معرفی مرکز خرید بزرگ دو دلفین در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی مرکز خرید بزرگ دو دلفین در قشم

بخش زیادی از مسافران تور قشم، خرید در بازارها و مراکز خرید این جزیره‌ی زیبا را در صدر فعالیت‌های خود قرار می‌دهند. به همین خاطر تعداد زیادی از این بازارها و مراکز خرید را در قشم خواهید دید که هر کدامشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. یکی از این مراکز خرید، "دو دلفین" نام دارد که ما قصد داریم در نوشته‌ی امروز، آن را به شما معرفی کنیم.

 

درباره‌ی مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین در درگهان قرار گرفته است، ویژگی‌های خاصی این مرکز خرید آن را به یکی از بهترین‌ها در جزیره‌ی قشم بدل کرده. این مجموعه‌ی بزرگ و زیبا در سال ۸۶ شمسی و در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع ساخته شده و ۶ طبقه‌ی آن به صورت طبقات منفی یا زیرزمینی هستند تا با توجه به گرمای هوای جزیره، برای خنک کردن این طبقات کم‌ترین مصرف انرژی نیاز باشد.

این بازار بزرگ و متنوع از دو بخش کلی درست شده که پلی زیبا آن‌ها را به هم متصل می‌کند که خود یکی از جذابیت‌های دو دلفین به حساب می‌آید. در مجموع این مکان با ارائه خدمات رفاهی متنوع در کنار جمع کردن برندهای معتبر خارجی زیر یک سقف، انتخابی عالی و ویژه برای خرید در سفر به جزیره‌ی قشم به حساب می‌آید.

 

تجربه‌ی ۵ تفریح محلی در سفر به قشم

مرکز خرید دو دلفین

  • آدرس: جزیره قشم، درگهان، ۱۲ کیلومتری از مرکز جزیره، بازار دو دلفین درگهان
  • ساعات فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
  • تلفن: ۳۵۲۷۱۰۱۴-۰۷۶

 

فروشگاه‌ها

همانطور که گفتیم مرکز خرید دو دلفین از ۶ طبقه درست شده و مجموعا حدود ۷۵۰ فروشگاه را در بر می‌گیرد که ظرفیت بالای این مکان را نشان می‌دهد. شکل قرار گیری این فروشگاه به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید در راهروها چرخیده و به خوبی از فروشگاه‌ها دیدن کنید. همین بزرگی و طراحی مناسب ساختمان مرکز خرید دو دلفین در کنار وسایل رفاهی در نظر گرفته شده، باعث می‌شود تا بتوانید در عرض چند ساعت این فروشگاه‌های پرتعداد را از نظر بگذرانید و خرید خود را انجام دهید.

مرکز خرید دو دلفین در قشم

اما چه جنس‌هایی می‌توانید در این مکان خریداری کنید؟ جواب کوتاه این سوال می‌شود: همه چیز! اما اگر بخواهیم توضیح بیشتری در این خصوص دهیم باید اشاره کنیم که تنوع فروشگاه‌ها و به طبع آن اجناس در دو دلفین واقعا بالاست. به همان مقدار که فروشگاه‌های لباس بانوان زیاد است، کودکان، نوجوانان و آقایان نیز انتخابی‌های زیادی خواهند داشت. اجناس ورزشی از بهترین برندها در دسترس است و وسایل شخصی، لوازم آرایش، تجهیزات برقی و ... را نیز می‌توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید. برندهایی همچون آدیداس، نایک، آرمانی، ال جی، سامسونگ و ... در این مکان گرد هم آمده‌اند و حتی در میان فروشگاه‌ها صرافی و طلا فروشی نیز مشاهده خواهید کرد. البته این بازار بزرگ تنها اجناس گران‌قیمت را شامل نمی‌شود و شما می‌توانید اجناس ارزان بسیار خوبی نیز در دو دلفین پیدا و خریداری کنید.

 

خریدی ارزان در بازار قدیم قشم

مرکز خرید دو دلفین در قشم

رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید دو دلفین

یکی از امتیازهای مثبت مرکز خرید دو دلفین در درگهان، وجود رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست فودها و غذاخوری‌های متنوعی است که در این مرکز وجود دارد. تنوع این رستوران‌ها این‌قدر بالاست که شما می‌توانید یکی از بهترین و البته گران‌ترین رستوران‌های جزیره را در آن جا پیدا کنید و در عوض چندین رستوران با قیمت مناسب نیز هستند که غذاهای خوبی ارائه می‌کنند. برای رفع خستگی نیز این امکان را دارید تا در کافه‌های مرکز خرید دو دلفین نوشیدنی سفارش دهید و یک دسر خوشمزه میل نمایید.

 

دیدنی‌ترین نقاط جزیره قشم (قسمت اول)

مرکز خرید دو دلفین در قشم

در آخر

اگر چه مرکز خرید دو دلفین همچون دیگر مراکز خرید قشم از داشتن مراکز تفریحی محروم است، اما در کل مجموعه‌ای بسیار جذاب بوده که برای خرید یک انتخاب عالی در قشم به حساب می‌آید. در دو دلفین، جدا از وجود فروشگاه‌های متعدد، امکان رفاهی بسیار خوبی نیز برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است. امکاناتی از قبیل آسانسور نفرات و حمل بار، پله برقی‌های متعدد، سیستم تهویه هوای مطبوع، پارکینگ، محل استراحت، نمازخانه و ... که باعث می‌‌شوند در هر فصلی از سال که به این مکان مراجعه کنید، بتوانید خریدی لذت بخش را در دو دلفین تجربه نمایید.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران