خرید ۷ سوغاتی ویژه در سفر به آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
خرید ۷ سوغاتی ویژه در سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی زیبای ترکیه به حساب می‌آید که چندین بار در نظرسنجی‌‌های مختلف به عنوان یکی از پرگردشگرترین شهرهای اروپا انتخاب شده است. شهری که در تمام فصل‌های سال شلوغ است و تفریحات ویژه برای گردشگرانش تدارک دیده است. شهری رمانتیک که می‌توان روزهای عاشقانه در آن پشت سر گذاشت. شهری که پر از هتل‌های لوکس است و تمامی اقامتگاه‌هایش جزو بهترین‌های کشور ترکیه محسوب می‌شوند. در سفرتان با تور آنتالیا اگر به دنبال آن هستید که بدانید چه سوغاتی‌هایی می‌توانید خریداری کنید همراه ما باشید تا ۷ سوغاتی ویژه که از این شهر می‌توانید خریداری کنید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- محصولات چرمی

در فروشگاه‌ها و همینطور مرکزخریدهای آنتالیا می‌توانید مغازه‌هایی را ببینید که محصولات چرمی به فروش می‌رسانند. محصولاتی که همگی جزو مرغوب‌ترین چرم‌ها به حساب می‌آیند و به همین علت قیمت‌شان چندان ارزان نیست. بنابراین اگر محدودیت بودجه ندارید خرید این محصولات می‌تواند برای شما گزینه‌ی خوبی باشد. محصولاتی از کیف و کفش گرفته تا کت، کمربند و ... . در سفرتان به آنتالیا اگر می‌خواهید برای عزیزترین‌هایتان خرید کنید به شما توصیه می‌کنیم محصولات چرمی این شهر را جدی از نظر بگذرانید و جزو گزینه‌های اصلی خود قرار بدهید.

 

 راهنمای خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ در آنتالیا

 سفر به آنتالیا


۲- خشکبار

خشکبار یکی از بهترین و کم دردسرترین سوغاتی‌هایی است که در سفر به آنتالیا می‌توانید آن را تهیه کنید و با خودتان بیاورید. بهترین است چون جدای از مقوی بودن، بسته‌بندی‌های زیبایی دارد و می‌تواند شکل یک هدیه رسمی به خودش بگیرد و در عین حال کم دردسر است چرا که به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد و اصلا دست و پا گیر نیست. در فروشگاه‌های مختلف این شهر می‌توانید انواع خشکبار از میوه‌ها گرفته تا مغزهای روغنی را بیابید و خریداری کنید. این سوغاتی چندان ارزان نیست اما جزو سوغاتی‌های گران قیمت نیز به حساب نمی‌آید.

 

  پیشنهاد اسپا و ماساژ در سفر با تور تابستانی آنتالیا 

 خشکبار


۳- تی‌شرت‌ها

در سفر به آنتالیا اگر به دنبال خریدهای ارزان و در عین حال خوب هستید، تی‌شرت‌ها و تاپ‌ها می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای شما باشند. در بازارها و فروشگاه‌های مختلف این شهر می‌توانید رگال‌های متنوعی از انواع تی‌شرت‌ها برای آقایان و تاپ‌ها برای خانم‌ها را بیابید و خریداری کنید. نکته‌ی مهم درباره این سوغاتی‌ها آن است که چندان گران نیستند و در عین حال تنوع زیادی دارند تا شما بتوانید چندین دست از آنها برای خودتان و یا نزدیکان‌تان خریداری کنید.

سوغاتی آنتالیا


۴- قهوه ترک

قهوه ترک یکی از قهوه‌های معروف است که به مذاق ایرانی‌ها نیز بسیار خوش می‌آید. قهوه‌ای که دم کردنش در ظروف مسی یک حالت نوستالژیک دارد. در سفرتان با تور آنتالیا فروشگاه‌های زیادی را می‌توانید پیدا کنید که انواع قهوه‌ها و قهوه‌های ترک را به فروش می‌رسانند. فروشگاه‌هایی که به شما امکان تست کردن می‌دهند و همین باعث می‌شود شما دقیقا آنچه را می‌خواهید و دوست دارید را خریداری کنید. بنابراین در سفرتان به آنتالیا به شما توصیه می‌کنیم حتما برای خودتان یا نزدیکان‌تان قهوه خریداری کنید.

 

 فعالیت‌های متنوع در مرکز شهر آنتالیا 

 سوغاتی آنتالیا


۵- زیورآلات

زیورآلات یکی از سوغاتی‌های بسیار ویژه است که در سفر به این شهر می‌توانید آنها را خریداری کنید. زیورآلاتی که بسیارشان از طلا ساخته شده‌اند و برای همین جزو سوغاتی‌های گران قیمت به حساب می‎آیند. آنتالیا طلاسازی‌های نسبتا معروفی در خود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید انواع زیورآلات جذاب با طراحی‌های خاص را خریداری کنید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر در یک سفر رمانتیک و عاشقانه به آنتالیا رفته‌اید، حتما برای خرید حلقه به فروشگاه‌های زیورآلات این شهر سری بزنید. البته باید بدانید زیورآلات نقره این شهر ارزان‌تر از طلا هستند و اگر بودجه محدود در اختیار دارید نقره‌های این شهر را خریداری کنید.

 

  برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز 

 سوغاتی آنتالیا


۶- ظروف مسی

آنتالیا پر از ظرف‌هایی است که از مس ساخته شده‌اند. ظرف‌هایی که هرکدام می‌توانند یک سوغاتی خوب از سفر به آنتالیا به حساب آیند و برای همیشه در آشپزخانه‌ی هر خانه‌ای کاربرد داشته باشند. بنابراین در سفر به این شهر به بازارهای مختلف که سر می‌زنید ظرف‌های مختلف مسی را نیز جدی از نظر بگذرانید و هرکدام‌شان را که برای خودتان و یا نزدیکان‌تان پسندیدید خریداری کنید. چرا که این ظرف‌ها جزو سواغاتی‌های خاص و خاطره‌انگیز به حساب می‌آیند.

 

  راهنمای گردش ۴۸ ساعته در آنتالیا ، مروارید مدیترانه 

سوغاتی آنتالیا


۷- نظر قربانی

اشیای آبی رنگی که تصویر یک چشم روی آنها کشیده شده‌ است هم در فرهنگ ما و هم در فرهنگ ترک‌ها بسیار جایگاه دارند. اشیایی که به نظر قربانی معروف هستند و به نوعی گفته می‌شود دفع چشم و نظر می‌کنند. بنابراین در سفر به آنتالیا و بازدیدتان از فروشگاه‌های مختلف این شهر اگر طرحی از نظر قربانی چشمتان را گرفت آن را برای خود و یا نزدیکان‌تان خریداری کنید.

۰۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران