برترین کلاب‌های شبانه مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
برترین کلاب‌های شبانه مارماریس

گردشگران تورهای خارجی علاقه بسیار زیادی به تفریحات شبانه دارند. به خصوص در سفر به شهرهای ساحلی شما فرصت خوابیدن و استراحت کردن در کنار دریا را در طول روز خواهید داشت. بنابراین شب‌ها با انرژی بالا می‌توانید به تفریح و سرگرمی تا طلوع آفتاب مشغول شوید. یکی از مقاصد گردشگری محبوب در تور ترکیه در بین توریست‌های ایرانی که در کنار جاذبه‌ها و طبیعت زیبای خود به تفریحات شبانه شاد و هیجان‌انگیز شهرت دارد، تور مارماریس است. به طوری که به خصوص در فصل تابستان پس از تاریک شدن هوا، شهر در دریایی از لیزر و نورهای نئون غرق شده و از هر نقطه آن صدای موسیقی‌های شاد به گوش می‌رسد. در مارماریس تعداد زیادی کلاب شبانه در سطح جهانی، دیسکوها، بارهای موسیقی زنده و بارهای رقص کارائوکه را خواهید دید. اگر شما نیز به دنبال یک شب متفاوت و مملو از موسیقی در سفر به مارماریس هستید حتما در این مقاله با ما باشید. چرا که این بار لیستی از برترین کلاب‌های شبانه مارماریس را گردآوری و معرفی کرده‌ایم.

 

کلاب‌های شبانه خیابان بار مارماریس

قبل از هر چیزی اگر بخواهیم یک مقصد همه چیز تمام برای عاشقان تفریحات شبانه به همراه رقص و موسیقی در مارماریس معرفی کنیم، این مکان جایی جز خیابان بار مارماریس (Marmaris Bar Street) نخواهد بود. خیابان بار مارماریس میزبان کلاب‌های شبانه معروف در این شهر بوده و با تنوع بسیار بالای مکان‌های شاد شما را در انتخاب بهترین مکان برای تفریح سردرگم خواهد کرد. خیابان بار مارماریس بدون شک محبوب‌ترین منطقه برای تفریحات شبانه در مارماریس است. کافی است در حالی که در خیابان بار که خیابانی باریک است قدم می‌زنید وارد یکی از کوچه‌های آن شده و شاهد ده‌ها دیسکو، بار، کافه و موسیقی زنده زیبا و متفاوت شوید. کلاب‌ها و دیسکوهای این مکان بی‌نظیر تا ساعت ۴ صبح باز هستند و فرصت یک تفریح شبانه عالی و بدون هیچ کم و کسری را به شما ارائه می‌دهند.

 

بازدید از یادگارهای باستانی رومی و یونانی مارماریس

از طرفی دیگر منطقه ساحلی اوزونیالی (Uzunyalı Beach) دومین منطقه محبوب تفریحات شبانه در مارماریس است. این مکان با در بر داشتن ده‌ها دیسکو، بار، کافه و مکان‌های متنوع دیگر با اجرای موسیقی زنده گردشگران تور ترکیه را جذب خود می‌کند. آنچه که اوزونیالی را از خیابان بار مارماریس متمایز می‌کند قرار گرفتن آن در خط ساحلی این شهر توریستی است. بنابراین گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا شب را در همان محدوده‌ای که در طول روز به شنا و حمام آفتاب مشغول بوده‌اند، سپری کنند.

همچنین ساحل اوزونیالی دارای هتل‌های متنوع بسیاری نیز است که علاقه‌مندان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و سفری همه چیز تمام را در این منطقه و در کنار بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس برای خود رقم بزنند. اوزونیالی در طرف مقابل خیابان بار مارماریس واقع شده و در صورت تمایل فرصت پیاده‌روی در بین این دو مکان را خواهید داشت. البته تفاوت آن با خیابان بار در خاموش شدن زودتر صدای موسیقی در این محدوده است. به طوری که در ساعت ۱۲ شب به بعد دیگر صدای موسیقی و رقص در ساحل اوزونیالی به گوش نمی‌رسد و شما می‌توانید به کنار یکی از سواحل مارماریس رفته و در آنجا ادامه شب را با آرامش و با در دست داشتن نوشیدنی مورد علاقه خود بگذرانید. در ادامه برای رفتن به یکی از بهترین‌ها چند مورد از معروف‌ترین کلاب‌هایی که در خیابان بار مارماریس و همچنین ساحل اوزونیالی قرار دارند را معرفی می‌کنیم:

کلاب آرنا در خیابان بار مارماریس (Club Areena in Marmaris Bar Street)

اولین مورد از بهترین گزینه‌ها برای رقص و شادی در خیابان بار مارماریس، کلاب آرنا است. این مکان که در اصل یک کلاب شبانه در فضای باز، دیسکو و بار است از سال ۲۰۰۴ پیشروترین مکان برای تفریحات شبانه در مارماریس شناخته می‌شود. یکی از علت‌های اصلی محبوبیت بالای آن در بین افراد داشتن مساحت بزرگ در فضای باز است. به طوری که آرنا بزرگترین دیسکو و کلوپ شبانه در فضای باز در مارماریس است. این مکان همه روزه در تمام طول سال از ساعت ۹:۳۰ شب باز است و صدای موسیقی و رقص تا ساعت ۴:۰۰ صبح به گوش می‌رسد. پیدا کردن آرنا در میان دیگر کلاب‌های واقع در خیابان بار مارماریس دشوار نبوده و تقریبا در ابتدای این خیابان قرار گرفته دارد. در کنار موسیقی و خدمات باکیفیتی که در کلاب آرنا ارائه می‌شود، قیمت‌های مناسب آن نیز نقش ویژه‌ای در محبوبیت بالای آن دارند.

 

معرفی بهترین رستوران های مارماریس

آدرس: Tepe, Hacimustafa sk. No.125 barlar sokagi, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

کلاب جوی در خیابان بار مارماریس (Joy Club in Marmaris Bar Street)

گزینه بعدی از جذاب‌ترین کلاب‌های شبانه مارماریس واقع در خیابان بار که لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای شما تضمین می‌کند، کلاب جوی است. کلاب جوی یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای داشتن یک شب به یادماندنی در مارماریس بین مردم محلی و همچنین گردشگران است. این کلاب و بار تفریحات‌های شبانه عالی را با نمایش‌های بی‌نظیر موسیقی، دی جی‌های بین‌المللی و محلی درجه یک، مهمانی‌ها و غیره را ارائه می‌دهد. این کلاب در تمامی ایام هفته از ساعت ۹:۰۰ شب فعالیت‌ خود را آغاز کرده و تا ساعت ۴:۰۰ بامداد باز است. شما در کلاب جوی علاوه بر نوشیدنی‌های متنوع امکان سفارش غذا را نیز خواهید داشت. البته اگر دوست دارید پس از جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس و در اوج شلوغی و پخش موسیقی وارد آن شوید بهتر است تا ساعت ۱۱:۰۰ شب را انتخاب کنید؛ چرا که در این ساعات موسیقی به اوج خود رسیده و فضای آن مملو از افرادی شده که خود را غرق رقص و موسیقی کرده‌اند.

آدرس: Tepe, Tepe Mahallesi Barlar Sokağı, 39. Sk. No:103, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

بار و کلاب شبانه کریزی دیزی در خیابان بار مارماریس (Crazy Daisy Bar & Nightclub in Marmaris Bar Street)

اگر به دنبال مکانی هستید که از سالیان سال با اجراهای شاد و محیط دوست داشتنی خود توانسته افراد بسیاری را شیفته خود کند، حتما سری به بار و کلاب شبانه کریزی دیزی بزنید. این مکان نیز همانند اغلب کلاب‌های برتر مارماریس در خیابان بار قرار داشته و دارای فضایی بزرگ برای رقص و تفریح علاقه‌مندان است. به طوری که فضای داخلی آن ظرفیت جای دادن حدود ۱۳۰۰ نفر را به صورت همزمان دارا است. آنچه کریزی دیزی را از دیگر کلاب‌های مارماریس متمایز می‌کند، اجرای موسیقی‌های پر جنب و جوش فوق‌العاده با تراس عالی، نمایش‌های شبانه و حضور برترین دی جی‌های منطقه در آن است.

اگر تصمیم خود را به گذراندن یک شب به یادماندنی در یکی از قدیمی‌ترین و البته محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه مارماریس گرفته‌اید، می‌توانید در ساعات بین ۹:۰۰ شب تا ۴:۰۰ صبح در آن حضور داشته باشید. البته اگر علاقه‌ای به محیط‌های بزرگ و شلوغ ندارید توصیه می‌کنیم کلاب دیگری را برای خود در مارماریس انتخاب کنید. نکته مهم دیگر اینکه به دلیل بزرگ و شلوغ بودن کریزی دیزی توصیه می‌شود پول نقد و مدارک مهم خود را در این کلاب به همراه نداشته و آن‌ها را در هتل بگذارید تا از دزدیده شدن و یا گم شدن در امان بمانند.

 

۵ بازار جذاب برای خرید به یادماندنی در مارماریس

آدرس: Tepe, 32. Sk. No:21, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

شماره تماس: ۴۵ ۴۵ ۷۷۲ ۵۴۴ ۹۰ ۰

 

کلاب گرین هاوس دنس در خیابان بار مارماریس (Greenhouse Dance Club in Marmaris Bar Street)

گرین هاوس دنس مارماریس در خیابان بار واقع شده و یک کلاب عالی با خدمات با کیفیت و فعالیت‌های شبانه با نمایش‌های جذاب است. این کلاب و دیسکو با نورپردازی‌های عالی و موسیقی‌های شاد و به روزی که توسط دی‌جی‌های بسیار حرفه‌ای هدایت می‌شوند شبی بی‌نظیر و به یاد ماندنی را در تور مارماریس برای شما رقم خواهد زد. گرین هاوس دنس در تمام فصل‌های سال باز بوده و زمستان‌ها نیز به اندازه تابستان شما را در داشتن شبی شاد و به یاد ماندنی همراهی می‌کند. با این تفاوت که زمستان‌ها اغلب موسیقی‌هایی که در این کلاب شبانه پخش می‌شوند ترکی بوده اما در تابستان به دلیل فصل توریستی موسیقی‌های خارجی بیشتری پخش می‌شود. ساعات کاری کلاب شبانه گرین هاوس دنس مارماریس از ۶:۰۰ عصر آغاز شده و تا ساعت ۳:۰۰ بامداد ادامه می‌یابد. همچنین شما می‌توانید در این مکان علاوه بر سفارش نوشیدنی از غذاهای خوشمزه آن نیز لذت ببرید.

  • آدرس: Tepe, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey
  • تلفن تماس: ۷۱ ۵۰ ۴۱۲ ۲۵۲ ۰
  • آدرس وب سایت: greenhouse.com.tr

 

بار تاک آف تاون اند چیرز در ساحل اوزونیالی مارماریس (Talk of the Town & Cheers in Marmaris Uzunyalı Beach)

Talk of the Town and Cheers، یک دیسکو بار محبوب و کلاب شبانه در مارماریس است که در تمام اوقات روز نمایش‌های جالب و دیدنی در آن پخش می‌شود. این مکان متفاوت توانسته با به اجرا در آوردن یکی از خنده‌دارترین نمایش‌های مارماریس سالانه صدها هزار نفر را به خود جذب کند. به محض تمام شدن نمایش، مهمانان می‌توانند از لحظات عالی رقصیدن در دیسکو تا ساعات اولیه صبح لذت ببرند. توجه داشته باشید که برای ورود به آن و تماشای نمایش باید بلیط ورودی خریداری کنید.

با توجه به اینکه نمایش تاک آف تاون در بین گردشگران تور ترکیه محبوبیت بالایی دارد توصیه می‌کنیم حتما از قبل برای تهیه بلیط خود اقدام کنید. چرا که ظرفیت‌ها سریع تکمیل شده و احتمال اینکه موفق به خرید بلیط در همان لحظه نشوید بالا است. ساعات کاری این مکان بی‌نظیر از ساعت ۱۰ صبح شروع شده و تا ۲ بامداد ادامه دارد. بنابراین شما می‌توانید علاوه بر شب در طول روز نیز به آنجا رفته و در کنار تفریحات آبی در مارماریس، از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه آن لذت ببرید.

 

پارک‌های آبی مارماریس را بشناسیم

آدرس: Siteler, Marmaris Park Otel, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۳ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران