برترین هتل‌های لاکچری آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
برترین هتل‌های لاکچری آنتالیا

آنتالیا محبوب‌ترین مقصد ساحلی ترکیه و یکی از پرطرفدارترین‌ها در دنیا به حساب می‌آید. شهری زیبا با سواحلی دیدنی که سالانه تعداد بی‌شماری توریست از نقاط مختلف دنیا و از کشور خودمان به این شهر سفر می‌کنند. از امتیازات این شهر وجود هتل‌های متنوع و جذاب است که البته همین باعث می‌شود که دست شما برای انتخاب در تور آنتالیا باز باشد. اما اگر اهل سفرهای لاکچری هستید و خیلی دغدغه قیمت ندارید، بهتر است نگاهی به هتل‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم بندازید. بهترین هتل‌های لاکچری آنتالیا که هر کدامشان می‌توانند، اقامتی رویایی را برایتان رقم بزنند.

 

هتل آکرا (Akra Hotel)، آنتالیا

اگر می‌‌خواهید یک اقامت ایده‌آل در یک فضای کاملا مجلل و لاکچری داشته باشید و همه‌ی کارها را خدمه‌ی هتل برایتان انجام دهند، هتل آکرا انتخابی بسیار خوب برای شما خواهد بود. از جمله ویژگی‌های هتل داشتن یکی از بهترین مجموعه‌های اسپا در آنتالیا است که پکیج‌های متنوعی برای افراد مختلف و زوج‌ها را ارائه می‌کند.

اتاق‌های این هتل فوق‌العاده شیک و مدرن بوده و سوییت‌های بزرگش دارای جکوزی‌های اختصاصی هستند. اغلی واحدها رو به دریا درست شده و منظره‌ای زیبا از ساحل و آب‌های اطراف آنتالیا را برایتان به نمایش در می‌آورند. هتل آکرا در آنتالیا دارای چهار رستوران بسیار با کیفیت بوده که از پانوراما با غذاهای بین‌المللی و نمای فوق‌العاده عالی از دریا تا رستوران غذاهای سالم و گیاهی را شامل می‌شوند. این هتل دارای یک استخر بزرگ بدون لبه، دوچرخه رایگان برای گردش در شهر، چندین زمین ورزشی و امکانات بسیار زیادی است که شما را از جاهای دیگر شهر بی‌نیاز می‌کند.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

 

آدرس: Şirinyalı, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: 00904444045

 

تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)، آنتالیا

نمی‌توان صحبت از هتل‌های لاکچری در آنتالیا کرد و حرفی از این هتل باشکوه نزد. یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا و از جمله مجموعه‌های اقامتی نمادین در آنتالیا که به خاطر ظاهر خاص و اسمی که دارد معروف شده و خب از جمله مجلل‌ترین‌ها در تمام ترکیه است. این مجموعه با استخری بزرگ در مرکز، ساحل اختصاصی، زمین‌های ورزشی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر، سفری مفرح و عالی را برای شما رقم خواهد زد.

۵۴۶ اتاق و سوییت برای این مجموعه در نظر گرفته شده که همگی از بهترین‌ها هستند و سعی شده تا با تم‌های مختلف عثمانی، شرقی، اروپایی و ... دکور شوند. چندین رستوران عالی، طراحی داخلی فوق‌العاده جذاب، امکانات بسیار خوب و خدمات دهی فوق‌العاده تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های تایتانیک مردان پالاس هستند.

آدرس: undu Mah. Yaşar Sobutay Bul. No: 450, D:1, 07112 Aksu

شماره تماس: 00902423104100

 

ریکسوس پریمویم هتل (Rixos Premium Hotel)، آنتالیا

این هتل فوق‌العاده جذاب در بلک، یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار خوبی است که می‌توانید در تور آنتالیا داشته باشید. هتلی بزرگ که بخش‌های بسیاری داشته و دارای یک باغ سرسبز، ساحلی بزرگ به همراه اسکله چوبی، امکاناتی گسترده برای تفریحات آبی، زمین‌های ورزشی متعدد، چندین استخر و ... است. زمین گلف بزرگی که برای هتل ریکسون تهیه دیده شده دارای ۱۴ حفره بوده و استانداردهای کامل را دارد و ۷ زمین تنیس با کیفیت بسیار خوب برای آن‌جا در نظر گرفته شده.

هتل ریکسوس پریمیوم در آنتالیا زمینی به مساحت ۴۰۵ هزار متر مربع دارد که باعث شده بتواند، چنین امکاناتی را برای مهمانانش تدارک ببیند. اما این تنها بخشی از جذابیت ریکسون بوده و طراحی زیبای هتل، اتاق‌های بسیار شیک، چندین رستوران عالی، امکانات رفاهی مثال زدنی، کلاب کودکان وخیلی چیزهای دیگر در آن‌جا وجود دارد که این مکان را به یکی از بهترین انتخاب‌ها و البته گران‌ترین‌ها در آنتالیا بدل کرده است.

 

هتل آل اینکلوسیو لیماک لارا در آنتالیا

آدرس: Meltem, Sakıp Sabancı Blv., 07030 Muratpaşa

شماره تماس: 00902422494949

 

هتل سو و آکوالند (Hotel SU & Aqualand)، آنتالیا

این هتل از چندین نظر کمی متفاوت‌تر نسبت به سه گزینه قبلی است چون در محیط خود هتل، یک پارک آبی بزرگ واقع شده که آن‌جا را تبدیل به مکانی عالی برای اقامت خانواده می‌کند. هتل سو از سال ۲۰۰۳ شروع به فعالیت کرده، دارای ساحلی بسیار زیبا در نقطه‌ای ایده‌آل در آنتالیاست و کمی دورتر از هتل، مرکز خرید بزرگ 5M Migris قرار گرفته است.

استفاده از رنگ سفید در بخش‌های هتل، باعث به وجود آمدن فضایی شیک و در عین حال شاد شده و اتاق‌ها نیز از امکنات کاملا به روز برای کنترل بخش‌های مختلف فضای داخلی از جمله دمای هوا بهره می‌برند. مهمانان هتل امکان استفاده از امکانات تفریحی متعدد هتل از جمله پارک آبی بزرگ با چندین سرسره و تونل مختلف را داشته و از مرکز اسپا و سلامتی و استخر اصلی هتل استفاده کنند.

 

هتل ۵ ستاره و جذاب Lara Barut Collection در آنتالیا

آدرس: Meltem, Dumlupınar Blv. No:205, 07050 Muratpaşa

شماره تماس: 00902422490700

 

دلفین بی گرند هتل (Delphin BE Grand Hotel)، آنتالیا

یکی دیگر از هتل‌های باشکوه و مفرح آنتالیا که با توجه به معماری خاصی که دارد، شدیدا جلب توجه کرده و محبوبیت زیادی بین توریست‌هایی که به تور آنتالیا می‌روند نیز دارد. این هتل در پیش رو ساحل اختصایص بزرگ و چندین استخر و حتی ساحل مصنوعی داشته و در پشت سر، یک رودخانه را می‌بیند و داخل هتل نیز چندین فضای بازی، پارک آبی کوچک، زمین‌های ورزشی و خیلی چیزهای دیگر تدارک دیده شده است.

مساحت کلی هتل ۵۴ هزار متر مربع بوده و ۸۵۳ اتاق و سوییت در آن‌جا وجود دارد که در کلاس‌های مختلف ارائه می‌شوند. هتلی که از مدت‌ها پیش در آنتالیا به فعالیت می‌پرداخت اما در سال ۲۰۱۶ یک نوسازی اساسی در آن به وجود آمده است. یکی از امتیازهای این هتل داشتن ۵ رستوران فوق‌العاده عالی‌ست که به کلیت این مجموعه مجلل می‌آید و یک اقامت باشکوه را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

آدرس: Güzeloba, Yaşar Sobutay Bulvarı No:38, 07112 Muratpaşa

شماره تماس: 00902423200900

 

کمپینسکی هتل دِ دومه بلک (Kempinski Hotel The Dome Belek)، آنتالیا

با الهام گرفتن از معماری دوره سلجوک، گنبد زیبای ورودی هتل از رنگ طلایی و شیشه‌های آبی بهره می‌برد که در همان ابتدا کار، شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد. این هتل زیبا این معماری خاص را در تمامی بخش‌های دیگر نیز حفظ کرده و آن را به مدرن‌ترین شکل ممکن پیاده سازی کرده است که نتیجه‌اش یک اقامتگاه فوق‌العاده زیبا با طراحی هنرمندانه شده است. اقامتگاهی بزرگ که امکانات رفاهی کاملی داشته و از بخش‌های متنوعی بهره می‌برد.

کمپینسکی اتاق‌ها، سوییت‌ها و ویلاهای متعددی داشته و دارای چند استخر بزرگ است. خود هتل در یک محیط سرسبز و دنج واقع شده که فضایی آرام و البته مجلل را برای مهمانانش به ارمغان آورده است. این مجموعه ۱۱ رستوران و بار فوق‌العاده عالی داشته و مجموعه اسپا و سلامتی آن مثال زدنی است. یک زمین گلف بزرگ و چندین زمین ورزشی دارد و در ساحل نیز امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برایش در نظر گرفته شده. در کل کمپینسکی هتل دِ دومه بلک از هر نظر کامل و جذاب بوده و بدون شک، خاطراتی فراموش نشدنی از سفر به آنتالیا را برایتان رقم خواهد زد.

آدرس: Kadriye, 3 Sokak No: 8 D:7A, 07500 Serik

شماره تماس: 00902427101300

 

ریزورت و اسپا آسکا لارا (Aska Lara Resort & Spa)، آنتالیا

از استخری بزرگ که شبیه به یک کانال آبی به دور بخشی از هتل کشیده شده و رستورانی که چسبیده به آن قرار گرفته تا محیط‌های تفریحی متنوع و کلاب کودکان بزرگ و مجهز یا حتی تراس‌هایی برای استراحت، نوآوری‌های زیادی در ریزورت و اسپا آسکا لارا صورت گرفته است. این هتل زیبا و بزرگ با توجه به امکانات عالی برای کودکان و نوجوانان و اتاق‌های بزرگ، یکی از بهترین هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا به حساب می‌آید و حتی یک سینمای کوچک نیز در خود دارد.

طراحی غربی این مجموعه و امکانات مدرنش، آسکا لارا را به یک اقامتگاه فوق‌العاده جذاب بدل کرده که دارای تجمل کافی برای مجموعه‌ای ۵ ستاره و لاکچری نیست هست. دارای چندین استخر، ۹ رستوران، تفریحات شبانه و بسیاری امکانات متنوع بوده و در کنار همه‌ی آین‌ها یک پارک آبی کوچک هم دارد و از سمتی به رودخانه ختم می‌شود. اتاق‌های هتل آسکا از نظر طراحی فوق‌العاده زیبا هستند و اقامتی شاهانه را برایتان به همراه خواهند داشت. این را نه تنها از ظاهر و امکانات بلکه از روی استفاده از بهترین تجهیزات و پارچه‌ها در تمامی اتاق‌ها می‌توان فهمید.

 

هتل ۵ ستاره آی سی هتلز گرین پالاس

آدرس: Kemerağzı, Yaşar Sobutay Bulvarı No:397, 07112 Aksu

شماره تماس: 00902423205700

 

ریکسوس داونتاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

چند ویژگی مهم در مورد هتل ریکسوس وجود دارد که آن را نسبت به خیلی دیگر از هتل‌های لاکچری آنتالیا متمایز می‌کند. اول این که در طراحی این هتل سعی شده تا در کنار استفاده امکانات مدرن و زیبایی کلی، از المان‌های تاریخی ترکی نیز استفاده شود، از طرفی دارای یک ساحل استثنایی است و همچنین دسترسی به بهترین تم پارک ترکیه یعنی پارک آبی Land of Legends آنتالیا دارد.

این مجموعه بزرگ و مجلل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بی‌شماری است. زمین بزرگ آن پوشیده از درختان مختلف بوده، دارای چندین رستوران شیک و عالی است، زمین‌های متعدد تنیس دارد، کلاب کودکان آن امکانات بی‌شماری برای بچه‌ها داشته و دارای چندین استخر، تفریحات آبی در ساحل و خیلی چیزهای دیگر است. اگر به مرکز اسپا و سلامتی آن مراجعه کنید نیز، می‌بینید که در فضایی زیبا و لوکس، پکیج‌های متنوع و همچنین عوامل کاربلدی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این مجموعه از آن دست هتل‌های باشکوه و بزرگی است که برای اغلب گروه‌هایی که به تور آنتالیا می‌آیند، مناسب بوده و از خانواده‌ها تا زوج‌های جوان و حتی تجار از بودن در آن لذت خواهند برد و امکانات مناسب خود را خواهند داشت.

آدرس: Meltem, Sakıp Sabancı Blv., 07030 Muratpaşa

شماره تماس: 00902422494949

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۱۰ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران