هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا

 هر چند که آنتالیا به عنوان یک شهر زیبای ترکیه می‌تواند سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند اما برای داشتن سفری همه چیز تمام انتخاب یک هتل خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چند که وجود هتل‌های متنوع در آنتالیا یک امتیاز بزرگ به شمار می‌آید اما همین موضوع می‌تواند تصمیم‌گیری را برای گردشگران دشوار کند. از همین رو ما در این مقاله همراه شما گردشگران آنتالیا هستیم تا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر ساحلی را معرفی کنیم و آن جایی جز هتل محبوب گرانادا لاکچری بلک نیست. پس اگر هنوز در انتخاب هتل خوب در این مقصد گردشگری دو دل هستید برای آشنایی با این مکان بی‌نظیر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

 

هتل گرانادا لاکچری بلک، آنتالیا (Granada luxury Belek Hotel, Antalya)

گرانادا لاکچری بلک از جمله هتل‌های ۵ ستاره پرطرفدار در تور آنتالیا است که با امکانات لوکس و فضای مدرن خود توانسته مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی در این شهر قرار بگیرد. به خصوص مسافرانی که قصد سفری خانوادگی با تور آنتالیا را داشته باشند، این هتل با ارائه امکانات تفریحی مخصوص کودکان بهترین گزینه برای آن‌ها خواهد بود. آنچه که این هتل ۵ ستاره را خاص می‌کند، وجود همه انواع تفریحاتی که از سفر به آنتالیا می‌توان انتظار داشت در آن است. به عنوان مثال از محوطه بازی مخصوص کودکان گرفته تا استخرهای سرسره‌دار، رستوران‌های باکیفیت، انواع بازی‌های رومیزی، فعالیت‌های سرگرم‌کننده روزانه و ... آن را به مکانی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات به یادماندنی در این مقصد گردشگری تبدیل کرده‌اند. در کنار تمامی این موارد جا دارد اشاره کنیم که گرانادا لاکچری بلک از هتل‌های نسبتا جدید ۵ ستاره آنتالیا به شمار آمده و در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. در نتیجه این صحبت‌ها می‌توان گفت، هر آنچه را که از یک سفر لاکچری به آنتالیا انتظار دارید را در این هتل پیدا خواهید کرد.

 

عکس: visitbelek.com

 

 

امکانات رفاهی هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

قبل از پرداختن به جزئیات در خصوص امکانات این هتل باید بگوییم هر آنچه را که از یک اقامتگاه ۵ ستاره انتظار دارید را در این مکان پیدا خواهید کرد. به این صورت که همه اتاق‌ها به شکلی کاملا مدرن طراحی شده و از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، مینی بار نوشیدنی، کمد، وسایل بهداشتی، تلویزیون و ... برخوردار هستند. همچنین اتاق‌ها مجهز به بالکن‌های اختصاصی بوده و مسافران این فرصت را خواهند داشت تا از هوای دلنشین مدیترانه‌ای در صورت تمایل لذت ببرند. در مجموعه گرانادا لاکچری بلک مسافران دیگر نگران وعده‌های غذایی خود نخواهند بود. چرا که می‌توانند در رستوران‌های آن خود را مهمان یک غذای خوشمزه کرده و سپس سری به بار هتل کرده و از نوشیدنی‌های متنوع آن لذت ببرند. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و به عنوان میان وعده یک اسنک بار برای مهمانان هتل تعبیه شده که از سمت گردشگران با استقبال زیادی روبرو می‌شود.

فراهم بودن پارکینگ اختصاصی برای کسانی که قصد کرایه اتومبیل را در طول سفر دارند، اینترنت رایگان در کل مجموعه و خدمات ترانسفر فرودگاهی از دیگر مواردی هستند که گرانادا لاکچری بلک را به یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا تبدیل می‌کنند. در میان تمامی این خدمات جا دارد به امکان استفاده از شاتل به ساحل خصوصی هتل اشاره کنیم که در کمتر هتلی در آنتالیا می‌توان پیدا کرد. از دیگر امکانات هتل گرانادا لاکچری بلک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منو غذایی مخصوص کودکان
  • صرافی و امکان تبدیل ارز
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • وسایل تفریحی مخصوص کودکان در فضای باز
  • خدمات نگه‌داری از کودکان
  • خدمات اتو و خشکشویی
  • اتاق مخصوص افراد سیگاری
  • ارائه ویلچر
  • تسلط کارکنان به زبان‌های آلمانی، روسی، انگلیسی و روسی

 

معرفی هتل پرگ آنتالیا

عکس: madrix.com

 

امکانات تفریحی هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

البته که امکانات رفاهی گرانادا لاکچری بلک تنها دلیل برای انتخاب این هتل برای اقامت در تور آنتالیا نبوده و مسافران این مجموعه فرصت سرگرم شدن با امکانات تفریحی متنوعی را نیز در این مکان خواهند داشت. از اصلی‌ترین امکانات تفریحی این مکان می‌توان به استخرهای سرپوشیده و همچنین فضای باز آن اشاره کرد که فرصت آبتنی در هر فصل از سال را برای مسافران فراهم می‌سازد. این استخرها برای تفریح علاقه‌مندان در هر سنی مناسب هستند. بنابراین بدون نگرانی از کودکان خود می‌توانید از شنا در آن‌ها لذت ببرید. همچنین اگر در فصل گرما قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید، می‌توانید گوشه‌ای دنج در کنار ساحل اختصاصی هتل پیدا کرده از آفتاب گرم و دلنشین آن بهره ببرید. سرسره‌های شیب‌دار هیجان‌انگیز، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب، چتر آفتاب‌گیر و ... از جمله امکاناتی هستند که در کنار استخرها و همچنین ساحل توسط مدیریت این هتل برای شما تعبیه شده‌اند.

از دیگر امکانات تفریحی که در این اقامتگاه ۵ ستاره منتظر شما است، می‌توان به کلاس‌های تناسب اندام و همچنین یوگا اشاره کرد. در نهایت نیز می‌توانید خود را به استراحت در اسپای لاکچری هتل دعوت کرده و با بهره بردن از خدمات ماساژ، آرایشی و انواع رسیدگی‌های پوستی کل خستگی را از تن خود دور کنید. اگرچه به دنبال تفریحات بیشتری هستید، می‌توانید از شرکت در تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی لذت برده و یا با اجراهای شاد موسیقی زنده که تقریبا در تمامی روزهای فصل‌های گردشگری برگزار می‌شوند سرگرم شوید. در نهایت نیز علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از تجهیزات ورزش‌هایی نظیر بدمینتون، گلف، غواصی، قایق رانی، تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ و همچنین کارائوکه لذت ببرید.

عکس: tripadvisor.com

 

انواع اتاق‌های هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

گرانادا لاکچری بلک، هتلی با تنوع اتاق بالا بوده و مسافران می‌توانند بسته به سلیقه و شرایط خود یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و اقامتی به یادماندنی را در آن سپری کنند. در حالت کلی بسته به امکاناات و شرایط اتاق‌های این هتل‌ را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  • اتاق خانوادگی با ظرفیت پذیرش ۵ مهمان
  • ویلای مخصوص با استخر اختصاصی که حالتی ۳ خواب و ظرفیت پذیرش ۸ مهمان را دارند.
  • اتاق سرزمین عجایب با ظرفیت پذیرش ۳ مهمان
  • سوئیت لوکس کینگ که از یک سالن و یک اتاق خواب تشکیل شده و ظرفیت پذیرش ۳ مهمان را دارد.
  • اتاق اکونومی مجموعا ظرفیت پذیرش ۳ مهمان را داشته و اتاقی اقتصادی به شمار می‌آید.
  • اتاق‌های استاندارد دونفره با چشم‌اندازی رو به استخر و نمای هتل
  • خانه‌های مالدیو که ظرفیت پذیرش دو مهمان را داشته و رزرو فقط برای بزرگسالان بدون کودک ممکن است.
  • اتاق خوانوادگی با ظرفیت پذیرش ۴ مهمان
  • اتاق‌های سه تخته استاندارد با نماهای رو به استخر و نمای هتل
  • اتاق دولوکس با ظرفیت پذیرش ۲ مهمان

 

بهترین هتل های آنتالیا با تفریحات آبی

عکس: hotelmix.co.uk

 

فاصله جاهای دیدنی آنتالیا از هتل گرانادا لاکچری بلک

یکی از دلایل محبوبیت هتل‌ها در بین مسافران، فاصله نزدیک آن از جاذبه‌های دیدنی مقصد گردشگری است. چرا که مسافران دوست دارند به راحتی و در مدت کوتاه به جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشند. خوشبختانه گرانادا لاکچری بلک، هتلی با موقعیت مکانی عالی بوده و در فاصله نزدیکی از برخی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های آنتالیا قرار گرفته است. از جمله برخی از مهم‌ترین این مکان‌ها عبارتند از:

  • تم پارک سرزمین افسانه‌های آنتالیا در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای از هتل
  • شهر باستانی آسپندوس در فاصله ۲۲ دقیقه‌ای از هتل
  • ساحل عمومی سریک بلک در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل
  • ساحل دنیزکنت در فاصله ۳۲ دقیقه‌ای از هتل
  • فرودگاه آنتالیا در فاصله ۳۵ دقیقه‌ای از هتل
  • مغازه‌ها در فاصله ۲ کیلومتری از هتل
  • رستوران‌ها در فاصله ۲ کیلومتری از هتل

 

برترین هتل‌های آنتالیا برای ماه عسل در ۲۰۲۳

 عکس: booked.net

 

منبع ۱

منبع ۲ 

منبع ۳ 

منبع ۴

۱۰ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران