برترین سینماهای آنتالیا برای تماشای فیلم‌های روز دنیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
برترین سینماهای آنتالیا برای تماشای فیلم‌های روز دنیا

با توجه به اینکه ما در ایران امکان دیدن فیلم‌های روز دنیا بر پرده سینماها نداریم، سفر به کشورهای خارجی می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای ما باشد تا به سالن‌های سینما رفته و فیلمی از این دست را به تماشا بنشینیم. اما با در نظر گرفتن اینکه در هر سفر فرصت کوتاهی برای این کار وجود دارد، حتما باید با دیدی مناسب سینمایی را انتخاب کرد، که بهترین تجربه ممکن را برایمان به ارمغان بیاورد. بر همین اساس ما بهترین سینماهای آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم تا در تور آنتالیا  با رفتن به آن‌ها، در بهترین سالن‌های ممکن فیلمی بین‌المللی را به تماشا بنشینید.

 


Cinemaximum


شرکت بزرگ Cinemaximum که در همه جای ترکیه مجموعه‌های سینمایی باشکوهی دارد، در آنتالیا نیز بهترین انتخاب ممکن به نظر می‌رسد. اول اینکه سالن‌های این سینما عالی هستند و همگی از بهترین تکنولوژی‌های روز بهره می‌برند، در ثانی این سالن‌ها عموما در اماکن در دسترس همچون مراکز خرید واقع شده‌اند که دسترسی به آن‌ها را هنگام سفر خیلی آسان می‌کند. در آنتالیا نیز شما می‌توانید دو مجموعه سینمایی این شرکت را در هایپرمارکت Migros و مرکز خرید MarkAntalya پیدا کنید.
در هر دو این مناطق، مجموعه‌ای از سالن‌های دو بعدی و سه بعدی درست شده و متاسفانه همچون استانبول از سینماهای چهاربعدی، IMAX یا VIP خبری نیست، با این حال شما با سیستم‌های پخش فیلمی بسیار پیشرفته و عالی مواجه هستید.

 

راهنمای گردش ۴۸ ساعته در آنتالیا ، مروارید مدیترانه

 

 

  Cinemaximum

 


Cınema Pink


یکی دیگر از مجموعه‌های زنجیره‌ای بزرگ سینما در ترکیه که در بسیاری شهرهای این کشور، سالن‌های بسیار خوبی احداث کرده است. Cınema Pink سعی دارد با ساخت محیط‌هایی هنری و در عین حال از نظر تکنولوژی پیشرفته، بستری مناسب برای علاقه‌مندان به هنر سینما پدید بیاورد. گذاشتن کتاب‌فروشی بزرگ با محصولاتی حول محور سینما، دکوربندی خاص و زیبا و کارهایی از این دست، در راستای همین خواسته دست‌اندرکاران این مجموعه سینمایی بوده و هست.

 

 

Cınema Pink

 


در آنتالیا شما دو جا می‌توانید Cınema Pink را پیدا کنید. یکی در مرکز خرید Shemall و دیگری در مرکر خرید Terracity. در هر دوی این‌ها دارای چند سالن مختلف دو بعدی هستند که فیلم‌های روز جهان را با زبان اصلی پخش می‌کنند. در هر دو سالن VIP عالی وجود دارد اما از سالن‌های سه‌بعدی یا IMAX خبری نیست. خوبی سینماهایی که در مرکز خرید واقع شده‌اند این است که شما نیازی ندارید تا زمانی مضاعف از سفرتان هزینه کنید و کافی‌ست برنامه‌ریزی درست داشته باشید تا هم خریدتان را از این مراکز انجام دهید و هم دو ساعت در میان کار به دیدن فیلم بنشینید.

 


Cinetime Sinemaları


قبل از هر چیز باید گفت که اگر بخواهید در آنتالیا فیلم سه‌بعدی در سالن‌هایی بسیار خوب ببینید، باید به مرکز خرید اوزدیلک پارک رفته و در آن‌جا سراغ این مجموعه سالن‌های جذاب را بگیرید. Cinetime Sinemaları مجموعه‌ای بسیار عالی از سالن‌های مختلف است، سه سالن سه بعدی بسیار خوب که یکی از آن‌ها با صندلی‌های جدا از هم حالت VIP دارد و سه سالن دو بعدی که دو مورد معمولی و یکی با صندلی‌های VIP و تماشاگر محدود اقدام به پخش فیلم می‌کند.

 

بهترین و متفاوت‌ترین فعالیت‌های منتخب در آنتالیا برای سال ۲۰۱۸

 

 

 Cinetime Sinemaları

 


با توجه به شش سالن اصلی برای پخش فیلم‌های بین‌المللی و یک سالن مختص فیلم‌های ترکی، Cinetime Sinemaları این امکان را دارد که تمامی فیلم‌های مطرح سینمای جهان را همگام با پخش بین‌المللی، اکران کند. یکی از نکاتی که قبل از رفتن به این سینما باید در نظر بگیرید این است که عموما فیلم‌ها با صدای اوریجینال، آخرین سانس هر سالن خواهد بود که بعد از ۹ شب می‌شود. در بقیه سانس‌ها (غیر از موارد خاص) فیلم با دوبله ترکی اکران می‌شود.

 


Cinemasal Sinemaları


در نهایت اگر حوالی منطقه Demirel Mahallesi بودید و خواستید در یک سینمای نسبتا جمع و جور فیلم ببینید، این مکان می‌تواند به کارتان بیاید. Demirel Mahallesi چهار سالن دو بعدی دارد که در دو سالنش فیلم‌های ترک و در دو سالنش فیلم‌های روز پخش می‌شود. البته از نکات مثبت آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که فیلم‌های بین‌المللی آن هیچ کدام دوبله نبوده و همه با زیرنویس انگلیسی اکران می‌شوند.

 

 

 Cinemasal Sinemaları

۱۲ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران