هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

آنتالیای زیبا از بهترین مقاصد گردشگری در ترکیه و از پربازدیدترین‌ها در این کشور است. سالانه عده‌ی زیادی از مردم دنیا و کشور ما به تور آنتایا می‌روند و از زیبایی‌های این شهر بهره‌مند می‌شوند. همیشه برای سفر به این شهر، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ هتل‌های ساحلی بروید و هر روز خود را با تماشای آبی دریا آغاز کرده و همان‌جا در ساحل هتل، به تفریحات آبی بپردازید. یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ی ساحلی آنتالیا، کلاب سرا است که مکانی مفرح و جذاب به حساب آمده و دارای بخش‌های متنوعی است. هتلی جذاب و عالی که امروز به معرفی آن و مرور ویژگی‌هایش می‌پردازیم.

 

کوتاه درباره هتل ۵ ستاره کلاب سرا آنتالیا

این هتل بسیار بزرگ همان طور که گفتیم، دارای بخش‌های مختلف است. حتی اقامتگاه‌های این هتل نیز در سه ساختمان مجزا قرار گرفته که به اسم‌های الگانس، کلاب و پارک از هم جدا شده‌اند. هتل کلاب سرا آنتالیا دارای باغ‌های بزرگ، ساحل اختصاصی، چندین استخر، امکانات متعدد برای تفریحات آبی و خیلی چیزهای دیگر بوده و یک مجموعه کامل و شگفت‌انگیز به حساب می‌آید. تنوع اقامتگاه‌ها و همچنین همین امکانات باعث شده هتل کلاب سرا را هم به زوج‌ها و هم خانواده‌ها پیشنهاد کنیم.

اتا‌ق‌ها و سوییت‌های هتل کلاب سرا آنتالیا

همان‌طور که گفتیم، این مجموعه به سه بخش تقسیم شده که اتاق‌ها و سوییت‌های هر کدام از این بخش‌ها، از نظر ظاهر با هم متفاوت هستند. در ساختمان الگانس کلاب سرا ۵ نوع اقامتگاه در نظر گرفته شده. اتاق‌های استاندارد این ساختمان دارای ۳۲ متر بزرگی بوده و از ظاهر شیک و مجللی بر خوردار است و تا ۳ بزرگسال یا ۲ بزرگسال و ۲ کودک می‌توانند در آن‌جا اقامت داشته باشند. اتاق‌های خانوادگی شرایطی مشابه دارند اما بزرگی آن‌ها ۴۰ متر مربع است. از امکانات اصلی اتاق‌ها که در همه‌ی واحد‌های اقامتی هتل می‌توانید آن‌ها را ببینید، می‌توان به سرویس خوال عالی، سرویس بهداشتی و حمام شیک، تلوزیون ۵۲ اینچ به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق کوچک، تهویه هوای مطبوع و ... اشاره کرد.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

برای این ساختمان سه نوع سوییت در نظر گرفته شه که شامل سوییت لوکس، سوییت سوپریور و سوییت قصر عثمانی می‌شوند. دو گزینه او ۵۶ تا ۱۲۰ متر بزرگی داشته و دارای دکور زیبا، مبلمان، اتاق خواب جداگانه و بسیاری امکانات اضافه است. اما قصر عثمانی با همه‌ی اقامگاه‌های این مجموعه متفاوت است و دارای ۴۵۰ متر بزرگی، گنجایش تا ۷ نفر، چندین اتاق جدا، مبلمان چرم، دکور لاکچری و چیزهایی از این دست است.

در ساختمان کلاب، واحدهای کوچک‌تر کلاب سرا را پیدا خواهید کرد. اتاق‌های این مجموعه شامل دو مدل استاندارد و خانوادگی شده که یکی ۱۸ و دیگری ۲۵ متر مربع هستند. از ویژگی‌های این اتاق‌ها می‌توان به دکور سبز رنگ و کلاسیک، آینه کاری و فضای جذاب و متفاوت آن‌ها اشاره کرد. از نظر امکانات اما همه‌ی چیزهایی که در واحدهای اقامتی الگانس در اختیارتان گذاشته می‌شو، در این‌جا نیز برایتان فراهم است. تنها در مورد حمام این اتاق‌ها دارای وان نیستند.

اما ارزان‌ترین انتخاب‌های شما در ساختمان پارک قرار گرفته‌اند. در این ساختمان یک سری اتاق‌های استاندارد وجود دارد که بزرگی آن‌ها بین ۱۱ تا ۲۰ متر است. امکانات کامل رفاهی مثل اتاق‌های دیگر هتل را دارا هستند، فضای شیک و مدرنی دارند و همگی دارای بالکن هستند. اتاق‌های خانوادگی این ساختمان هم همین امکانات را دارد اما فضای آن بین ۲۷ تا ۴۵ متر مربع است.

 

معرفی مرکز خرید آگورا در آنتالیا

رستوران‌های هتل کلاب سرا آنتالیا

در نگاه کلی، این مجموعه دارای ۳ رستوران، ۸ بار و و بخش پذیرایی در دو ساختمان متفاوت الگانس و کلاب بوده در دیسکوی اختصاصی این هتل نیز، انواع نوشیدنی و اسنک به فروش می‌رسد. بارها هر کدام در بخشی از هتل قرار گرفته‌اند، یکی در لانژ اصلِ، دیگری در لابی، و حتی کنار استخر و در باغ نیز، بارهای مختلف در نظر گرفته شده تا هیچ جا احساس کمبود نکنید. اطلاعات رستوران‌های هتل کلاب سرا آنتالیا نیز به شرح زیر است:

  • رستوران رویال: این رستوران بین‌المللی، رستوران اصلی هتل بوه که صبحانه‌ی بوفه‌باز به بهترین شکل ممکن، هر روز صبح در آن‌جا سرو می‌شود. گنجایش این مکان ۳۵۰ نفر بوده و شامل منو غذاهای ترکی و غذاهای بین‌المللی متنوع می‌شود. رستوران رویال برای صبحانه، نهار و شام فعال بوده و نیمه شب یک ساعت برای سرو سوپ نیز فعالیت خواهد کرد.
  • رستوران باغ: این مکان نیز یک رستوران بین‌امللی بوده که برای تمام وعده‌های غذایی باز است و ظرفیت ۶۵۰ نفری دارد. اما نکته جذاب جای قرار گیری رستوران بوده که در فضایی مجبب و زیبا و در محیط روباز رار گرفته و درختان باغ ان‌جا را در بر گرفته‌اند. فضای زیبا، غذاهای عالی و منو متنوع از جمله امتیازات این رستوران است.
  • اسنک رستوران آتالیا: این مکان نیز همان طور که از اسمش پیداست، جایی برای خرید اسنک و فست فود است که در کنار استخر قرار گرفته و چند ساعتی در صبح و سپس برای نهار فعالیت می‌کند. آتالیا هم چیز از سالاد و میوه تا ساندویچ به فروش می‌رسند و بچه‌ها عاشقش می‌شوند. همچنین برای سفارش آبمیوه نیز می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

در کنار این‌ها، کافه‌ کیف نیز بخشی دیگر از مجموعه کلاب سرا است که در محیط روباز و در جایی شیک قرار گرفته، ظرفیت تا ۴۰ نفر دارد و انواع نوشدنی‌های سرد و گرم و دسرها و چند غذا در منو خود دارد. بعضی از نوشیدنی‌های این کافه رایگان بوده و همه مهمانان  تور آنتالیا می‌توانند آن‌ها را سفارش دهند.

تفریح در هتل کلاب سرا آنتالیا

هتل کلاب سرا آنتالیا دارای ۳ استخر روباز و یک استخر سر پوشیده بوده و به این ترتیب، می‌توانید هر زمان از سال که بخواهید در این هتل به آبتنی بپردازید. استخر اصلی که دارای تخت‌های متعدد در اطرافش بوده، ۲۰۰ متر مربع وسعت داشته و در کنار یک استخر ۱۸۰ متر مربعی، یک استخر بزرگ تفریحی با وسعت ۳۰۰ متر مربع نیز در نظر گرفته شده که همگی آن‌ها امکانات خیلی خوبی هم در کنار خود دارند. استخر سرپوشیده هتل نیز بسیار شیک و زیباست، ۱۰۰ متری بوه و دارای فضایی مجزاست که با عنوان استخر کودکان جدا شده است.

در کنار استخرهای متعدد مجموعه کلاب سرا، یک ساحل اختصاصی ۱۰۰ متری در نظر گرفته شده که به یک اسکله سنگی و پلی زیبا راه دار. فضای ساحل خیلی بزرگ نیست و پر شده از تخت و آفتاب گیر اما آب پیش رویش برای شنا مناسب بوده و یک سری امکانات برای انجام تفریحات آبی در آنتالیا نیز برای علاقه‌مندان هیاست. همچنین بخشی مجزا به عنوان ساحل کودکان وجود دار که خانواده‌ها، می‌توانند بچه‌های خود را به آن‌جا ببرند. این ساحل ۳۰ متری دارای آبی کم عمق در جلوی خود و یک سری امکانت مخصوص برای بچه‌هاست.

 

جذاب‌ترین تفریحات تابستانی در آنتالیا

اما تفریحاتی که در این هتل می‌توانی به انجام برسانید، بسیار بیشتر از این حرف‌ها هستند. نمایش‌های متعددی در طول روز و شب‌ها در هتل برگزار می‌شود که شامل نمایش‌های آکروباتیک، اجراهای موزیکال، رقص و ... بوده و البته برنامه‌هایی مخصوص کوکان و نوجوانان نیز در آن‌جا برگزار می‌شود. در کنار این نمایش‌ها، زمین‌های ورزشی، بازی‌های گروهی و همچنین برنامه‌های ورزشی گروهی و ... نیز در هتل برگزار می‌شود.

سالن بازی بزرگ این مجموعه شامل چند خط بولینگ، میزهای بیلیارد، کارائوکه، فوتبال دستیف کارائوکه و یک بار اختصاصی است. مینی کلاب نیز برای کودکان و نوجوانان درست شده و بازی‌های بسیار متنوعی برای سنین مختلف در آن‌جا تهیه دیده شده است. در نهایت فراموش نکنید که هتل دارای دیسکو اختصاصی بوده و هر شب برنامه‌ دارد و از این بابت نیز نیازی به مراکز بیرون از هتل ندارید.

دیگر بخش‌های هتل کلاب سرا آنتالیا

این مجموعه دارای یک مرکز اسپا و سلامتی لوکس است که در کنار سالن‌های ماساژ و پکیج‌های متنوع از جمه ماساژ شکلاتی، ماساژ تایلندی، هندی و ...، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن آب درمانی و بسیاری چیزهای دیگر، دارای سالن آرایش و زیبایی بزرگی بوده که انواع خدمات را برای آقایان و بانوان ارائه می‌کنند. مرکز اسپا و سلامتی هتل کلاب سرا بسیار بزرگ و مجهز بوده و از بهترین‌ها در آنتالیا به حساب می‌آید. این مرکز همچنین دارای یک سالن ورزش و بدنسازی مجهز هم هست.

این مجموعه برای برگزاری مراسم عروسی، جلسات بزرگ و کوچک و مجالس مختلف، امکانات و سالن‌های متنوعی دارد و به همین دلیل، این مکان برای سفرهای گروهی نیز گزینه خوبی به نظر می‌آید. به طور کلی برای این منظور، پکیج‌های مختلفی نیز ارائه می‌شو. مثلا برای عروسی شما می‌توانید یکی از رستوران‌ها را در اخیار گرفته، از سالن اصلی برای برگزاری مهمانی استفاه کنید و جشن خود را در دیسکو ادامه دهید.

چیزهایی که درباره هتل کلاب سرا آنتالیا باید بدانید

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • اقامت کودکان زیر دو سال رایگان بوده و می‌توانید، تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری خردسال را از هتل طلب کنید
  • هر شب اقامت کودکان ۷ تا ۱۲ سال ۵۰ یورو خواهد بود
  • منو مناسب کودکان در بعضی از رستوران‌ها وجود دارد
  • اغب امکانات تفریحی که در هتل تهیه دیده شده رایگان هستند و تنها بخش‌هایی از خدمات اسپا هزینه‌ی جداگانه برایتان خواهند داشت
  • تمامی واحدها دارای گاو صندوق اختصاصی کوچک هستند
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

اطلاعات کلی که درباره هتل کلاب سرا آنتالیا:

  • سایت رسمی هتل: clubhotelsera.com.tr
  • مرکز تماس: 00902129678801
  • آدرس: Güzeloba, Lara Cd., 07230 Muratpaşa/Antalya

منبع

۰۷ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران