بهترین هتل‌های ۳ ستاره در بلک آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های ۳ ستاره در بلک آنتالیا

بلک، در ساحل غربی زیبای ترکیه قرار دارد که به آن دریای مدیترانه نیز می‌گویند. این ساحل فیروزه‌ای که مناظر خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد، بخشی از ریویرای ترکیه و متعلق به استان بزرگ آنتالیاست. در واقع بلک، یک استراحتگاه کوچک و مجلل در این کشور است، با این حال شهرت جهانی داشته و سالانه گردشگران بسیاری را با تور آنتالیا به سوی خود فرا می‌خواند. در ضمن اینجا پایتخت گلف ترکیه بوده و همچنین دارای مساجد دیدنی و خیابان‌های پر درخت، رستوران‌هایی که انواع منوهای ترکی و بین‌المللی را ارائه می دهند و بارهایی است که سبک زندگی شبانه جذابی را به رخ می‌کشند.

اما از همه مهمتر، این محدوده انواع اقامتگاه‌ها را در هر سطحی از بودجه و سلیقه در خود جای داده و در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم سری بزنید به مقاله هتل‌های لوکس محله بلک در آنتالیا. اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه و اقامتگاهی ارزان قیمت هستید که در عین حال کیفیت و خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهد، بهتر است یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در بلک را انتخاب نمایید.

 

جرس در بلک آنتالیا (Ceres)

اقامت در این هتل زیبا، بسیار مقرون به صرفه بوده و در عین حال این امر، چیزی از کیفیت خدمات و امکانات آن نمی‌کاهد. این هتل، در کنار سواحل شنی و در ۹۰۰ متری مسجد شهر بلک واقع شده و حدود ۶ دقیقه رانندگی تا ساحل فاصله دارد. در اینجا یک استخر روباز آب شور، سرسره آبی و اسباب بازی‌های استخر، فضای داخلی مدرن با رنگ‌های خاکی، بار، رستوران با غذاهای بین المللی، بوفه صبحانه، صرافی، وای فای رایگان، تراس آفتاب‌گیر، باغ و مرکز اسپا در انتظار مهمانان به سر می‌برند.

گفتنی است مرکز اسپا، دارای خدماتی همچون ماساژ کامل بدن، اسکراب بدن، درمان‌های بدن و صورت، پدیکور، مانیکور، خدمات زیبایی و سونا است. بعلاوه می‌توانید در حالی که فرزندانتان در حال تفریح ​​در آب هستند، از نوشیدنی سرد یا میان وعده در بار استخر لذت ببرید. همچنین این اقامتگاه، امکانات و فعالیت‌های جذابی همچون تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، ماهیگیری و دوچرخه سواری را ترتیب می‌دهد.

 

۱۲ بوتیک هتل‌ محبوب در منطقه کالیچی آنتالیا

در ضمن تمامی اتاق‌های ضد حساسیت این هتل همراه با عایق صوتی و تهویه مطبوع بوده و دارای میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، آشپزخانه حمام، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، بالکن و چشم انداز به فضای سرسبز باغ و استخر هستند.

دارت، پینگ پونگ، میز بیلیارد، زمین گلف، زمین بازی سرپوشیده، بازی‌های رومیزی و پازل در دسترس مهمانان بوده و پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان و رزرواسیون ۲۴ ساعته نیز فراهمند.

روم سرویس، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، خدمات شاتل، فروشگاه رفاه، سالن استراحت مشترک همراه با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو از دیگر امکانات قابل توجه این اقامتگاه به یادماندنی به شمار می‌آیند. در نهایت باید گفت پرسنل پذیرش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان در تعاملند.

آدرس: Akdeniz Mah. No:1 Acisu Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

سارپ در بلک آنتالیا (Sarp)

این هتل مفرح و زیبا دارای یک باغ، تراس و یک استخر روباز با چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتابگیر رایگان، استخر کودکان همراه با سرسره آبی و فضای بازی برای کودکان و فضای ساحلی خصوصی است. سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل کادریه در دسترس بوده و در عین حال مهمانان می‌توانند لاک پشت‌های کارتا کارتا را در ساحل تماشا کنند.

همچنین مهمانان با وجود تورهای دوچرخه سواری، امکانات ورزش‌های آبی، دارت، پینگ پونگ و زمین گلف روزهایی خاطره انگیز را در اینجا سپری می‌کنند. در ضمن وای فای در سراسر هتل، روم سرویس، صرافی، خدمات کرایه خودرو و دوچرخه، خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک با تلویزیون و فضای  مخصوص سیگار کشیدن نیز در دسترسند.

به لحاظ خورد و خوراک نیز باید بگوییم این هتل، میان وعده و نوشیدنی‌های گازدار رایگان در منطقه ساحل خصوصی سرو می‌کند. همچنین صبحانه بوفه در رستوران و همچنین در اتاق سرو می‌شود. یک رستوران آلاکارت نیز در ساحل وجود دارد.

 

برترین هتل‌های لاکچری آنتالیا

جالب است بدانید پرسنل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی مسلط بوده و از این رهگذر با مهمانان ارتباطی عالی برقرار می‌کنند.

اتاق‌های ضد حساسیت همراه با تهویه مطبوع و عایق صوتی، بالکن مبله همراه با چشم اندازی به منظره شهر و کوهستان و استخر و باغ  پذیرای مهمانان بوده و ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۶.۵ فوت)، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، میز مطالعه، آشپزخانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام خصوصی و سشوار در اختیارشان قرار می‌دهند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت شهر توریستی پر جنب و جوش بلک در ۴.۳ مایلی، مرکز کنوانسیون Nest در ۵ مایلی و مرکز نمایشگاهی Anfas در ۱۵ مایلی این اقامتگاه واقع شده‌اند. بعلاوه آبشار دودن ۲۵ مایل، آبشار ماناوگات ۳۳ مایل، شهر عتیقه آسپندوس ۱۵ مایل، شهر عتیقه پرگه ۱۳ مایل و شهر عتیقه سیده نیز ۳۲ مایل با هتل فاصله دارند. در نهایت فرودگاه آنتالیا در ۱۵ مایلی اقامتگاه قرار دارد و این هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Kadriye Mah. Atatürk Cad. No:83/C Serik Antalya, 07525 Belek, Turkey

 

هتل الیمپیک در بلک آنتالیا (Olympic Hotels Belek)

۳ استخر، دسترسی به باغ و منطقه ساحلی خصوصی و فصلی، تراس، پارکینگ خصوصی رایگان، یک بار و رستوران، یک سالن مشترک، ترانسفر فرودگاهی و خدمات دربان در بدو امر، با جذابیت هر چه تمام‌تر به استقبال مخاطبان این اقامتگاه به یادماندنی می‌آیند و در ادامه اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع و چشم اندازی به منظره باغ و امکانات رفاهی کامل، نویدبخش روزهایی آرامش بخش هستند.

اتاق‌های هتل مجهز عایق صوتی، تهویه مطبوع و کفپوش چوبی یا پارکت بوده و دارای بالکن مبله، حمام با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، میز مطالعه، قفسه خشک کن لباس، ملحفه، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مینی بار و آشپزخانه هستند.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

از دیگر امکانات مهم این اقامتگاه می‌توان به صبحانه قاره‌ای یا بوفه، خدمات کرایه دوچرخه، وای فای رایگان در سراسر هتل، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و فکس و فتوکپی اشاره کرد.

پرسنل پذیرش که به زبان‌های آلمانی، روسی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند، خوشحال خواهند شد که اطلاعات مفیدی را برای گردش در این منطقه به مهمانان ارائه دهند. گفتنی است این اقامتگاه به لحاظ موقعیت مکانی، در ۱.۷ مایلی باغ تلرانس و ۱۱ مایلی فرودگاه آنتالیا واقع شده است. بعلاوه این هتل، ۲۵ دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف ملی فاصله داشته و مرکز خرید Forsa 2000 نیز در نزدیکی هتل قرار دارد.

Olympic Hotels Belek kadriye mahallesi 23 sok no 1-1 serik, 07525 Belek, Turkey

 

بلک آکروپولیس مدوسا در بلک آنتالیا (Belek Akropolis Medusa )

این هتل، در فاصله ۱۹ دقیقه پیاده روی از ساحل عمومی سریک بلک واقع شده و دارای یک باغ زیبا همراه با یک استخر فصلی در فضای باز است. وای فای رایگان نیز در مناطق عمومی هتل در دسترس است.

بعلاوه مهمانان می‌توانند در یکی از اتاق‌های دنج و راحت این اقامتگاه به استراحت بپردازند که دارای کلیه امکانات رفاهی است. این اتاق‌ها از تهویه مطبوع، فضای نشیمن و چشم اندازی جذاب به منظره باغ و استخر برخوردارند و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای ‌فای رایگان، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه، ماشین ظرفشویی و قهوه ساز/چای ساز هستند.

 

هتل آل اینکلوسیو لیماک لارا در آنتالیا

صبحانه بوفه، هر روز در اقامتگاه سرو می‌شود. بعلاوه پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و تعاملی دوستانه و عالی با مهمانان دارند. در ضمن ورود حیوانات خانگی به این هتل، به صورت رایگان مجاز است.

گفتنی است تم پارک لند آو لجندز در ۷.۶ کیلومتری و آمفی تئاتر آسپندوس در ۱۹.۳ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیا در ۳۰.۶ کیلومتری هتل است و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Turizm Cad. Belek Beach Kavşağı 89. Sok. Voyage Otel Karşısı Belek/Antalya/Türkiye NO:10, 07506 Belek, Turkey

 

هتل سیلور پالم در بلک آنتالیا (Silver Palms Belek Hotel)

اینجا یک هتل ارزان قیمت ۳ ستاره است که در نزدیکی برج ساعت بلک قرار دارد. این اقامتگاه، ۵ کیلومتر تا مرکز بلک، ۱.۱ کیلومتر تا باشگاه گلف و ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

هر اتاق در این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله حمام اختصاصی، میز کار، تلویزیون با کانال‌های کابلی، مینی بار، آشپزخانه مجهز همراه ماشین ظرفشویی، قهوه ساز/چای ساز، کتری برقی و غیره هستند. برخی از اتاق‌ها مشرف به باغ بوده و از بالکن، چشم اندازی مفرح را به مهمانانشان هدیه می‌دهند. گفتنی است ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه مجاز بوده و بنابراین در سفر و اقامت با دوست پشمالویتان، مشکلی نخواهید داشت.

بعلاوه، هر روز صبحانه قاره‌ای در این هتل سرو می‌شود و رستوران Simply Caddy Beach  نیز در فاصله ۱۰۰ متری از اقامتگاه، مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ و باکیفیت را ارائه می‌دهد. در ضمن پس از گذراندن یک روز پرمشغله، می‌توانید در مرکز سلامتی و سونای هتل استراحت کنید. از دیگر امکانات جذاب این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان اشاره کرد.

 

Sherwood Exclusive Lara در آتالیا

آدرس: Kadriye, Silver palms Otel, Kadriye mah. çamlık cad. Kadriye Beach, Park, no:5 3 102, 07500 Serik/Antalya, Türkiye

 

آنفورا ویلالاری در بلک آنتالیا (Anfora Villaları)

این اقامتگاه در ۳.۲ کیلومتری لند آو لجندز، ۱۹.۳ آمفی تئاتر آسپندوس و ۳۰.۶ کیلومتری پارک طبیعی کورشونلو قرار دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۳۳.۸ کیلومتری هتل واقع شده است. این اقامتگاه، دارای باغ و اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع همراه با بالکن، وای‌ فای رایگان و پارکینگ رایگان است.

بعلاوه این هتل ویلا، از تراس و چشم اندازهایی جذاب به منظره فضای سبز و شهر و استخر برخوردار است و با غذاخوری در فضای باز، باربیکیو و استخر خصوصی، روزهایی مفرح را به ارمغان می‌آورد.

 تمامی اتاق‌ها از پاسیو، فضای نشیمن، کف‌پوش سرامیک یا سنگ و تهویه مطبوع برخوردار بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه مجهز همراه با صندلی بلند، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروویو، کتری برقی، توستر و سایر لوازم و ظروف موردنیاز هستند. گفتنی است حیوانات خانگی بدون پرداخت هزینه اضافی، مجاز به ورود به این هتل هستند.

آدرس: Turizm Caddesi, Belek, Turkey

 

هتل بوتیک گزده در بلک آنتالیا (Gözde)

این هتل بوتیک دنج و ساده با چشم اندازی از شهر در بلک واقع شده و دارای رستوران، سالن مشترک، بار، باغ، استخر فصلی در فضای باز، اسپا، تراس و وای فای رایگان است. برای خورد و خوراک نیز مهمانان می‌توانند از بوفه، رستوران آلاکارت و صبحانه آمریکایی و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و امکانات باربیکیو بهره مند شوند.

کرایه دوچرخه و خودرو امکانپذیر بوده و عین حال شرایط سرگرمی نیز در اینجا فراهمند از جمله: اجرای موسیقی زنده، تورهای پیاده روی، بازی‌های رومیزی و پازل. در کنار اینها مهمانان می‌توانند به پارکینگ رایگان، روم سرویس، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، نگهبانی ۲۴ ساعته، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت و فروشگاه رفاه نیز دسترسی داشته باشند.

 

بهترین هتل‌‌های آنتالیا با زمین گلف اختصاصی

جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان در تعاملند. در ضمن اگر با حیوان خانگی‌تان سفر می کنید باید بگوییم این هتل، به گرمی از این موجودات دوست داشتنی استقبال کرده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی در این مورد نیست.اینجا یکی از هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک آنتالیا است.

بعلاوه تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، بالکن، کف‌پوش چوبی یا پارکت، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، مینی بار و آشپزخانه هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی نیز باید بگوییم ساحل عمومی سریک بلک ۱۹ دقیقه پیاده روی، تم پارک لند آو لجندز ۷.۶ کیلومتر و  فرودگاه آنتالیا ۳۰.۶ کیلومتر از اقامتگاه فاصله دارند و این هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌هد.

آدرس: Belek Mahallesi 89.Sok No:6/1 Belek Serik Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران