بهترین هتل‌های قیمت مناسب در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین هتل‌های قیمت مناسب در مارماریس

امکان اقامت در هتل‌های لوکس و گران قیمت همیشه و در هر سفری برای توریست‌ها امکانپذیر نخواهد بود. چرا که محدودیت‌های مالی مانع از چنین اقامت‌هایی می‌گردد. از آنجایی که بازار تور مارماریس با فرا رسیدن فصل تابستان داغ می‌شود در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با بهترین هتل‌های این شهر زیبا و ساحلی ترکیه برای افرادی که بودجه زیادی برای سفر ندارند آشنا کنیم. در نتیجه فرصت سفری به یادماندنی و اقتصادی را با تور مارماریس خواهید داشت. پس برای آشنایی با بهترین هتل‌های قیمت مناسب در مارماریس همراه ما باشید.

 

هتل پاشا بیچ (Pasa Beach Hotel)

پیدا کردن یک هتل مد روز ایده آل در مارماریس کار سختی نیست. به هتل پاشا بیچ یک گزینه خوب برای مسافرانی است که قصد سفری اقتصادی را با انتخاب هتلی ارزان و البته باکیفیت دارند. اتاق‌های هتل پاشا بیچ دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و یخچال بوده و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه از دسترسی به اینترنت در اتاق‌ها بهره ببرند. علاوه بر این، هنگام اقامت در هتل پاشا بیچ، مهمانان می‌توانند از استخر و صبحانه رایگان آن لذت ببرند. ساحل پاشا در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی مارماریس، مانند مسجد شیرین یر (Sirinyer Cami) و شهر باستانی آموس (Ancient City Amos) قرار دارد.

 

هتل بیچ فرانت (The Beachfront Hotel)

بیچ فرانت درست روبروی ساحل در یک تفرجگاه محبوب در مارماریس قرار دارد. این هتل در ساحل محبوب دالامان ترکیه واقع شده و دارای نوار ساحلی شنی خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی است. این هتل دوست داشتنی از ساختمان‌های سفید رنگ و اتاق‌های روشن با بالکن یا تراس دل باز تشکیل شده است که بسیاری از آنها دارای منظره مستقیم رو به دریا هستند. همه چیز محدود به این موارد نبوده و استخر در یک نقطه خلوت در پشت هتل قرار دارد که علاقه‌مندان در صورت تمایل امکان استفاده و لذت بردن از آن را دارند.

همچنین این هتل دارای یک بوفه ترکیبی و یک رستوران با منظره زیبا از ساحل و دریا بوده که می‌توانید صبحانه، ناهار و شام خود را در آنجا صرف کنید. اگر بین وعده‌های غذایی گرسنه شدید، رستوران ساندویچ و سالاد خوشمزه‌ای را برای شما سرو خواهد کرد. ساحل هتل نیز سرویس مخصوص به خود را دارد تا با نوشیدنی و تنقلات خوشمزه از مهمانان هتل پذیرایی شود. بنابراین حین احساس گرسنگی نیازی به ترک صندلی آفتاب گیر خود نخواهید داشت. یک حمام ترکی با سونا و همچنین یک اسپا نیز در این هتل وجود دارد که در آن می‌توانید با چندین نوع ماساژ کل استرس و تنش را از خود دور کنید.

 

معرفی هتل Labranda Mares مارماریس

 

هتل جاندان کلاب (Candan Club Hotel)

هتل جاندان کلاب یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به تور مارماریس سفر کرده و به دنبال محیط مناسب خانوادگی در کنار بسیاری از امکانات مفیدی برای بهبود اقامت خود هستند. این هتل به دلیل نزدیکی به مکان‌های دیدنی محبوب مانند کاروانسرای مارماریس، فواره‌های رقصنده و ... امکان دسترسی به برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های مارماریس را آسان می‌کند. اتاق‌های هتل جاندان همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، و یخچال بوده و امکان دسترسی رایگان به وای فای فراهم است. علاوه بر تمامی این موارد در هتل جاندان کلاب امکان استفاده از استخر و رستورانی با انواع غذاهای آسیایی لذیذ را خواهید داشت.

 

هتل کلاس بیچ (Class Beach Hotel)

هتل کلاس بیچ در بهترین نقطه مارماریس واقع شده است. به طوری که مسافران این هتل می‌توانند از تمامی لذت‌های دریا و ساحل با اقامت در آن لذت ببرند. هتل کلاس بیچ از مرکز شهر حدود ۲.۵ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان حدود ۹۵ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین مسافران با مشکلات دسترسی به جاذبه‌های مهم شهر مارماریس روبرو نخواهند شد.

 

هتل سوپریم مارماریس (Supreme Hotel Marmaris)

بسیاری از مسافران تور مارماریس که به دنبال اقامتی راحت و البته ارزان هستند، هتل سوپریم را انتخاب می‌کنند. این هتل با ارائه امکانات رفاهی در محیطی دنج توانسته مورد پسند اغلب خانواده‌ها واقع شود. تمامی اتاق‌های این مجموعه مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار بوده و با در دسترس بودن وای فای رایگان، آنلاین شدن را برای مهمانان خود آسان می‌کند. همچنین مسافران می‌توانند از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل، از جمله میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و تراس روی پشت بام استفاده کنند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از استخر و صبحانه رایگان آن لذت ببرند. هتل سوپریم مارماریس در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی شهر، مانند کاروانسرای مارماریس و شهر تاریخی آموس قرار دارد.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس

 

هتل رومانس مارماریس (Romance Hotel Marmaris)

هتل رمانس مکانی است که با توجه به طراحی زیبا، منطقه شگفت انگیز، خدمات لذیذ غذا، تمیزی داخل و خارج هتل می‌توان تعطیلات ایده‌آلی را در آن سپری کرد. هتل رمانس با موقعیت بسیار مناسب خود از لحاظ گردشگری توانسته توجه هر توریستی را به خود جلب کند. این هتل در قلب مارماریس و دقیقاً در کنار ساحل واقع شده که در آن کلاب‌های شبانه، بارها و رستوران‌های مختلف وجود دارند. همچنین در فاصله کمی پیاده روی، دسترسی به بسیاری از مغازه‌ها، رستوران‌های غذاهای زنجیره‌ای و مکان‌های سرگرمی مختلف در دسترس هستند. هتل رمانس دارای اتاق‌های متنوعی است که هر مسافری بسته به علاقه و سلیقه خود می‌تواند تجربه اقامت در آن‌ها را داشته باشد.

۲۲ اتاق استاندارد در این هتل وجود دارند که در آنها یک تلویزیون به همراه سیستم ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع اسپلیت، مینی بار، تلفن، وای فای، دوش، صندوق امانات شخصی، میز آرایش، مو خشک کن و چشم اندازی زیبا در اختیار مهمانان ما قرار می‌گیرد. علاوه بر امکاناتی که در اتاق‌های استاندارد به مهمانان ارائه داده می‌شود، ویژگی‌های اضافی دیگری نیز در ۱۲ اتاق لوکس وجود دارند که در سال ۲۰۱۱ بازسازی شده‌اند. این امکانات اضافی شامل نمای کامل، مبل چرمی، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی، سرویس چای و قهوه رایگان می‌باشند. علاوه بر اتاق‌های استاندارد و اتاق‌های لوکس، این هتل از ۱۷ اتاق سه‌تخته و ۱۰ اتاق خانوادگی نیز برای مهمانانی که می‌خواهند به صورت خانوادگی از تعطیلات هتل رمانس لذت ببرند، برخوردار است. با اقامت در هتل رمانس می‌توانید از سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز بهره ببرید.

 

هتل آیدا کلاب (Club Aida Hotel)

هتل آیدا کلاب یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از مارماریس بازدید می‌کنند. این هتل محیطی مناسب برای خانواده‌ها را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت آن‌ها طراحی شده‌اند را ارائه می‌دهد. مکان‌های دیدنی مارماریس مانند شهر باستانی آموس و مسجد شیرینلر نیز در همین حوالی قرار دارد که دسترسی مسافران به هتل را آسان می‌کند. اتاق‌های این اقامتگاه دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه ‌تخت، تهویه مطبوع، و آشپزخانه کوچک بوده و مهمانان می‌توانند با وای فای رایگان ارائه شده توسط هتل رفاه کامل را در طول اقامت خود تجربه کنند.

در کنار تمامی این موارد هتل کلاب آیدا دارای سرویس اتاق، یک استخر و یک بار کنار استخر است. اگر به رستوران‌های آسیایی علاقه دارید، هتل کلاب آیدا در نزدیکی رستوران ماندارین و دوندورم گیماک قرار دارد که دسترسی شما به آن‌ها سریع و آسان خواهد بود. از همه مهم‌تر، هتل آیدا دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مارماریس مانند کوه‌های مارماریس و مصطفی کمال آتاتورک را که برخی از بناهای تاریخی و مجسمه های دیدنی هستند، آسان می‌کند.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس

 

هتل ماریس بیچ (Maris Beach Hotel)

هتل ماریس بیچ در محدوده ساحل واقع شده و اقامتی رویایی را برای عاشقان تفریحات دریایی و ساحلی فراهم می‌کند. ساحل خصوصی، رستوران آلاکارته، اتاق‌های با چشم انداز دریا از دیگر مزایای این هتل بوده و از موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای برای گردشگران برخوردار است. فاصله هتل ماریس بیچ تا مرکز شهر ۱.۵ کیلومتر و تا جاده اصلی تنها ۲۰۰ متر است. همچنین در حوالی این هتل مغازه‌های متنوعی نیز برای گشت و گذار علاقه‌مندان به خرید وجود دارد.

 

هتل سیتی مارماریس (City Hotel Marmaris)

هتل سیتی مارماریس که در مرکز شهر مارماریس قرار دارد، با اتاق‌های خانه ‌مانند، کارکنان خوش برخورد و زیبایی‌های طبیعی به مهمانان خود نوید یک تعطیلات آرام را می‌دهد. در تمام اتاق‌ها امکاناتی از جمله تلویزیون، پخش ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع، اتصال به اینترنت بی‌سیم، سشوار، بالکن، اتاق‌های سه تخته دارای تراس با صندلی‌های آفتابگیر وجود دارند. با انتخاب این هتل برای اقامت در مارماریس می‌توانید روز خود را با صبحانه خوشمزه شروع کنید. هتل سیتی مارماریس تنها ۱۰۰ متر با ساحل فاصله داشته و همچنین دارای یک استخر روباز است که علاقه‌مندان می‌توانند از آفتاب گرفتن در آن نهایت لذت را ببرند. همه چیز محدود به این موارد نبوده و در صورت نیاز می‌توان از استخر کودکان در فضای باز، خشک‌شویی و رستورانی که طعم‌های لذیذ را سرو می‌کند، در آن بهره برد.

 

هتل بگوویل بیچ (Begonville Beach Hotel)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های قیمت مناسب در مارماریس که موفق شده وارد لیست ما در این مقاله شود، هتل بگوویل بیچ نام دارد. اگر به دنبال هتلی با موقعیت مکانی مناسب جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری در مارماریس هستید، حتما هتل به هتل بگوویل بیچ را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. همچنین اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه ‌تخت، مینی‌بار و یخچال هستند که در داشتن اقامت راحتی برای مهمانان تاثیر بالایی دارد. همچنین با انتخاب این هتل می‌توانید از وای فای رایگان بهره ببرید. به غیر از این موارد پذیرش ۲۴ ساعته، تراس آفتابگیر و صرافی از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می‌شود. صبحانه رایگان نیز در خاص‌تر شدن اقامت شما بی‌تاثیر نخواهد بود.

 

معرفی پارک آبی آتلانتیس مارماریس

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران