هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

کوش آداسی جزیره‌ی هیجان‌انگیز ترکیه یکی از اصلی‌ترین مقاصد این کشور برای سفرهای نوروزی است. جزیره‌ای تاریخی که در هتل‌های ۵ ستاره‌ی آن می‌توان انواع دورهمی‌ها و تفریحات را تجربه کرد. جزیره‌ای کوچک و دنج که جاذبه‌های باستانی در خود دارد و امکان انواع تفریحات آبی و خوشگذرانی‌ها را برای شما فراهم می‌آورند. در سفرتان با تور کوش آداسی در روزهای نوروزی اگر به دنبال آشنایی با هتل‌هایی که در آنها می‌توانید بهترین تفریحات آبی را انجام بدهید هستید همراه ما باشید تا هتل‌های مشهور این جزیره برای انجام بهترین تفریحات آبی را خدمتتان معرفی کنیم.


چرا در سفر به کوش آداسی بهتر است به هتل‌های ۵ ستاره برویم

هتل‌های ۵ ستاره‌ی کوش آداسی هتل‌های لوکسی هستند که امکان انواع تفریحات و خوشگذرانی‌ها را برای مسافران‌شان فراهم می‌‌آورند. هتل‌هایی که هرکدام‌شان یک جزیره‌ی گردشگری به شمار می‌آیند و با امکانات‌شان آنقدر سر شما را گرم می‌کنند که هیچ وقت خالی در سفر به کوش آداسی نخواهید داشت. بنابراین اقامت در این هتل‌ها، اقامت در جزیره‌ای از انواع سرگرمی‌هاست. سرگرمی‌هایی که تفریحات آبی یکی از هیجان‌انگیزترین آنهاست. اگر می‌خواهید هتل‌های مشهور این جزیره برای انجام هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی را بشناسید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 راهنمای انتخاب بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساحلی کوش‌آداسی 

هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی


۱- هتل Aria Claros

این هتل یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی به شمار می‌آید که در ۵ کیلومتری ساحل بانوان این شهر قرار دارد. هتلی که کارکنان آن به سه زبان انگلیسی، ترکی و آلمانی مسلط هستند و در میان گردشگران اروپایی شهرت دارد. هتلی که در رستوران‌هایش جدای از غذاهای مشهور بین‌المللی و ترکی، می‌توانید غذاهای ایتالیایی لذیذ را سفارش بدهید و نوش جان کنید. این هتل در ۱۴ کیلومتری پارک آبی آکوآ آدالند واقع شده است اما با اقامت در این هتل لوکس می‌توانید از رفتن به آکوا آدالند منصرف شوید و انواع مختلف تفریحات آبی را در همین هتل تجربه کنید. انواعی که مشهورترین آنها به شرح زیر هستند:

 

Aria Claros


- استخر روباز: در استخر روباز این هتل می‌توانید زیر سقف آسمان آفتابی شنا کنید و همینطور روی تخت‌های دور و اطرافش آفتاب بگیرید و بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید.
- سرسره بازی: این هتل در خود چندین سرسره‌ی مارپیچ و ساده دارد تا شما بتوانید هیجان لیز خوردن را در آنها تجربه کنید.
- غواصی: اگر می‌خواهید به جهان زیر آبها بروید و غواصی آماتور را امتحان کنید در این هتل امکانش برایتان فراهم است.
- سونا: سونای این هتل در کنار استخر سرپوشیده‌ی آن قرار دارد و یک حمام ترکی نیز در کنار این دو واقع شده است که می‌توانید به آنها مراجعه کنید.


۲- هتل Korumar Hotel Deluxe

این هتل در ۴ کیلومتری پارک آبی آکوا آدالند واقع شده است و یکی از هتل‌های لوکس برای اقامت‌های خانوادگی در کوش آداسی محسوب می‌شود. هتلی که امکانات تفریحی‌اش سبب شده است یکی از بهترین اقامتگاه‌های کوش آداسی به شمار آید. هتلی که دو ساحل اختصاصی در خود دارد و همین موضوع باعث شده است یکی از بهترین‌ها برای تفریحات آبی باشد. هتلی که در استخر روباز آن می‌توانید والیبال آبی را امتحان کنید و در استخر سرپوشیده‌اش شناهای خاطره‌انگیز. هتلی که استخری مخصوص کودکان نیز دارد. در این هتل می‌توانید غواصی سطحی را تجربه کنید و همچنین در ۳ رستورانش انواع غذاهایی که دوست دارید را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

  مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی 

Korumar Hotel Deluxe


۳- هتل Charisma Deluxe

هتلی که در تمامی نقاط آن سیگار کشیدن ممنوع است و حیوانات خانگی را نمی‌توانید به آن ببرید. هتلی در ۵ کیلومتری آکوآ آدالند که یک ساحل اختصاصی نیز در خود دارد. هتلی که با رفتن به آن می‌توانید قایق سواری کانو را به عنوان یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحات آبی امتحان کنید. هتلی که یک استخر مخصوص کودکان در خود دارد و یک استخر مخصوص بزرگسالان. هتلی که کارکنانش به زبان‌های ترکی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی و آلمانی مسلط هستند و همین امر باعث شده است از سراسر اروپا مسافران زیادی داشته باشد. هتلی که برا معلولان و افراد کم توان امکانات مناسبی دارد. هتلی که در خود یک ساحل اختصاصی دارد و در ساحل اختصاصی آن زیر سایه‌بان‌ها و چترها می‌توانید ساعت‌ها زیباترین مناظر را تماشا کنید. در این هتل امکان غواصی سطحی برای شما فراهم آمده است.

 

Charisma Deluxe


۴- هتل Aqua Fantasy

این هتل یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی برای انجام انواع تفریحات آبی است. چرا که آکوآ پارک یکی از بهترین پارک‌های آبی کوش آداسی در مجاورت آن قرار دارد. پارکی که در خود بیشترین و بهترین سرسره‌های آبی کوش آداسی را جای داده است. پارکی که در آن می‌توانید انواع تفریحات خاطره‌انگیز آبی را انجام بدهید و در عین حال که برای خوشگذرانی بزرگسالان مناسب است برای تفریح کودکان نیز مناسب است. هتلی که با اقامت در آن می‌توانید سوار قایق‌ها بشوید، بادبان‌ها را بکشید و به ماجراجویی‌های آبی بپردازید.

 

  از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید 

Aqua Fantasy

 

هتلی که می‌توانید کایاک سواری را در آن امتحان کنید. پارک آبی این هتل به شما امکان می‌دهد در استخرهای متعدد شنا کنید و در هرکدامشان یک تفریح متفاوت انجام بدهید. یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در این هتل لیز خوردن از سرسره‌ی مارپیچ است که هرچقدر می‌چرخید و می‌چرخید به استخر و پایان نمی‌رسید.

 

۱۰ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران