برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس (بخش دوم)

در بخش قبلی این نوشته ۴ هتل ۵ ستاره‌ی فوق‌العاده در مارماریس را به شما معرفی کردیم. اما هتل‌های فوق‌العاده‌ی بیشتری در مارماریس وجود دارد که هنوز به آن‌ها نرسیده‌ایم و می‌خواهیم در ادامه آن‌ها را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

 

Angel's Marmaris Hotel

اما شروع بخش دوم را با یک هتل خاص، گران‌قیمت و بسیار عالی در مارماریس آغاز کنیم. این هتل امتیازات زیادی دارد که می‌تواند برای شما حائز اهمیت باشد. Angel's Marmaris دارای یک طراحی بیرونی و داخلی فوق‌العاده زیباست و در یک طرف دارای ساحل اختصاصی دنج و بسیار زیباست و در سمت دیگر یک اسکله‌ی عالی دارد و شما جدا از انجام انواع تفریحات آبی، می‌توانید برای استراحت و کسب آرامش نیز به این مکان مراجعه کنید.

این هتل در یک فضای جنگلی متفاوت در ماماریس واقع شده که به زیبایی‌های آن می‌افزاید. اتاق‌ها بزرگ و زیبا هستند و اکثر آن‌ها از بالکن‌هایشان، تصویر دریا را برایتان به نمایش می‌گذارند. Angel's Marmaris دارای چندین رستوران، مرکز اسپا و سالن ورزشی، سالن‌های بازی، زمین‌های ورزشی و خیلی چیزهای دیگر است تا مطمئن باشد در تور مارماریس، همه چیز برایتان مهیا باشد.

آدرس: Burunucu Mevkii, Turgut Köyü

 

Marmaris Bay Resort

از بسیاری جهات  Marmaris Bay Resort شبیه به هتل قبلی است که به شما معرفی کردیم. یک هتل عالی در فضایی استثنایی که کاملا شما را به قلب طبیعت مارماریس خواهد برد، جایی که از یک هم ساحلی اختصاصی را پیش رو خواهید داشت و هم در اسکله‌ای چوبی می‌توانید به نمای دریای مدیترانه نگاه کنید. جالب است بدانید، با این که Marmaris Bay Resort در چنین جای دنج و عالی قرار گرفته، اما تا ساحل عمومی و معروف شهر نیز تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد!

از نظر امکانات تفریحی این مکان از هر نظر عالی است. در کنار تفریحات آبی، چند استخر و سالن‌های بازی برای بزرگسالان و کودکان دارد و زمین‌های وزرشی مختلف نیز برایتان تدارک دیده است. جدا از برنامه‌های هنری، می‌توانید در تورهای طبیعت گردی هتل شرکت کنید و همچنین از دیگر امکانات هتل همچون مرکز اسپا، سالن ورزش، رستوران‌های متعدد و ... بهره ببرید.

 

خریدی متفاوت در بازار بزرگ مارماریس

آدرس: Sariana Mahallesi , 48700 Marmaris/ Mugla

 

Green Nature Diamond

در میان هتل‌های ۵ ستاره مارماریس، طراحی بنای هتل Green Nature Diamond واقعا فرق می‌کند. از بیرون کاملا پیداست که شما با اقامتگاهی متفاوت طرف هستید که با نمای شیشه‌ای با فرمی خاص درست شده و در بیرون یک استخر بزرگ با چند سرسره‌ی آبی و امکانات مختلف در آن تهیه دیده شده است. درون هتل بیشتر شبیه به یک مرکز خرید است به شکلی که یک حیاط مرکزی دارد و در آن درختان بسیار و فضای سبز تهیه دیده شده و اتاق‌ها در چهار طبقه دور آن ساخته شده‌اند. سقف شیشه‌ای این بنا باعث می‌شود در طول روز نور خورشید به داخل بتابد و فضای بسیار خوبی ایجاد کند.

با این وجود اتاق‌های Green Nature Diamond دارای آن شکل ظاهری متفاوت نبوده و اتفاقا خیلی ساده هستند که برای هتل ۵ ستاره‌‌ کمی توی ذوق می‌زند. از نظر امکانات تفریحی همه چیز اما برایتان مهیاست. از زمین‌های ورزشی تا سالن‌های بازی مختلف و حتی سالن بازی اسکواش. اگر بخواهید می‌توانید از امکانات هتل برای قایق سواری و حتی غواصی نیز استفاده کنید.

 

معرفی تفریحات آبی در مارماریس

آدرس: Siteler Mah Cumhuriyet Bulvarı 32. Sokak No/9

 

Hotel Aqua

و در پایان نگاهی هم بندازیم به یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در مارماریس که از جمله هتل‌های مفرح و عالی برای اقامتی خانوادگی در تور مارماریس است. این هتل مجموعا ۲۴۰ سوییت و اتاق بزرگ دارد که امکانات رفاهی بسیار خوب همراه با مبلمان و بالکن برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. Hotel Aqua دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ با منطقه‌ی امن برای شنا است و همچنین برای ورزش‌های آبی نیز امکانات مختلفی را به شما ارائه می‌کند که البته برای استفاده از آن‌ها باید هزینه‌ای اضافی پرداخت کنید.

همچنین این هتل دارای سه استخر مجزاست که یکی استخر روباز اصلی آن است که چند سرسره آبی برایش در نظر گرفته شده، یک استخر سر پوشیده و یک استخر در مجموعه اسپا. Hotel Aqua دارای یک اسپای بسیار خوب نیز هست که سرویس‌های متنوعی در آن ارائه می‌شود. این مجموعه چندین رستوران و بار دارد، سالن‌های بازی مختلفی برایش در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌های هنری متعددی شب‌ها در آن برپا می‌شود تا هر روزتان در Hotel Aqua و مارماریس، یک روز شاد و عالی باشد.

 

بهترین سفرهای روزانه از مارماریس

آدرس: Cumhuriyet Cad. Sahil Sk. No:27

۱۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران