معرفی بهترین کلاب‌های شبانه آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی بهترین کلاب‌های شبانه آنتالیا

استان آنتالیا به مرکزیت شهر آنتالیا، مقصدی ساحلی و تابستانی است که هر چیزی که انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخلاف برخی از تفریحات که فقط مختص تابستان و روزهای آفتابی است برخی کارها در آنتالیا هست که در تمام طول سال و با هر آب و هوایی در دسترس هستند. از رستوران‌گردی و بازدید از جاهای سرپوشیده تا شب زنده داری در بهترین کلاب‌های شبانه آنتالیا! در اینجا قصد داریم شما را برای تجربه شبی دوستانه و شاد، راهنمایی کنیم.

 

بهترین کلاب های شبانه آنتالیا

به طور کلی تور آنتالیا در تابستان‌ به شدت محبوب و پرطرفدار است، روزها می‌توانید در سواحل گشت و گذار کنید، تفریحات آبی انجام دهید و حمام آفتاب بگیرید. روزهای آنتالیا بسیار پرجنب و جوش است اما شب‌های آن نیز به اندازه روزهایش جذاب و خاطره انگیز هستند. شما می‌توانید شب‌ها در سواحل خنک قدم بزنید و از نوازش نسیم دریا و تماشای ستارگان لذت ببرید و در جمعی شاد و دوستانه در بهترین کلاب های شبانه آنتالیا و یا کافه‌های ساحلی از شب نشینی با دوستان لذت برید.

کلاب شبانه آلیز در آنتالیا

اگر می‌‌خواهید به موسیقی جذاب زنده در یک محیط شکیل و خوب گوش کنید و با دوستان خود ساعاتی شاد را در فضایی دلپذیر سر کنید، حتما سری به Ally’s بزنید. این جا مخصوصا برای کسانی که به موسیقی راک علاقه دارند، بهترین مکان ممکن است. در مجموع بین کلاب‌های آنتالیا، این مکان را برای کسانی که دنبال محیطی امن با لباس‌های شیک می‌گردند، پیشنهاد می‌شود.

 

۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

آدرس: Çağlayan District, Fener Street. No:12, 07230 Muratpaşa

 

کلاب 29 در آنتالیا

Club 29 با ۲۰۰۰ نفر گنجایش، یکی از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا است و در شب‌های تابستان تقریبا هر شب این گنجایش را پر می‌کند. بخش زیادی این جمع را گردشگران از کشورهای مختلف تشکیل می‌دهند و این جا نیز صدای موسیقی راک به گوش می‌رسد. در واقع جمعیت این مکان به گونه‌ای خواهد بود که انگار یک فستیوال موسیقیایی از کشورهای مختلف شکل گرفته و همگی به بهترین شکل در حال لذت بردن از این فضا هستند. برای گذراندن بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا این مکان یکی از بهترین گزینه‌ها است.

آدرس: Selçuk District No:75, 07100 Muratpaşa

 

کلاب شبانه سوهو در آنتالیا

یکی دیگر از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا سوهو است که اگر طرفدار رقص و فضایی شاد با موسیقی بلند هستید، بهترین جا برای شماست،  DJهای بسیار خوبی دراین کلاب به هنرنمایی مشغول می‌شوند و رقص نور و سیستم صوتی عالی نیز، به فضای شاد و خاص این مکان کمک بیشتری می‌کند. در مجموع اگر از آن دسته کسانی هستید که می‌خواهید یک شب نشینی فوق‌العاده را سپری کنید، حتما در سفر به آنتالیا، سری به Soho بزنید.

 

۱۰ تفریح رایگان که در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید

آدرس: Şirinyalı District, Lara Street, 07160 Muratpaşa

 

کلاب بورلگ لارا در آنتالیا

کلاب Burlesgue Lara به خاطر اجراهای عالی آن بر روی سن بزرگش مشهور است. جایی که اغلب با جمعیت گردشگران مواجه بوده و بیشتر روزهای تابستان، ظرفیتش تکمیل می‌شود. افکت‌های تصویری با چراغ‌های LED، رقص نور و سیستم صوتی عالی به همراه موسیقی فوق‌العاده جذاب و شاد، Club   Burlesgue Lara  را مکانی عالی برای شبی خاطره‌انگیز، و یکی از خاص‌ترین تفریح‌ها در آنتالیا را خواهد ساخت، با وجود چنین امکاناتی هیچ جای تعجب نیست که بورلگ لارا در لیست بهترین کلاب های شبانه آنتالیا قرار دارد.

آدرس: Şirinyalı District Lara Street. 1514 Lara, 07160 Muratpaşa

 

کلاب شبانه اینفرنو کلاب کمر در آنتالیا

یکی دیگر از کلاب‌های بسیار معروف و البته خیلی بزرگ که گنجایش آن به ۳ هزار نفر می‌رسد و شامل ۱۹ بار و چند بخش مختلف می‌‌شود. Inferno بزرگ‌ترین کلاب آنتالیا است و جمعیت غالب کسانی که شب‌ها به آن‌جا مراجعه می‌کنند، گردشگرانی هستند که به سفر آنتالیا آمده‌اند. این مکان تا پاسی از صبح فعالیت خود را ادامه می‌دهد و اگر به صورت جمعی به سفر رفته‌اید، انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

 

سفر به آنتالیا و تجربه تور خصوصی قایق‌های لوکس

آدرس: Merkez District, Deniz Street. No:1, 07990 Kemer

 

کلاب شبانه اورا در آنتالیا

یکی دیگر از کلاب‌های محبوب کِمر که البته به هیچ وجه به بزرگی Inferno نیست، اما از نظر ظاهر جذابیتی فوق‌العاده دارد که از نورپردازی زیبایش بهره می‌گیرد. اگر به دنبال جایی برای رقص و خوردن نوشیدنی می‌گردید و می‌خواهید همزمان از فضایی ایده‌آل نیز لذت ببرید، حتما Aura را در انتخاب‌های خود بگنجانید.

آدرس: Merkez District, Deniz Street No:3, 07980 Kemer

 

کلاب شبانه قایق بادبانی باربوسا

یکی از ویژگی‌های سفر به آنتالیا این است که شما می‌توانید برای تجربه‌ی بودن در یک کلاب عالی، روی دریا شناور شوید. کشتی باربوسا که از شخصیتی در سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب الهام گرفته شده، یکی از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا برای بودن در یک کلاب بزرگ بر روی دریاست. این کشتی با سیتم صوتی عالی، ارائه انواع نوشیدنی‌ها و موسیقی فوق‌العاده لحظات فوق‌العاده‌ای را برایتان رقم خواهند زد.

آدرس: Şirinyalı District, 1504. Street, 07160 Muratpaşa

 

بار آپ شات در آنتالیا

این کلاب کوچک، از بهترین جاها برای جمع‌های جوانی است که به مسافرت آنتالیا آمده‌اند. جمعیت زیادی از میان گردشگران جوان اروپایی برای شب زنده داری به این جا آمده و با صدای موسیقی DJهای خوب آن، شبی را به تفریح می‌پردازند. Up Shot Bar در کالیچی واقع شده که در واقع بخش قدیمی آنتالیاست و از جهتی موقعیت جغرافیایی، با دیگر جاهایی که به شما معرفی کردیم، کاملا متفاوت است.

 

۶ جاذبه دیدنی کهن در سفر با تور آنتالیا

آدرس: Selçuk District, İzmirli Ali Efendi Street No:29, 07030 Muratpaşa

۲۴ تیر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 24 مرداد 1402)

نظرات کاربران