بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

کمر منطقه‌ای فوق‌العاده زیبا در نزدیکی کوه‌های تاروس در تور آنتالیا است که به خاطر زیبایی مثال زدنی‌اش تبدیل به یکی از مناطق پرطرفدار گردشگری ترکیه شده است. کمر که در قسمت غربی آنتالیا واقع شده است این سال‌ها زیرساخت‌های مدرن و توریستی زیادی را جذب کرده که باعث شده تا صنعت گردشگری جهش بزرگی در این منطقه داشته باشد. در همین راستا هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در تمامی رنج‌ها ساخته شده که امکان اقامت هر بودجه‌ای را مقدور ساخته است. در اینجا به سراغ بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا می‌رویم.

 

Seven Seas Hotel Life - Ultra All Inclusive

این هتل ۵ ستاره فوق‌العاده با گستره بی‌نظیری از امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده به صورت اختصاصی برای کودکان طراحی شده تا خانواده‌های دارای فرزند بهترین تعطیلات‌شان را در این هتل تجربه کنند. در این هتل برای فرزندان شما امکانات متنوعی همچون دوربین‌های امنیتی، سانس‌های نمایش فیلم، بازی‌های پلی استیشن، بازی‌های رایانه‌ای و انواع بازی‌های رومیزی ارائه می‌شود. همچنین استخرهایی برای کودکان و نوزادان پیدا خواهید کرد و یک منطقه ویژه ساحل برای کودکان در دسترس است. همراه با منوهای ویژه کودکان در رستوران‌ها و وجود زمین بازی، فعالیت‌های خلاقیتی مانند اریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی و بازی‌های پازل نیز در دسترس است تا کودکان شما را در طول اقامت در Otium Hotel Life الهام بخشند. همچنین دوره‌های رایگان تنیس، زبان و شنا نیز برای میهمانان جوان تور آنتالیا ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل همچون دیگر مزایا و ویژگی‌های آن به شدت لوکس و مجلل و همه چیز تمام هستند. تمام لوازم به کار رفته در اتاق‌های هتل مدرن و با بهترین برندها و کیفیت هستند. شما در این اتاق‌ها به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز دسترسی خواهید داشت. همچنین اتاق‌های بزرگ‌تر شامل جکوزی و سالن نشیمن مبله هم می‌شوند.

 

گشتی خاطره‌انگیز در آکواریوم آنتالیا

آدرس: Göynük Mevkii, 07600 Kemer, Turkey

 

Alva Donna World Palace Hotel

این هتل ۵ ستاره فوق‌العاده که ساحل اختصاصی با استخر روباز ارائه می‌دهد از هر نظر مناسب اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز در منطقه کمر در آنتالیا است. هر اتاق از تهویه مطبوع، بالکن و مینی بار برخوردار بوده و کتری برقی و وای فای رایگان نیز در دسترس وجود دارد. همچنین حمام اختصاصی با وان و دوش و لوازم جانبی مورد نیاز همچون سشوار و حوله نیز در هر اتاق قرار داده شده است. در حالی که رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه و معروف را سرو می‌کند در صورت تمایل می‌توانید منوی رژیمی درخواست کنید تا در اختیار شما قرار بگیرد. برای اوقات فراغت می‌توانید به زمین تنیس و زمین مینی گلف بروید و تفریح کنید و یا در امکانات متنوع دیگر غرق شوید. همچنین برای کودکان هم زمین بازی و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

آدرس: Kiriş Beldesi, Sahil Cad. No: 5, Kiris, 07980 Kemer, Turkey

 

Queen's Park Goynuk Hotel - All Inclusive

هتل کویینز پارک گوینوک که در ساحل کمر واقع شده دارای یک ساحل اختصاصی به طول ۵۰ متر با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای چتر رایگان است. برای رفاه حال بیشتر شما در این هتل ۲ استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، یک استخر داخلی گرم، پارک آبی و ۲ زمین تنیس قرار داده شده است. همچنین اتاق‌های هتل به طور مدرن مبله شده‌اند و شامل تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار و بالکن هستند. شما در این واحدها به حمام اختصاصی بسیار مدرن و شیک با لوازم مورد نیاز رایگان دسترسی خواهید داشت. در حالی که رستوران اصلی وعده‌های غذایی را به سبک بوفه باز ارائه می‌دهد، در هتل ۲ رستوران لاکارته و ۴ بار وجود دارد. یکی از بهترین قسمت‌های این هتل بی‌نظیر همچون برترین اسپا هتل‌های آنتالیا، خدمات اسپا و درمان آن است که شامل انواع ماساژها و درمان‌های متنوع می‌شود.

 

بهترین خوردنی‌های لذیذ در آنتالیا

آدرس: Cumhuriyet Mah. Ahu Ünal Aysal Cad. No:31, 07994 Kemer, Turkey

 

Sherwood Exclusive Kemer - Kids Concept

هتل شروود با ارائه امکانات گسترده و منحصر به فرد ویژه برای کودکان، یک منطقه مشخص سانس نمایش فیلم، اتاق خواب کودکان و انواع اتاق بازی خدمات فوق‌العاده‌ای به خانواده‌های دارای فرزند ارائه می‌دهد. شما استخرهایی برای کودکان و نوزادان پیدا خواهید کرد و فعالیت‌های سازگار با محیط زیست نیز مانند کاشت درخت و گل در نظر گرفته شده است. همراه با یک رستوران مخصوص کودکان و یک زمین بازی، فعالیت‌های خلاقیت مانند اریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی و بازی‌های فکری پازل نیز در دسترس بچه‌ها قرار داده شده تا در طول اقامتشان بتوانند در طول سفر با تور ترکیه مهارت‌های جذاب و الهامبخشی بیاموزند و علایقشان را شناسایی و دنبال کنند. اتاق‌ها لوکس و مدرن و فوق‌العاده هستند و به سیستم تهویه هوا، کمد لباس، سیستم صوتی تصویری، چای ساز و اینترنت رایگان مجهز شده‌اند. همچنین این اتاق‌ها نمای زیبایی از دریا و جنگل هم ارائه می‌دهند. همچنین خدمات فوق العاده دیگر هتل شامل وعده‌های غذایی در تمام رستوران‌ها و نوشیدنی‌های انتخابی شما می‌شود. در واقع شما می‌توانید در رستوران‌های لاکارته از غذاهای ترکی، ایتالیایی، چینی یا ماهی لذت ببرید. در این بارها انواع نوشیدنی‌ها در طول روز سرو می شود.

آدرس: Sakip Sabanci Cad. No:37 Goynuk, 07994 Kemer, Turkey

۲۷ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران