اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

بلک یکی از توریستی‌ترین و زیباترین مناطق آنتالیا است که در فاصله ۳۶ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده و در تمام طول سال مخصوصا فصل تابستان پذیرای مسافران سراسر دنیا است. منطقه بلک در آنتالیا است که در واقع به عنوان خوش آب و هواترین شهر استان با سواحل زیبا و آب‌های شفاف زمری شهرتی جهانی برای خودش به هم زده است به همین دلیل است که همیشه اینجا مملو از بازدید کننده بوده و همیشه خدا شلوغ است. همین ویژگی باعث شده تا سراسر شهر را انواع هتل‌ها پر کنند در این میان اگر نمی‌دانید در سفر با تور آنتالیا کجا اقامت کنی در ادامه با ما باشید.

 

هتل Amon Hotels Belek - Adult Only بلک آنتالیا

اینجا یکی از هتل‌های لوکس بلک در آنتالیا است که ۸ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، بار و باغ در بلک است و با وای فای رایگان، ساحل خصوصی و سرویس اتاق ارائه می‌دهد. این هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، سرگرمی های عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته هم هست. همچنین این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد وهمه اتاق‌ها دارای کمد لباس هستند. شما می‌توانید هر روز صبح‌تان را در این هتل با صبحانه قاره ای یا بوفه شروع کنید. این مجموعه نه تنها دارای اقامتگاه‌های ۴ ستاره با حمام و سونا است، بلکه می‌توانید تنیس روی میز و دارت هم برای اوقات فراغت‌تان بازی کنید، و همچنین کرایه دوچرخه و کرایه ماشین در دسترس است. از نقاط دیدنی نزدیک هتل می‌توان به ساحل Kadriye، The Land of Legends Theme Park و Garden of Tolerance اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه آنتالیا در ۱۹ کیلومتری هتل‌ آمون قرار گرفته و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

گشتی خاطره‌انگیز در آکواریوم آنتالیا

آدرس: KADRIYE MAH. DENİZ CAD. NO: 119 / 1, 07525 Belek, Turkey

 

هتل King Cleodora Garden Apartment بلک آنتالیا

این هتل ۴ ستاره در بلک، در ۲.۷ کیلومتری ساحل عمومی سریک بلک و ۷ کیلومتری پارک The Land of Legends، اقامتگاهی با تهویه مطبوع با بالکن و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. این ملک دارای منظره باغ است و در 5 کیلومتری باغ تلرانس واقع شده است. این آپارتمان دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و حیاط با منظره استخر است و به زمین بازی کودکان مجهز شده. مهمانان می‌توانند در استخر روباز شنا کنند، پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند یا در باغ استراحت کنند و از امکانات باربیکیو استفاده کنند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که ۲۹ کیلومتر از این اقامتگاه واقع شده است. برای خانواده‌هایی که به دنبال اقامت مستقل هستند اینجا انتخابی عالی است.

آدرس: 41 Socak Cleodora Sitesi, 07500 Belek, Turkey

 

هتل Palm Private Villas Belek بلک آنتالیا

این ویلای اختصاصی در بلک با منظره باغ، محل اقامت، استخر فصلی در فضای باز، سالن استراحت مشترک، باغ، امکانات باربیکیو و تراس را ارائه می‌دهد. واحدهای دارای تهویه مطبوع با کف پارکت مبله شده و دارای حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، میز، اتاق نشیمن، آشپزخانه مجهز، پاسیو و منظره‌ای از استخر هستند و در همه واحدها یک نشیمن و ناهار خوری وجود دارد. هم خدمات کرایه دوچرخه و هم خدمات کرایه ماشین در ویلا موجود است، در حالی که می‌توانید از دوچرخه سواری در نزدیکی آن لذت ببرید. همچنین پارک موضوعی The Land of Legends در فاصله ۴.۱ کیلومتری از اینجا واقع شده و نزدیک‌ترین فرودگاه آنتالیا در ۳۰ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مسافران تور آنتالیا ارائه می‌دهد.

 

جذاب‌ترین تفریحات تابستانی در آنتالیا

آدرس: 108, 07525 Belek, Turkey

 

هتل EV Apartments بلک آنتالیا

این ملک که ۱۰ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد در بوگازکنت واقع شده و تنها ۸۰۰ متر با ساحل فاصله دارد و از ۳ ویلا بزرگ تشکیل شده است. اینجا دارای بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در آنتالیا است که هر کدام دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام و فضای نشیمن ۱۵۰ متر مربع هستند که در ۲ طبقه توزیع شده‌اند. برخی از آپارتمان‌ها منظره ای به استخر دارند. واحد طبقه همکف دارای ۲ اتاق خواب و ۱ حمام هستند. میهمانان می‌توانند از استخر مشترک با طول ۸ متر، عرض ۵ متر و عمق ۱.۴ متر لذت ببرند. مهمانان جوان می‌توانند از استخر کودکان با طول ۲ متر، عرض ۵ متر و عمق ۵۰ سانتی متر بهره مند شوند. اینجا به شدت فضایی آرام و صمیمی دار و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از اقامتی به دور از شلوغی با حفظ حریم شخصی لذت ببرند.

آدرس: Sahil Mahallesi, Sera Tatil Sitesi, 55. Sokak, Serik, 07500 Belek, Turkey

 

هتل Villa on Kadriye Mahallesi بلک آنتالیا

این ویلای به شدت لوکس و مدرن که در همان ابتدا شما را محو خودش می‌کند، در ۱.۷ کیلومتری تم پارک The Land of Legends و ۱۵ دقیقه پیاده روی از Garden of Tolerance در بلک، منطقه کادریه، واقع شده و دارای اقامتگاه‌هایی با تلویزیون صفحه‌تخت است و پارکینگ خصوصی رایگان در محل نیز ارائه می‌دهد. همه واحدها دارای یک آشپزخانه کاملا مجهز هستند که به مهمانان امکان می‌دهد غذای خود را تهیه کنند. ویلا دارای استخر روباز خصوصی است و تراسی دل‌انگیز ارائه می‌دهد. آکوالند آنتالیا و دلفیناریوم تروی ۷ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۳۰ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آدرس: Kadriye Mahallesi, Alan Caddesi, 108, Serik/Antalya, Turkey Efes sitesi №27/28, 07525 Belek, Turkey

 

هتل Gorgeous Villa with Private Pool in Antalya بلک آنتالیا

ویلای مجلل با استخر خصوصی در آنتالیا در بلک واقع شده است که دارای اقامتگاهی مجهز به تهویه مطبوع با استخر خصوصی است و مهمانان در آن از پاسیو و استخر روباز بهره می‌برند. این ویلا دارای ۶ اتاق خواب، تلویزیون با کانال‌های کابلی و آشپزخانه کاملا مجهز است که برای مهمانان ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و اجاق فراهم می‌کند. حوله و ملحفه نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شود. به علاوه از لحاظ امکانات تفریحی هم The Land of Legends Theme Park در ۱.۸ کیلومتری ویلا، در حالی که Garden of Tolerance در ۱.۴ کیلومتری ویلا قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا است که در ۲۰ کیلومتری ویلا با استخر اختصاصی در آنتالیا قرار دارد. در سفر با تور آنتالیا اگر تمایل دارید اقامتی به دور از شلوغی و با حفظ حریم شخصی داشته باشید، قطعا اقامت در اینجا برای شما خیلی بهتر از ماندن در هتل های شلوغ دیگر است. در این اقامتگاه شما نه تنها حریم خودتان را دارید بلکه انگار ر خانه خودتان هستی و احساس راحتی کاملی خواهید داشت.

 

تابستانی لذت بخش با تور آنتالیا

آدرس: adnan menderes caddesi, 07525 Belek, Turkey

 

هتل Capacious Villa with Private Pool in Antalya بلک آنتالیا

این ویلای لوکس و ۴ ستاره بزرگ با استخر خصوصی در بلک، ۲.۶ کیلومتر از پارک موضوعی The Land of Legends و ۲.۱ کیلومتر از باغ تلرانس، واقع شده است. ویلا دارای ۴ اتاق خواب، تلویزیون و آشپزخانه کاملاً مجهز است که میهمانان می‌توانند از ماشین ظرفشویی، یخچال، ماشین لباسشویی و اجاق گاز استفاده کنند. حوله و ملحفه در این اقامتگاه ارائه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا در ۲۱ کیلومتری ویلا است.

 

آدرس: 150 Sokak, 07525 Belek, Turkey

 

هتل Vista Villas بلک آنتالیا

ویستا ویلا که در ۲.۳ کیلومتری ساحل کادریه قرار دارد و یک استخر فصلی در فضای باز، یک باغ، و اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع با بالکن و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. اینجا یکی از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا شناخته می شود. هر واحد دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، کمد لباس و قسمت نشیمن با مبل است. یخچال، اجاق گاز، توستر، و همچنین کتری نیز ارائه شده است. به علاوه در باغ آن زمین بازی کوکان و امکانات باربیکیو هم ارائه شده است. همچنین پارک تفریحی The Land of Legends Theme Park در ۳.۲ کیلومتری Vista Villas، در حالی که Garden of Tolerance 800 متر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا در ۲۹ کیلومتری اقامتگاه است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

بهترین نقاط آنتالیا برای کمپ زدن

آدرس: Kadriye Mahallesi Akarkuyu caddesi, 162 Sokak No:1, Serik, Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

هتل Odyssey Park بلک آنتالیا

این هتل شیک و آرام در بلک، در ۲.۳ کیلومتری ساحل عمومی سریک بلک و ۸ کیلومتری پارک موضوعی The Land of Legends، اقامتگاه‌هایی با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر روباز و باغ ارائه می‌دهد. همچنین این هتل در ۶ کیلومتری Garden of Tolerance، دارای تراس و پارکینگ خصوصی رایگان است. این آپارتمان دارای ۲ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره استخر است. خدمات کرایه ماشین در آپارتمان موجود است. نزدیک‌ترین فرودگاه آنتالیا در ۳۴ کیلومتری هتل پارک اودیسه است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

آدرس: Mehmet Akif Ersoy Cd. No 45 F Blok No 5 Serik, 07506 Belek, Turkey

 

هتل Olympias Court Residence بلک آنتالیا

این اقامتگاه در قلب منطقه بلک قرار دارد و تنها ۵ دقیقه با ماشین از ساحل فاصله دارد. این ملک یک استخر روباز با صندلی‌های آفتابگیر و آپارتمان‌های مجهز به تهویه مطبوع با آشپزخانه کاملا مجهز ارائه می‌دهد. آپارتمان‌های بزرگ المپیاس کورت شامل یک اتاق نشیمن بزرگ با پنجره‌های از کف تا سقف، یک ناهار خوری به شکل گرد و ۳ اتاق خواب با تهویه مطبوع است و ۲ حمام با وان یا دوش وجود دارد. آپارتمان دارای بالکن با نمای استخر و باغ بوده و می‌توانید از وعده‌های غذایی خود در بالکن لذت ببرید. ماشین لباسشویی، اتو و میز اتو نیز در آپارتمان‌ها موجود است.

آدرس: Camlik Mah. 102 Sok. Belek , 07000 Belek, Turkey

۱۹ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران