بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های اجاره‌ای در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های اجاره‌ای در آنتالیا

آنتالیا، بهشتی کنار دریاست که در ساحل دریای مدیترانه، در جنوب ترکیه قرار دارد. اینجا دومین جاذبه توریستی کشور پس از استانبول بوده و هر ساله، پذیرای میلیون‌ها بازدیدکننده است و بعنوان دروازه ورود به ریویرای ترکیه، در میان گردشگران تور آنتالیا شناخته می‌شود.

این خطه جایی است که دریا، خورشید، تاریخ و طبیعت در هماهنگی کاملی بوده و همچنین اهمیت خود را بعنوان یک منطقه تاریخی حفظ کرده است. این شهر اساطیری که خدایان و الهه‌ها را در خود جای داده بود، اکنون تمام اسرار و شگفتی‌هایش را برای بشر به نمایش گذاشته است.

بعلاوه در جای جای این منطقه پهناور، می توانید شاهد انواع امکانات رفاهی باشید و اقامتگاه‌های متنوعی را در هر سطحی از خدمات و بودجه بیابید. مطالعه مقاله معرفی هتل‌های ساحلی آنتالیا در این رابطه، خالی از لطف نیست. ما نیز در ادامه قصد داریم سری بزنیم به بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های اجاره‌ای که ضمن برخورداری از امکانات رفاهی کامل و ایده آل، اقامتی مقرون به صرفه را برای مسافران تور آنتالیا رقم می‌زنند.

 

Birpa

این بوتیک آپارتمان در ۶۰۰ متری ساحل مرمرلی، ۲.۷ کیلومتری ساحل کنیالتی و ۱۰۰ متری دروازه هادریان واقع شده است. هر واحد این ملک، مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای مبلمان، یک فضای نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با سشوار، آشپزخانه‌ای کامل با فضای ناهارخوری و ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و کتری است.

نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از: برج ساعت آنتالیا، مارینا شهر قدیمی و آسانسور شیشه‌ای پانورامیک در Kaleici. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۳ کیلومتری آپارتمان واقع شده و گفتنی است این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Atatürk Caddesi Haşim İşcan Mahallesi Ulusoy Han Apartmanı no : 31, 07100 Antalya, Turkey

 

Villa Porta

این ویلا آپارتمان، در Kaleici واقع شده و ۱۵۰ متر با ساحل و ۲۰۰ متر با قایق‌های تفریحی مارینا فاصله دارد. وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می‌شود. بعلاوه در همه واحدها، آشپزخانه مجهز به فر و یخچال وجود دارد. این واحدها دارای اتو، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و دمپایی هستند. همچنین می‌توانید به امکانات باربیکیو، تراس و صندلی‌های آفتابگیر در این ملک دسترسی داشته باشید. از جاذبه‌های گردشگری محبوب در نزدیکی آپارتمان، می‌توان به دروازه هادریان در ۴۰۰ متری و برج ساعت در ۴۰۰ متری ملک اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا ست که در ۹ کیلومتری این ویلا آپارتمان واقع شده است.

 

در آنتالیا، چه غذایی را کجا بخوریم؟

آدرس: Ömer Efendi Sokak No 5, Kılınçarslan Mah. Kaleiçi Antalya, Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

Antalya Kaleiçi/Şehir merkezi 3+1 jakuzili daire

این آپارتمان امکانات باربیکیو، میز پذیرش ۲۴ ساعته و ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانانش فراهم می‌کند. در اینجا می‌توانید از واحدهای ۳ خوابه با کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، غذاخوری، حوله و ملحفه و وان آب گرم و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردار شوید. در ضمن در این ملک ساحلی، به بالکن و وای فای رایگان نیز دسترسی خواهید داشت.

علاوه باید گفت این ملک زیبا و جادار در ۵۵۰ متری ساحل مرمرلی، ۲.۴ کیلومتری ساحل کنیالتی و ۹ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. از نقاط محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریان و مارینا شهر قدیمی اشاره کرد.

آدرس: Elmalı, Şehit Binbaşı Cengiz Toytunç Caddesi Gökçeoğlu apartmanı no 43 daire 30 Muratpaşa Antalya, 07040 Antalya, Turkey

 

Kervan Suite

این آپارتمان راحت و مجهز نیز، در ۲۰۰ متر از ساحل مرمرلی و ۲.۴ کیلومتری ساحل کنیالتی قرار دارد و اقامتی آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا رقم می‌زند. در اینجا می‌توانید به واحدهای ۳ خوابه و دارای تهویه مطبوع، بالکن و وای فای رایگان دسترسی داشته باشید.

همچنین هر کدام از واحدها تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش  را در خود جای داده‌اند. گفتنی است این ملک ۲.۲ کیلومتر تا موزه آنتالیا، ۳.۸ کیلومتر تا آکوالند آنتالیا و ۹ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. از دیگر نقاط محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به مارینا شهر قدیمی، دروازه هادریان و برج ساعت آنتالیا اشاره کرد.  

 

فعالیت‌های مناسب کودکان در سفر به آنتالیا

آدرس: Hıdırlık Sokak Ay Apartmanı No:9/6, Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

Arkk Homes

این هتل آپارتمان، درست روبروی ساحل و در ۶۵۰ متری ساحل مرمرلی واقع شده و چشم اندازی بی بدیل به مناظر شهر و دریا دارد. وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، تراس، خدمات کرایه خودرو و خدمات ترانسفر فرودگاهی، از مهمترین مشخصه‌های این اقامتگاه باصفا و به یادماندنی به شمار می‌آیند.

بعلاوه واحدهای این آپارتمان همگی دارای فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دمپایی و دوش هستند. آشپزخانه نیز مجهز به کلیه وسایل و امکانات از جمله ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال و کتری می‌باشد. از اینجا به راحتی می‌توانید به دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا و مارینا شهر قدیمی دسترسی داشته باشید. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۳ کیلومتری Arkk Homes واقع شده است.

آدرس: HAŞİM İŞCAN MAH 1293 SK NO 10 MURATPAŞA, 07160 Antalya, Turkey

 

Mavi Avlu

این ملک، در ۵۰۰ متری ساحل مرمرلی و ۹ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و اقامتی ایده آل را با کلیه امکانات رفاهی به مسافران تور آنتالیا هدیه می‌دهد. در اینجا می‌توانید در واحدهایی جادار و مبله به استراحت بپردازید و از تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تراس، فصای نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی و حمام خصوصی با سشوار و همچنین یک آشپزخانه مجهز با فضای غذاخوری، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال، کتری و قهوه ساز برخوردار شوید. این ملک نیز فاصله اندکی با برج ساعت آنتالیا، اسکله شهر قدیمی و دروازه هادریان دارد و در ۹ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. بعلاوه، مهمانان می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی در این اقامتگاه بهره مند شوند.

 

تفریحات آنتالیا در چهار فصل سال 

آدرس: 61Şehit Binbaşı Cengiz Toytunç Caddesi No:61/402 Antalya iş merkezi , 4. Kat,, 07040 Antalya, Turkey

 

Jazzy Homes

در این ملک رنگارنگ و شاد، می‌توانید از اینترنت سریع ۱۰۰ مگابایتی،  پارکینگ خصوصی رایگان، چشم اندازهایی قابل توجه به منظره شهر و خدمات کرایه خودرو برخوردار شوید. تمامی واحدهای این آپارتمان دارای آشپزخانه با یخچال و اجاق گاز، تلویزیون صفحه تخت کابلی، وسایل اتو، میز، فضای نشیمن و مبلمان و همچنین حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند.

این ملک که در ۷۰۰ متری ساحل مرمرلی و در نزدیکی برج ساعت آنتالیا و دروازه هادریان واقع شده است. در عین حال، دسترسی عالی به فرودگاه آنتالیا داشته و در فاصله ۹ کیلومتری از آن قرار دارد. گفتنی است این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 42Şehit Binbaşı Cengiz Toytunç Caddesi, 07040 Antalya, Turkey

 

lego stüdio security

این هتل اپارتمان، در ۶ کیلومتری دروازه هادریان و ۷ کیلومتری برج ساعت آنتالیا واقع شده و با امکاناتی ایده آل و لوکس از جمله استخر، سالن بدنسازی، اسپا، سونا، باغ و پارکینگ خصوصی رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. در این ملک ساحلی، می‌توانید به اتاق‌های ۲ خوابه دسترسی داشته باشید که همگی دارای بالکن، تهویه مطبوع، حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره استخر هستند.

گفتنی است مارینا شهر قدیمی ۷ کیلومتر و موزه آنتالیا، ۸ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۲ کیلومتری این اقامتگاه زیبا واقع شده است.

آدرس: Mehmet Akif Ersoy, 6745. Sokak No:8, 07320 Antalya, Turkey

 

Stile Suite Hotel

این هتل آپارتمان باشکوه و لوکس، در ۶۵۰ متری ساحل کنیالتی و ۱۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و اقامتی خاطره انگیز و جذاب را همراه با استخر شنای فصلی در فضای باز، باغ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات کرایه خودرو و خدمات شاتل فرودگاهی رقم می‌زند. برخی از واحدها نیز دارای پاسیو بوده و همگی مجهز به تهویه مطبوع، غذاخوری و فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت هستند.

در این میان، شماری از واحدها نیز آشپزخانه مجهز به مایکروویو، یخچال و اجاق گاز دارند. این هتل آپارتمان، همچنین دارای یک تراس آفتابگیر بوده و همچنین خدمات خشکشویی و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید فضای اطراف نیز، برای دوچرخه سواری بسیار محبوبیت دارد. و اما از مهمترین جاذبه‌های نزدیک به این ملک، می‌توان به آکواریوم آنتالیا و آکوالند اشاره کرد.

 

راهنمای بهترین کارها در بلک آنتالیا

آدرس: 526Sokak no 18 4 kat 18 daire, 07070 Antalya, Turkey

 

Family Apart-Hotel “2022”

این هتل آپارتمان در ۵۵۰ متری ساحل کنیالتی، ۱.۶ کیلومتری آکواریوم آنتالیا و ۱۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله اندکی با آکوالند دارد. در اینجا با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر فصلی در فضای باز، استخر خصوصی و باغ از مهمانان پذیرایی می‌شود.

بعلاوه واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز با ماشین ظرفشویی و یخچال، ماشین لباسشویی و ‍۱ حمام با دوش هستند. همچنین، میهمانان می‌توانند از امکانات باربیکیو در آپارتمان استفاده کنند. جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی مسلط بوده و همیشه آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند.

 

آدرس: kuşkavağı Mh. 558 Sk. No:9 Konyaaltı, 07070 Antalya, Turkey

 

Z-Suites

این هتل آپارتمان، ۲.۱ کیلومتر از ساحل بلانچ و ۷ کیلومتر تا دروازه هادریان فاصله دارد و در ۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و ۷ کیلومتری شهر قدیمی واقع شده است. مهمانان در این ملک می‌توانند از وای فای رایگان، تهویه مطبوع، باغی زیبا، تراس، خدمات کرایه خودرو و خدمات ترانسفر فرودگاهی برخوردار شوند.

بعلاوه هر واحد دارای گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، کمد لباس و یک فضای نشیمن مبله و آشپزخانه‌ای همراه با ماشین ظرفشویی و یخچال است. همچنین در هر واحد، حمام اختصاصی با دوش و سشوار به همراه لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

 

معرفی هتل Sherwood Exclusive Lara در آتالیا

آدرس: Caglayan Mahallesi 2049 sokak no:6 , 07230 Antalya, Turkey

 

Kayra

این آپارتمان، واحدهایی یک خوابه همراه با کلیه امکانات رفاهی از جمله تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، حمام مجهز به دوش و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو را به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین یک سالن استراحت مشترک و آشپزخانه مشترک را نیز در این ملک خواهید یافت. گفتنی است در این حوالی، می‌توان از دوچرخه سواری لذت برد.

بعلاوه این بنا، از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده و در ۱.۷ کیلومتری ساحل بلانچ، ۶ کیلومتری دروازه هادریان، ۷ کیلومتری مارینا شهر قدیمی، ۶ کیلومتری برج ساعت آنتالیا و ۸ کیلومتری موزه آنتالیا واقع شده است. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که ۸ کیلومتر از Kayra Apart فاصله دارد.

آدرس: 2018Sokak, 07230 Antalya, Turkey

 

Missafir

این آپارتمان ساحلی که در حوالی مورات پاشا واقع شده، ۷۰۰ متر از ساحل مرمرلی، کمتر از ۱ کیلومتر تا دروازه هادریان و ۲۰ دقیقه پیاده روی تا موزه آنتالیا فاصله دارد. بعلاوه بسیار نزدیک به  جاذبه‌های پرطرفداری همچون ساحل کنیالتی، مارینا شهر قدیمی و برج ساعت آنتالیا واقع شده است. این آپارتمان، دارای واحدهای یک خوابه همراه با حمام و سشوار، آشپزخانه همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و ماشین لباسشویی است.

 

بهترین هتل‌‌های آنتالیا با زمین گلف اختصاصی

آدرس: 43Sokak 7, 07040 Antalya, Turkey

 

Focus

این ملک تنها چند قدم از ساحل کنیالتی فاصله دارد و با استخر شنای فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام، باغ و وای فای رایگان به استقبال گردشگران تور آنتالیا می‌آید. بعلاوه مهمانان می‌توانند در اینجا از پارکینگ اختصاصی رایگان خدمات شاتل فرودگاهی برخوردار شوند و به فضا و امکانات کافی برای پیاده روی، غواصی و تنیس روی میز دسترسی داشته باشند. و البته مهمانان می‌توانند در نزدیکی ملک به ماهیگیری بپردازند. همچنین یک زمین بازی کودکان و یک تراس در این آپارتمان درنظر گرفته شده اند.

این آپارتمان دارای واحدهای یک خوابه بوده که حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره استخر را در برگرفته‌اند. به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر، باید بگوییم  آکواریوم آنتالیا ۴.۴ کیلومتر و آکوالند آنتالیا ۵ کیلومتر با آپارتمان فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۷ کیلومتری آپارتمان واقع شده است.

آدرس: Liman Mah. 10 Sok. Gizem Sitesi C-Blok No7, 07130 Antalya, Turkey

 

Home Mood

و در آخر سری می‌زنیم به این هتل آپارتمان دنج و آرامش بخش که در ۲.۲ کیلومتری ساحل بلانچ قرار دارد و اقامتگاهی ایده آل را با تراس، استخر روباز فصلی، منطقه ساحلی خصوصی و خدمات کرایه خودرو رقم می‌زند. واحدهای مبله این آپارتمان مجهز به تهویه مطبوع و کفپوش پارکت بوده و از حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، میز، فضای نشیمن، آشپزخانه مجهز، غذاخوری، پاسیو و چشم اندازی جالب توجه از استخر برخوردارند. گفتنی است دروازه هادریان و برج ساعت آنتالیا، در ۷ کیلومتری این ملک قرار دارند. فرودگاه آنتالیا نیز از این هتل آپارتمان، ۸ کیلومتر فاصله دارد.

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

آدرس: 32,2053Sokak, 07230 Antalya, Turkey

۲۶ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران