بهترین بازارها و مراکز خرید (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین بازارها و مراکز خرید (قسمت اول)

در کنار تمامی جاذبه‌ها و زیبایی‌های طبیعی که جزیره قشم دارد، مراکز خرید آن نیز اهمیت ویژه‌ای در بین گردشگران دارند. به طوری که بسیاری از افراد صرفا برای خرید کردن سفر با تور قشم را انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز عاشق خرید کردن هستید، در این جزیره زیبا بازارها و مراکز خرید بسیار متنوعی را پیدا خواهید کرد. خرید در جزیره قشم تنها محدود به اقلام خاصی نبوده و شما می‌توانید انواع پوشاک، لوازم خانه، لوازم آرایشی و ... را از برندهای مختلف و با قیمت‌های مناسب در این سفر تهیه کنید. اگر ایده خرید برای شما جذاب است در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین بازارها و مراکز خرید قشم آشنا کنیم.

 

مرکز خرید ‌ستاره قشم

اولین گزینه پیشنهادی ما برای خرید کردن در قشم، مرکز خرید ستاره قشم است. این مرکز خرید دارای سه طبقه می‌باشد که ۷۰۰ مغازه برای فروش لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم خانه، عطر و ادکلن و .... در آن وجود دارند. از جمله پرطرفدارترین مغازه‌های مرکز خرید ستاره نمایندگی بسیاری از برندهای لوازم خانه است. نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به مرکز خرید ستاره قشم، هتل مرجان و هتل ماریتا ۲ می باشند. چنانچه بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در این مکان خسته شده و یا احساس گرسنگی کردید، می‌توانید به رستوران و کافی شاپ آن رفته و غذا یا نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید. علاوه بر خرید در این مکان فرصت تفریح در سالن بیلیارد، موزه تاکسیدرمی و اتاق بازی‌های کامپیوتری را خواهید داشت.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، بالاتر از میدان گل‌ها، قشم

 

مرکز خرید پردیس قشم

درست در کنار مرکز خرید ستاره، گزینه دیگری برای خرید کردن شما به نام مرکز خرید پردیس وجود دارد که با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید پردیس دارای چهار طبقه بوده و تنوع بیشتری در مقایسه با مرکز خرید ستاره دارد. البته بیشترین اجناسی که در این مکان پیدا خواهید کرد، انواع پوشاک و لباس‌های مجلسی خواهند بود. در طبقه همکف مرکز خرید پردیس کافی شاپ و در طبقات ۳ و ۴ هتل و رستوران قرار دارد.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبرو مرکز خرید ستاره

 

راهنمای خرید در قشم برای گردشگران

 

سیتی سنتر قشم

چنانچه به دنبال مکانی لوکس و مدرن برای خرید کردن در قشم هستید، حتما مرکز خرید سیتی سنتر قشم را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. این مجموعه از دو قسمت سیتی سنتر ۱ و ۲ تشکیل شده است که توسط پل هوایی به یکدیگر متصل هستند. این مکان دارای وسعت بزرگی بوده و تعداد زیادی از مغازه‌ها در آن قرار دارند. بنابراین تقریبا هر آنچه را که تصور کنید در سیتی سنتر برای خرید پیدا خواهید کرد. بعد از ساعت‌ها خرید کردن می‌توانید به طبقه آخر آن رفته و از انواع غذاها در فودکورت مجموعه لذت ببرید. همچنین می‌توانید کودکانتان را در شهربازی، سالن بازی‌های کامپیوتری و سینما چهاربعدی آن سرگرم کنید. برای بزرگترها نیز گزینه‌های تفریحی متعددی از قبیل سالن بیلیارد و بولینگ وجود دارند که قطعا مورد پسند شما قرار خواهند گرفت.

  • آدرس: بعد از میدان امام قلی خان

 

مرکز خرید الماس مال قشم

از دیگر مراکز خرید لوکس و مدرنی که در قشم می‌توان پیدا کرد، مرکز خرید الماس مال نام دارد. به طوری که از ۱۳ طبقه تشکیل شده و تنوع بالایی از انواع کالاها را برای خرید در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. خریداران هر آنچه را که برای خرید سوغاتی یا شخصی انتظار دارند را می‌توانند از این مکان تهیه کنند. در کنار تنوع بالای اجناس و مغازه‌ها آنچه مرکز خرید الماس مال را جذاب‌تر کرده، رستوران گردان آن است. با رفتن به این مکان فرصت خوردن غذاهای خوشمزه را در ارتفاع ۴۵ متری با تماشای منظره پانوراما از جزیره قشم را خواهید داشت. علاوه بر خرید کردن مرکز خرید الماس مال فرصت تماشای آبنمای موزیکال، دوچرخه سواری، نشستن در کافی شاپ و یا استراحت در آلاچیق‌های تعبیه شده در محوطه آن را فراهم می‌کند.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، میدان گل‌ها، جنب خیابان ۲۲ بهمن

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

 

مرکز خرید سیمرغ

از جمله پرطرفدارترین مراکز خرید قشم، می‌توان به مرکز خرید سیمرغ اشاره کرد. به طوری که همیشه شلوغ بوده و گردشگران بسیاری آن را برای داشتن خرید قیمت مناسب ترجیح می‌دهند. مرکز خرید سیمرغ در فاصله کوتاهی از سیتی سنتر قشم واقع شده و علاقه‌مندان در یک روز می‌توانند از هر دو آن‌ها خرید کنند. در کنار غرفه‌ها و فروشگاه‌های متنوعی که در این مکان وجود دارند سالن بیلیارد رستوران و کافی شاپ از جمله امکاناتی هستند که برای سرگرم کردن علاقه‌مندان تعبیه شده‌اند.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، میدان امام قلی خان

 

بازار فردوسی قشم

قشم علاوه بر مراکز خرید متنوع، چندین بازار مختلف را نیز در خود جای داده که مورد پسند اغلب گردشگران و همچنین مردم محلی جزیره هستند. البته بازار فردوسی حالتی پاساژ مانند دارد که از سه طبقه تشکیل شده که دو طبقه ۱ و ۲ آن تجاری هستند. اگر قصد خرید انواع پوشاک، کیف، کفش و لوازم خانه با قیمت ارزان را دارید حتما در تور قشم سری به بازار فردوسی بزنید. این مجموعه یک رستوران باکیفیت را نیز در خود جای داده که برای خوردن یک وعده ناهار یا شام مناسب است.

  • آدرس: بلوار ولی عصر، میدان گل‌ها، خیابان فلسطین

 

بازار چینی‌ها

شاید با شنیدن بازار چینی‌ها فکر کنید که این بازار به چینی‌ها تعلق دارد. در حالی که تنها اسم این مکان، بازار چینی‌ها نام دارد. نکته جالب دیگر اینکه بازار چینی‌ها در اصل بخشی از مرکز خرید ستاره می‌باشد. به این معنا که اگر در سفر به جزیره قشم آدرس بازار چینی‌ها را به شما دادند، به دنبال یک بنای جداگانه نگردید. مغازه‌های این مجموعه را فروشندگان چینی اداره می‌کنند. البته تمامی آن‌ها فارسی صحبت کرده و هیچ مشکلی از لحاظ ارتباطی نخواهید داشت. از اصلی‌ترین اقلامی که در بازار چینی‌ها فروخته می‌شوند، لوازم دکوری و زینتی هستند.

  • آدرس: مرکز خرید ستاره

 

معرفی مرکز خرید بزرگ دو دلفین در قشم

۰۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران