرید خود حتما به اصل یا تقلبی بودن آن دقت کنید.

 

۱۰ هتل لاکچری برتر کوش آداسی

۰۳ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران