بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس

مارماریش شهری زیبا در جنوب غربی ترکیه است که در حاشیه دریا واقع شده و از نقاط برجسته تفریحات آبی و غواصی در ترکیه به شمار می‌آید. این شهر زیبای ساحلی به راحتی به جاهای دیگری همچون یونان دسترسی دارد. شرایط آب و هوایی، مارماریس و همینطور شکل ظاهری آن که یادآور نواحی جزیره‌ای تایلند است باعث شده تا نگاه ویژه‌ای به این شهر شود و توریست‌ها به آن سرازیر شوند. در این پست شما را به اقامتی راحت و لاکچری در بهترین هتل‌های ۴ ستاره تور مارماریس دعوت می‌کنیم.

 

Motto Premium Hotel&Spa

این هتل که تنها در فاصله ۵۰ متری از اوزویعلی واقع شده ملکی مجهز و مدرن است که با امکاناتی نظیر استخر روباز، حمام ترکی و اینترنت رایگان به استقبال مهمانان خود می‌رود. این هتل ۴ ستاره در داخل اتاق‌هایی مدرن و زیبا، با سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره ای و بالکن ارائه می‌دهد که دکوراسیونی امروزی و مینیمالیستی دارند. همه اتاق های هتل Motto Premium دارای حمام اختصاصی هستند و لوازم بهداشتی رایگان در دسترس قرار می‌دهند. در اینجا شما به سوییت های بزرگ دسترسی دارید و می‌توانید روزتان را در بوفه صبحانه مفصل آن شروع کنید. به علاوه رستوران‌های à la carte غذاهای محلی و جهانی را سرو می‌کنند. ۲ استخر شنا، زمین بازی کودکان، اسپا با انواع درمان‌ها و ماساژها و سونا از ویژگی‌ها لوکس اینجا هستند.

آدرس: Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:59, 48700 Marmaris, Turkey

 

Sea Star Marmaris - Adult Only

این هتل ساحلی که تنها پذیرای بزرگسالان است در منطقه معروف ایچملر واقع شده است. این هتل دارای یک باغ، استخر سرپوشیده و استخر روباز با چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتابی بوده و ساحل اختصاصی مخصوص بزرگسالان ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی اینجا می‌توان به امکان تنیس روی میز و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. تمام اتاق‌های اینجا تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی، تهویه مطبوع و بالکن برای شما فراهم می‌کنند. حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز ارائه داده شده است. بعضی از اتاق‌ها دارای منظره دریا و کوه هستند. نه تنها با هزینه اضافی می‌توانید از سونا، آبگرم و حمام ترکی بهره‌مند شوید بلکه امکان اجاره دوچرخه و خدمات خشکشویی و اتوکشی با هزینه اضافی نیز ارائه می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

آدرس: Icmeler Mah. Ataturk Cad. No:46, 48720 Marmaris, Turkey

 

Premier Nergis Beach & SPA

این هتل زیبا و واقعا لوکس با نمایی رو به دریا امکاناتی همچون رستوران، استخر روباز فصلی، مرکز تناسب اندام و بار، سالن اشتراکی، باغ و همچنین ساحل اختصاصی را برای مهمانان خود فراهم آورده است. به علاوه این محل اقامت لوکس میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان هم ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های مهمان با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، حمام یا دوش، سشوار و کمد لباس ارائه می‌شوند. صبح در این هتل با بوفه صبحانه آغاز می‌شود با رفتن و استفاده از امکانتی همچون حمام ترکی و سونا ادامه می‌یابد.

 

معرفی تفریحات آبی در مارماریس

آدرس: Çıldır Mahallesi 232 SK. NERGİS 1 APT. NO:3 MARMARİS, 48700 Marmaris, Turkey

 

Pasa Beach Hotel

این هتل لوکس که ۳ استخر شنای عالی ارائه می‌دهد هیچ فرقی با هتل‌های ۵ ستاره مارماریس فرقی ندارد و محال از اگر ندانید و بتوانید تشخیص دهید. تمامی اتاق‌های اینجا دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون و اینترنت رایگان با حمم اختصاصی و دوش بارانی هستند. در هتل Pasa Beach یک رستوران، یک ساحل اختصاصی و یک مرکز تناسب اندام پیدا خواهید کرد که اوقات شما را به خود اختصاص می‌دهند. از دیگر امکانات ارائه شده در این ملک می‌توان به کارکنان خوش برخورد، اتاق استراحت مشترک و محل نگهداری چمدان اشاره کرد. از تفریحات اینجا می‌توان به زمین بازی کودکان، کارائوکه، دارک و تیر و کمان اشاره کرد به علاوه انواع درمان‌ها و ماساژها متناسب با نیاز شما در مرکز اسپا ارائه داده می‌شود.

آدرس: Cumhuriyet Bulvarı,266 sok no 4 siteler, 48700 Marmaris, Turkey

 

8 oDa Marmaris

8 oDa Marmaris که در کنار قلعه مارماریس واقع شده خانه‌ای سنتی و بازسازی شده با منظره‌ای از شهر یا دریا است. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، ساعت زنگ دار، آشپزخانه، ماشین لباسشویی، دستگاه چای / قهوه و تهویه مطبوع را برای شما فراهم می‌کنند. یک میز ناهار خوری نیز برای شما قرار داده‌اند. همچنین حمام اختصاصی دارای حمام یا دوش ، دارای سشوار بوده و در بعضی از اتاق‌ها از تراس اختصاصی با منظره دریا نیز استفاده شده است.

 

راهنمای فرودگاه دالامان مارماریس

آدرس: tepe mah. 30.sok.no:17-19, 48700 Marmaris, Turkey

۲۰ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران