معرفی ۴ اسپای عالی در هانوی ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی ۴ اسپای عالی در هانوی ویتنام

هانوی یکی از بهترین و توریستی‌ترین شهرهای ویتنام است که هرساله هزاران هزار کوله‌گرد و عاشقان سفر را به خودش می‌کشاند تا برای آنها شهری جذاب را به معرض نمایش بگذارد. شهری جنگلی و ساحلی. شهری رویایی. شهری جادویی که هم یک طبیعت بکر دارد و هم یک بافت سنتی جذاب. شهری زیبا با مردمانی ساده و امکانات توریستی مناسب. در سفرتان با تور ویتنام به این شهر اگر به دنبال رفتن به اسپاهای عالی هستید همراه ما باشید تا به شما بگوییم در سفر به هانوی چگونه خستگی تن‌تان را از آن به در کنید و به فکر سلامتی‌تان باشید.

 

La Belle Spa

این اسپا یکی از معروف‌ترین و بهترین اسپاهای هانوی است که اگر برای یک سفر عاشقانه به این شهر سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به آن مراجعه کنید. اسپایی که اتاق‌های خصوصی دارد و برای مشتریانش انواع خدمات ماساژ را ارائه می‌کند. این اسپا بهترین ماساژورها را به استخدام خود درآورده است و بد نیست بدانید خدمات مربوط به زیبایی را نیز می‌توانید در این اسپا دریافت کنید. پکیج کامل این اسپا در حدود ۱۵۰ دقیقه طول می‌کشد که طی آن به شما یک نوشیدنی درجه یک نیز ارائه می‌دهند. این اسپا هم کارکنان مرد دارد و هم کارکنان زن. بنابراین پیشنهاد نخست ما برای مراجعه به یک اسپای درجه یک در سفر به هانوی این اسپا است.

 

بهترین بوتیک هتل‌های هانوی

Thai Royal

اگر به دنبال آرامش هستید و می‌خواهید تعادل میان جسم و روحتان برقرار شود در سفرتان به هانوی به این اسپا مراجعه کنید. اسپایی که بدون شک بهترین خدمات مربوط به شرق آسیا را به مشتریانش ارائه می‌دهد. اسپایی که مراجعه‌کنندگان زیادی دارد اما با توجه به امکانات مناسبی که دارد می‌تواند در یک نظم عالی به همه‌ی مشتریانش رسیدگی کند. اسپایی که فضاهایش از طریق کشیدن یک پرده عمومی و خصوصی می‌شوند. بهترین پکیجی که در این اسپا ارائه می‌شود در حدود یک ساعت و نیم به درازا می‌کشد.

Serena Spa

اگر به دنبال گرفتن ماساژ سنگ داغ هستید این اسپا بهترین اسپای هانوی برای این نوع ماساژ است. اسپایی که سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در هانوی را دارد و بهترین پکیج آن ۹۰ دقیقه زمان می‌برد. اسپایی که آرامش را به بدن شما بازمی‌گرداند و با ماساژهایی که به شما می‌دهد بافت‌های آسیب‌دیده‌ی پوست‌تان را ترمیم می‌کند. همه‌ی افراد می‌توانند در سفر به هانوی به این اسپا مراجعه کنند اما استفاده از پکیج کامل این اسپا برای خانم‌های باردار پیشنهاد نمی‌شود. یکی دیگر از پکیج‌های این اسپا، پیکج آن برای زوج‌هاست. در این پکیج زوج‌ها می‌توانند حمام‌های گیاهی عالی بگیرند، نوشیدنی‌های درجه یک نوش جان کنند و در ادامه بهترین خدمات ماساژ را نیز دریافت کنند. بنابراین مراجعه به این اسپا نیز اگر در یک سفر رمانتیک و عاشقانه به هانوی رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌شود. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی این اسپا وجود دارد آن است که پیش از مراجعه به آن باید از طریق اینترنت، روز و زمانی که می‌خواهید به آن مراجعه کنید را رزرو نمایید.

 

فعالیت‌های جذابی که نباید در هانویی از دست بدهید

MF Boutique Spa

این اسپا یکی از بهترین اسپاهای ویتنام است که با مراجعه به آن می‌توانید ریلکس شدن و بازیافتن آرامش گم کرده‌تان در زندگی را جستجو کنید. اسپایی فوق‌العاده که بهترین کارمندان را دارد و در یک فضای لوکس به مشتریانش خدمات ارائه می‌دهد. اسپایی بی‌نظیر که برای مراجعه به آن باید از قبل حضورتان را رزرو و زمان مشخصی را برای مراجعه به آن تعیین کنید. اسپایی که سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در هانوی را دارد و کارکنانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. اسپایی که یک پکیج معروف به نام ریلکسیشن دارد. پکیجی که مدت زمان ارائه‌ی آن ۱۵۰ دقیقه است. در سی دقیقه‌ی اول این پکیج شما یک حمام عالی را تجربه می‌کنید، در نود دقیقه‌ی بعدی آن یک ماساژ سوئدی بی‌نظیر و در سی دقیقه بعدی مراقبت‌های مربوط به زیبایی و صورت.

استفاده از این پکیج به سلامتی شما بسیار کمک می‌کند و توانی نو برای ادامه‌ی تلاش‌هایتان در زندگی به شما می‌بخشد. بنابراین در سفر به هانوی اگر محدودیت بودجه ندارید و می‌خواهید یک تفریح لاکچری انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به این اسپا تشریف ببرید و از این پکیج استفاده کنید. نکته‌ی مهم در کنسل کردن رزروتان در این اسپا آن است که اگر ۲۴ ساعت قبل از زمان مراجعه‌تان به این اسپا این کار را انجام بدهید تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.

۲۳ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران