بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس

مارماریس مقصد بندری بسیار محبوب در تور ترکیه است که با داشتن موهبت‌های فراوان و ویژگی‌های متعددی که همچون پکیجی همه چیز تمام در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده به یکی از پربازدیدترین مناطق توریستی ترکیه تبدیل شده است. از سواحل سفید تا جاذبه‌های تاریخی و تفریحات ساحلی و آبی و خیلی چیزهای دیگر مارماریس به بهشتی برای علاقه‌مندان به سفرهای ساحلی شده که همین موضوع باعث جذب سرمایه‌های کلان و افتتاح هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شده است. مخصوصا برای افرادی که تمام هدفشان در تفریحات ساحلی و دریایی خلاصه می‌شود دسترسی به ساحل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمایل دارند در کنار امکانات دیگر آن را هم در دسترس داشته باشند. در تور مارماریس شما می‌توانید در هتل‌های لوکسی اقامت داشته باشید که به شما امکان استفاده از ساحل خصوصی را می‌دهند.

 

Labranda Mares Marmaris Hotel

این هتل ۵ ستاره لوکس که در فاصله ۴ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده دارای یک منطقه ساحلی خصوصی است که به ساحل دوستان نوید استراحت و تفریحی در محیط امن و راحت خودشان را به دور از شلوغی گردشگری می‌دهد. در هتل Labranda Mares مارماریس امکانات عالی متنوعی همچون دسترسی به سالن فیتنس، اسپا و ماساژ، خدمات درمانی و اتاق بخار، سالن خدمات زیبایی، حمام ترکی و سونا و استخر داده شده است. هر اتاق در هتل مارس دارای یک قسمت نشیمن با یک مبل تختخواب شو بوده و همه آن‌ها دارای بالکن با منظره دریا یا باغ هستند. همچنین مکاناتی مانند سیستم تهویه هوا و تلوزیون اینترنت نیز در هر کدام آن‌ها قرار داده شده است. تمامی این اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام لوکس با دمپایی و حوله هستند. صبحانه، ناهار و شام در رستوران یونس به صورت بوفه سرو می‌شود و می‌توانید غذاهای دریایی تازه را در رستوران میهن امتحان کنید. کوکتل‌های مختلفی در سلطان بار و بار استخر سرو می‌شود.

آدرس: Icmeler Mah. Ataturk Cad. No:64 Mugla, 48720 Marmaris, Turkey

 

Motto Premium Hotel&Spa

این هتل ۴ ستاره لوکس ۲ دقیقه پیاده و تنها ۵۰ متر تا ساحل اوزونیالی فاصله دارد. این هتل طیف بسیار وسیعی از امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به تعدادی نظیر ماساژ کامل بدن، ماساژ موضعی و ماساژ زوج‌ها، اتاق بخار، اسپا و اسکراب بدن، حمام ترکی، سونا و خدمات درمانی، استخر روباز و وای‌فای رایگان اشاره کرد که برخی از آن‌ها رایگان و برای برخی دیگر باید هزینه ضافی بپردازید. اتاق‌های هتل همگی لوکس و بزرگ با تهویه مطبوع، مینی‌بار و گاوصندوق هستند. این هتل همه چیز شامل همه وعده‌های غذایی به سبک بوفه را ارائه می‌دهد. رستوران‌های آلاکارته غذاهای جهانی و محلی سرو می‌کنند و همچنین می‌توانید از انواع نوشیدنی‌ها در بار لذت ببرید. همچنین محوطه استخر برای آفتاب گرفتن و استراحت ایده آل است. با در اختیار داشتن این امکانات شما و اعضای خانواده‌تان می‌توانید اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس

آدرس: Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:59, 48700 Marmaris, Turkey

 

Marmaris Beach Hotel

این ملک ۱ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارشته و درست در ساحل، در خلیج زیبای مارماریس واقع شده است. این هتل دارای یک استخر روباز، اتاق‌های تهویه مطبوع و یک منطقه خصوصی در ساحل مجهز به صندلی‌های آفتابگیر و چتر آفتابی است. تمامی اتاق‌های هتل مارماریس بیچ چشم اندازی به دریا یا استخر هتل دارند و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند و وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها در دسترس است. در تراس این رستوران آلاکارته می‌توانید غذای خود را با منظره دریا میل کنید. اسنک و نوشیدنی نیز در بار هتل موجود است. این هتل دارای یک استخر روباز، اتاق‌های تهویه مطبوع و یک منطقه خصوصی در ساحل مجهز به صندلی‌های آفتابگیر و چتر آفتابی وجود دارد که به شما محیطی راحت و به دور از شلوغی را ارائه می‌دهد و بچه‌ها می‌توانند در کمال امنیت و آرامش در ساحل بازی کنند و این طرف و آن طرف بروند. در اینجا نیز شما به امکانات زیادی مثل ماساژ کامل بدن، ماساژ موضعی و ماساژ زوج‌ها، اتاق بخار، اسپا و اسکراب بدن، حمام ترکی، سونا و خدمات درمانی، استخر روباز نیز ارائه می‌شود که اقامت در آن را رضایت بخش می‌کند. شما می‌توانید بسته به نیازها و هزینه اضافی که در هتل می‌پردازید از این امکانات جذاب بهره مند شوید.

آدرس: Uzunyalı Cad. No:32 , 48700 Marmaris, Turkey

 

Premier Nergis Beach & SPA

این هتل ساحلی ۴ ستاره اقامتگاهی لوکس و آرامشبخش است که دارای رستوران، استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام و بار در مارماریس است. از جمله امکانات مختلف می‌توان به یک سالن مشترک، باغی زیبا، و همچنین یک منطقه ساحلی خصوصی اشاره کرد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان هم هست. تمامی اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری، حمام یا دوش، سشوار و کمد هستند. همه اتاق‌ها دارای گاوصندوق و وای‌فای رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر از اتاق‌ها دارای منظره استخر هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل موجود است و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله حمام و سونا را ارائه می‌دهد.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس

آدرس: Çıldır Mahallesi 232 SK. NERGİS 1 APT. NO:3 MARMARİS, 48700 Marmaris, Turkey

 

Sunway Hotel

هتل سان وی دارای رستوران، استخر روباز، بار و سالن استراحت مشترک در مارماریس است. هر اقامتگاه در هتل ۳ ستاره دارای منظره باغ است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و ساحل خصوصی لذت ببرند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان است. هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین در هتل سان وی هر اتاق مجهز به ملحفه و حوله است. صبحانه بوفه هر روز در اقامتگاه در دسترس بوده و زمین بازی کودکان را ارائه می‌دهد.

آدرس: Siteler Mahallesi, 48700 Marmaris, Turkey

 

Blue Bay Platinum

این هتل ۵ ستاره لوکس در فاصله ۳ دقیقه پیاده و در ۱۵۰ متری ساحل مارماریس قرار دارد. این هتل اتاق‌های مدرنی با بالکن ارائه می‌دهد که دارای تهویه مطبوع، به سبک مدرن، با رنگ‌های روشن و کف کاشی تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و یخچال بوده و وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است. به علاوه در داخل نیز این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، امکانات اسپا، و یک بخش خصوصی از ساحل است. به علاوه این هتل دارای یک رستوران بوفه مدرن است که غذاهای بین المللی سرو می کند و همچنین ۲ رستوران آلاکارته دارد. هنگام صرف غذا، مهمانان م‌توانند از موسیقی زنده یا نمایش‌هایی که توسط هتل برگزار می‌شود لذت ببرند، همچنین برای آخرشب بار نوشیدنی‌های تازه و میان‌وعده‌های سبک ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین این فرصت را دارند که از ماساژ درمانی و ورزش از جمله تنیس روی میز لذت ببرند. یک برای کلوپ بچه‌ها نیز وجود دارد.

 

پارک‌های آبی مارماریس را بشناسیم

آدرس: Cumhuriyet Bulvari No:1 Marmaris, 48700 Marmaris, Turkey

 

Hotel Aqua

این هتلی ۵ ستاره در ساحل ایچملر است که در فاصله ۱ دقیقه پیاده روی از خطه ماسه ساحل واقع شده است. این هتل لوکس دارای امکانات رفاهی و تفریحی مثل استخر روباز، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی بوده و اتاق‌های بازسازی شده دارای مینی بار، چای و قهوه ساز و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. مهمانان می‌توانند از بالکن خصوصی خود از مناظر زیبای خلیج ایچملر و باغ‌های زیبا لذت ببرند. شما در هتل آکوا می‌توانید به ورزش‌های مختلفی مانند تنیس و بسکتبال بپردازید. هتل آکوا همچنین امکانات رفاهی مختلفی از جمله حمام سنتی ترکی هم ارائه می‌دهد در حالی که کودکان می‌توانند در مینی کلوپ سرگرم شوند. ۳ رستوران آلاکارته هتل غذاهای ایتالیایی، ترکی و غذاهای دریایی سرو می‌کنند و بار لابی ۲۴ ساعته باز است و نوشیدنی‌های متنوعی را سرو می‌کند به علاوه نوشیدنی‌های خنک و گوارا در بار استخر موجود است. همچنین این هتل پارکینگ خصوصی رایگان در محل هم در دسترس قرار داده است.

آدرس: Cumhuriyet Cad. Sahil Sk. No:27, 48720 Marmaris, Turkey

 

Quadas Hotel (فقط برای بزرگسالان)

این هتل ۴ ستاره و مدرن که تنها از بزرگسالان پذیرش می‌کند ۱ دقیقه پیاده تا ساحل و تنها ۵ دقیقه پیاده تا مرکز ایچملر فاصله دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته و دوست داشتنی این هتل منظره پانوراما از دریای اژه، استخر روباز و اسپای لوکسی است که ارائه می‌دهد. اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع و مجهز به مبلمان مدرن هستند و هر کدام یک تلویزیون LCD و یک مینی بار دارند در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با منظره دریا هستند. رستوران معاصر این هتل با همه امکانات هر روز صبح یک بوفه صبحانه غنی سرو می‌کند. غذاهای بین المللی و منطقه‌ای به سبک بوفه برای ناهار و شام موجود بوده و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های محلی و وارداتی را می‌توانید در بار امتحان کنید. همچنین نوشیدنی‌هایی مثل نوشابه، لیموناد و سودا برای خدمات ناهار و شام رایگان است. در اینجا امکانات فراوانی ارائه می‌شود که ذکر همه آن‌ها از حوصله مقاله خارج است اما مهم‌ترین آن‌ها امکانات گسترده اسپا هتل کواداس شامل ماساژهای جوان کننده، سونا و حمام است. همچنین کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته در دسترس هستند و ملک دارای پارکینگ خصوصی رایگان نیز است.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

آدرس: Altin Sahil Icmeler , 48700 Marmaris, Turkey

۰۱ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران