برترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
برترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

انتخاب هتل همواره یکی از دغدغه‌هایی بوده که گردشگران قبل از سفر با آن روبرو می‌شوند. البته امروزه در سایه سایت‌های گردشگری مختلف پیدا کردن یک هتل خوب و مناسب چندان دشوار نبوده و توریست‌ها می‌تواند به کمک توصیه‌ها و راهنمایی‌های دیگر مسافران گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنند. با توجه به اینکه سفر با تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در بین گردشگران ایرانی است در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا را با توجه به تجربیات دیگر مسافران به انتخاب تریپ‌ادوایزر برای شما عزیزان گردآوری کنیم. پس اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر به آنتالیا هستید و هنوز هتل مورد مناسب خود را پیدا نکرده‌اید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل لارا باروت کالکشن، آنتالیا

مقاله خود در خصوص بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا را با معرفی Lara Barut Collection آغاز می‌کنیم. این اقامتگاه، هتلی بسیار لوکس و شیک بوده و نهایت سعی خود را دارد تا به بهترین نحو از مهمانان خود پذیرایی کند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، استخر، مرکز تناسب اندام و یک بار با نوشیدنی‌های متنوع اشاره کرد. همچنین این هتل ۵ ستاره دارای ساحل اختصاصی خود بوده و مسافران علاقه‌مند به تفریحات آبی و ساحلی می‌توانند لحظات خوب و به یادماندنی را در آن سپری کنند. ناگفته نماند که برخی از اتاق‌ها دارای نمایی رو به اقیانوس بوده و شما می‌توانید با رزرو این اتاق‌ها اقامتی به یادماندنی و خوبی را تجربه کنید. خبر خوب اینکه در هتل لارا باروت کالکشن کارکنان به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی و عربی تسلط داشته و شما می‌توانید راهنمایی‌های لازم را در صورت نیاز از آن‌ها دریافت کنید.

  • آدرس: Guzeloba Mahallesi Yasar Sobutay Bulvari, No: 30, Muratpasa, Antalya 07235 Türkiye

عکس: Tripadvisor

 

هتل کنکورد دِ لوکس ریزورت، آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا که گردشگران بسیاری در سایت تریپ‌ادوایزر رضایت خود را از اقامت در آن بیان کرده‌اند، Concorde De Luxe Resort است. این هتل بی‌نظیر تقریبا هر آنچه را که از یک اقامت راحت در تور آنتالیا انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. از جمله این موارد می‌توان به سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه در آن، استخرها و سرسره‌های هیجان‌انگیز تفریحی، دیسکوی مخصوص کودکان و بزرگسالان، برگزاری نمایش سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان و ... اشاره کرد. در کنار تمامی این موارد مسافران این هتل می‌توانند از خدمات حمام ترکی و ماساژ در آن بهره‌مند شده و اقامتی به یادماندنی را به همراه خانواده در آن تجربه کنند. ناگفته نماند که هتل کنکورد دِ لوکس ریزورت نیز دارای ساحل خصوصی بوده و از همین رو مورد توجه عاشقان به دریا و تفریحات ساحلی نیز واقع شده است.

  • آدرس: Yasar Sobutay Bulvari, 44, Kemeragzi, Antalya 07980 Türkiye

 

معرفی هتل پرگ آنتالیا

عکس: Tripadvisor

 

هتل مگاسارای وست بیچ، آنتالیا

برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای راحت و آرام برای اقامت در بین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا هستند، Megasaray Westbeach Hotel قطعا می‌تواند انتخاب خوبی برای آن‌ها باشد. به طوری که اغلب مسافران آن‌ها افرادی هستند که قبلا نیز در این مجموعه اقامت داشته‌اند. همه اتاق‌ها به شیوه‌ای کاملا اصولی چیده شده و از امکانات رفاهی و خدماتی قابل قبولی برخوردار هستند. در کنار امکانات بسیار زیاد این هتل ۵ ستاره آنتالیا، موقعیت مکانی آن نیز یک امتیاز بزرگ برای مهمانان محسوب می‌شود. به طوری که دروازه هادریان که یکی از جاهای دیدنی آنتالیا است در فاصله کوتاهی از آن قرار گرفته و دسترسی به دیگر مکان‌های دیدنی نیز بسیار آسان است.

  • آدرس: AkDeniz Bulvari, No:192 Gursu Mahallesi, Antalya 07070 Türkiye

 

هتل دلفین امپریال، آنتالیا (Delphin Imperial Hotel, Antalya)

اقامت در هتل دلفین امپریال مورد بعدی از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است که در کنار ساحل باشکوه دریای مدیترانه، ساحل لارا، قرار گرفته و با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود توانسته مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار بگیرد. این هتل همه چیز تمام از لحاظ موقعیت مکانی نیز عالی بوده و تنها حدود ۱۵ کیلومتر از آنتالیا و ۱۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. بنابراین گردشگران با انتخاب آن می‌توانند به راحتی به تمامی نقاط شهر، مراکز خرید آنتالیا، سواحل و ... دسترسی پیدا کنند. البته که این هتل خود دارای ساحل بوده و اغلب اتاق‌های آن چشم‌اندازی رو به اقیانوس زیبا با بالکن اختصاصی دارند.

  • آدرس: Kemeragzi Mahallesi Yasar Sobutay Bulvari No:344, Kemeragzi, Antalya 07112 Türkiye

عکس: Tripadvisor

 

سواندور هتل اند ریزورت، آنتالیا

Swandor Hotels & Resorts با الهام از کاخ توپکاپی در استانبول ساخته شده و از همین رو با نام هتل کاخ توپکاپی نیز شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره بی‌نظیر در آنتالیا به مسافران این امکان را می‌دهد تا اقامتی همچون پادشاهان عثمانی را تجربه کرده و در عین حال از معماری باشکوه آن دوران لذت ببرند. این هتل بی‌نظیر در یکی از چشمگیرترین محدوده ساحلی آنتالیا قرار گرفته و تنها ۱۶ کیلوکتر با شهر فاصله دارد. از جمله امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی لوکس می‌توان استخر، مرکز تناسب اندام، صبحانه رایگان، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، اتاقهایی با بالکن اختصاصی و چشم اندازی زیبا، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، ترکی و غیره را نام برد. 

  • آدرس: Kundu Mahallesi Yaşar, Sobutay Bulvarı No 442, Aksu, Antalya 07112 Türkiye

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره در بلک آنتالیا

عکس: Tripadvisor

 

هتل لیبرتی لارا، آنتالیا

هتل لیبرتی لارا که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد، یکی از مطلوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است که اغلب توسط خانواده‌هایی که قصد سفر با کودکانشان را دارند، انتخاب می‌شود. Liberty Hotels Lara که در محدوده دریای مدیترانه واقع شده دارای یک استخر چشمگیر است که در داخل باغ‌های استوایی با چشم‌اندازی دلپذیر با درختان نخل و سرسره‌های آبی قرار دارد. اتاق‌های این هتل به سبک مدرن طراحی شده و اغلب آن‌ها چشم‌انداز رو به دریا دارند. اینترنت پرسرعت رایگان، مرکز تناسب اندام، صبحانه رایگان و خدمات نگهداری از کودکان از دیگر مواردی هستند که با انتخاب این هتل برای اقامت در تور آنتالیا خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

  • آدرس: Kemeragzi Mah. Yasar Sobutay Bulv. No: 64, Kemeragzi, Antalya 07235 Türkiye

عکس: Tripadvisor

 

لیماک لارا دِلوکس هتل و ریزورت، آنتالیا

هتل لیماک لارا دلوکس یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا به انتخاب تریپ ادوایزر است که هم از لحاظ مکانی و هم از نظر خدمات ارائه شده در آن توانسته مورد توجه قرار بگیرد. این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از فرودگاه (AYT) قرار گرفته و از همین رو گردشگران می‌توانند بدون پرداخت هزینه زیاد تنها در عرض چند دقیقه به آن دسترسی پیدا کنند. همچنین هتل Limak Lara Deluxe دارای یک استخر وسیع و یک منطقه ساحلی شنی است که در برخی از روزهای هفته با نمایش‌های جذاب مسافران را سرگرم‌ می‌کند. توجه داشته باشید که در این هتل بسته به علاقه خود می‌توانید اتاق‌هایی با چشم‌انداز رو به منظره کوهستانی، نمای اقیانوس، منظر شهری و یا نمای استخر را انتخاب کنید.

  • آدرس: Kemerağzı Mevki P.K. 34, Kemeragzi, Antalya 07230 Türkiye

 

برترین هتل‌های لاکچری آنتالیا

عکس: Tripadvisor

 

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا، آنتالیا

هتل پورتو بلو در ساحل کنیالتی واقع در آنتالیا قرار گرفته و از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا به حساب می‌آید. جالب است بدانید که ساحل کنیالتی یکی از طولانی‌ترین سواحل در منطقه مدیترانه بوده و در دامنه کوه‌های "بیداگلاری" واقع شده است. این هتل توسط گردشگرانی که دوست دارند در محیطی ارام و به دور از مرکز شهر اقامت کنند ایده‌آل است. اتاق‌های این هتل همگی با نهایت دقت و ظرافت تزئین شده و دارای مناظری رو به دریا و همچنین کوه هستند. Porto Bello اقامتگاهی عالی برای تمامی فصل‌های سال است. چرا که دارای استخر در فضای بسته برای روزهای سرد سال بوده و در عین حال از استخر در فضای باز و البته محدوده ساحلی اختصاصی نیز برخوردار است. در کنار تمامی این موارد رستوران، کافه، بار، اجراهای موسیقی زنده، زمین تنیس، مرکز اسپا و حمام ترکی از دیگر امکانات این مجموعه بی نظیر هستند.

  • آدرس: Liman Mh, 1. Sk. No: 4A-4B Konyaalti Beach, Antalya 07070 Türkiye

عکس: Tripadvisor

 

هتل آی سی گرین پالاس، آنتالیا

آخرین هتلی که به عنوان ۱۰ مورد از برترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا به انتخاب تریپ‌ادوایزر می‌توان معرفی کرد، IC Hotels Green Palace نام دارد. این مکان برای کسانی که به دنبال هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی در آنتالیا هستند، مناسب است. در کنار محیط دوست داشتنی و خدمات رفاهی که در این هتل ارائه می‌شوند، می‌توان قرار گرفتن شهر باستانی پرگه در نزدیکی هتل آی سی گرین پالاس را مزیتی بزرگ برای آن دانست. چرا که گردشگران می‌توانند دسترسی آسانی به این جاذبه گردشگری در تور آنتالیا داشته و از ویرانه‌های باستانی آن بازدید کنند.

  • آدرس: Yaşar Sobutay Cad. No. 432 Kundu Mah, Aksu, Antalya 07110 Türkiye

 

منبع

 

۱۶ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران