معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

این روزها بازار سفر با تور کوش آداسی در بین گردشگران بسیار داغ شده است. این مقصد گردشگری در بین ایرانیان نیز با استقبال زیادی روبرو شده است. از جمله اصلی‌ترین دلایل این انتخاب شرایط آب و هوایی کوش آداسی و طبیعت بکر و سواحل خارق‌العاده آن است. به خصوص در فصل‌های تابستان اکثر گردشگران با هدف تفریحات آبی از این مقصد گردشگری دیدن می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی که مناسب هر سن و هر سلیقه‌ای می‌باشد رفتن به پارک‌های آبی است. به دلیل اینکه تفریحات آبی در این مقصد گردشگری در الویت اول مردم قرار دارد ما نیز در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی را معرفی کنیم. پس حتما توصیه می‌کنیم با توجه به سلیقه‌ای که دارید یکی از این پارک‌های آبی را انتخاب کنید و یک روز خود را در آن بگذرانید.

 

لیست بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

 

  • پارک آبی آدالند کوش آداسی

اولین موردی که می‌توان در صدر لیست بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی عنوان کرد پارک آبی آدالند کوش آداسی می‌باشد. این پارک آبی با فراهم کردن تمامی امکانات تفریحی که می‌توان از یک پارک آبی انتظار داشت به یکی از بهترین‌ها در بین هم نوعان خود تبدیل شده است. افرادی که این مکان را برای تفریح خود انتخاب کرده‌اند باید مطمئن شوند که یک روز پر از هیجان و سرگرمی را در آن خواهند گذراند. در این پارک آبی انواع تفریحات آبی برای رسیدن به آرامش و با برعکس برای تجربه اوج هیجان وجود دارد. همچنین افرادی که به همراه خانواده به این مکان تفریحی می‌روند خیالشان بابت کودکانشان راحت خواهد بود. چرا که در این پارک بخشی فقط برای تفریحات کودکان و استخر مخصوص آن‌ها تدارک دیده شده است.

 

 

۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

 

از جمله امکانات و ویژگی‌های این پارک آبی بی‌نظیر می‌توان به انواع سرسره‌های متنوع با طول و شیب‌های مختلف جکوزی سواحل مصنوعی سرسبز و هزاران تفریحات دیگر اشاره کرد. همچنین در این مکان می‌توانید تجربه قایق‌سواری در آب‌های مواج را کسب کنید. علاوه بر تفریحات آبی می‌توانید بعد از یک روز خسته‌کننده و پرهیجان شکم خود را در رستوران‌ها و کافه‌های آن سیر کنید. پس نگران هیچ چیزی نباشید و این روز خود را فقط به خوش‌گذرانی خود اختصاص دهید.

از جمله دیگر سرگرمی‌های هیجان انگیز و دوست داشتنی پارک آبی آدالند تماشای رقص دلفین‌ها می‌باشد. در این پارک آبی استخری فقط مختص دلفین‌ها ساخته شده است. افرادی که دوست داشته باشند می‌توانند در این استخر با این حیوانات دوست‌داشتنی و جذاب شنا کنند. همچنین می‌توانید نمایش‌ها و رقص‌های مخصوص و با نمک آن‌ها را تماشا کنید. پس حتما در این سفر خود دوربین عکاسی ضد آب و یا کیسه‌های مخصوص ضد آب برای قرار دادن دوربین در آن را فراموش نکنید. چرا که قرار است لحظاتی شاد و فراموش نشدنی را برای خود ثبت کنید.

 

  • پارک آبی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

 از جمله دیگر پارک‌های آبی بی‌نظیری که در کوش‌ آداسی قرار دارد پارک آبی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی می‌باشد. این پارک آبی که در یکی از بهترین هتل‌‌های کوش‌ آداسی واقع شده است در بین گردشگران بسیار محبوب است. اقامت در این هتل برای افرادی که عاشق تفریحات آبی هستند توصیه می‌شود. با اقامت در این هتل دیگر نیازی به بیرون آمدن از آن در طول سفر خود نخواهید داشت. زیرا هر آنچه که از یک سفر انتظار دارید را در یک پک کامل مسافرتی می‌توانید در آن پیدا کنید.

 

 

  از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید 

 

پارک‌ آبی این هتل نیز یکی از پارک‌های آبی مجهز در کوش آداسی است که در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی هیجان انگیز از جمله سرسره Super Combo  (بهترین و هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی در اروپا)، سرسره X-treme  (سرسره ای با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت)،Screamer  یا همان سقوط آزاد، استخرهای مخصوص کودکان و بزرگسالان و ده‌ها تفریحات متنوع دیگر اشاره کرد.

اگر این هتل‌ها برای اقامت خود انتخاب کنید می‌توانید از تمامی تفریحات این پارک آبی با آرامش و راحتی زیاد استفاده کنید. چرا که رستوران‌های هتل در اختیار شما قرار خواهند گرفت و هر لحظه که اختیار کنید می‌توانید سری به اتاق خود بزنید.

 

  • پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی

آخرین مورد از بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی پارک آبی لانگ بیچ می‌باشد. این پارک آبی نیز بخشی از هتل لانگ بیچ آکواریزورت کوش آداسی است. این هتل به دلیل موقعیت آن و ساحل بزرگ اختصاصی که دارد همیشه یکی از گزینه‌های انتخابی در سفر به کوش آداسی است. پارک‌ آبی این هتل نیز دارای تفریحات هیجان انگیز و متنوع زیادی می‌باشد که برای هر گردشگری که عاشق تفریحات آبی است جذابیت زیادی دارد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آریا کلاروس کوش آداسی

 

البته ناگفته نماند که این پارک به بزرگی دیگر پارک‌های آبی نامبرده نیست. اما ساحل بسیار زیبا و بزرگی که در آن وجود دارد مزیت بزرگی نسبت به سایر هم نوعان خود محسوب می‌شود. ناگفته نماند که برای رفتن به این مجموعه تفریحی احتیاج نیست که حتما در آن هتل اقامت داشته باشید.

۰۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران