برترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل در ۲۰۲۳

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
برترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل در ۲۰۲۳

یکی از خاص‌ترین سفرهایی که هر فردی می‌تواند در طول زندگی خود تجربه کند، سفری عاشقانه با شریک زندگی خود است. از همین رو انتخاب مقصد گردشگری و البته هتل مناسب به منظور اقامت در طول ماه عسل برای هر زوجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از همین رو ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا به معرفی چند مورد از بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل بپردازیم. هتل‌هایی که در این نوشته معرفی شده‌اند همگی بر اساس رتبه‌بندی‌هایی هستند که توسط سایت‌های معتبر با توجه به نظرات گردشگران دسته‌بندی شده‌اند. اگر شما نیز برای سفر ماه عسل خود تور آنتالیا را انتخاب کرده‌اید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

هتل کلاب ریور بای ریکسوز بِلِک، آنتالیا (Club Prive by Rixos Belek, Antalya)

معرفی اولین مورد از بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل را با اقامتگاه ۵ ستاره Club Prive by Rixos Belek آغاز می‌کنیم. این هتل مجلل و زیبا با امکانات رفاهی بی‌نظیر خود در نزدیکی منطقه بلک در محدوده کوه‌های توروس واقع شده است. از همین رو مهمانان این هتل می‌توانند در طول اقامت خود علاوه بر خدمات رفاهی عالی از منظره کوه‌ها و همچنین باغ‌های سرسبز اطراف نیز لذت ببرند. همچنین این هتل دارای ساحل  اختصاصی هتل با آب آبی است که زوج‌های عاشق می‌توانند لحظات بسیار خوشی را در آن سپری کنند.

در کنار تمامی این موارد بهتر است بگوییم که هتل کلاب ریور بای ریکسوز بِلِک امکان اقامت در ویلاهای ساحلی خصوصی را نیز برای مسافران خود ممکن می‌سازد. این ویلاها بین درختان کاج قرار گرفته و اغلب دارای جکوزی خصوصی، استخر و محوطه خصوصی باغ هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، یک سالن ورزشی و حمام سنتی آن اشاره کرد. همه این موارد در کنار یکدیگر Club Prive by Rixos Belek را به یکی از منحصر به فردترین هتل‌های آنتالیا و البته ترکیه تبدیل کرده‌اند.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۸.۳۹٪

 

معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

عکس: Tripadvisor.com

 

هتل ماکس رویال بِلِک، آنتالیا (Maxx Royal Belek Hotel, Antalya)

هتل ۵ ستاره Maxx Royal Belek از دیگر گزینه‌هایی است که نمی‌توان از آوردن نام آن در لیست هتل‌های رمانتیک آنتالیا برای ماه عسل چشم‌پوشی کرد. این هتل بی‌نظیر که دقیقا در کنار ساحل واقع شده در کنار خدمات عالی خود دارای معماری بسیار زیبا و لاکچری نیز است. به این صورت که ساختمان اصلی آن به صورت نیم دایره‌ای در اطراف استخر قرار گرفته و با جزایر سبز در هم آمیخته شده است. همچنین در جلوی آن استخرهای دیگری و البته ویلاهایی در امتداد ساحل ردیف شده‌اند نیز وجود دارند. این ریزورت دارای یک آبگرم مجلل و منطقه سلامتی و البته یک پارک آبی با ۱۰ سرسره آبی متنوع است که در صورت تمایل می‌توانید ساعت‌ها به تفریح و آبینی در آن به همراه شریک زندگی خود بپردازید. از دیگر امکانات تفریحی که در هتل Maxx Royal Belek وجود دارد، یک زمین گلف نسبتا بزرگ در آن است که می‌توانید اوقات بیکاری خود را با سرگرم شدن در آن بگذرانید.

در نهایت نیز جا دارد تا اشاره‌ای به رستوران‌های متنوع آن بکنیم که با سرو انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، بین المللی و ژاپنی می‌توانند خاطره یک شام رمانتیک را برای شما به ارمغان آورند. در نهایت نیز برای داشتن سفری رمانتیک‌تر و خاص‌تر می‌توان از امکانات تزیین اتاق عروس، آلاچیق های ساحلی و صبحانه در رختخواب بهره برد.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۸.۰۲٪

عکس: Visit belek.com

 

هتل کورنلیا آژور ویلاز، آنتالیا (Cornelia Azure Villas Hotel, Antalya)

مورد بعدی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل که قصد معرفی آن را داریم، Cornelia Azure Villas نام دارد. این اقامتگاه ۵ ستاره درجه یک، در نزدیکی منطقه بلک واقع در آنتالیا قرار گرفته و توسط جنگل‌های کاج احاطه شده است. این مجموعه اقامتی دارای ۳۳ ویلای خصوصی است که به صورت خانه‌های نیمه مستقل دو طبقه در زمینی به مساحت ۳۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده‌اند و همه آن‌ها دارای حمام و جکوزی اختصاصی هستند. همچنین این ویلاها از طبقه همکف به تراس و از آنجا نیز به استخر مشترک متصل به آب دریا راه دارند که دارای محیط و فضایی بسیار رمانتیک برای آبتنی و شنا زوج‌ها است.

البته که در این هتل مجلل فکر همه چیز را کرده‌اند و برای سرگرم کردن مسافران تفریحاتی نظبر بازی‌های تنیس، گلف، بیلیارد، بولینگ و ورزش‌های آبی متنوع فراهم شده است. همچنین پنج رستوران همه چیز تمام در آن وجود دارد که انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، فرانسوی، ایتالیایی و همچنین غذاهای خاورمیانه را سرو می‌کنند. علاقه‌مندان به ماساژ می‌توانند به همراه زوج خود به اسپای این مجموعه رفته و روزی آرام، رمانتیک و به یادماندنی را در آن سپری کنند.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۸٪

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

عکس: Vip travellers.com

 

هتل ماکس رویال کمر، آنتالیا (Maxx Royal Kemer Hotel, Antalya)

هتل 5 ستاره Maxx Royal Kemer واقع در دامنه‌های کوه‌های توروس، با چشم‌اندازی باشکوهی از کوه‌های پوشیده از کاج و خلیج‌های دیدنی از دیگر بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل است. از جمله جذابیت‌های اقامت در این هتل مجلل در تور آنتالیا می‌توان به اقامتگاه‌های لوکس ویلایی، استخرهای سرپوشیده و روباز و پارک آبی آن اشاره کرد. همچنین این هتل دارای ۸ رستوران است که می‌توانید برای خوردن یک شام خوشمزه دو نفره یکی از آنها را انتخاب کرده و از غذاهای متنوع ترکی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و همچنین ماهی و غذاهای ژاپنی آن لذت ببرید.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۸.۰۲٪

عکس: odamax.com

 

هتل سلکتوم لاکچری، آنتالیا (Selectum Luxury Hotel, Antalya)

قطعا Selectum Luxury Hotel نامی است که در بین بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل قرار دارد. این استراحتگاه ۵ ستاره شیک در ۴ کیلومتری بلک واقع شده و دارای یک پارک آبی با ۸ سرسره پرپیچ و خم، استخرهای روباز مختلف، ۱۲ زمین تنیس، یک زمین فوتبال کوچک و ۱۰ زمین گلف در محوطه است. در نتیجه با انتخاب این هتل برای اقامت در طول ماه عسل خود لحظه‌ای بیکار نبوده و مدام در حال تفریح با زوج خود خواهید بود. در کنار تمامی این موارد مسافران هتل سلکتوم لاکچری می‌توانند به راحتی در ساحل اختصاصی آن شنا کرده و با دراز کشیدن بر روی تراس آفتابگیری که به دریا منتهی می‌شود، اوج آرامش و استراحت را تجربه کنند. در نهایت نیز می‌توان از غذاهای خوشمزه‌ ترکی و مدیترانه‌ای، استیک‌‌بار، سوشی‌بار، و رستوران آلاکارته آن که متخصص غذاهای دریایی و ماهی است بهره ببرید.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۵.۹۵٪

 

۹ هتل آنتالیا با استخرهای روباز آب گرم

عکس: booked.net

 

کومودور اِلیت سوئیت و اسپا، آنتالیا (Commodore Elite Suites & Spa, Antalya)

Commodore Elite Suites & Spa یک استراحتگاه ۵ ستاره رمانتیک و با دکوراسیون کلاسیک در شهر تفریحی کوچک Evrenseki، در نزدیکی Side است. این تنها استراحتگاه مختص بزرگسالان در آنتالیا و مقصدی محبوب برای ماه عسل است. Commodore یک ساحل شنی خوب، مرکز آبگرم خود، زمین تنیس، زمین بوسه، والیبال ساحلی، انواع گزینه های سرگرمی و بسیاری از فعالیت های دیگر را ارائه می دهد.

ساحل شنی خود هتل دارای پرچم آبی شده است. دو استخر و یک منطقه سلامتی بزرگ آرامش را فراهم می کند. غذاهای مجلل در ۴ رستوران مختلف ارائه می شود که دو رستوران آن را به صورت à la carte سرو می کنند.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۵.۹۲٪

عکس: tripadvisor.com

 

هتل ان گی فاسلیس بای، آنتالیا (NG Phaselis Bay Hotel, Antalya)

چنانچه در تصمیم خود برای سفر با تور آنتالیا مصمم هستید اما هنوز هتل مناسب خود را برای داشتن ماه عسلی به یادماندنی و همه چیز تمام انتخاب نکرده‌اید، بهتر است NG Phaselis Bay Hotel را نیز در لیست الویت‌های خود قرار دهید. این اقامتگاه که از بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل است در دسته استراحتگاه‌های ۵ ستاره تازه افتتاح شده در این مقصد گردشگری قرار گرفته و از لحاظ مکانی در ۷ کیلومتری منطقه کمر واقع شده است. از ویژگی‌های این اقامتگاه می‌توان به محدوده ساحلی شنی طولانی آن اشاره کرد که برای قدم زدن زوج‌ها بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات هتل ان گی فاسلیس بای می‌توان به استخر روباز با سرسره‌های آبی، مرکز تناسب اندام و اسپا با سونا، حمام و گزینه‌های مختلف ماساژ اشاره کرد. همچنین دارای ۸ رستوران بی‌نظیر است که غذاهای ویژه ترکی، مدیترانه‌ای و همچنین غذاهای دریایی و استیک در آن سرو می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید در صورت تمایل میزی را با نور شمع در یکی از رستوران‌های آن رزرو کرده و شامی رمانتیک را برای خود رقم بزنید.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۵.۳۲٪

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

عکس: CMW

 

هتل باروت همرا، آنتالیا (Barut Hemera Hotel, Antalya)

استراحتگاه مدرن و شیک ۵ ستاره مجموعه Barut Hemera در ۲ کیلومتری منطقه سیده، آنتالیا واقع شده و با محیط زیبای خود توانسته به یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل تبدیل شود. این هتل بی نظیر دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، یک استخر سرپوشیده و دو استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام است که مسافران می‌توانند از تک تک آن‌ها در طول اقامت خود استفاده کرده و لحظات خوشی را با زوج خود سپری کنند. چنانچه اقامت در این هتل را در تور آنتالیا خود انتخاب کردید، جایی برای نگرانی بابت پیدا کردن رستوران خوب برای خوردن وعده‌های غذایی خوشمزه و شام رمانتیک را نیز نخواهید داشت. چرا که هتل باروت همرا دارای ۶ رستوران لوکس است که غذاهای متنوع و باکیفیت آسیایی، ترکی و مدیترانه‌ای و البته غذاهای دریایی خوشمزه در آن سرو می‌شوند. همچنین این هتل دارای ۴ بار است که بیش از ۱۷۰ نوشیدنی محلی و خارجی می‌‌توانید از آن انتخاب کرده و در کنار شام خود میل کنید.

میانگین امتیاز هتل بر اساس آمارها: ۹۵.۰۳٪

عکس: baruthemera.com

 

منبع

 

۰۵ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران