بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

باید بگوییم که در سفر با تور آنتالیا قبل از هر چیزی باید دور خواب و استراحت در شب را خط بکشید. علاوه بر ساحل‌های زیبا و تفریحات آبی که در این شهر ساحلی ترکیه خواهید داشت، تفریحات شبانه در آنتالیا نیز غیر قابل اجتناب هستند. گردشگران می‌توانند طول روز در کنار ساحل دراز بکشند و از آفتاب و ساحل زیبا لذت ببرند. بعد از استراحت روزانه شب‌های آنتالیا آغاز می‌شود. این شهر زیبا شب‌های شاد پر از هیجان و زنده‌ای دارد. زندگی شبانه جذابیت خاصی به آنتالیا می‌بخشد. اگر به دنبال هیجان‌های جدید هستید و از سفرهای تکراری خسته شده‌اید آنتالیا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. البته ناگفته نماند که تمامی این شادی‌ها در طول تابستان و عید نوروز چند برابر می‌شوند. خواننده‌های معروف ایرانی و ترک در این تاریخ‌ها به آنتالیا می‌روند و برنامه‌های شادی را اجرا می‌کنند.

 

لیستی از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

کارهای مختلفی وجود دارند که می‌توان در شب‌های آنتالیا انجام داد. برای اینکه گردشگران بتوانند از مدت زمانی که در این شهر ساحلی هستند بهترین استفاده را بکنند لیستی از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا را جمع‌آوری کرده‌ایم. چند نمونه از این تفریحات عبارتند از:

 

  • رفتن به کلاب‌های شبانه در آنتالیا 

رفتن به کلاب‌های شبانه کاری است که همیشه برای اکثر مسافران ایرانی که سفر خارجی می‌کنند جذابیت زیادی دارد. مخصوصا جوانان از این تفریحات لذت زیادی می‌برند. خوشبختانه تور آنتالیا این انتظار جوانان را به بهترین نحو ممکن برآورده می‌کند. پس اگر علاقه‌ به چنین جاهایی دارید حتما کلاب‌های آنتالیا را امتحان کنید. چند تا از معروف‌ترین کلاب‌ها عبارتند از:

  • کلاب شبانه آلایس آنتالیا (allys)
  • کلاب شبانه اینفرنو آنتالیا (Inferno)
  • کلاب شبانه ۲۹ آنتالیا (Club ۲۹)
  • کلاب شبانه آلی آنتالیا
  • کلاب شبانه جولی جوکر

 

۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا

 

  • پیاده‌روی شبانه در خیابان‌های آنتالیا 

بی‌شک پیاده‌روی در خیابان‌های شاد و زنده آنتالیا می‌تواند باب میل بسیاری از افراد باشد. شب‌های این شهر ساحلی در تابستان حال و هوای خاصی دارد. هوا نیز در شب‌ها نسبت به طول روز خنک‌تر می‌باشد. روزها همه گردشگران به تفریحات آبی می‌پردازند. به همین دلیل در سطح شهر هیچ خبری طول روز نخواهد بود. ولی شب‌ها همه مردم برای گشتن به خیابان‌ها می‌آیند و شهر جوی رنگارنگ به خود می‌گیرد. می‌توانید با قدم زدن از دستفروش‌ها و مغازه‌های متنوع سوغاتی‌های زیبایی را برای عزیزان خود تهیه کنید.

 

 

  • مزه کردن غذاهای خیابانی آنتالیا

با قدم زدن در خیابان‌های آنتالیا امکان مزه کردن غذاهای خیابانی برای گردشگران فراهم خواهد شد. آن‌ها می‌توانند غذاهای دریایی و غذاهای سنتی ترکیه که در کنار خیابان پخته می‌شود را بخرند و از خوردن آن لذت ببرند. میدیه (Midye) یکی از خوراکی‌هایی است که در نگاه اول شاید باب میل ایرانی‌ها نباشد ولی از امتحان کردن آن هرگز پشیمان نخواهید شد. میدیه صدف‌هایی هستند که داخل آن‌ها با برنج و ادویه‌جات مخصوصی پر و پخته شده است. به عنوان چاشنی لیموترش بر روی آن ریخته می‌شود و طعم خیلی خاصی به دست می‌آید.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی با منظره‌ای از ساحل و جنگل

 

  • نشستن کنار سواحل آنتالیا

نشستن در کنار ساحل بعد از تاریک شدن هوا در آنتالیا می‌تواند فضای عاشقانه‌ای را برای زوج‌ها ایجاد کند. حتی می‌توان غروب آفتاب را مشاهده کرد و عکس‌های زیبایی گرفت و این لحظات را برای خود ماندگار کرد. کافه رستوران‌های زیادی در این شهر در کنار ساحل وجود دارد. گردشگران می‌توانند کنار ساحل زیر نور ستاره‌ها و مهتاب بنشینند و نوشیدنی دلخواه خود را میل کنند. هوای ساحل شب‌ها بسیار خنک و خوشایند است.

 

 

  • استفاده از تفریحات هتل در آنتالیا

معمولا هتل‌هایی که اقامتگاه مسافران تور آنتالیا می‌باشند به صورت مجزا تفریحات شبانه‌ای برای سرگرمی مسافران اجرا می‌کنند. بد نیست یک شب از سفر خود را به استفاده از تفریحات هتل اختصاص دهید. این تفریحات می‌توانند به صورت برنامه‌هایی از جمله جنگ‌های شبانه، موزیک، رقص، نمایش‌های سرگرم‌کننده و ... باشند.

 

برج ساعت آنتالیا، نمادی از گذشته‌ی تاریخی این شهر

 

  • رفتن به شهربازی آنتالیا

 از آنجایی که آنتالیا یک شهر ساحلی است هوا در طول روز گرم و شرجی است. از طرفی در طول روز دل کندن از سواحل زیبای آنتالیا بسیار سخت است. به همین دلیل شهربازی‌های آنتالیا تا نیمه شب باز هستند. در این شهربازی‌ها می‌توانید به سرزمین عجایب، سینما چهاربعدی، اتاق فرار، اتاق معکوس بروید. همچنین بازی‌های کامپیوتری، چرخ فلک و سرسره دیگر تفریحاتی هستند که می‌توانید در شهربازی‌های آنتالیا از‌ آن‌ها لذت ببرید.

 

 برنامه‌ی ساده برای یک روز گشت و گذار در شهر قدیم آنتالیا 

 

مواردی که در این مطلب آورده شدند لیستی از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا هستند. اگر تور آنتالیا انتخاب بعدی شما برای گردش است موارد گفته شده را نادیده نگیرید. قطعا برای سفر به شهر ساحلی آنتالیا وقت و هزینه زیادی را صرف کرده‌اید. پس چه بهتر با دانستن این موارد از ساعات شبانه سفر خود نیز بتوانید نهایت استفاده را بکنید.

۰۴ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران