بهترین هتل‌های دارای استخر در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های دارای استخر در کوش آداسی

تور کوش آداسی به جرات یکی از بهترین تورهای تابستانی در ترکیه است که به نسبت جایی مثل آنتالیا مقصدی نوظهورتر، مدرن‌تر و متنوع‌تر محسوب می‌شود. عمر رشد گردشگری در اینجا بسیار کم بوده و این خودش یک مزیت است. چرا؟ چون تمامی زیرساخت‌ها  به روز هستند و هتل‌ها و مراکز تفریحی در مدت کمی سر از این خطه ساحلی بیرون آورده‌اند. بنابراین فرقی ندارد با خانواده باشید یا برای ماه عسل‌تان برنامه ریزی کنید. اینجا مقصدی است که قرار است بهترین‌ها نصیبتان شود. اغلب هتل‌های کوش آداسی یا کنار ساحل قرار گرفته‌اند یا استخر روباز ارائه می‌دهند یا هردو را در اختیارتان قرار می‌دهند. اما به عنوان یک مزیت برتر در اینجا به معرفی بهترین هتل‌های دارای استخر در کوش آداسی می‌پردازیم.

 

Eliada Hotel

این ملک که ۵ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد دارای رستوران، بار، سالن استراحت و باغ مشترک در کوش آداسی است. این هتل تراسی زیبا دارد و به چندین جاذبه مشهور نزدیک است، حدودا کمتر از ۱ کیلومتر تا باشگاه ساحلی جید، ۱۳ دقیقه پیاده تا ساحل کوش آداسی و ۱.۷ کیلومتر تا ساحل کادینلار فاصله دارد و همچنین این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان است. اتاق‌های هتل دارای کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند و همه آن‌ها دارای گاوصندوق و وای فای رایگان و برخی از اتاق‌ها منظره شهر دارند. در حالی که همه اتاق‌ها مینی بار را برای مهمانان فراهم می‌کنند. مهمانان هتل الیادا می‌توانند از صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند. از نقاط محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به خیابان بارهای کوش آداسی، بازار بزرگ کوش آداسی و قلعه کوش آداسی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۸۰ کیلومتری هتل الیادا قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. همچنین استخری که در اینجا ارائه شده آنچنان بزرگ نیست اما امکان شنا و گرفتن آفتاب در فضای آزاد را برای شما فراهم می‌آورد.

 

دورهمی در بهترین کافه‌های کوش آداسی

آدرس: Aslanlar Caddesi No:1, 09400 Kusadası, Turkey

 

DoubleTree by Hilton Kusadasi

این هتل در مقابل مارینا در کوش آداسی قرار دارد و دارای یک استخر روباز، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته باز است. رستوران و بار شیک روی پشت بام، چشم‌اندازی پانوراما از دریای اژه و شهر را ارائه می‌دهد و وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها موجود است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع با پنجره‌های از کف تا سقف، طراحی مدرنی دارند و دارای بالکن هستند. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و کتری برقی ارائه شده است. حمام خصوصی دارای لوازم بهداشتی رایگان، حوله حمام و سشوار است. رستوران دابل تری بای هیلتون کوش آداسی خوراکی‌های خوشمزه‌ای از غذاهای محلی و فصلی سرو می‌کند و مهمانانی که ۲ شب یا بیشتر اقامت می‌کنند از ۱۵ درصد تخفیف در لانژ و رستوران گیو برخوردار می‌شوند. صبحانه به صورت بوفه ارائه می‌شود و نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی را می‌توان از بار سفارش داد. همچنین امکانات اسپا و ماساژ هتل مکانی ایده‌آل برای استراحت است و میهمانان برای یک بار درمان ۱۵ درصد تخفیف دریافت می‌کنند. سرویس اتاق، خشکشویی و صرافی در محل موجود است و این هتل دسترسی به اینترنت پرسرعت در تمام اتاق‌ها و لابی با هزینه اضافی دارد. با این همه شما می‌توانید برای استراحت و اوقات فراغت در استخر جذاب و بزرگ هتل شنا کرده و یا روی صنلی‌های آفتابی استراحت کنید.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

 

Hotel Stella

این هتل دو ستاره و مقرون به صرفه منظره‌ای از بندر کوش آداسی در فاصله ۱۰۰ متری دارد و هر اتاق آن دارای یک بالکن خصوصی است که مشرف به استخر، بار استخر و منطقه باربیکیو است. اتاق‌های بازسازی‌شده هتل استلا چشم‌اندازی به آب دارند و مجهز به حمام خصوصی و سشوار هستند. میهمانان می‌توانند از غذاهای سنتی ترکی در رستوران هتل که دارای تراس مجاور و مشرف به قایق و آب است، لذت ببرند. استلا در ۲۰۰ متری جزیره کبوتر و مرکز کوش آداسی قرار دارد. به علاوه پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. و با این که این هتلی ۲ ستاره با امکانات رایج و معمولی است، سعی کرده چیزی بیش از آن که به نظر می‌رسد ارائه دهد بنابراین می‌توانید دور استخر حمام آفتاب بگیرید، استراحت کنید و یا با شنا خودتان را خنک کنید.

 

۸ تور برای دیدن حیات وحش کوش آداسی

آدرس: Hacifeyzullah Mah. Bezirgan Sok. No:44, 09400 Kusadası, Turkey

 

Pine Bay Holiday Resort

این استراحتگاه که در سال ۲۰۱۴ بازسازی شده در خلیج Camlimani، کوش آداسی، با ساحل خصوصی و اسکله خصوصی واقع شده است. دارای ۳ استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، یک پارک آبی با ۵ سرسره آبی بزرگسالان، ۲ سرسره آبی برای کودکان، یک آبگرم وسیع و ۴ استخر کودکان است. Pine Bay پارکینگ خصوصی رایگان در محل و صندلی‌های آفتاب‌گیر، چتر آفتاب‌گیر و حوله رایگان در منطقه ساحل خصوصی ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کوش آداسی است. ریزورت ۵ ستاره Pine Bay Holiday اتاق‌ها و خانه‌های ییلاقی با تهویه مطبوع ارائه می‌دهد که با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و مجهز به بالکن خصوصی و تلویزیون هستند. مهمانان می‌توانند از غذاهای محلی و جهانی در بخش‌های داخلی و خارجی رستوران اصلی بوفه لذت ببرند. ۹ بار در سایت وجود دارد که شامل فوای بار، بار سان ست، بار L'escalier، بار آبی، بار مارینا، بار ساحلی، بار یلکن و بار آمفی می‌شود. کافه Efe همچنین چای، قهوه و تنقلات را در طول روز ارائه می‌دهد. گزینه‌های استراحت در استراحتگاه شامل حمام آبگرم است. مهمانان می‌توانند از حمام، سونا، حمام بخار و مرکز تناسب اندام رایگان لذت ببرند. برای مهمانان کوچک‌تر، زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان، اتاق بازی کودکان با اسباب بازی، باشگاه جوانان و اتاق مراقبت نیز وجود دارد. استراحتگاه همچنین می‌تواند فعالیت‌های آبی مانند پارا قایقرانی، موج سواری، ژیمناستیک آبی، قایقرانی و شب‌های کمپ را ترتیب دهد. ۵ زمین تنیس و تجهیزات تنیس در محل وجود دارد. مینی گلف، مینی فوتبال، تنیس روی میز، والی ساحلی، زمین بسکتبال و پدال رایگان هستند.

آدرس: Camlimani Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

 

Charisma De Luxe Hotel

کاریزما ۵ ستاره دارای یک ساحل خصوصی ۶۰ متری، استخری بی نهایت با چشم‌انداز وسیع از دریای اژه دارد و این هتل ۱۵ دقیقه پیاده تا منطقه تفریحی و خرید کوش آداسی فاصله دارد. همه اتاق‌های استاندارد دارای بالکن با منظره دریا و حمام آبگرم هستند. تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار برای هر نوع اتاق استاندارد است. مینی بار با دو بطری آب، دو بطری آب معدنی و دو نوشابه پر شده است. وای فای رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس است. گزینه‌های استراحت در هتل Charisma De Luxe شامل استخر سرپوشیده آب گرم با حمام ترکی، سونا و مرکز زیبایی است. ورزش‌های آبی و مرکز غواصی در ساحل هتل موجود است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز سرو می‌شود. غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران مهتاب سرو می‌شود، در حالی که شیرینی‌ها را می‌توانید در شیرینی‌پزی Black Coffee میل کنید. مهمانان می‌توانند سالادهای خود را در بار پینو تهیه کنند و از ناهارهایی که به سبک آلاکارته سرو می‌شود لذت ببرند. همچنین یک وعده غذایی شبانه شامل سوپ و پاستا نیز وجود دارد. هتل کاریزما در ۲۰ کیلومتری افسوس و ۴۵ کیلومتری میلتوس و پرین در کوش آداسی قرار دارد و فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر در ۷۰ کیلومتری آن واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های سواحل لانگ و بانوان در کوش آداسی

 آدرس: Akyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari No 7, 09400 Kusadası, Turkey

 

La Bella Suit Otel

این ملک ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و دارای یک رستوران، استخر فصلی در فضای باز، یک بار و سالن استراحت مشترک در کوش آداسی است. این هتل ۳ ستاره با وای فای رایگان خدمات اتاق ارائه می‌دهد. این اقامتگاه میز پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. در این هتل هر اتاق دارای تهویه مطبوع، میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره شهر است و همه واحدها کمد لباس و کتری را برای مهمانان فراهم می‌کنند. به علاوه صبحانه قاره‌ای هر روز در La Bella Suit Otel سرو می‌شود. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل لا بلا سویت شامل کلوپ ساحلی جید و ساحل کادینلار می‌شود و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که ۵۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Camiatik Mahallesi Sülün Sokak No : 12, 09400 Kusadası, Turkey

 

Kustur Club Holiday Village - All Inclusive

این اقامتگاه با ساحل خصوصی در کوش آداسی، دارای ۲ استخر روباز با سرسره آبی و حمام ترکی است و امکانات آن شامل مرکز تناسب اندام، سونا و زمین تنیس می‌شود. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در Kustur Club Holiday Village دارای دکوراسیون مدرن و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند. وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. استخرهای Kustur با صندلی‌های آفتاب‌گیر و صندلی‌های سایه‌دار احاطه شده‌اند. میهمانان می‌توانند ماساژ را در مرکز سلامتی انتخاب کنند یا یک سفر یک روزه به شهر باستانی افسوس کوش آداسی در فاصله ۲۵ دقیقه با ماشین داشته باشند. برای مهمانان جوان‌تر، یک مینی کلاب از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در دسترس است. ۳ رستوران هتل غذاهای متنوعی از غذاهای ایتالیایی و ترکی گرفته تا خاور دور سرو می‌کنند.

 

تفریحات خانوادگی در کوش آداسی (قسمت اول)

آدرس: Bayrakli Dede Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

۰۳ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران