بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در کمر آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در کمر آنتالیا

کمر، یکی از محبوب‌ترین مناطق در سواحل غربی آنتالیای ترکیه بوده و زیبایی‌های طبیعی باشکوهی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. این منطقه با تعدادی زیاد از بارهای نورپردازی شده نئونی باکیفیت، سالن‌ها، کلوپ‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها و همچنین سواحل شنی طلایی زیبا و چشم‌اندازهایی فوق‌العاده از دریا، کوه و جنگل‌های کاج جاذبه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران تور آنتالیا رقم می‌زند.

از طرفی کمر، سرشار از اقامتگاه‌های ریز و درشت بوده که هر سطحی از بودجه را پوشش می‌دهند. در این میان اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در تور ترکیه هستید و در عین حال می‌خواهید فضایی خصوصی و راحت را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به یکی از بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در کمر فکر کنید.

 

باهچه در کمر آنتالیا (Bahçe)

این باغ پرتقال آرام و دنج، در ۱۰۰ متری ساحل در روستای چیرالی و در طبیعت زیبای کمر واقع شده و ویلاهای چوبی مجللی را در خود جای داده است. در اینجا امکانات جذابی همچون تراس آفتابگیر، رستوران، بوفه مناسب برای کودکان، مبلمان فضای باز، منطقه ساحل خصوصی، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر ساحلی به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آیند. بعلاوه امکانات سرگرمی جالب توجهی نیز در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند از جمله: اجرای موسیقی زنده، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و گالری‌های هنری موقت. بعلاوه این محدوده برای غواصی، شنا و قایقرانی بسیار محبوبیت دارد.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه دمره آنتالیا

هر کلبه ضد آلرژی مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، کف‌پوش چوبی یا پارکت و بالکن بوده و دارای پشه بند، وسایل اتو، مینی بار، چای/قهوه ساز، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه همراه با صندلی کودک، محصولات شوینده، ظروف آشپزخانه، کتری برقی و یخچال است.

از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ خصوصی رایگان و فضای پارکینگ خیابانی کافی، وای فای رایگان، خدمات کرایه خودرو، شاتل فرودگاه، خدمات دربان، خدمات خشکشویی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد. بعلاوه، سیگار کشیدن در این اقامتگاه ممنوع است. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی با مهمانان در تعاملند.

آدرس: ULUPINAR MAH. ÇIRALI SK. BAHÇE VİLLA HOTEL Kapı No: 64 KEMER ANTALYA, 07980 Cıralı, Turkey

 

نیچرلایف در کمر آنتالیا (Naturelife)

این مجموعه کلبه و اسپا در ۲۰۰ متری ساحل چیرالی و ۵۰۰ متری ساحل المپوس در آنتالیا واقع شده و نزدیک‌ترین فرودگاه به آن، فرودگاه آنتالیاست که در ۹۰ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی نیز در اینجا ارائه می‌شود.

این اقامتگاه، روزهایی به یادماندنی را با جاذبه‌هایی نظیر باغ، تراس آفتابگیر، استخر در فضای باز، بار، رستوران، صبحانه قاره‌ای و بوفه، کلاس‌های یوگا، فضای پیک نیک، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، چترها و صندلی‌های آفتابگیر استخر و ساحل رقم می‌زند.

همچنین پکیج‌های اسپا و سلامتی همراه با خدمات کامل ماساژ، سونا، اسکراب بدن، درمان‌های بدن و صورت، پدیکور، مانیکور، خدمات اپیلاسیون و خدمات زیبایی برای علاقمندان فراهمند. در ضمن، ماهیگیری در این محدوده بسیار پرطرفدار است.

 

۱۰ فعالیت شبانه جذاب در آنتالیا

این کلبه‌ها مجهز به عایق صوتی، بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ و کوهستان و تهویه مطبوع هستند. همچنین با انواع امکانات و وسایل آسایش و راحتی از مهمانانش پذیرایی می‌کند از جمله: فضای نشیمن، کاناپه، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق لپ تاپ، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، ملحفه، کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، کفپوش چوبی یا پارکت، مینی بار، چای/قهوه ساز، پنکه، امکانات اتو، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و همچنین آشپزخانه مجهز همراه با صندلی کودک، میز غذاخوری، قهوه ساز، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال.

همچنین علاقمندان به پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، شاتل فرودگاه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، روم سرویس، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات دسترسی دارند. در نهایت جالب است بدانید پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و اطلاعاتی جالب توجه در رابطه با گشت و گذار در این منطقه ارائه می‌دهند.

 

هزینه سفر به آنتالیا چه قدر است؟

آدرس: Çıralı Sokak, 07982 Cıralı, Turkey

 

بلروفون در کمر آنتالیا (Bellerofon)

این کلبه، در منطقه مدیترانه ترکیه، در فاصله ۳۰۰ متری ساحل چیرالی و ۷۰۰ متری ساحل اولیمپوس واقع شده و روزهایی مفرح و آرامش‌بخش را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. در اینجا می‌توان به باغ، تراس، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، ساحل خصوصی، استخر خصوصی، جکوزی، امکانات باربیکیو، صندلی‌های آفتابگیر استخر و ساحل دسترسی داشت.

بعلاوه این محدوده، برای پیاده روی و دوچرخه سواری بسیار محبوبیت دارد. و این اقامتگاه، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو را نیز برای گردش در این منطقه ارائه می‌دهد. همچنین شاتل فرودگاهی، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان نیز فراهمند.

بعلاوه فضای کلبه، با کلیه امکانات رفاهی پذیرای مخاطبانش است از جمله: بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ و کوهستان، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، کاناپه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، پشه بند، کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، وسایل اتو، ملحفه، کمد لباس، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، گاز رومیزی، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال.

 

معرفی تمامی بازارهای سنتی آنتالیا

آدرس: Çıralı Sokak, 07982 Kemer, Turkey

 

آلیکان ایزبا هاوس در کمر آنتالیا (Alican İzba House)

این اقامتگاه سرسبز و جذاب با چشم‌اندازی به یک باغ زیبا، در حدود ۷۰۰ متری ساحل چیرالی و ۲۰۰ متری ساحل اولیمپوس واقع شده و ۸۹ کیلومتر با  فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در این خانه تعطیلات به پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، صندوق امانات و مبلمان و غذاخوری در فضای باز و پرسنلی که به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند، دسترسی خواهید داشت. در ضمن ورود حیوانات خانگی، به صورت رایگان به این اقامتگاه مجاز است.

بعلاوه کلبه‌های این باغ مجهز به کف‌پوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، بالکن با منظره باغ و تهویه مطبوع هستند. همچنین دارای ۱ اتاق خواب و اتاق نشیمن بوده و از کاناپه، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، قفسه خشک کن لباس، حمام اختصاصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، مینی بار، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، محصولات شوینده، گاز رومیزی، ظروف آشپزخانه، کتری برقی و یخچال برخوردارند.

 

رمانتیک‌ترین نقاط آنتالیا برای عکاسی

آدرس: Ulupınar Koyu - Cıralı - Antalya, 07980 Cıralı, Turkey

 

هیل گلمپینگ چیرالی در کمر آنتالیا (The Hill Glamping Çıralı)

این اقامتگاه که مجموعه‌ای از کلبه‌های راحت و دنج را در باغی در چیرالی دربرگرفته، در ۸۴ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

در اینجا روزهایی مفرح را در کنار عزیزانتان تجربه خواهید کرد و از تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، صبحانه آلاکارت یا بوفه، استخر در فضای باز، حوله استخر/ساحل، بار استخر، چترها و صندلی‌های آفتابگیر استخر و ساحل، جکوزی، کافه و اسنک بار، رستوران و روم سرویس برخوردار خواهید شد.

 بعلاوه برنامه‌های سرگرمی متنوعی برای مهمانان ترتیب داده می‌شوند از جمله: تیراندازی با کمان، دارت، اجرای موسیقی زنده، تورهای دوچرخه سواری، نمایش فیلم، اسب سواری و کلوپ شبانه / دی جی. همچنین این محدوده برای شنا، دوچرخه سواری، قایقرانی و ماهیگیری نیز بسیار پرطرفدار است.

از طرفی کلبه‌ها از انواع امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز، ملحفه، حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و آشپزخانه مجهز و کامل برخوردارند.

از دیگر خدمات و امکانات این اقامتگاه می‌توان به خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، انبار چمدان، تبدیل ارز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، مینی مارکت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک با تلویزیون اشاره کرد. در نهایت جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان تعاملی دوستانه و عالی برقرار می‌کنند.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

آدرس: ulupınar mahallesi alasini sokak no 16 / 1, 07982 Cıralı, Turkey

 

سرنیتی در کمر آنتالیا (Serenity)

این باغ بزرگ و سرسبز که توسط کوه‌ها احاطه شده، کلبه‌های ساحلی متعددی را در منطقه‌ای آرامش بخش در خود جای داده است. این اقامتگاه همچنین دارای یک ساحلی خصوصی، باغ، بار، رستوران، مبلمان فضای باز، امکانات باربیکیو، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و صبحانه بوفه بوده و حوالی آن برای غواصی، شنا، دوچرخه سواری، قایقرانی و ماهیگیری ایده‌آل است. بعلاوه خدمات کرایه دوچرخه و خودرو برای گردش در این منطقه، از طرف اقامتگاه ارائه می‌شوند.

هر یک از کلبه‌های ییلاقی در این باغ، با دکوراسیون روستایی تزئین شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، ورودی خصوصی و پاسیو هستند. همچنین از بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ و کوهستان، کف‌پوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پشه بند ملحفه، کمد لباس، حمام اختصاصی، حوله، سشوار و آشپزخانه ایده‌آل و مجهز برخوردارند.

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

این خانه تا فرودگاه آنتالیا ۹۵ کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، سالن استراحت مشترک تلویزیون و فکس/فتوکپی، از دیگر امکانات این اقامتگاه به شمار می‌آیند. در ضمن پرسنل پذیرش نیز به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و خوشحال خواهند شد که اطلاعاتی مفید را برای گردش در این منطقه، به علاقمندان ارائه دهند.

آدرس: Ulupınar Köyü Çıralı Mah., 07500 Cıralı, Turkey

 

آرکادیا در کمر آنتالیا (Arcadia)

این اقامتگاه در باغی سرسبز قرار دارد که توسط کوه احاطه شده و دارای ۲ ویلا با بالکن و تراس و چشم‌اندازی به منظره طبیعت و استخر است.

ویلاها مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و دارای کاناپه، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، کف‌پوش چوبی یا پارکت، وسایل اتو، حمام خصوصی با حوله و سشوار، مینی بار و آشپزخانه مجهز با کلیه لوازم ضروری هستند.

 

برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

امکانات باربیکیو، استخر در فضای باز، بار، کافه، رستوران، حوله استخر/ساحل، بار استخر، چترها و صندلی‌های آفتابگیر استخر و ساحل، فضای پیک نیک، مبلمان و غذاخوری در فضای باز و اسپا همراه با خدمات کامل ماساژ، از مهمترین جذابیت‌های این اقامتگاه دنج و زیبا به شمار می‌آیند. بعلاوه ماهیگیری، غواصی، شنا، پیاده روی، دوچرخه سواری و قایقرانی در این حوالی، از سوی بسیاری از مهمانان مورد استقبال قرار می‌گیرند. در ضمن ورود حیوانات خانگی، بدون هزینه اضافی به این اقامتگاه امکانپذیر است.

از دیگر خدمات و امکانات این مکان می‌توان به خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، شاتل فرودگاه، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، وسایل بازی کودکان در فضای باز، فکس/فتوکپی، خدمات خشکشویی، فضای مخصوص سیگار کشیدن، روم سرویس و صندوق امانات اشاره کرد.

گفتنی است این اقامتگاه، ۹۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست و با هزینه اضافی ترتیب داده می‌‌شود.

آدرس: Ulupınar Köyü, Cıralı Mahallesi Kemer, 07980 Cıralı, Turkey

 

ویلا بیلگه در کمر آنتالیا (Villa Bilge)

این اقامتگاه زیبا و جذاب، کمتر از ۱ کیلومتر از ساحل چیرالی، ۱۱ دقیقه پیاده روی تا ساحل اولیمپوس و ۹۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در اینجا با یک باغ رویایی، مجموعه‌ای از کلبه‌های راحت و دنج، تراس، غذاخوری در فضای باز، امکانات باربیکیو، خدمات کرایه دوچرخه، شاتل فرودگاهی، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان از مهمانان پذیرایی می‌شود. بعلاوه می‌توانید از دوچرخه سواری در این محدوده، نهایت لذت را ببرید.

 

توریستی‌ترین جاذبه‌های آنتالیا

همچنین هر کلبه دارای تراس با منظره کوهستان و باغ بوده و از تهویه مطبوع، کاناپه، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، پشه بند، کف چوبی یا پارکت، عایق صوتی، ملحفه، کمد لباس، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، گاز رومیزی، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردار است.

آدرس: Ulpınar mahallesi Çıralı sokak No 119 Kemer, 07980 Cıralı, Turkey

 

ایکیز در کمر آنتالیا (Ikiz)

این اقامتگاه رویایی که ۱۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل دهکده چیرالی کمر فاصله دارد، توسط باغی سرسبز احاطه شده و مجموعه‌ای از کلبه‌های چوبی جالب توجه را در خود جای داده است.

این کلبه‌ها هر کدام دارای عایق صوتی، بالکن، کاناپه، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، کفپوش چوبی یا پارکت، ملحفه، کمد لباس، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. بعلاوه همگی آشپزخانه‌ای کامل و ایده‌آل را همراه با صندلی کودک، میز غذاخوری، محصولات شوینده، گاز رومیزی، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال در خود جای داده‌اند.

 

با ۷ آبشار دیدنی آنتالیا آشنا شوید

گفتنی است هر روز، صبحانه‌ای لذیذ در رستوران این اقامتگاه در کنار دریا سرو می‌شود. همچنین منوی آلاکارت، تنقلات و نوشیدنی‌های تازه نیز در انتظار مهمانان هستند.

مبلمان و غذاخوری در فضای باز، ساحل خصوصی، امکانات باربیکیو، پکیج‌های سلامتی همراه با خدمات ماساژ، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، خدمات کرایه خودرو و دوچرخه، از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه خاطره‌انگیز به شمار می‌آیند. بعلاوه بسیاری از مهمانان از ماهیگیری، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی و قایقرانی در این محدوده لذت می‌برند.

همچنین فرودگاه آنتالیا در ۹۵ کیلومتری این هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی، در صورت درخواست ارائه می‌شود. و در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر گزینه‌های مقرون به صرفه، مقاله بهترین هاستل‌های آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Çıralı Cad. Ulupınar Mah. Kemer Antalya, 07980 Cıralı, Turkey

 

منبع ۱

 

۰۴ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران