بهترین ویلاهای اجاره‌ای در مارماریس + آدرس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین ویلاهای اجاره‌ای در مارماریس + آدرس

مارماریس، یکی از شناخته شده‌ترین تفرجگاه‌های بندری مدیترانه ترکیه است که زندگی شبانه عالی، سواحل بی بدیل و حمام های گلی معروف دالیان را ارائه می‌دهد.  همچنین مکان‌های زیادی برای گشت و گذار در شهر قدیمی وجود دارد. در این محدوده می‌توانید بارها، مغازه ها و رستوران‌های خوبی پیدا کنید. این منطقه نیز مانند بسیاری از شهرهای ساحلی جنوب غربی ترکیه، ریشه در تاریخ دارد. در عین حال فرصت‌هایی عالی برای خریدهایی مقرون به صرفه، در انتظار مسافران تور مارماریس به سر می‌برند.

با وجود اینهمه جذابیت، سالانه گردشگران بسیاری به این خطه سفر می‌کنند و از امکانات رفاهی عالی از جمله اقامتگاه‌های رنگارنگ و متنوع برخوردار می‌شوند. در این میان، بهترین ویلاهای مارماریس به مسافرانی پیشنهاد می‌شوند که به دنبال اقامتی دنج و خصوصی‌تر بوده و به صورت خانوادگی یا گروهی از دوستان سفر می‌کنند.

 

ساکن وادی در مارماریس

این ویلا در دهکده اورهانیه، در ۲۵ کیلومتری مرکز شهر مارماریس واقع شده و اقامتگاهی مفرح را با یک استخر فصلی در فضای باز، باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، چترها و صندلی‌های آفتابگیر، شومینه و مبلمان فضای باز، فضای پیک نیک، امکانات ورزش‌های آبی، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان و نظافت روزانه برای مسافران تور مارماریس رقم می‌زند.

بعلاوه این محدوده برای غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، پیاده روی، قایقرانی، موج سواری و ماهیگیری بسیار ایده آل است. در ضمن، ورود حیوانات خانگی به صورت رایگان به این اقامتگاه مجاز است.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در مارماریس

عکس: booking

 

همچنین این ویلا که از بهترین ویلاهای مارماریس به شمار می‌آید، دارای ۲ اتاق خواب مجزا بوده که از چشم اندازی به منظره کوهستان، باغ و استخر برخوردارند. بعلاوه مهمانان به کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، کمد لباس، پشه بند، بخاری، فضای نشیمن، کفپوش چوبی یا پارکت، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، جکوزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین آشپزخانه همراه با صندلی کودک، میز غذاخوری، قهوه ساز، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال دسترسی دارند.

همچنین شنبه‌ها می توانید برای خرید سبزیجات و میوه‌های تازه، به بازار محلی مراجعه کنید. در نهایت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که ۱۲۰ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

آدرس: Orhaniye Mah. Yukarı Kecibükü 30, 48700 Marmaris, Turkey

عکس: booking

 

 

تو استون هومز متیس در مارماریس

این ویلای یک خوابه در میان بهترین ویلاهای مارماریس، از کفپوش سرامیک/مرمر، تهویه مطبوع، عایق صوتی و بالکن با چشم اندازی به منظره دریا  برخوردار است. و همچنین با کلیه امکانات از جمله ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، پنکه، وسایل اتو، کاناپه، فضای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه آشپزخانه‌ای مجهز به همراه میز غذاخوری، قهوه ساز، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال در اختیار مهمانان است.

 

راهنمای بازدید از آکایاکا مارماریس

عکس: booking

 

از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا و دنج می‌توان به پارکینگ خصوصی (با پرداخت هزینه اضافی )، وای فای رایگان و غذاخوری در فضای باز اشاره کرد. در ضمن ورود حیوانات خانگی، با پرداخت هزینه اضافی امکان‌پذیر است.

گفتنی است این اقامتگاه که از موقعیت مکانی قابل توجهی در مارماریس برخوردار است، تنها ۳ دقیقه پیاده تا بار استریت مارماریس،۱.۱ کیلومتر تا پنجشنبه بازار بزرگ مارماریس و ۱.۶ کیلومتر از مرکز خرید کاراکان فاصله دارد. همچنین این اقامتگاه در ۴۹ کیلومتری فرودگاه دالامان قرار داشته و خدمات شاتل فرودگاهی نیز برای مهمانان از طرف این ویلا ارائه می‌شود.

 

آدرس: Tepe Mah. 26. Sokak No:46, 48700 Marmaris, Turkey

 

آریا روف هاوس در مارماریس

آریا روف هاوس با چشم‌اندازی جذاب به منظره باغ و یکی از محبوب‌ترین ویلاهای مارماریس، کمتر از ۱ کیلومتر از ساحل عمومی مارماریس فاصله دارد. این ویلای مفرح امکاناتی جذاب از جمله تراس، امکانات باربیکیو، غذاخوری در فضای باز، حمام ترکی و خدمات ماساژ را ارائه می‌دهد.

همچنین خدمات کرایه خودرو و دوچرخه، میز تور، تبدیل ارز، صندوق امانات، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان در دسترس مهمانان هستند. بعلاوه این محدوده برای اسب سواری، شنا، غواصی و ماهیگیری بسیار پرطرفدار است. در ضمن در صورتی که با حیوان خانگی تان سفر می‌کنید، باید بگوییم ورود این موجودات دوست داشتنی با پرداخت هزینه اضافی مجاز است.

عکس: booking

 

گفتنی است این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای ۳ اتاق خواب و بالکن با چشم اندازی به منظره باغ است. همچنین با امکاناتی کامل از مهمانانش پذیرایی می‌کند از جمله: کمد لباس، کاناپه، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پتوهای برقی، پنکه، وسایل اتو، حمام اختصاصی، حوله و سشوار.

در ضمن اگر مایلید در طول مدت سفر خودتان آشپزی کنید، می‌توانید در دل این ویلای مارماریسی، از آشپزخانه‌ای ایده آل بهره مند شوید که از کلیه وسایل لازم از جمله صندلی کودک، میز غذاخوری، قهوه ساز، توستر، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردار است.

در آخر از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به مرکز خرید کاراکان، میدان جوانان ۱۹ می و مجسمه آتاتورک اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی رودز است که در ۶۴ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این ویلا خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Kemeraltı Marmaris 89 sokak no 23 marmaris, 48700 Marmaris, Turkey

 

سونا در مارماریس

این ویلای راحت که از جمله پرطرفدارترین ویلاهای مارماریس محسوب می‌شود، با چشم‌اندازی به منظره دریا، کوهستان و باغ، در حدود ۱۶ کیلومتری مارماریس مارینا، ۶.۴ کیلومتری میدان جوانان ۱۹ می، ۶.۴ کیلومتری مجسمه آتاتورک و ۷.۷ کیلومتری مرکز خرید کاراکان قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی رودز است که در ۷۰ کیلومتری از خانه تابستانی Suna واقع شده است.

مهمانان در اینجا به باغ، تراس، امکانات باربیکیو، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان دسترسی دارند. بعلاوه این خانه تعطیلات مشتمل بر ۲ اتاق خواب و فضای ضد حساسیت بوده و مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، کفپوش سرامیک/مرمر و بالکن با چشم اندازی به طبیعت بی نظیر اطراف است.

 

هتل‌های منطقه سیتی سنتر در مارماریس

عکس: booking

 

بعلاوه وسایل آسایش و رفاه از جمله ملحفه، کمد لباس، ۳ حمام، سشوار، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت کابلی، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، پنکه، وسایل اتو، آشپزخانه با میز غذاخوری، قهوه ساز، توستر، اجاق گاز، مایکروویو، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و سایر امکانات و ظروف نیز فراهمند.

آدرس: Gökbel Caddesi, 48700 Marmaris, Turkey

 

سوفیا در مارماریس

ویلا سوفیا در میان بهترین ویلاهای مارماریس، با استخر روباز، باغ، تراس و فضایی با وای ‌فای رایگان و چشم‌اندازی خیره کننده به منظره کوهستان به مهمانانش می‌آید.

همچنین این ویلای مجهز به تهویه مطبوع، شامل ۸ اتاق خواب، یک اتاق نشیمن مبله، بالکن با دید به کوه و باغ و استخر است. بعلاوه با امکاناتی کامل از جمله ملحفه، کمد، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، پنکه، اتو، حمام اختصاصی با حوله و سشوار، میز مطالعه و تلویزیون صفحه تخت کابلی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در ضمن آشپزخانه‌ای مجهز همراه با کلیه امکانات از جمله صندلی کودک، میز غذاخوری، قهوه ساز، محصولات شوینده، توستر، اجاق گاز، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال در اختیار مهمانان قرار دارد.

عکس: booking

 

در کنار اینها شومینه در فضای باز، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، امکانات باربیکیو، چترها و صندلی‌های آفتابگیر ، جکوزی/ جکوزی، وسایل بازی کودکان در فضای باز، فضای مخصوص سیگار کشیدن و پارکینگ اختصاصی رایگان روزهایی خاطره انگیز را برای مسافران تور مارماریس رقم می‌زنند.

و در نهایت از نقاط محبوب در نزدیکی ویلا می‌توان به مرکز خرید کاراکان، آمفی تئاتر مارماریس و پارک آبی آکوا دریم اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی رودز است که در ۶۷ کیلومتری ویلا قرار دارد. در ضمن این اقامتگاه،  شاتل فرودگاهی را در صورت درخواست ارائه می‌دهد.

آدرس: Alparslan Caddesi, 48706 Marmaris, Turkey

 

مارماریس هالیدی

در نهایت مارماریس هالیدی نیز جزو محبوب‌ترین ویلاهای مارماریس بوده و در منطقه دریای اژه، ۱.۵ کیلومتر از بلو پورت ای وی ام، ۲.۱ کیلومتر از پنج شنبه بازار مارماریس، ۳.۸ کیلومتر از بار استریت و ۵ کیلومتر از مارینا فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه دالامان است که در ۹۷ کیلومتری ویلا واقع شده است.

این مکان مفرح با استخر روباز فصلی، چترها و صندلی‌های آفتابگیر و چشم‌اندازی از کوه به استقبال مسافران تور مارماریس می‌آید. بعلاوه فضای پیک نیک، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، امکانات باربیکیو، امکانات بولینگ، زمین گلف (در ۳ کیلومتری) و زمین تنیس نیز در دسترس علاقمندان هستند. در کنار اینها جالب است بدانید این منطقه برای غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، شنا، قایقرانی، موج سواری و ماهیگیری بسیار محبوبیت دارد. در ضمن این ویلا، تورهای پیاده روی را نیز برای گشت و گذار در این منطقه ارائه می‌دهد.

 

معرفی پارک ملی مارماریس

عکس: booking

 

فضای این ویلا از تهویه مطبوع و کفپوش سرامیک برخوردار بوده و ساعاتی مفرح را با امکاناتی جذاب برای مهمانان رقم می‌زند از جمله: بالکن با نمایی از منظر شهر، کوهستان، استخر و باغ، پاسیو، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پشه بند، ملحفه، کمد لباس، اتاق پرو، حمام خصوصی، حوله، سشوار، وسایل اتو. همچنین آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، توستر، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، یخچال، ماشین ظرفشویی و مایکروویو نیز در دسترس است.

از دیگر جذابیت‌های این ویلای محبوب در میان ویلاهای مارماریس می‌توان به خدمات کرایه دوچرخه، خدمات کرایه خودرو، نظافت روزانه، خدمات خشک شویی، خدمات دلیوری مواد غذایی، فضای مخصوص سیگار کشیدن، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر گزینه‌های اقامتی خصوصی و دنج، مقاله بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در مارماریس را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Şehit Ahmet Benler Caddesi No:51, 3-4 Beşevler Sitesi, Armutalan, 48700 Marmaris, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۴ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران