بهترین هاستل های کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هاستل های کوش آداسی

کوش آداسی، در خلیجی بی نظیر در منطقه دریای اژه ترکیه واقع شده و به خاطر آب درخشان فیروزه‌ای، سواحل شنی وسیع، آفتاب درخشان و اسکله بزرگ با ظرفیت ۶۰۰ نفر شهرت دارد. دهکده‌ها و هتل‌های متعددی در سواحل کوش آداسی قرار دارند و صدها رستوران، غذاهای سراسر جهان را سرو می‌کنند. همچنین تعداد زیادی هاستل، دیسکو و کافه تریا را نیز در این خطه شاهد خواهید بود و هنوز هم می‌توانید وعده‌های غذایی و پانسیون‌های ارزان قیمت را در شهر بیابید. اگر شما نیز به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید، خالی از لطف نخواهد بود با بهترین و محبوب‌ترین هاستل های کوش آداسی آشنا شوید.

 

هاستل سزگین

سفر مجازی و مفرح خود را به برترین هاستل های کوش آداسی در سفر با تور ترکیه، از sezgin شروع می‌کنیم. اینجا تنها مهمانخانه در کوش آداسی بوده و در تمام طول سال، به روی علاقمندان باز است.

این هاستل، تنها ۱۵۰ متر از مرکز شهر و ۱۲۰ متر از بندر فاصله دارد و در میان مسافران کوله گردی تور کوشی آداسی، برای اقامتی مقرون به صرفه از محبوبیت بالایی برخوردار است. در اینجا وای فای رایگان، لابی، باغ گیاه شناسی و استخر ارائه می‌شوند. بعلاوه پارکینگ خصوصی رایگان، حمل و نقل رایگان از بندر کوش آداسی یا ایستگاه اتوبوس، خدمات خشک شویی، حمام ترکی، تور روزانه قایق و خدمات کرایه خودرو از مهمترین امکانات این اقامتگاه مفرح به شمار می‌آیند.

این ساختمان که در شمار محبوب‌ترین هاستل های کوش آداسی محسوب می‌شود، در مجموع دارای ۲۵ اتاق بوده و تمام اتاق‌ها به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD ماهواره‌ای، یخچال و حمام اختصاصی (آب گرم ۲۴ ساعته، سشوار، شامپو و غیره) مجهز شده‌اند. از بالکن اتاق‌تان نیز، به چشم اندازی جذاب از منظره استخر و یا باغ دسترسی خواهید داشت. در کنار اینها، صبحانه بوفه باز در باغ هم طرفداران بسیاری دارد.

جالب است بدانید پرسنل به زبان انگلیسی، آلمانی و ژاپنی، هلندی و کره ای مسلط هستند و از این رو، تعاملی بی نظیر با مهمانان برقرار می‌کنند و اطلاعاتی ارزشمند برای گشت و گذار در شهر ارائه می‌دهند. در نهایت از جاذبه‌های توریستی در این حوالی می‌توان به افسوس، معبد آرتمیس (یکی از عجایب هفتگانه جهان) و امکان سفرهای یک روزه به جزیره یونانی ساموس و پاموکاله اشاره کرد.

آدرس: Aslanlar Cad. No: 44, Kusadasi, Turkey

عکس: tripadvisor.com

 

هاستل افسیان

از دیگر هاستل های کوش آداسی، می‌توان به Ephesian اشاره کرد. این اقامتگاه تنها ۲۵۰ متر از بندر کوش آداسی و ۱۲۰ متر تا مرکز شهر اصلی فاصله دارد و رزرواسیون ۲۴ ساعته و تراسی با دید به دریا را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های مهمانخانه، امکاناتی کامل را در خود جای داده‌اند از جمله: حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، وای فای رایگان و بیشتر اتاق‌ها، دارای بالکن مشرف به شهر یا دریا نیز هستند. در اینجا می‌توانید روز خود را با یک صبحانه رایگان به سبک ترکی در کافه بار بالای پشت بام شروع کنید که هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ سرو می‌شود. در عین حال می‌توانید در تمام روز، از صرف چای و قهوه رایگان در لابی لذت ببرید.

گفتنی است شهر باستانی افسوس در کوش آداسی و خانه مریم باکره در ۲۰ کیلومتری، ساحل بانوان در ۲ کیلومتری روستای توریستی شیرینچه در فاصله ۳۵ دقیقه رانندگی از این اقامتگاه قرار دارند. همچنین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر، ۷۰ کیلومتر با هاستل فاصله دارد.

آدرس: Camiatik Mahallesi Aslanlar cad no 33/1, Kusadasi, Turkey

عکس: tripadvisor.com

 

پانسیون آنزاک گلدن بِد

در ادامه گشت و گذار در میان بهترین هاستل های کوش آداسی، به Anzac Golden Bed می‌رسیم. اینجا اقامتگاه مناسبی برای مسافران کوله گردی است که به دنبال فضایی مقرون به صرفه همراه با امکانات کافی هستند. این پانسیون بر روی تپه‌ای در قلب کوش آداسی، در فاصله چند دقیقه پیاده روی از بندر و سواحل شنی و در میان خانه‌های قدیمی عثمانی واقع شده است.

در این مکان که جزو پرطرفدارترین هاستل های کوش آداسی است، شاهد اتاق‌های خانوادگی یک نفره، دو نفره، سه تخته با حمام خصوصی خواهید بود که برخی دارای بالکن و چشم اندازی به منظره دریا هستند. و در تراس روف گاردن این هاستل، می‌توانید از تماشای منظره دریای اژه و مساجد، برج‌ها و مناره‌های شهر قدیمی لذت ببرید و از طعم بی نظیر صبحانه ترکی رایگان و کباب‌های شبانه و برخوردار شوید.

همچنین مهمانان، به وای فای رایگان نیز دسترسی خواهند داشت. گفتین است ساندرا مالک این هاستل، استرالیایی بوده و این اقامتگاه کوچک ترکی معتبر را اداره می‌کند و به زبان انگلیسی و ترکی مسلط است.

آدرس: Anzac Golden Bed Pension Camiatik Mahallesi. Ugur, KUSADASI, Kusadasi, Turkey

عکس: tripadvisor.com

 

هاستل آسیا

Asia، فرصت استراحت و گذراندن تعطیلات در میان طبیعت سرسبز را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد و در فهرست برترین هاستل های کوش آداسی به زیبایی می‌درخشد.

این هاستل آپارتمان در چند قدمی ساحل، مراکز تفریحی و مراکز خرید معروف قرار دارد. هر واحد آن، چشم اندازی بی بدیل از منظره غروب خورشید را ارائه می‌دهد که هرگز فراموش نخواهید کرد. بعلاوه می‌توانید در فضایی مفرح و در میان درختان، اوقات خوشی را با خانواده و دوستان بگذرانید.

در اینجا به اتاق خواب بزرگ، آشپزخانه، یخچال، دوش، ۲ بالکن، تلویزیون، تهویه مطبوع و تجهیزات تلفن، در فضایی ۷۰ متر مربعی دسترسی خواهید داشت. بعلاوه، صبحانه غنی در رستوران کنار استخر، غذاهای ترکی، باربیکیو و میوه‌های فصلی در انتظار مهمانان خواهند بود.

آدرس: Haci Feyzullah Mah. Yilanci No: 9 Kuşadası, Yılancı Burnu Sk, Kusadasi, Turkey

عکس: hostelworld.com

 

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران