تجربه خرید در محله kemer آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
تجربه خرید در محله kemer آنتالیا

صحنه خرید محله Kemer، تجربه جالب و خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد و بدون آن، سفر با تور آنتالیا کامل نخواهد شد. بازارهای روزانه و مراکز خرید و غرفه‌های رنگارنگ که همه انواع مایحتاج و کالاها از جمله محصولات تازه غذایی را در اختیارتان می‌گذارند و یا اکسسوری‌ها و فرش‌های دستباف که به زیبایی در این مراکز خودنمایی می‌کنند، توجه هر گردشگری را جلب خواهند کرد و یکی از جاذبه‌های توریستی مهم در این منطقه به شمار می‌آیند. اما قبل از هر چیز، مهارت‌های چانه زنی خود را تقویت کنید و برای یک خرید هیجان انگیز در Kemer آنتالیا آماده شوید.

 

بلوار Ataturk

بلوار آتاتورک در مرکز Kemer، بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های خرید در شهر به شمار می‌آید. اینجا مملو از فروشگاه‌های سوغاتی است و گردشگران می‌توانند جواهرات، صنایع دستی، قهوه ترک، شیرینی، فرش و منسوجات را در این بلوار خریداری کنند.

این بلوار، همچنین جایی است که بازارهای هفتگی در فضای باز از سوی فروشندگان محصولات محلی برپا می‌شوند. روزهای دوشنبه انواع میوه‌ها، سبزیجات، ادویه‌جات و شیرینی‌های محلی را می‌بینید که کشاورزان و تولید کنندگان از سراسر منطقه به Kemer آورده‌اند. گفته می‌شود دوشنبه بازار، بزرگ‌ترین بازار ارائه محصولات تازه در شهر است. روزهای سه شنبه نیز، بازار منسوجات در این بلوار فعالیت می‌کند و لباس و پارچه را با قیمتی پایین برای فروش ارائه می‌دهد.

 

راهنمای خرید از اوت‌لت‌ دیپو آنتالیا

آدرس: Atatürk Blv., Kemer, Antalya, Turkey

 

بازار محلی Camyuva

این چهارشنبه بازار محلی، از صبح زود حوالی ساعت ۸ صبح فعالیتش را شروع می‌کند و تا ۶ عصر باز است. در اینجا محصولات و تولیدات تازه و کالاهای خانگی ارائه می‌شوند. از میوه‌ها و سبزیجات تازه، ادویه‌جات و پنیرها گرفته تا لباس و کالاهای خانگی را متناسب با نیازتان در این بازار خواهید یافت.

برچسب تمام قیمت‌ها بر روی کالاها زده شده‌اند و جالب است بدانید که قیمت‌ها در اینجا، حتی پایینتر از فروشگاه‌های سوغاتی آنتالیا در مرکز کمر هستند. بنابراین اگر می‌خواهید محصولات ترکی را با هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر خریداری کنید، حتما سری به این بازار بزنید.

آدرس: Çamyuva, 07980 Kemer, Antalya, Turkey

 

بازار Kemer

این بازار رنگارنگ نیز پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ فعالیت می‌کند و انواع خرده ریزها و تزئینات، چینی‌ها و کالاهای دست دوم را به فروش می‌رساند. چانه زنی در این بازار ضروری است، زیرا در خیابان اصلی توریستی واقع شده و انتظار می‌رود قیمت‌ها تا حدی بالا درنظر گرفته شده باشند. در فصل تخفیف‌ها، حتی ممکن است بیش از آنچه توقع دارید تخفیف شامل حالتان شود، زیرا فروشندگان بسیار مشتاقند به هر ترتیبی که شده اجناس و کالاهایشان را به فروش برسانند.

 

پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا در سال ۲۰۲۰

آدرس: Merkez, No:, Deniz Cd. No:54, 07990 Kemer, Antalya, Turkey

 

بازار Oscar

بازار اسکار، یک فروشگاه بزرگ در کمر است که در آن ردیف‌هایی طولانی از مغازه‌های سرپوشیده و چادرهای فضای باز وجود دارند. هر چه را بخواهید از انواع منسوجات گرفته تا کیف دستی، کفش یا میوه‌های خشک را می‌توانید در اینجا بیابید. سوزن دوزی‌های ارائه شده توسط زنان محلی نیز در اینجا به فروش می‌رسند و یک قطعه تزئینی زیبا برای تزئین خانه‌تان هستند تا تعطیلات خود را در Kemer به خاطرتان بیاورند.

این بازار، در ضلع غربی خیابان خرید بلوار آتاتورک واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. مانند اکثر بازارها در این منطقه، می‌توانید حداقل تا ۳۰ درصد تخفیف روی کالاها بگیرید.

آدرس: Yeni, 07980 Kemer, Antalya, Turkey

 

مرکز خرید Kemer

در اینجا یک سوپرمارکت، چندین بوتیک مد، جواهرات و فروشگاه‌های کفش و همچنین کالاهای چرمی نظیر کمربند و کیف دستی را پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید طبق معمول روی قیمت کالاها چانه بزنید، اما لازم است که برای تخفیف گرفتن در اینجا صبر و پشتکار داشته باشید. تا زمانی که از قیمت‌های پیشنهادی هنگام چانه زنی راضی نباشید، می‌توانید حتی چند روز متوالی برای هر چیزی که نظر شما را جلب کرده برگردید و روی قیمت خودتان پافشاری کنید.

این مرکز خرید به قدری بزرگ است که می‌توانید ساعت‌ها در اینجا به  گشت و گذار بپردازید. بنابراین اگر گرسنه شدید، بهتر است یک غذای محلی یا فست فود در فودکورت طبقه آخر بخورید و تا حدی خستگی گردش و سفر را از تن خود بتکانید.

 

معرفی مرکز خرید Ozdilek Park در آنتالیا

آدرس: Yeni, Atatürk Blv. No. 33, 07980 Kemer, Antalya, Turkey

 

سوپر مارکت Greenpark Star

اینجا نیز یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید انواع مایحتاج از جمله مواد غذایی، تنباکو، دمنوش‌های گیاهی طبیعی، غذاهای ترکی، سوغاتی، اسباب بازی و بسیاری از محصولات دیگر را خریداری کنید. توصیه می‌کنیم حداقل ۳ ساعت برای گشت و گذار کامل در این فروشگاه درنظر بگیرید. لازم به ذکر است که این مکان، همه روزه از ساعت ۱۲ صبح تا ۱۲ شب باز است.

آدرس: Beldibi Ataturk Caddesi Greenpark Rixos Sungate Otel Karsisi 4034 Sok. No:2 Goynuk Mahallesi, Kemer 07985 Turkey

۰۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران