تور مارماریس نوروز 1403

درباره تور مارماریس نوروز 1403

تور مارماریس نوروز 1403

مارماریس با سواحل بسیار زیبا، بناهای تاریخی، از برترین مقاصد گردشگری ترکیه است. وقتی مسافر این شهر باشید حتما سفری مفرح و دلچسب، پر از ماجراجویی و فعالیت‌های تفریحی را با تور مارماریس تجربه می‌کنید. وقتی در نوروز به این شهر زیبا می‌روید حتما می‌توانید از پارک‌های جذاب آبی و هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های آبی و تفریحات ساحلی هم استفاده کنید. پس چمدان‌هایتان را ببندید و با تور مارماریس نوروز 1403 سفر کنید.

مارماریس را بسیاری به ریزورت‌های بزرگ آل اینکلوسیو و تفریحات آبی می‌شناسند، اما ورای ماسه‌های نرم و روشن سواحل این شهر، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. مارماریس،شهری زیبا و در عین حال، مفرح است که روزهای خوشی را در نوروز 1403 برایتان می‌سازد.

 

چرا تور مارماریس نوروز ۱۴۰۳

قبل از هر چیز، باید بگوییم که دمای هوا وقتی به تور نوروز 1403 مارماریس می‌روید، آن‌قدری بالا نیست که بتوانید به تفریحات آبی مارماریس و شنا بپردازید. با این حال، مارماریس یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای تفریحات شبانه، رفتن به بهترین کلاب‌های شبانه مارماریس و بارهایی است که برای پخش موسیقی زنده در نظر گرفته شده، جاذبه‌های تاریخی متعددی را در کنار خود می‌بیند و حالا که نمی‌توان، زمان زیادی را در سواحل آن‌جا سر کرد، فرصت برای گردشگران پیش می‌آید که به رودخانه دالیان و مسیرهای طبیعت گردی متعددی که در نزدیک مارماریس وجود دارد، سری بزنند.

وجود چندین بنای تاریخی مهم همچون قلعه قدیمی در قلب منطقه تاریخی این شهر که از جمله دیدنی‌ترین نقاط مارماریس به شمار می‌آید، تجربه‌ای درخشان در سفر نوروزی را برایتان به ارمغان آورده و همچنین مسیرهای متعددی برای سفرهای نیم روزه و یک روزه وجود دارند که با ورود به آن‌ها، می‌توانید این تجربه را بهتر و بهتر هم کنید.

رفتن به تور مارماریس نوروز، سفر  به یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در ترکیه است و حتی اگر بسیاری فعالیت‌های آبی که اکثر مسافران به خاطر آن‌ها، به این شهر سفر می‌کنند را نادیده بگیرید، هنوز هم فعالیت‌های توریستی زیادی وجود دارد که بتوانید در این شهر تجربه نمایید. ماماریس چندین و چند ریزورت باشکوه و بزرگ دارد که امکانات تفریحی متعددی همچون زمین‌های ورزشی، استخرهای آب گرم، تجهیزات بازی برای بچه‌ها و ... را در خود داشته و این گونه هتل‌ها، برای تور نوروزی بهترین انتخاب به شمار می‌آیند.

 

آب و هوای مارماریس در نوروز ۱۴۰۳

شرایط آب و هوایی مارماریس نشان می‌دهد که با شروع فروردین، هوای مارماریس آرام آرام گرم‌ می‌شود و زمستان معتدل این شهر به پایان می‌رسد. میانگین دمای هوای نوروز در مارماریس در بالاترین حالت ۱۸ درجه بوده و شب‌ها ممکن است تا ۷ درجه هم پایین بیاید و همین باعث می‌شود تا دمای آب دریا آن‌قدری بالا نرود که برای آبتنی و انجام تفریحات آبی مناسب باشد. با این حالا گویا نوروز امسال گرم‌تر از سال‌های پیش باشد و شاید بتوانید در ساحل ریزورت‌ها پاهای خود را در آب فرو کنید.

روزهای آفتابی نوروز البته برای قایق سواری در رودخانه دالیان، رفتن به پارک ملی و بازدید از برترین سواحل مارماریس شهر ایده‌آل بوده و با توجه به دمای پایین‌تر هوا نسبت به تابستان و وزش باد خنک در هوا، خیلی راحت‌تر به سراغ جاذبه‌های تاریخی در محیط‌های روباز بروید. البته نکته دیگر که باید در نظر بگیرید، احتمالا بارندگی در طول نوروز است. البته بارندگی در این روزها، خیلی کم اتفاق می‌افتد و ممکن است در طول یک هفته، یک روز بارندگی را در شاهد باشید. در مجموع اگر چه هوا برای آبتنی مناسب نیست، اما آب و هوایی بسیار عالی و بهاری را در تور مارماریس نوروز 1403 احساس خواهید کرد و این را می‌توان، یکی از نقاط مثبت این سفر محسوب کرد.

شرایط و قیمت تورهای مارماریس نوروز ۱۴۰۳

سفرهایی که برای تور نوروز مارماریس 1403 برنامه ریزی شده، با ۳ هواپیمایی آتا، قشم ایر و معراج انجام خواهد شد و یکی از دلایل تفاوت قیمت پکیج‌های سفر به مارماریس نیز، همین پروازهای مختلف خواهد بود. سفرها از تاریخ ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شوند و شما تا پایان نوروز، وقت دارید تا در آن‌ها شرکت نمایید.

یکی از ویژگی‌های تور نوروز 1403 مارماریس که شرکت مقتدرسیر تابان برایتان تدارک دیده، این است که تمامی هتل‌های مد نظر برای این سفر را مجموعه‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره و از بهترین‌ هتل‌های مارماریس تشکیل داده‌اند و تمامی آن‌ها آل اینکلوسیو یا حتی UALL هستند. به این ترتیب، اقامتی معرکه با امکانات بسیار خوب برای شما در طول سفر ترتیب داده شده و می‌توانید، با خیالی راحت به تفریح در طول سفر نوروزی بپردازید.

کف قیمت این سفر را با پرواز قشم ایر تجربه خواهید کرد. این تور به مقصد هتل ۴ ستاره پینِتا دلوکس (Pineta DLX) ۲۱٫۶۲۰٫۰۰۰ است که البته این قیمت بر اساس تاریخ سفر شما، ممکن است بین ۱ تا ۳ میلیون افزایش قیمت داشته باشد. همچنین اگر بخواهید با پرواز معراج سفر خود را به انجام برسانید، چیزی نزدیک به ۲۴ میلیون تومان باید برای همین هتل هزینه نمایید.

تورهایی که با پرواز آتا برگزار می‌شوند، کمی متفاوت بوده و هتل‌های در نظر گرفته شده برای این تور، تنها هتل‌های ۵ ستاره مجلل و UALL هستند. برای مثال، قیمت پایه این سفر که ۲۸ میلیون تومان است، برای هتل 5 ستاره گرین نیچر دیامون (Green Nature Diamond) بوده که از بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس است و دارای امکانات گسترده‌ای همچون سالن بازی‌های میزی، مرکز اسپا و سلامتی، چندین استخر، موسیقی زنده و کلاب شبانه، اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی و چند رستوران و کافه بوده که تمامی این امکانات با خرید بسته تور در اختیار شما خواهد بود.

البته چنین هتل‌هایی در دیگر پکیج‌های تور مارماریس نوروز 1403 وجود دارد و مجموعه مقتدرسیر تابان، دست شما را برای خرید هتل‌ مد نظرتان باز گذاشته است. همچنین جدا از بلیط رفت و برگشت و اقامت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان و یک گشت خرید نیز جزو خدمات تورها به حساب می‌آید.

بهترین فعالیت‌های در تور نوروز ۱۴۰۳ مارماریس

اگر از تفریحاتی که در هتل برایتان ترتیب داده شده خسته شدید و تصمیم گرفتید از جاذبه‌های گردشگری مارماریس دیدن نمایید، انتخاب‌های متنوعی پیش رو خواهید داشت. حتی اگر امکان آبتنی را نداشته باشید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم، حتما سری به بهترین سواحل مارماریس بزنید. چشم‌اندازهایی که در سواحل این شهر می‌توانید ببینید از بهترین‌ها در تمام ترکیه به حساب می‌آیند و از طرفی، حیف است در روزهای آفتابی این شهر، روی ماسه‌های نرم ساحل قدم نزده و گرمای خورشید را روی تنتان حس نکنید.

بازدید از شهر قدیم مارماریس و قلعه تاریخی مارماریس نیز جزو کارهایی است که حتما در طول تور مارماریس نوروز باید به انجام برسانید. این بنا مهم‌ترین جاذبه‌ی تاریخی در خود شهر مارماریس به حساب آمده و زمانی، سلطان سلیمان نیروهای خود را برای باز پس‌گیری جزیره رودس، در آن‌جا اقامت داده بود. این مکان از اینستاگرامی‌ترین جاهای مارماریس بوده و برای عکاسی، از بهترین جاهای شهر محسوب می‌شود.

یکی از فعالیت‌های جذابی که در طول سفر به مارماریس می‌توانید انجام دهید، گشت و گذار در مکان‌های اطراف شهر است. مخصوصا با هوای بسیار خوب بهاری این منطقه از ترکیه، انجام این کار واقعا لذت بخش خواهد بود. یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید، جزیره یونانی رودس بوده که با قایق باید به آن‌جا بروید. این مسیر دریایی حدودا یک ساعت به طول می‌انجامد اما در نهایت به یک جزیره فوق‌العاده زیبا خواهید رسید که اصلا شبیه به شهرهای ترکی نیست و مناظر زیبایی را نیز در اطراف خود می‌بیند. سفر به این جزیره، جایگزین خوبی برای تورهای دریایی محبوب در مارماریس است که عموما تنها در روزهای گرم سال انجام می‌شوند. دهکده تاریخی جزیره رودس، یکی از میراث جهانی یونسکو نیز هست.

حرف از سفرهای نیم روزه شد، دو مسیر استثنایی دیگر هم هستند که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. اولی قایق سواری در رودخانه دالیان است که تجربه‌ای درخشان از سفر به ترکیه به حساب آمده، یکی از بهترین سفرهای یک روزه از مارماریس به شمار می‌آید و در نهایت، شما را به دیدن طبیعت زیبای اطراف این رودخانه و یک مقبره تاریخی متعلق به ۴ تا ۲ قرن قبل از میلاد مسیح می‌برد.

دیگری پارک ملی مارماریس بوده که منطقه‌ای بزرگ را شامل می‌شود و در آن‌جا فعالیت‌های متخلفی را می‌توان به انجام رساند. از سواحل زیبای این پارک ملی که بگذریم، تورهای ماشین‌های جیپ، موتورهای چهار چرخ و حتی مسیرهای پیاده روی در طبیعت، واقعا عالی هستند. تنوع پرندگانی که در این پارک ملی زندگی می‌کنند، بی‌نظیر بوده و مکان‌هایی که در آن‌جا به عکاسی بپردازید نیز متعددند. در کنار همه‌ی این‌ها، چندین و چند شهر باستانی نیز در اطراف مارماریس واقع شده که برای اهلش، جاهایی استثنایی برای دیدن هستند.

اگر اهل تفریحات شبانه در مارماریس هستید، تور نوروز مارماریس، گزینه‌ی خیلی خوبی برای شماست. این شهر به کلاب‌ها و خیالان‌های شلوغش در طول شب معروف بوده و حتی کشتی‌های تفریحی دارد که این پارتی‌ها را به داخل آب می‌برند. هر چند تعداد کشتی‌ها در این روزهای سال کم‌تر از هر زمان دیگری‌ست، اما کلاب‌ها با قدرت به کار خود ادامه داده و شب‌هایی شلوغ و شاد را می‌سازند.

خرید در  تور مارماریس نوروز ۱۴۰۳

همچون بسیاری دیگر از شهرهای توریستی ترکیه، مارماریس نیز برای خرید، انتخاب‌های متنوع و خوبی پیش پای شما می‌گذارد. وجود بازارها و مراکز خرید مارماریس، باعث می‌شود تا شما هم بتوانید از محصولات محلی خرید کنید و هم به سراغ برندهای مطرح بروید:

  • بازار بزرگ مارماریس

بازار بزرگ مارماریس جمله مکان‌های بسیار محبوب بین توریست‌ها بوده و خیلی‌ها برای خرید و گشت و گذار به آن‌جا می‌روند. در این بازار اجناس مختلف از جمله پارچه، سوغات، مواد غذایی، لباس و... به فروش می‌رسد. فراموش نکنید که مارماریس در ترکیه به شهری با قدمت طولانی در زمینه تولید زیورآلات شهرت داشته و این بازار، یکی از بهترین جاها برای خرید چنین محصولاتی است.

  • مرکز خرید نتسل ماریینا (Netsel Marina Shopping Center)

از مهم‌ترین مراز خرید مارماریس که اگر چه در آن‌جا، چندین برند مطرح و معروف را پیدا می‌کنید، اما به طرور کلی، مکانی گران برای تهیه اجناس مختلف به حساب نمی‌آید. مرکز خرید نتسل مکانی به شدت متنوع و عالی برای خرید استو در کنار فروشگاه‌های متعدد، چندین رستوران و کافه را نیز برای مهمانان خود مهیا کرده است.

  • مرکز خرید پوینت (Point Center)

مجموعه پوینت، مکانی لوکس برای خرید بوده که برندهای خاصی را در خود میزبانی می‌کند. این مجموعه اگر چه فروشگاه‌های زیادی ندارد اما در کنار حدود ۴۰ مغازه بزرگ و جذاب، دارای یک مجموعه سینمایی و چند رستوران و کافه نیز هست. وجود برندهای لوکس و بوتیک‌های لباس جذاب، باعث می‌شود حتما رفتن به این مکان را در تور مارماریس نوروز به شما پیشنهاد نماییم.

  • مرکز خرید تانساش (Tansas Shopping Center)

این مرکز خرید که در شرق شهر قرار گرفته، به خاطر وجود فروشگاه‌های متنوع و خوب، بیمن مردم محلی نیز بسیار محبوب است. تانساش، جایی است که شما فروشگاه‌های متعدد در زمینه پوشاک، لوازم خانگی، لوازم شخصی، تجهیزات الکترونیک، اسباب بازی، لوازم آرایش و ... را پیدا می‌کنید. حضور برندهای مختلف در این محل و تنوع محصولات، مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز خرید محسوب می‌شود.

فرودگاه و حمل و نقل عمومی در مارماریس

در تور مارماریس، پروازها به مقصد فرودگاه دالامان مارماریس (Dalaman Airport) انجام می‌شود، چون شهر کوچک مارماریس یک فرودگاه اختصاصی ندارد. این فرودگاه حدود ۹۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و همین باعث می‌شود، ترانسفر فرودگاهی که در بسته تور مارماریس نوروز 1403 گنجانده شده، تا حد زیادی از هزینه‌ها و دردسر شما برای طی این مسافت کم کند.

این فرودگاه نسبتا بزرگ در ۶ کیلومتری شهری کوچک به همین نام واقع شده و دارای دو ترمینال است که یکی از آن‌ها برای پروازهای داخلی و دیگری برای پروازهای خارجی در نظر گرفته شده است. خوشبختانه امکانات خیلی خوبی از جمله اینترنت وای‌فای رایگان، باجه‌های تبدیل ارز، چندین رستوران، فست فود و کافه که غذاهای محلی و بین‌امللی را به فروش می‌رسانند، چند فروشگاه مختلف با کالاهای متنوع و خدمات مناسب برای افراد با معلولیت جسمی برای این مجموعه در نظر گرفته شده و برای حمل و نقل عمومی به داخل شهر نیز باید از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید. یک سری اتوبوس‌های مستقیم به مرکز مارماریس در این فرودگاه وجود دارد که هر یک ساعت یک بار به مقصد شهر حرکت می‌کنند. تاکسی‌ها هم که به صورت ۲۴ برای اجاره در دستر هستند و نرخ آن‌ها نیز بر حسب تاکسی‌متر تعیین می‌شود.

اطلاعات عمومی در مورد مارماریس نشان می‌دهد که، حمل و نقل عمومی در مارماریس هم بیشتر بر عهده تاکسی‌هاست. مسیرهای کوتاه در شهر، باعث می‌شود، گردشگران تور مارماریس عموما به سراغ اتوبوس یا مینی‌بوس نروند و از همان تاکسی استفاده کنند. البته برای بعضی مسیرهای طولانی خارجی شهری به جاهایی خاص، حتما به سراغ مینی‌بوس‌های ترکی یا همان دولموش‌ها بروید که تا حد زیادی از هزینه‌های شما را کم می‌کنند. همچنین تاکسی‌های دریایی را هم برای جا به جایی لحظا کنید. برای رفتن به بعضی‌ جاهای خاص مثل ایچملر، این قایق‌های کوچک، با هزینه‌ی خوبی شما را به مقصد رسانده و البته یک گردش دریایی را نیز برایتان به همراه خواهند داشت.

مدارک لازم برای خرید تور مارماریس نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به ترکیه و البته شرکت در تور مارماریس نوروز 1403، تنها به پاسپورت با ۷ ماه اعتبار از زمان آغاز سفرتان احتیاج خواهید داشت.