برترین بارها و کلاب‌های شبانه ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
برترین بارها و کلاب‌های شبانه ویتنام

ویتنام یکی از مقاصد جذاب و پرطرفداری است که در سال‌های اخیر توانسته در سایه طبیعت منحصر به فرد و مردمان محلی دوست داشتنی خود مورد توجه توریست‌های سرتاسر دنیا قرار بگیرد. البته مثل اغلب مقاصد توریستی بین‌المللی ویتنام نیز سرگرمی‌ها و تفریحات متنوعی را در تمامی ساعات شبانه روز در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد تا بتواند یکی از بهترین خاطرات را برای گردشگران رقم بزند. یکی از جذاب‌ترین این موارد، کلاب‌های شبانه ویتنام هستند که فرصت تفریحی پرجنب و جوش و همه چیز تمام را برای عاشقان رقص و تفریحات شبانه فراهم می‌کنند. اگر شما نیز روحیه‌ای شاد داشته و در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ویتنام در طول روز به دنبال تفریح در کلاب‌های شبانه آن در ساعات پایانی شبانه روز هستید تا انتهای این نوشته همراه ما باشید تا شما را با چند مورد از بهترین مکان‌ها برای این منظور اعم از بارها و کلاب‌های ویتنام آشنا کنیم.

 

۶ بار و کلاب شبانه برتر ویتنام

تفریحات شبانه در ویتنام فوق‌العاده باشکوه بوده و شامل طیف بسیار گسترده‌ای از تفریحات اعم از بارها، کلاب‌های رقص، تئاتر، بازارهای محلی شبانه، جشن‌های محلی شبانه، تورهای شبانه و غیره می‌شود. البته در بین آن‌ها تفریحاتی که در کلاب‌های شبانه برگزار می‌شوند پرجنب و جوش‌تر بوده و از همین رو بیشتر مورد توجه جوانان و افرادی که به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستند قرار می‌گیرند. اگر شما نیز قصد سفر با تور ویتنام را در سر داشته و به خصوص دوست دارید از کلان شهرهای هوشی مین، دا نانگ و هانوی دیدن کنید برای آشنا شدن با برترین  کلاب‌های شبانه ویتنام و بارهای هیجان‌انگیز آن در ادامه مطالب همراه ما باشید:

 

۱. کلاب شبانه Sky36، دا نانگ

Sky36 Club بدون شک بهترین مکان برای لذت بردن از تفریحات شبانه در این مقصد توریستی بوده و توانسته صدر نشین فهرست کلاب‌های شبانه ویتنام باشد. این مکان بی نظیر در مرکز شهر دا نانگ قرار گرفته و شامل شاختمانی سه طبقه است که یکی از بهترین خاطرات از رقص و موسیقی را برای علاقه‌مندان رقم می‌زند. البته علاوه بر رقص و موسیقی از جذابیت‌های این مکان می‌توان به ارائه طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها و همچنین منوی لذت بخشی از غذاهای اصیل ویتنامی و سایر غذاهای بین‌المللی اشاره کرد. در کنار همه این موارد آنچه Sky36 را از نظر گردشگران پرطرفدار می‌کند، اجراهای پرجنب و جوش از موسیقی‌های زنده و دی جی‌های حرفه‌ای است. کلاب Sky36 دارای یک بار در فضای باز، مبل‌های تختخواب‌شو شیک و سالن‌های VIP با محیطی مسحورکننده است که صندلی‌های روی پشت‌بام آن مشرف به شهر و پل رودخانه دراگون بوده و منظره‌ای بسیار دیدنی را برای مشتریان عرضه می‌کنند.

  • آدرس: Novotel Danang Premier Han River
  • ساعت کاری: ۶ عصر الی ۲ بامداد
  • قیمت تقریبی نوشیدنی‌ها: ۱۸۰ هزار دونگ ویتنام

 

تفریحات رایگان در هوشی مین ویتنام

عکس: saigontourism.com.vn

 

۲. کلاب‌های شبانه خیابان Bui Vien، سایگون

از جمله بهترین کلاب‌های شبانه ویتنام را می‌توان در خیابان Bui Vien در شهر سایگون پیدا کرد. به طوری که گشت و گذار در این خیابان به خصوص بعد از تاریک شدن هوا به یکی از اصلی‌ترین تفریحات هر توریستی در سفر به این مقصد تبدیل می‌شود. خیابان Bui Vien خیابانی به طول ۵۰۰ متر است که در آن رستوران‌ها و بارهای متنوع بسیار زیاد وجود داشته و اکثر آنها بعد از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه‌های شب باز و تقریباً شلوغ هستند. علاوه بر آن یکی دیگر از مناطق شهر سایگون برای علاقه‌مندان به تفریحات شبانه، منطقه ۱ است که تقریبا هر آنچه که از تفریحات شبانه ویتنام انتظار دارید را از رقص زیر نورهای لیزری گرفته تا اجرای پر حنب و جوش دی جی‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

  • مکان: شهر سایگون خیابان Bui Vien و منطقه ۱
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا نیمه‌های شب
  • قیمت تقریبی نوشیدنی: از خیلی ارزان تا خیلی گران بستگی به مکانی دارد که انتخاب می‌کنید.

عکس: saigontourism.com.vn

 

۳. رستوران و بار Deja Vu، موی نه

یکی از بهترین مکان‌ها در ویتنام برای تجربه سفری خاص و به یادماندنی شهر ساحلی کوچک Mui Ne است. البته علیرغم اینکه این یک شهر کوچک در کشور است، به خاطر تفریحات شبانه پر جنب و جوش خود معروف بوده و از جمله بهترین کلاب‌های شبانه ویتنام را در خود جای داده است. یکی از برترین این مکان‌ها که در بین گردشگران نیز بسیار محبوب است Deja Vu Restaurant & Bar نام داشته تجربه‌ای به یاد ماندنی با بهترین بودجه از تفریحات شبانه ویتنام را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. از منوی خوشمزه غذاها گرفته تا نوشیدنی‌های خاص، موسیقی و رقص را با بالاترین کیفیت می‌توان در این مکان پیدا کرد. این مجموعه پرطرفدار در امتداد خیابان Nguyen Dinh Chieu قرار داشته و مکانی ایده‌آل برای سرگرم شدن در ساعات شب برای علاقه‌مندان است. این مجموعه دارای بخش‌های مختلفی بوده که خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را در بخش زمین بازی مخصوص گذاشته و خود به تفریح در بار روی پشت بام و غیره در آن بپردازند.

  • مکان: 21 Nguyen Dinh Chieu، Ham Tien، Mui Ne
  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا نیمه شب
  • قیمت تقریبی برای نوشیدنی: ۱۰۰ هزار دونگ ویتنام

 

تفریحات ارزان در ویتنام

عکس: tripzone.vn

 

۴. کلاب شبانه Hero، هانوی

Hero Club مورد بعدی از بهترین کلاب‌های شبانه ویتنام است که در شهر هانوی قرار گرفته و فرصت تفریحی به یادماندنی و باشکوه را تا نیمه‌های شب برای توریست‌ها فراهم می‌کند. این مکان مجهز به سیستم صوتی فوق‌العاده عالی بوده و با نورهای لیزری حرفه‌ای و دو زمین رقص متمایز، یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از تفریحات شبانه در ویتنام محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند که اهل چه نوع موسیقی برای رقص باشید! چرا که در این مکان از هیپ هاپ گرفته تا موسیقی الکترونیک و غیره را می‌توانید گوش داده و از رقصیدن با آن‌ها لذت ببرید. همچنین از امکانات این مجموعه می‌توان به سالن مجزا برای علاقه‌مندان به قلیان اشاره کرد. به علاوه Hero Club اغلب میزبان فستیوال‌های شاد ویتنام است که اگر خوش شانس باشید فرصت شرکت در آن‌ها را خواهید داشت.

  • مکان: Trúc Bạch Ba Đình Vietnam, 42 Yên Phụ, Trúc Bạch, Hà Nội, Vietnam
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۳ بامداد
  • قیمت تقریبی برای نوشیدنی: از ۱۰۰ هزار دونگ ویتنام

عکس: vinwonders.com

 

۵. اسکای بار Chill، هوشی مین

Chill Sky Bar نماد برترین مکان برای لذت بردن از تفریحات شبانه در شهر هوشی مین بوده و از همین رو موفق شده نام خود را در لیست بهترین کلاب‌های شبانه ویتنام بگنجاند. این مجموعه بی‌نظیر در طبقه ۲۶ برج AB  قرار گرفته‌ و مناظر خیره‌کننده پانوراما از خط افق سایگون را به نمایش می‌گذارد. همچنین این مکان با حال و هوای مد روز . به سبک مدرن دکوراسیون شده و به روزترین سبک‌های موسیقی را با نورپردازی‌های حرفه‌ای برای بازدیدکنندگان خود عرضه می‌کند. اسکای بار چیل دارای یک زمین رقص بزرگ بوده که علاقه‌مندان می‌توانند تا نیمه‌های شب در آن به رقص و تفریح مشغول شوند.

  • مکان: طبقه ۲۶، برج AB، 76 A Le Lai، منطقه ۱، شهر هوشی مین
  • ساعات کاری: از ۵ عصر تا ۲ بامداد
  • قیمت تقریبی برای نوشیدنی: از ۱۰۰ هزار دونگ ویتنام شروع می‌شود.

 

جذاب‌ترین بازارهای شناور ویتنام

عکس: localvietnam.nl

 

۶. مجموعه Q-Bar، هوی آن

اگر به دنبال مکانی پر انرژی در شهر هوی آن هستید بهتر است فرصت رفتن به کیو بار را از دست ندهید. این مجموعه بی‌نظیر که توانسته نام خود را در لیست برترین کلاب‌های شبانه ویتنام بگنجاند هر روز از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۳ بامداد میزبان مشتریان خود بوده و با موسیقی‌های پر جنب و جوش و نوشیدنی‌های متنوع از علاقه‌مندان پذیرایی می‌کند. از پیست رقص پرهیاهو گرفته تا نورپردازی‌های عالی با چراغ‌های نئون و منو متنوع از نوشیدنی‌ها خوشمزه همه چیز در این مکان ایده‌آل بوده و عاشقان تفریحات شبانه را شیفته خود می‌کند. Q-Bar به سبک کاملا مدرن طراحی شده و خلق شبی استثنایی و به یادماندنی را برای مشتریان خود تضمین می‌کند.

  • مکان: 94 Nguyễn Thái Học، Minh An، Hoi An City، Quảng Nam
  • ساعات کاری: ۷ عصر تا ۳ بامداد
  • قیمت تقریبی برای نوشیدنی: از ۱۵۰ هزار دونگ ویتنام شر می‌شود.

عکس: tripadvisor.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۷ شهریور ۱۴۰۳

نظرات کاربران