۱۳ مرکزخرید قشم برای خرید بهترین و ارزانترین لباس‌ها و سوغاتی‌ها

جاذبه‌های گردشگری قشم
۱۳ مرکزخرید قشم برای خرید بهترین و ارزانترین لباس‌ها و سوغاتی‌ها

قشم یکی از رویایی‌ترین جزیره‌های جنوب کشور است که در هر تعطیلات کوتاه مدت و بلند مدت، در زمستان و تابستان و هر فصل دیگر سال می‌توانید به آن سفر کنید و لذت ببرید. جزیره‌ای سرشار از زیبایی‌های فریبنده و رویدادهای مربوط به خوش‌گذرانی. در سفرتان با تور قشم اگر به دنبال بهترین و ارزان‌ترین خریدها هستید همراه ما باشید تا ۱۳ مرکزخرید معروف و معتبر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مرکزخریدهایی که انواع جشنواره‌های حراج و تخفیف در آنها برگزار می‌شوند.

 


۱- سیتی سنتر


مرکزخریدی که معتبرترین برندهای پوشاک در آن شعبه دارند. مرکزخریدی که بهترین لباس‌های زنانه و مردانه و همچنین کیف و کفش‌ها را می‌توانید از آن خریداری کنید. مرکزخریدی بزرگ و مجلل که هم زمین بازی برای کودکان دارد و هم رستوران و کافه. مرکزخریدی که بازدید از طبقات آن خودش از تفریحات لذت‌بخش قشم به حساب می‌آید و در میدان امام قلی‌خان واقع شده است.

 

۸ سوغاتی خاص که در سفر به قشم می‌توانید خریداری کنید

 

 

سیتی سنتر

 


۲- مرکزخرید دو دلفین


یک مرکزخرید شلوغ و پرمخاطب. چرا که اجناس متنوع و ارزان در آن به فروش می‌رسند. مرکزخریدی که لباس‌ها و کفش‌های ارزان اما نسبتا باکیفیت می‌توانید از آن خریداری کنید. البته در لابه‌لای فروشگاه‌هایش می‌توانید شعبه‌ی برندهای مطرح دنیا را پیدا کنید و اگر قصد خرید‌های باکیفیت و اصل دارید خریدتان را انجام بدهید. مرکزخریدی که تهویه‌ی بسیار مناسبی دارد و روزهای گرم قشم را برایتان خنک می‌کند. مرکزخریدی که فودکورت مناسبی دارد تا بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

مرکزخرید دو دلفین

 


۳- مجتمع تجاری نور درگهان


یک مجتمع عالی برای آنهایی که قصد خریدهای عمده و ارزان دارند. مجتمعی که بسیاری از مغازه‌دارن برای خرید به آن مراجعه می‌کنند و در خیابان ناخدای قشم واقع شده است.

 

 

مجتمع تجاری زمرد درگهان

 


۴- مرکزتجاری فردوسی


یک مرکزتجاری کوچک اما شیک و پرمحتوا. مرکزی در ۴ طبقه که بیش از ۴۰۰ واحد فروش دارد و بهترین‌های قشم در آن عرض می‌شوند. مرکزی که در مدت زمانی کوتاه می‌توانید کل آن را بگردید و متناسب با نیازهایتان بهترین خریدها را انجام بدهید. مرکزخریدی که یکی از بهترین رستوران‌های قشم را در خود جای داده است و شما بعد از گشت و گذار در آن برای استراحت می‌توانید به رستورانش بروید و بهترین غذاها را برای نوش جان کردن سفارش بدهید.

 

هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در جزیره زیبای قشم انجام دهید

 

 

مرکزتجاری فردوسی

 


۵- پاساژ سیمرغ


یک مجتمع تجاری ۴ طبقه که بهترین خریدها را در آن می‌توانید انجام بدهید. مجتمعی که بهترین کافه‌ها و رستوران‌های قشم را در خود جمع آورده است تا علاوه بر فروشگاه‌های تجاری، یک فضای رفاهی اعتمادپذیر نیز برای مشتریانش پدید آورد.

 

 

پاساژ سیمرغ

 


۶- بازار بندر درگهان


در سفرتان به قشم اگر قصد خریدهای ارزان دارید بیش از مرکزخریدها این بازارها هستند که به کار شما می‌آیند. یکی از بهترین و ارزان‌ترین بازارهای این جزیره بازار بندر درگهان قشم است. جاییکه کیف و کفش و لباس ارزان از آن می‌توانید خریداری کنید.

 

 

بازار بندر درگهان

 


۷- مرکزخرید مرجان


یک مجتمع اداری و تجاری عالی برای آنهایی که می‌خواهند خریدهای عمده انجام بدهند. مرکزخریدی که که در بلوار پردیس قشم واقع شده است و بسیاری از تجار ایران برای خرید به آن مراجعه می‌کنند.

 

بهترین گردش‌های یک روزه به اطراف قشم را بشناسید

 

 

 مرکزخرید مرجان

 


۸- مرکزخرید خلیج فارس


یک مرکزخرید شیک چهار طبقه‌ای که تنها دو طبقه‌ی آن تجاری است. طبقات اول و دوم. طبقات فوقانی این مرکزخرید مسکونی هستند. مرکزخریدی که بهترین لوازم الکترونیکی را از آن می‌توانید خریداری کنید و یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های قشم را در خود جای داده است. رستوران خلیج فارس قشم در طبقه‌ی چهارم این مرکزخرید واقع شده است.

 

 

مرکزخرید فارس

 


۹- مرکزخرید پردیس


یک مرکزخرید لوکس برای خرید انواع سوغاتی‌ها و وسایل مورد نیاز برای زندگی. مرکزخریدی که در آن هم می‌توانید واحدهای فروش لباس و انواع پوشاک را پیدا کنید و هم واحدهای فروش انواع لوازم برقی و خانگی. مرکزخریدی که در کافی‌شاپش بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید و لحظاتی چند را فارغ از خرید کردن خوش بگذرانید.

 

 

مرکزخرید پردیس

 


۱۰- مجتمع نخل زرین


یک مجتمع تجاری، اداری و تفریحی که با رفتن به آن هم می‌توانید خرید کنید و هم تفریح و خوش گذرانی. مرکزخریدی که همه‌ی فازهای آن به طور کامل افتتاح نشده است و در آینده به یکی از مهم‌ترین مجتمع‌های تجاری جنوب ایران تبدیل خواهد شد.

 

۷ رستوران عالی قشم که می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین غذاها را در آنها نوش جان کنید

 

 

مجتمع نخل زرین

 


۱۱- مرکزخرید ستاره


یک مرکزخرید با امکانات و بین‌المللی که بیش از ۶۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده است و غالب برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های مختلف اعم از پوشاک، لوازم برقی و لوازم بهداشتی در آن شعبه دارند. مرکزخریدی که یکی از بهترین فودکورت‌های جنوب ایران را در خود جای داده است و به دلیل زمین بازی کودکانش یکی از بهترین مکان‌های خرید در سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید.

 

 

مرکزخرید ستاره

 


۱۲- بازار قدیم قشم


یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده ترین بازارهای حوزه خلیج فارس که گشت و گذار در آن یکی از تفریحات خاطره‌انگیز سفر به قشم به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن علاوه بر سوغاتی‌های عام و عمومی بهترین صنایع دستی قشم را نیز می‌توانید خریداری کنید.

 

 

بازار قدیم قشم

 


۱۳- مرکزخرید راه ابریشم


یک مرکز خرید در دل یک بازار که ابتدا معماری‌اش شما را شگفت‌زده می‌کند و بعد در حدود ۱۰۰ واحد تجاری‌اش که بهترین اجناس قشم را برای فروش عرضه می‌کنند.

 

 

مرکزخرید راه ابریشم

۰۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران