بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا

اگر برای تعطیلات و سفر با تور آنتالیا برنامه ریزی می‌کنید، تصور نکنید که تنها کاری که می‌شود در آنجا انجام داد، دراز کشیدن در ساحل است. آنتالیا، مکانی بسیار متنوع با صدها جاذبه تفریحی و امکانات لذت بردن و گشت و گذار است. مقاله توریستی‌ترین جاذبه‌های آنتالیا، می‌تواند اطلاعاتی ارزشمند در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

در این شهر، تاریخ و طبیعت در هم می آمیزند تا ماجراهای غنی فرهنگی منحصر به فردی را رقم بزنند. بسیاری از بهترین جاذبه‌های این منطقه چندین ساعت با شهر فاصله دارند و در حومه واقع شده‌اند، اما در عین حال تورهای بسیاری وجود دارند که رفت و آمد را برایتان آسان می‌کنند.  البته امکانات رفاهی به همین خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید انواع اقامتگاه‌ها با هر سطحی از بودجه و خدمات را برای استراحت و کسب آرامش در این خطه پیدا کنید. اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایید و هزینه‌هایتان در این سفر کاهش پیدا کند، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ما را همراهی کنید تا با برخی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا آشنا شوید.

 

Minyon

در این ملک زیبا و به یادماندنی، می‌توانید از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز فصلی استفاده کنید یا از یک تراس و چشم اندازهای جالب توجه و گشت و گذار در باغ بهره مند شوید. از دیگر امکانات این هتل مدیترانه‌ای می‌توان به وای فای رایگان، شومینه در لابی؛ خدمات تهیه بلیط و برگزاری تور گردش در شهر اشاره کرد.

برای خورد و خوراک نیز می‌توانید نوشیدنی و اسنک‌های مورد علاقه تان را در بار کنار استخر میل کنید و یا از غذاهای لذیذ رستوران لذت ببرید. در ضمن صبحانه قاره‌ای، هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح با پرداخت هزینه اضافی سرو می‌شود. از دیگر امکانات ویژه می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته و انبار چمدان اشاره کرد.

گفتنی است ۱۹ اتاق در این هتل درنظر گرفته شده‌اند که از تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون و حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان برخوردارند. بعلاوه تخت بزرگ و راحت، همراه با روکش و ملحفه‌های پنبه‌ای مصری است. در نهایت با اقامت در هتل که در مرکز شهر آنتالیا و چند قدمی برج هیدیرلیک واقع شده است، می‌توانید به راحتی به پارک کرالیوگلو، دروازه هادریان و مسجد علاءالدین دسترسی داشته باشید.

 

بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

آدرس: Kılınçarslan, Tabakhane Sk. No:31, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Esperanza

بوتیک هتل Esperanza؛ دارای یک ساحل خصوصی با پرچم آبی است که در فاصله ۲۰۰ متری از ملک واقع شده و یک استخر فصلی در فضای باز نیز در این هتل اقامتی خاطره انگیز را به مسافران تور آنتالیا هدیه می‌دهد. این اقامتگاه که در فاصله 9 کیلومتری از دروازه هادریان واقع شده، از رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، بار، رستوران و امکانات باربیکیو برخوردار است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از صندلی‌های آفتاب گیر و چتر آفتابی به صورت رایگان بهره مند شوند.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی رایگان بوده و برخی از اتاق‌ها، چشم‌اندازی جالب توجه به منظره دریا یا استخر دارند.

گفتنی است منار شکسته و برج ساعت، در ۹ کیلومتری این هتل قرار دارند. بعلاوه فرودگاه آنتالیا ۷ کیلومتر با ملک فاصله دارد و هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Güzeloba, 2293. Sk., 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Sealife

در این ملک بی‌نظیر که از طراحی و معماری به سبک آرت دکو بهره برده است، می‌توانید از امکانات تفریحی از جمله سونا و استخر فصلی در فضای باز لذت ببرید. در عین حال می‌توانید در پذیرایی رایگانی که هر روز در سالن مشترک ترتیب داده می‌شود، از دورهمی با سایر مهمانان برخوردار شوید. وای فای رایگان در سراسر ملک موجود بوده و رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی فراهم هستند.

نگران خورد و خوراک نباشید، زیرا وعده‌های غذایی در رستوران ANA در این هتل بسیار لذیذ و باکیفیت بوده و در ضمن بار هتل نیز، با نوشیدنی‌ها و اسنک‌های خوشمزه از شما پذیرایی می‌کند. گفتنی است این هتل ۶۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ال سی دی و حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی و سشوار رایگان را در خود جای داده و در ضمن اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی هستند. این هتل که در قلب کنیالتی، در فاصله 5 دقیقه رانندگی از ساحل کنیالتی و دانشگاه آکدنیز واقع شده، ۶.۷ کیلومتر تا بازار قدیمی و ۶.۷ کیلومتر تا برج ساعت آنتالیا فاصله دارد.

 

هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا

آدرس: Arapsuyu Mah. 7. Cad No :1 / Arapsuyu Mahallesi 635 Sokak, Antalya 07070 Turkey

 

Dogan

این هتل، در منطقه تاریخی کالیچی آنتالیا و در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل واقع شده است. این اقامتگاه با یک استخر روباز، تراس و صندلی‌های آفتابگیر، صرافی، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر ملک به استقبال مهمانان می‌آید. در اینجا هر صبح، صبحانه‌ای لذیذ در باغی زیبا با درختان پرتقال سرو می‌شود. رستوران هتل نیز، غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی باکیفیتی ارائه می‌دهد.

در ضمن  اتاق‌های مهمان دارای کفپوش چوبی، دکوراسیون سنتی و مبلمان مدرن چوبی بوده و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام خصوصی هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها، بالکن و چشم اندازی پانوراما به زیبایی‌های اطراف ارائه می دهند.

در کنار اینها، میهمانان می‌توانند از این هتل دوچرخه کرایه کنند و در بندر و سواحل اطراف به گشت و گذار بپردازند. میز تور، اطلاعاتی ارزشمند در مورد جاذبه‌های محلی در اختیار علاقمندان قرار داده و همچنین خدمات کرایه خودرو را ارائه می‌دهد. گفتنی است این هتل، ۱۰ دقیقه پیاده روی تا دروازه هادریان فاصله دارد.

آدرس: Kilinc Arslan Mah. Mermerli Banyo Sok. No: 5, Antalya 07100 Turkey

 

Zel

در این هتل خوش منظره و مفرح، می‌توانید از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز یا تماشای منظره از تراس و باغ برخوردار شوید. این هتل همچنین دسترسی رایگان به وای فای، خدمات نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی، برگزاری تور، خدمات تهیه بلیط، رزرواسیون ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان دارد.

در اینجا ۴۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ال سی دی و حمام اختصاصی در نظر گرفته شده‌اند و در ضمن اتاق‌ها، دارای بالکن خصوصی هستند.

برای شکم گردی می‌توانید از غذاهای لذیذ رستوران هتل بهره مند شوید و یا نوشیدنی خود را در بار کنار استخر میل کنید. صبحانه بوفه رایگان نیز هر روز، از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح سرو می‌شود.

آنچه مسلم است این است که وقتی در هتل Zel در کنیالتی اقامت می‌کنید، در نزدیکی ساحل خواهید بود. در واقع این ملک تنها ۲ دقیقه رانندگی تا ساحل کنیالتی و ۶ دقیقه تا پارک ساحلی کنیالتی فاصله دارد. در عین حال این اقامتگاه در۱۰.۴ کیلومتری بازار قدیمی و ۱۰.۴ کیلومتری برج ساعت آنتالیا واقع شده است.

آدرس: Liman, Barış Manço Cd. No:11, 07070 Bahtılı Köyü Köyü/Konyaaltı/Antalya, Turkey

 

Tourist Hotel

در این ملک باشکوه می‌توانید در مرکز اسپا با خدمات کامل استراحت کنید و از ماساژ، درمان‌های بدن و صورت لذت ببرید. می‌توانید در ساحل خصوصی آفتاب بگیرید یا از امکانات تفریحی دیگر از جمله سونا و استخر فصلی در فضای باز استفاده نمایید. در اینجا وای فای رایگان، خدمات دربان و تلویزیون در سالن مشترک موجود بوده و خدمات رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی و پارکینگ رایگان برای مهمانان فراهم هستند.

وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها، در رستوران‌های هتل سرو می شوند. می‌توانید از طعم غذاهای ترکی در رستوران LA RUBIL لذت ببرید، یا ضمن تماشای منظره استخر در فضای باز، از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های رستوران بوفه کنار استخر بهره مند شوید. در ضمن در ضورت در اتاق بمانید و از روم سرویس ۲۴ ساعته نیز استفاده کنید. بعلاوه صبحانه بوفه همه روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح، با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

و اما برای اقامت، ۵۵ اتاق مهمان در این هتل وجود دارند که دارای مینی بار،  تلویزیون ال سی دی، حمام خصوصی، گاوصندوق شخصی و بطری آب رایگان هستند. در نهایت باید گفت این هتل که در لارا واقع شده و تنها ۵ دقیقه رانندگی تا ساحل لارا و سندلند فاصله دارد، دسترسی عالی به مرکز خرید تراسیتی و آبشارهای دودن دارد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

 

آدرس: Güzeloba Mah bayındırlık cad no :5, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Mono

هتل مونو که در مرکز آنتالیا قرار دارد، تنها چند قدم با ساحل فاصله داشته و دارای یک تراس مبله مشرف به شهر است. وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس بوده و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع،  حمام اختصاصی و تلویزیون برای استراحت و پذیرایی از مهمانان آماده‌اند. در اینجا می‌توانید از  خدمات صرافی، کرایه خودرو، خدمات رفت و آمد در شهر و خدمات خشکشویی بهره مند شوید.

 بعلاوه هر روز، صبحانه‌ای لذیذ در هتل سرو می‌شود. در ضمن می‌توانید ناهار و شام را در رستوران آلاکارت با موسیقی زنده در کنار اسکله میل کنید. یک اسنک بار نیز در اینجا وجود دارد که نوشیدنی‌های متنوع و باکیفیت سرو می‌کند. گفتنی است این هتل تا مکان‌های تاریخی مرکز آنتالیا، تنها چند قدم فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز، در ۱۴ کیلومتری هتل واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی فراهم است.  

آدرس: Kılınçarslan, Hesapçı Sk. No : 70, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

The Corner Park Hotel

این هتل زیبا و ایده آل، امکانات تفریحی نظیر استخر روباز فصلی، تراس، باغ و امکانات دیگر نظیر وای فای رایگان،  تلویزیون در سالن مشترک، رزرواسیون 24 ساعته،  روزنامه‌های رایگان در لابی، خدمات خشک‌شویی، میز تور و خدمات تهیه بلیط را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می‌کند. برای خورد و خوراک نیز می‌توانید از وعده‌های غذایی در کافه رستوران SOCIAL POINT لذت ببرید و همچنین از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰، از صبحانه بوفه رایگان برخوردار شوید.

این ملک، ۷۴ اتاق مهمان را در خود جای داده که دارای امکانات رفاهی کامل از جمله مینی بار، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و بالکن خصوصی با چشم اندازی بی نظیر از دریا و زیبایی‌های اطراف هستند.  بعلاوه اقامت در این هتل در قلب کنیالتی، در فاصله ۵ دقیقه رانندگی تا ساحل کنیالتی و موزه باستان شناسی آنتالیا، سفری خاطره انگیز را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند. گفته می‌شود که این اقامتگاه ساحلی، تنها  ۶.۶ کیلومتر تا برج ساعت آنتالیا و ۷.۱ کیلومتر تا دروازه هادریان فاصله دارد.

 

بهترین هتل پارک‌های آبی‌ در آنتالیا

آدرس: Arapsuyu Mah, Akdeniz Blv, 603. Sk. No:2, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey

 

Best Western Plus Khan Hotel

موقعیت مکانی عالی این ملک، شما را در قلب آنتالیا قرار می‌دهد. اینجا در چند قدمی میدان جمهوری، مقبره‌های قرن چهاردهمی شهر و بنای یادبود آتاتورک واقع شده است. تعداد ۱۳۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون LCD، بالکن اختصاصی و سایر امکانات رفاهی، در این اقامتگاه به استقبال مهمانان می‌آیند. در ضمن وای فای رایگان، استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تجاری، پارکینگ رایگان، روزنامه‌های رایگان در لابی، خدمات خشکشویی، خدمات دربان، خدمات برگزاری عروسی و خدمات حمل و نقل به سراسر شهر، برای مهمانان مهیا هستند.

در رستوران هتل می‌توانید از انواع غذاهای باکیفیت و تهیه شده از مواد اولیه تازه را برای صبحانه، ناهار و شام میل کنید و یا از نوشیدنی‌های تازه اسنک بار کنار استخر بهره مند شوید. جالب است بدانید این هتل، دارای ۵۵۰ متر مربع فضای متشکل از سالن کنفرانس و سالن اجتماعات است. در ضمن شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی نیز، در صورت درخواست ارائه می‌شود.  

آدرس: Balbey, Kazım Özalp Cd. No:10, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Argos

و در نهایت سری می‌زنیم به این هتل زیبا و باصفا که در مرکز آنتالیا واقع شده و تنها یک دقیقه رانندگی تا بازار قدیمی و ۱۲ دقیقه تا ساحل لارا فاصله دارد. این ملک ساحلی در بدو امر، با یک استخر فصلی در فضای باز به استقبال گردشگران تور آنتالیا می‌آید. و در ادامه با امکاناتی ایده آل و کامل از جمله وای فای رایگان، خدمات دربان، و خدمات برگزاری عروسی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، پذیرایی رایگان روزانه در سالن اجتماعات، رستوران، اسنک بار کنار استخر و خدمات خشکشویی، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

در اینجا ۲۹ اتاق، آماده پذیرایی از مهمانان بوده و همگی دارای مینی بار، تلفن، پرده هوشمند، گاوصندوق، تلویزیون ال سی دی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. گفتنی است این هتل ساحلی، ۰.۴ کیلومتر تا دروازه هادریان و ۰.۵ کیلومتر تا برج ساعت آنتالیا فاصله دارد.

 

هتل‌های لوکس محله بلک در آنتالیا

آدرس: Tuzcular, Balıkpazarı Sk. No:6, Antalya 07100 Turkey 

۲۴ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران