معرفی هتل رکسوس سانگیت یکی از مجلل‌‌ترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل رکسوس سانگیت یکی از مجلل‌‌ترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

آنتالیا یکی از بهترین مقاصد کشور ترکیه برای سفرهای تابستانی است. جزیره‌ای تاریخی با برترین امکانات تفریحی و اقامتی. جزیره‌ای لوکس برای پشت سر گذاشتن عاشقانه‌ترین روزهای زندگی. جزیره‌ای که با بهترین امکانات کشور ترکیه از مهمانانش پذیرایی می‌کند و برای آنها خاطره‌هایی ماندگار می‌سازد. در سفرتان با تور آنتالیا  به این نقطه از ترکیه اگر به فکر اقامت در یک جای لوکس هستید همراه ما باشید تا هتل رکسوس سانگیت؛ یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ی مجلل این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


رکسوس سانگیت جزیره‌ای در جزیره‌ی آنتالیا


در زمینی به مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع در جزیره‌ی آنتالیا هتلی واقع شده است که یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. هتلی که یک ساحل اختصاصی در خود دارد و آنقدر امکانات تفریحی برای مهمانانش فراهم آورده است که خودش به نوعی یک جزیره در دل آنتالیا به حساب می‌آید. انواع اتاق‌های این هتل به شرح زیر هستند:

 

هتل Crowne Plaza آنتالیا؛ هتلی لوکس و در عین حال مفرح

 

 

هتل رکسوس سانگیت

 


- اتاق‌های استاندارد با چشم‌اندازی رو به کوه: اندازه این اتاق‌ها ۳۸ متر مربع است و با ۳ تخت تکنفره پر شده‌ است. بنابراین اگر دوستانه و به صورت مجردی به آنتالیا سفر کرده‌اید این اتاق‌ها می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.
- اتاق‌های استاندارد با چشم‌اندازی رو به دریا: این اتاق‌ها ۳۸ متر مربع وسعت دارند و یک تختخواب دونفره‌ در آنها قرار داده شده است.
- ویلای دولوکس: این ویلاها ۸۰ متر مربع وسعت دارند و در خود یک تخت دونفره، دو تخت تکنفره و یک کاناپه دارند. این سوئیت‌ها برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسب است.
- سوئیت ماه عسل: سوئیتی به مساحت ۵۱ متر مربع که با یک تخت دونفره‌ی بزرگ پر شده است.
- سوئیت خانوادگی دریاچه: این خانه‌ها ۷۲ متر مربع وسعت دارند و در خود یک تخت دونفره، دو تخت تکنفره و یک کاناپه را جای داده‌اند تا برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسب باشند.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

 

 

هتل رکسوس سانگیت

 


امکانات عمومی هتل رکسوس سانگیت


برای اقامت در این هتل می‌توانید ساعت ۱۴ هر روز اتاق‌تان را تحویل بگیرید و برای تحویل اتاق‌تان در روز آخر باید ساعت ۱۲ ظهر اقدام کنید. هتلی که مواردی از جمله شاتل فرودگاه، تهیه هوای مطبوع، اتاق‌های ضد آلرژی، کرایه خودرو، محوطه مخصوص سیگار، فروشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق‌های سیگار ممنوع، گاو صندوق، خدمات و امکانات ویژه برای افراد دارای محدودیت‌های حرکتی، آسانسور، ارائه روزنامه، خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه، صرافی و پذیرش مسافر به صورت ۲۴ ساعته از امکانات عمومی آن به حساب می‌آیند.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

هتل رکسوس سانگیت

 


امکانات تفریحی رکسوس سانگیت


امکانات تفریحی این هتل آنقدر زیاد است که وقتی در آن اقامت می‌کنید نیازی نیست برای تفریح کردن به خارج از آن بروید. هتلی که دو پارک آبی در خود دارد و یک ساحل اختصاصی به وسعت 750 متر مربع، قطعا امکانات تفریحی دیگری نیز دارد که مسافرانش را بی‌نیاز از هزینه کردن در جزیره‌ی آنتالیا برای خوشگذرانی کند. مهمترین امکانات تفریحی این هتل به شرح زیر هستند:


- کلاس یوگا: همه روزه در این هتل برای علاقه‌مندان به یوگا در ساعات مختلف روز کلاس برگزار می‌شود.
- اسپا: اسپای این هتل جدای از آنکه بهترین ماساژورهای آنتالیا را در خود دارد، صندلی‌های ماساژ نیز در خود جای داده است.
- چتر آفتاب برای آنهایی که می‌خواهند زیر سایه‌بان باشند و به زیبایی ساحل و استخرهای این هتل چشم بدوزند.
- استخر فضای باز و سرپوشیده: این هتل در مجموع برای تفریح شما و خانواده‌های‌تان 10 استخر مختلف را در خود جای داده است.
- ایروبیک: همه روزه برای علاقه‌مندان به ورزش ایروبیک در این هتل کلاس‌های متنوع برگزار می‌شود.
- زمین تیر و کمان
- موسیقی زنده: در برخی رستوران‌های این هتل و همینطور در برخی از فضاهای عمومی آن مانند لابی در ساعات مختلفی از شبانه‌روز می‌توانید موسیقی زنده بشنوید.
- دوچرخه سواری
- پخش فیلم در شب
- سالن بولینگ
- قایقرانی
- سالن دارت
- موج سواری
- اتاق و زمین بازی کودکان
- زمین تنیس

 

معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

 

 

هتل رکسوس سانگیت

 


رستوران‌های رکسوس سانگیت


این هتل مجلل در مجموع بیش از ۳۰ کافه و رستوران را در خود جای داده است تا بتواند ذائقه و سلیقه‌ی تمام مهمانانش از هر کجای دنیا که باشند را پوشش دهد. رستوران‌هایی بین‌المللی از مکزیک و آمریکای شمالی و جنوبی گرفته تا رستوران‌هایی عربی و آسیایی. رستوارن‌هایی که بهترین غذاها را در هر سه وعده‌ی اصلی غذایی برای مهمانان‌شان سرو می‌کنند. اگر گوشت‌خوار هستید و یا گیاه‌خوار، اگر به دنبال آن هستید غذاهای دریایی نوش جان کنید و یا غذاهای حلال، اصلا نگران نباشید. چرا که در این هتل تمامی تدابیر لازم برای خورد و خوراک شما اندیشیده شده است.

 

۷ مرکز مجلل اما ارزان ماساژ در هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 

 

هتل رکسوس سانگیت

 

 

کافه‌های این هتل نیز از بهترین کافه‌های کشور ترکیه به حساب می‌آیند که با رفتن به آنها می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد را در کنار خوشمزه‌ترین دسرهای بین‌المللی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران