معرفی بهترین سالن‌های کنسرت آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی بهترین سالن‌های کنسرت آنتالیا

آنتالیا یکی از پربازدیدترین شهرهای ترکیه بوده و در روزهای اوج سفر و در بعضی از روزهای خاص سال مثل ایام منتهی به سال نو میلادی، کنسرت‌های بزرگ و جذابی در آن‌جا برگزار می‌شود. اگر در روزهای گرم تابساتی به آنتالیا سفر کنید، به جای سالن کنسرت آنتالیا، می‌توانید در استیج‌های بزرگ روباز نیز به دیدن خوانندگان بزرگی که از نقاط مختلف جهان و ترکیه در آن‌جا به اجرا می‌پردازند،  بروید. نوشته‌ی امروز ما در مقتدرسیر تابان نیز به معرفی بهترین سالن‌های کنسرت آنتالیا اختصاص دارد و قصد داریم آن‌ها را در این نوشته به شما معرفی نماییم.

 

خرید بلیط کنسرت آنتالیا

اگر قصد دارید تا در تور آنتالیا، به دیدن کنسرت خواننده مورد علاقه خود بروید، حتما باید چند صباحی قبل از عظیمت، بلیط خود را از یک سایت معتبر خریداری کنید. در حال حاضر، سایت songkick.com محبوب‌ترین مکان برای خرید بلیط سالن‌ کنسرت آنتالیا به حساب می‌آید و تقریبا تمامی اجراهای هنری در این شهر را پوشش می‌دهد. این موضوع شامل خوانندگان ترک، بین‌المللی، عرب و حتی خوانندگی ایرانی که در این شهر به اجرا می‌پردازند، می‌شود.

با توجه به محدودیت‌هایی که برای ایرانیان وجود دارد و امکان تهیه کارت اعتباری آنلاین ندارید، تنها راه شما استفاده از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی است که چندین سایت در این رابطه، به فعالیت می‌پردازند. همچنین می‌توانید بعد از رسیدن به آنتالیا و از طریق خود هتل اقدام به خرید بلیط کنید اما با توجه به نزدیکی تاریخ برگزار، ممکن است که موفق به تهیه بلیط نشوید. غیر از سایت معرفی شده، سایت خود سالن‌های کنسرت و سایت antalyaestate.net برای خرید پکیج‌های مختلف تور و مراکز تفریحی پیشنهاد می‌شوند.

 

مرکز Expo آنتالیا

مرکز Expo آنتالیا در واقع یک مرکز فرهنگی و علمی است که تقریبا میزبان تمامی نمایشگاه‌های مهم این شهر محسوب می‌شود. البته که این مکان بهترین سالن کنسرت آنتالیا نیست و یک سالن همایش بزرگ است، اما باید در نظر بگیرید که بسیاری از کنسرت‌های ایرانی که در هتل‌ها برگزار نمی‌شوند، به سالن این مجموعه آورده می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ابتدا به معرفی آن بپردازیم. مجموعه مرکز Expo آنتالیا در سال ۱۹۹۹ ساخته شده و سالنی که برنامه‌های مختلف در آن برگزار می‌شود، گنجایشی تا ۳۸۰۰ نفر را دارد. این مکان در شمال شهر واقع شده و از مرکز شهر خیلی دور نیست.

 

۶ جاذبه دیدنی کهن در سفر با تور آنتالیا

آدرس: Soğucaksu, 25001 SOKAK NO:1/4, 07112 Aksu

 

Holly Stone

Holly Stone معروف‌ترین سالن کنسرت در آنتالیا محسوب می‌شود که میزبان بخش زیادی از کنسرت‌های خوانندگان ترکی است. این سالن نسبتا بزرگ، امکانات خیلی خوبی در اختیار مهمانان خود می‌گذارد و از نظر سیستم صدا نیز در درجه‌ی بالایی قرار خواهد گرفت. از نکات جالب Holly Stone طراحی داخلی فوق‌العاده عالی این مکان است که باعث شده، شما بافت تاریخی آنتالیا را نیز در جزییات این محل مشاهده کنید. نور پردازی خیره کننده، محیط امن و مراقبت شده، جو عالی و شاد و البته حضور خوانندگان معروف در این سالن، از دیگر امتیازاتی است که با رفتن به Holly Stone به دست خواهید آورد.

آدرس: Selçuk Mahallesi Uzun Çarşı Sokak No:42 Muratpaşa

 

Jolly Joker Antalya

این برند زنجیره‌ای، چندین سالن مختلف در شهرهای متفاوت ترکیه داشته و سالن‌ کنسرت آنتالیا آن نیز از بهترین ها به شمار می رود. Jolly Joker  یکی دیگر از سالن‌های مهمی است که کنسرت‌های مهم ایرانی در آن برگزار می‌شود. این سالن که اندازه‌ای متوسط دارد، به طور مرتب برنامه‌های مختلف موسیقیایی را میزبانی می‌کند. از نظر قیمتی اما این مکان را باید گران‌ترین در آنتالیا محسوب کرد، با این حال امکانات خوبی در این محل تعبیه شده که از بعضی نظرات، به قیمتی که از شما گرفته می‌شود، می‌ارزد. شما در این محل می‌توانید تنقلات و انواع نوشیدنی‌ها را نیز میل کنید. یکی دیگر از نکات مهم در مورد Jolly Joker Antalya فضای امن و بسیار خوبی است که در این مکان تهیه دیده شده که با نظرات دقیق خاص شده است و گردشگران تور ترکیه به ویژه بانوان به راحتی می‌توانند در آن به موسیقی دلخواه خود گوش کنند.

 

خرید ۷ سوغاتی ویژه در سفر به آنتالیا

آدرس: Fener Caddesi Erdoğan iş merkezi No 12/5-6-7, 07230 Muratpaşa

 

Antalya State Opera and Ballett

اگر فارغ از برنامه‌های پاپ و شلوغ، می‌خواهید به سراغ موسیقی کلاسیک بروید یا این که یک اپرای باشکوه را تماشا کنید، آنتالیا یک مجموعه‌ی عالی برای شما تدارک دیده با نام Antalya State Opera and Ballett که در آن برنامه‌های بسیار جذابی از هنرمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود. تهیه بلیط این گونه برنامه ها کمی سخت است و شما می توانید برای تهیه آن ها با کارشناسان مجموعه مقتدرسیر تابان هماهنگی کنید تا در صورت امکان خرید بلیط برایتان، هزینه آن را اضافه بر  قیمت تور آنتالیا به صورت ریالی پرداخت نمایید.

این سالن بزرگ و باشکوه با امکانات خیلی خوبی که در زمینه صدا و تصویر دارد، به گروه‌های حرفه‌ای این اجازه را می‌دهد تا برنامه‌ای کامل و جزییات را به روی سن ببرند. به همین دلیل است که گروه‌های بزرگ دنیا نیز چند باری برای اجرا به این محل آمده‌اند و شما به غیر از موسیقی کلاسیک، اجراهای اوپرا و برنامه‌های موسیقیایی، تئاترهای فوق‌العاده و انواع برنامه‌های رقص را نیز در این محل مشاهده خواهید کرد.

آدرس: Evliya Çelebi Caddesi Haşim İşcan Kültür Merkezi, 07050 Muratpaşa

 

تئاتر تاریخی Aspendos

آمفی تئاتر باستانی آسپندوس آنتالیا را نمی توان در کنار میزبانی از فستیوال‌های مهم تئاتر، برخی فستیوال‌های موسیقی مهم نیز در آن برگزار می‌شود که برای دیدن کنسرت‌های جذاب، عالی به نظر می‌آید. در مجموع تجربه بودن در یک تئاتر تاریخی به جای سالن‌ کنسرت آنتالیا و تماشای برنامه‌ای در این مکان، خود یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از سفر به آنتالیا برایتان خواهد ساخت.

 

معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 مرداد 1402)

نظرات کاربران