برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری در ترکیه، نزد ایرانیان است. بندری بسیار زیبا با تاریخی پربار که به واسطه داشتن سواحل زیبا، طبیعتی عالی و همچنین ویرانه‌های متعدد و با شکوه شهرهای باستانی، شهرتی جهانی دارد و سالانه خیل عظیمی از گردشگران را به خود می‌بیند. آنتالیا طیف وسیعی از هتل‌های مختلف را در خود دارد که باعث می‌شود به راحتی بتوان به اندازه بودجه و امکاناتی که مناسب می‌بینید، مکانی برای اقامت در این شهر پیدا کنید. هتل‌های ۴ ستاره یکی از بهترین انتخاب‌ها در سفر با تور آنتالیا هستند، هم امکانات بسیار عالی دارند و هم اینکه قیمت یک هتل لوکس را برایشان نمی‌پردازید. به همین خاطر امروز به سراغ این دست هتل‌ها در آنتالیا رفته‌ایم.


نکته: قیمت‌های ذکر شده برای زمستان است و عموما این قیمت‌ها در ایام تابستان بالاتر از این مقدار خواهد بود.

 


۱- Puding Marina Residence


اولین انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز در قلب محله قدیمی کالیسی قرار گرفته است. این اقامتگاه از ۵ خانه‌ی قدیمی بسیار زیبا تشکیل شده و اتاق‌هایی که برای مسافرانش آماده شده، مدرن، زیبا و امکاناتی کامل است. یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده با امکان سفارش نوشیدنی در حاشیه‌اش وجود دارد و همچنین در یکی از رستوران‌های آن می‌توانید نمایی زیبا این محله دوست داشتنی را به صورت پانوراما به تماشا بنشینید.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

Puding Marina Residence

 


هتل فضایی دلنشین، امکاناتی فوق‌العاده و طراحی بسیار زیبایی دارد و از بسیاری جهات می‌توان آن را با هتل‌های لوکس مقایسه کرد، با این تفاوت که برای اقامت در آن باید حداقل میزان ۴۰ دلار برای هر شب پرداخت کنید.


آدرس: Mermerli Sok. No 15 Kaleici, Kaleici

 


۲- Club Hotel Falcon


اگر به دنبال یک هتل عالی برای اقامتی مفرح و جذاب می‌گردید، Club Hotel Falcon انتخاب شماست. این هتل فضایی جذاب و عالی دارد، با اتاق‌هایی که همه‌ی آن‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و به منظره استخر روباز عالی و بزرگ هتل و همچنین دریا مشرف هستند.یک ساحل اختصاصی برای این هتل در نظر گرفته شده تا بدون دغدغه بتوانید از آب‌های زیبای آنتالیا استفاده کنید و در آن مشغول به آبتنی شوید. چند رستوران مختلف به همراه استخر سرپوشیده با موسیقی و امکان سفارش نوشیدنی، زمین تنیس و سالن ورزشی، سالن تفریح، اسپای اختصاصی و بسیاری امکانات دیگر هستند که باعث شده‌اند این هتل که مبلغ پایه اقامت در آن حدود ۳۷ دلار برای هر شب است، به یکی از برترین انتخاب‌های آتالیا بدل شود.

 

 

Club Hotel Falcon

 


آدرس: Sirinyali Mah. 1512 Sok. No:3 Lara

 


۳- Holiday Inn Antalya – Lara


این هتل که در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته، با داشتن یک ساحل اختصاصی و تراسی چوبی رو به دریا برای استراحت مسافرانش، یکی از انتخاب‌های عالی در رنج قیمتی خود به حساب می‌آید. هتل از نظر امکانات اتاق‌ها عالی است و بخش زیادی از آن‌ها دارای منظره دریا هستند. اتاق‌ها دارای دکور بندی متفاوت نسبت به همدیگر، طراحی مدرن بعضا بالکن اختصاصی هستند.

 

بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی راحت و مقرون‌ به صرفه

 

 

Holiday Inn Antalya

 


این هتل دارای چند رستوران بسیار عالی، استخر رو باز و سرپوشیده و یک استخر بر روی سقف، سالن ورزش، اسپا و حمام سنتی و امکانات متعددی است که لیست آن‌ها تمامی ندارد. یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از مسافرین در این هتل به آن اشاره کرده‌اند، خدمات عالی و سرویس دهی ۲۴ ساعته بسیار خوب پرسنل این هتل است.


آدرس: ‌Guzeloba Mah. 2290 Sok. No:5

 


۴- Grand Park Lara


Grand Park Lara کاملا در قامت یک هتل لوکس قرار دارد. ساختمانی زیبا با دو استخر روباز، استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی در فاصله کم از هتل، فضای سبز ایده‌آل، چند رستوران، اسپا، سونا و جکوزی به همراه حمام سنتی ترک، سالن ورزش و در مجموع همه‌ی آن چیزی که از یک هتل بسیار خوب سراغ دارسد.

 

 

Grand Park Lara

 


غیر از بحث اتاق‌ها که در این هتل عالی با امکانات کامل و زیبا در نظر گرفته شده، بخش‌های تفریحی و البته رستوران‌های Grand Park Lara خود بخش مهمی از جذابیت هتل به شمار می‌آیند. جدا از محوطه بازی بچه‌ها و امکانات تفریحی در حیاط، یکی از رستوران‌های این هتل باربیکیو در فضای باز دارد که صرف غذا در ظهرهای تابستان آنتالیا را به یک پیک‌نیک خانوادگی بدل می‌کند.


آدرس: Kemeragzi Tesisler Yasar Sobutay Bulv. No:339

 


۵- Aspen Hotel


آپسن یک هتل جمع و جور در ساختمانی قدیمی اما بسیار زیباست که وقتی واردش می‌شوید همه چیز مدرن و زیبا در نظر گرفته شده. در این هتل با امکانات کاملی مواجه هستید از جمله استخر روباز، ساحل اختصاصی، اتاق‌های نه چندان لاکچری اما با طراحی‌های گرم، متمایز با یکدیگر و البته با امکانات کامل و دو رستوران بسیار خوب مواجهید.

 

معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

 

 

Aspen Hotel

 


هتل دارای اتاق‌هایی برای تعداد نفرات بالا و همچنین یک باغ عالی و امکانات محیطی بسیار خوب است که باعث شده برای اقامت خانوادگی ایده‌آل به نظر بیاید. برای بودن در این هتل اما حداقل باید حدود ۳۸ دلار هزینه کنید.


آدرس: Kilicaslan Mah. Mermerli Sok. No25, Kaleici

۲۵ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران