تجربه خرید در مرکز خرید ستاره قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
تجربه خرید در مرکز خرید ستاره قشم

سفر به قشم تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای تمامی علاقه‌مندان به گردش و تفریح خواهد بود. چرا که در این جزیره بزرگ و زیبای کشور عزیزمان ایران فرصت انواع مختلفی از تفریحات فراهم گردیده است. از جمله این موارد می‌توان به تفریحات آبی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، تماشای منظره‌ها و چشم‌اندازهای طبیعی و ... اشاره کرد. علاوه بر آن توریست‌های بسیار زیادی هستند که سفر به جزیره قشم را صرفا برای خرید کردن و بازارگردی انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید. چرا که قصد داریم به معرفی یکی از بهترین مراکز خریدی که در تور قشم می‌توانید از آن خرید کنید بپردازیم. با ما باشید تا با مرکز خرید ستاره قشم آشنا شوید.

 

آشنایی با مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم که بومیان آن را با نام بازار ستاره نیز می‌شناسند از جمله قدیمی‌ترین بازارهای مدرن جزیره قشم به شمار می‌رود. به طوری که می‌توان گفت این مکان جز اولین مراکز خریدی است که در قشم تاسیس شد. علاقه‌مندان به خرید می‌توانند با رفتن به این مکان لیست گسترده‌ای از لوازم‌ها را نظیر پوشاک، لوازم برقی، لوازم خانه، اسباب بازی و ... را پیدا و تهیه کنند. از بزرگترین مزیت‌های خرید در این مکان پیدا کردن کالاهایی با قیمت مناسب و اقتصادی است. همچنین از لحاظ مکانی در نقطه‌ای از جزیره قرار گرفته که دسترسی به آن آسان است. بنابراین تمامی مسافران می‌توانند به راحتی به این مکان رفته و از خرید خود لذت ببرند. در صورتی که به بازدید از مرکز خرید ستاره قشم رفته‌اید حتما از سایر بازارها و مراکز تجاری که در این اطراف قرار گرفته‌اند نیز دیدن کنید. از جمله این مکان‌ها می‌توان به بازار خلیج فارس، مجتمع اداری تجاری فردوسیه و مجتمع تجاری پردیس اشاره کرد.

 

معرفی مرکز خرید بزرگ دو دلفین در قشم

 

ویژگی‌های مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم به دلیل برخی ویژگی‌هایی که دارد جز بهترین مکان‌ها برای خرید در جزیره قشم محسوب می‌شود. هدف بسیاری از افراد برای سفر کردن به جزیره کیش خرید است. بازار ستاره یکی از بهترین گزینه‌ها برای این دسته از افراد به شمار می‌آید. چرا که مغازه‌های آن قدمت بسیار زیادی داشته و فروشنده‌ها اجناس با کیفیتی را با قیمتی معقول در آن عرضه می‌کنند. تاریخ تاسیس این مکان به سال ۱۳۷۶ برمی‌گردد. بنای این مرکز خرید در ۳ طبقه و با مساحتی در حدود ۱۰ هزار متر مربع ساخته شده است. تنوع بالای اجناس، کیفیت مورد قبول آن‌ها و البته قیمت پایین سبب شده تا تمامی افراد در سفر خود به قشم شیفته این بازار شوند. بازار ستاره دارای ۵ در ورودی است که هر یک از آن‌ها در جهت‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. بنابراین علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند با توجه به موقعیتی که دارند یکی از درها را انتخاب کرده و وارد این بازار دیدنی شوند.

با اینکه مرکز خرید ستاره جز قدیمی‌ترین بازارهای مدرن در جزیره قشم محسوب می‌شود، اما دارای بخش‌های متنوع بسیار زیادی است. به طوری که تمامی گردشگران با سلیقه‌های متفاوت عاشق این بازار شده و از لحظات خود در خرید لذت خواهند برد. در سه طبقه این بنا ۶۴۱ عدد واحد تجاری وجود دارد. این واحدهای تجاری بازه گسترده‌ای از اقلام مختلف را در برگرفته‌اند. به طوری که می‌توان برندهای مختلفی از لوازم برقی خانگی، پوشاک، خوراک و ... را در آن پیدا کرد. ناگفته نماند که مغازه‌ها فقط بخشی از این مرکز خرید بوده و شما می‌توانید با رفتن به آن از سایر بخش‌ها مثل نمازخانه، فضای بازی برای کودکان، کافه، رستوران، آرایشگاه، سالن بیلیارد و غیره نیز بهره ببرید.

 

بهترین زمان برای خرید در مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مدرن در تمامی روزهای سال باز است. به طوری که گردشگران در هر زمانی از سال می‌توانند به این مکان رفته و خرید خود را انجام دهند. اما از آنجایی که فصل‌های پاییز و زمستان توریستی‌ترین فصل‌ها برای رفتن به جزیره قشم محسوب می‌شود بازار گردشگری داغ بوده و می‌توانید با سیل عظیمی از توریست‌ها روبرو شوید. علاوه بر جمعیت زیاد در این فصل‌ها فروشندگان تخفیف‌های خیلی کمی را بر اجناس خود اعمال می‌کنند. پس اگر دوست دارید در روزهای ساکت و خلوت سال خریدهایی با قیمت مناسب داشته باشید بهتر است فصل تابستان را برای این منظور انتخاب کنید.

 

خریدی ارزان در بازار قدیم قشم

 

مسیر دسترسی به مرکز خرید ستاره قشم

بازار ستاره قشم تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته و تمامی توریست‌ها می‌توانند به آسانی به آن دست یابند. برای راحتی کار در زیر آدرس دقیق مرکز خرید ستاره را آورده‌ایم:

  • قشم، بالاتر از میدان گلها، بین بازار خلیج فارس و مجتمع فردوسی، بازار ستاره قشم

برای رفتن به این بازار توجه کردن به ساعات کاری آن را فراموش نکنید. در روزهای خلوت سال مغازه‌دارها از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ مغازه‌های خود را باز می‌کنند. اما در روزهای شلوغ سال مثل تعطیلات عید نوروز مغازه‌ها به صورت یکسره و از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ شب باز خواهند بود.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

 

۲۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران