برترین مراکز خرید هانوی در ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
برترین مراکز خرید هانوی در ویتنام

مراکز خرید هانوی یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح و سرگرم شدن در روزهای گرم و آفتابی است. چرا که در این مکان‌ها فرصت خرید کردن از برندهای معروف بین‌المللی را داشته و در عین حال می‌توانید خریدهای ارزان و قیمت مناسبی از برندهای داخلی را تجربه کنید. مراکز خرید هانوی تنها به خرید کردن محدود نبوده و علاقه‌مندان در تور ویتنام می‌توانند سری به سینما، کافه و یا رستوران‌های آن نیز بزنند. پس مهم نیست که عاشق خرید هستید یا نه! در هر صورت مراکز خرید در هانوی گزینه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده متعددی را برای ارائه به شما خواهند داشت. چنانچه ایده گشت و گذار و تفریح در مراکز خرید هانوی برای شما جذاب است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین آن‌ها آشنا کنیم.

 

لوته سنتر هانوی (Lotte Center Hanoi, Vietnam)

مقاله خود را با معرفی مرکز خرید لوته سنتر هانوی آغاز می‌کنیم. این مجموعه در ساختمانی با ۶۵ طبقه قرار گرفته و از سبک معماری منحصر به فردی برخوردار است. به طوری که گفته می‌شود برای طراحی و ساخت آن از Ao Dai (لباس سنتی زنان ویتنامی) الهام گرفته‌اند. البته که مکانی با این عظمت و بزرگی تنها محدود به عاشقان خرید نبوده و گردشگران می‌توانند از امکانات دیگری نظیر هتل، آپارتمان‌های مسکونی، رستوران و همچنین اسپا نیز بهره ببرند. علاوه بر تمامی این موارد Skywalk محبوب‌ترین و البته هیجان‌انگیزترین تفریحاتی است که در مرکز خرید لوتل هانوی فرصت لذت بردن از آن را خواهید داشت. این بخش دارای عرشه‌ای بزرگ بوده که منظره پانوراما از پایتخت ویتنام را به نمایش می‌گذارد.

Lotte Center Hanoi طیف وسیعی از انواع محصولات مختلف، از پوشاک گرفته تا لوازم زینتی و خانگی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به طوری که تقریبا ۲۵۰ مغازه مختلف را در آن پیدا خواهید کرد. همان طور که گفته شد این مکان در کنار خرید، امکانات دیگری را نیز برای سرگرمی و غذاخوری نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی نصف روز خود را در آن سپری کنید. برای دسترسی به آن می‌توانید مسیر دریاچه Hoan Kiem و یا تاکسی را انتخاب کنید. اگر قرار باشد تنها از یک مرکز خرید در هانوی دیدن کرده و به خرید یا تفریح در آن بپردازید، هیچ گزینه‌ای بهتر از لوته سنتر برای شما نخواهد بود. این مکان هم برای خرید بزرگسالان و هم برای سرگرم شدن کودکان مناسب بوده و خانواده‌ها می‌توانند ساعت‌ها به گشت و گذار و تفریح در آن بپردازند.

 

معرفی ۱۰ کافه ویتنامی جذاب در هانوی

  • آدرس: 54 P. Liễu Giai, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội 117000, Vietnam
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

 

ترانگ تین پلازا هانوی، ویتنام (Trang Tien Plaza Hanoi, Vietnam)

مورد بعدی از بهترین مراکز خریدی که در هانوی فرصت رفتن به آن را خواهید داشت، ترانگ تین پلازا است. این یک مکان خرید مورد علاقه در میان قشر مرفه و افراد مشهور هانوی است که تنها ۵ دقیقه پیاده تا دریاچه Hoan Kiem و محله فرانسوی‌ها فاصله دارد. این مرکز خرید ۵ طبقه دارای برندهای لوکس مد است که از جمله آن‌ها می‌توان Cartier، Burberry، Dior، Zegna، BVLGARI و Louis Vuitton را نام برد. اغلب این برندها در طبقه همکف واقع شده‌اند. در طبقات بالاتر محصولاتی از قبیل لوازم الکترونیکی و دکور خانه وجود دارند. همچنین یک سوپرمارکت در طبقه چهارم قرار گرفته که محصولات تازه و مجموعه‌ای از کالاهای وارداتی را در خود جای داده است. ترانگ تین پلازا میزبان رستوران‌های بین‌المللی عالی با انواع غذاهای منطقه‌ای و تعداد زیادی فست فود زنجیره‌ای نیز است. چنانچه به دنبال مکانی برای تست کردن دانکین دونات، لاتاریا و باگت پاریس هستید این مکان بهترین انتخاب در تور ویتنام برای شما خواهد بود.

  • آدرس: 24 Hai Bà Trưng, Tràng Tiền, Hoàn Kiếm, Hà Nội 100000, Vietnam
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب؛ جمعه تا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب.

 

بازار هنگ دا هانوی، ویتنام (Hang Da Market Hanoi, Vietnam)

یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای خرید در شهر زیبای هانوی، بازار هنگ دا است. این بازار که میدان هانوی نیز نامیده می‌شود، گزینه خوبی برای خرید لباس، کفش، کیف و لوازم جانبی ارزان قیمت در این مقصد گردشگری به شمار می‌آید. نه تنها قیمت‌ها در اینجا ارزان‌تر هستند، بلکه فروشندگان از چانه‌زنی نیز استقبال می‌کنند و شما می‌توانید لحظات بسیار خوب و به یادماندنی را در آن تجربه کنید. این مرکز خرید از سه طبقه تشکیل شده که طبقات بالای آن میزبان غرفه‌هایی است که آثار هنری و صنایع دستی محلی مانند سرامیک، ابریشم، لاک و نقاشی به فروش می‌رسانند. کاوش در بازار هانگ دا در روزهای وسط هفته بسیار بیشتر توصیه می‌شود. چرا که در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات رسمی احتمال اینکه با ازدحام جمعیت زیاد روبرو شوید بسیار بالا است.

 

گشت و گذار در زیباترین معابد هانوی

  • آدرس: Hàng Da, Cửa Đông, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۸ شب

 

ساویکو مگامال هانوی، ویتنام (Savico Megamall Hanoi, Vietnam)

ساویکو مگامال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ویتنام است که در شهر زیبای هانوی قرار دارد. عاشقان خرید در این مکان می‌توانند ترکیب خوبی از برندهای محلی و بین‌المللی، رستوران‌های متنوع، مراکز تفریحی و خدمات زیبایی را پیدا کنند. از جمله برندهای معروف که در این مجموعه فرصت خرید از آن‌ها را خواهید داشت شامل Levi's، Lacoste، Adidas، Nike، Prada، Burberry و Yves Rocher هستند. همچنین زنجیره‌های فست‌فود نظیر Pizza Hut، Sumo BBQ و Trung Nguyen Coffee نیز در شعبه‌هایی در ساویکو مگامال دارند که حین خرید می‌توانید شکم خود را با رفتن به آن‌ها سیر کرده و از لحظه به لحظه خود نهایت لذت را ببرید. این مرکز خرید باشکپه در امتداد خیابان Nguyen Van Linh قرار گرفته و تقریباً ۷ کیلومتر از مرکز شهر هانوی به سمت شرق فاصله دارد.

  • آدرس: 7-9 Nguyễn Văn Linh, Gia Thụy, Long Biên, Hà Nội 125141, Vietnam
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

 

وینکام مگا مال رویال سیتی هانوی، ویتنام (Vincom Mega Mall Royal City Hanoi, Vietnam)

وینکام مگا مال رویال سیتی، یک مرکز خرید زیرزمینی عظیم در هانوی است. این مجموعه بزرگ دارای ۸۰۰ فروشگاه خرده‌فروشی، یک هایپر مارکت مفصل و همچنین امکانات تفریحی متعدد در فضای باز و سرپوشیده است. این مکان در منطقه تان ژوان هانوی قرار گرفته و علاوه بر مغازه‌های متنوع و دوست داشتنی به دلیل سبک معماری زیبا و قابل توجهی که دارد نیز توانسته مورد پسند گردشگران واقع شود. به این صورت که فضای داخلی آن به صورت کاملاً سفید دیزاین شده و همین جلوه‌ای ویژه به وینکام مگا مال رویال سیتی بخشیده است.

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به پیست اسکیت روی یخ سرپوشیده، سینما، غرفه‌های غذا و نوشیدنی با بیش از ۲۰۰ رستوران بین‌المللی و محلی اشاره کرد. همچنین وینکام مگا مال رویال سیتی بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده با تم جنگل‌های بارانی در جنوب شرقی آسیا را در خود جای داده است. این جایی است که بازدیدکنندگان در هر سنی می‌توانند از تفریحات و سرسره‌های هیجان‌انگیز آن لذت ببرند.

 

بهترین زمان سفر به هانوی (قسمت اول)

  • آدرس: Vinhomes Royal City, 72A-Đ. Nguyễn Trãi, Thượng Đình, Thanh Xuân, Hà Nội, Vietnam
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

 

آییون مال ها دونگ هانوی، ویتنام (Aeon Mall Ha Dong Hanoi, Vietnam)

اگر به دنبال مرکز خریدی بزرگ و همه چیز تمام در یکی از بهترین مناطق هانوی می‌گردید، هیچ گزینه‌ای بیشتر از آییون مال ها دونگ توجه شما را به خود جلب نخواهد کرد. این مرکز خرید در یک موقعیت استراتژیک در جنوب غربی پایتخت قرار دارد و دومین مرکز تجاری ژاپنی در هانوی به شمار می‌آید. این مجموعه باشکوه در سال ۲۰۱۹ افتتاح گردید و امروزه به عنوان یکی از مراکز اصلی برای خرید گردشگران و همچنین مردم محلی محسوب می‌شود. AEON MALL Ha Dong با مساحتی نزدیک به ۱۰ هکتار، بزرگترین مرکز خریدی است که نه تنها در هانوی بلکه در کل ویتنام می‌توانید پیدا کنید. این مجموعه حدود ۲۲۱ مغازه متنوع را از سوپرمارکت گرفته تا بسیاری از برندهای معروف در داخل و خارج از کشور را در خود جای داده است. همچنین علاوه بر خرید علاقه‌مندان می‌توانند از انواع خدمات تفریحی و سرگرمی برخوردار بوده و به همراه کل خانواده روزی به یادماندنی در هانوی را سپری کنند.

  • آدرس: Duong Noi – Ha Dong – Hanoi
  • ساعت کاری: همه روزه از ۹ صبح الی ۱۰ شب

 

تمامی مراکز خریدی که در این مقاله معرفی شدند جزو برترین‌ها با توجه به نظر گردشگران تور ویتنام به مقصد هانوی بودند. شما می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی خود برای اقامت در شهر هانوی یکی از این مکان‌ها را انتخاب کنید. همان طور که گفته شد اغلب این مراکز خرید دارای مجموعه‌های تفریحی و سرگرمی از قبیل شهر بازی، سینما، رستوران و کافه نیز هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم زمان بیشتری را برای گشت و گذار در آن اختصاص داده و در کنار خرید لحظاتی شاد و به یادماندنی را نیز برای خود و خانواده رقم بزنید.

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران