برترین هتل‌های لاکچری در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
برترین هتل‌های لاکچری در مارماریس

همچون دیگر شهرهای ساحلی ترکیه، در تور مارماریس نیز می‌توانید، ریزورت‌ها و هتل‌های لاکچری متعددی پیدا کنید. لیست امروز ما شامل بهترین هتل‌های لاکچری این شهر می‌شود که اکثرشان دارای ساحل اختصاصی بوده و از بهترین امکانات بهره می‌برند. هر کدام از این هتل‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که در زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم.

 

Cook's Club Adakoy

این هتل اقامتگاه بسیار شیک با استایلی متفاوت در مارماریس است که تنها برای بزرگسالان بوده و افراد زیر ۱۸ سال را پذیرش نخواهد کرد. جایی در ۲.۸ کیلومتری یات مارینای این شهر  که ساحل اختصاصی آن بزرگ نیست اما چندین تخت و آفتاب‌گیر برایش در نظر گرفت هشده و اگر اهل شنا باشید، می‌توانید به سراغ اسکله چوبی عالی آن‌جا رفته و در مکانی خلیج مانند که عموما آب آرامی دارد، شنا کنید. در مجموع موقعیت مکانی Cook's Club Adakoy به گونه‌ای است که منظره‌ای واقعا دیدنی را از اتاق‌ها و همچنین فضای بیرونی هتل برایتان به نمایش می‌گذارد. همچنین به خاطر قرار گیری مجموعه در دره‌ای مملو از درختان تنومند، در همان حوالی، می‌توانید به طبیعت گردی نیز بپردازید.

دلایل زیادی برای انتخاب این هتل در جایگاه اول وجود دارد اما امکانات فوق‌العاده عالی، طراحی داخلی خاص اتاق‌ها با استفاده از المان‌های سنتی و استفاده از رنگ‌های گرم و آرامش بخش، داشتن تراس اختصاصی و سرویس بهداشتی و حمام فوق‌العاده شیک برای تمامی واحدها و همچنین امکانات تفریحی کامل از جمله دو زمین تنیس بزرگ، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باعث شده Cook's Club Adakoy را در صدر لیست قرار دهیم. این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر ماه عسل به مارماریس نیز به حساب می‌آید.

آدرس: Adakoy Mahallesi Kizilkıum Mevkii no:110 Cennet Adası

شماره تماس: 00902524220001

 

Faros Premium Beach

این مکان جدیدترین هتل لیست ماست که در ماه مارس سال ۲۰۲۲ افتتاح شده و تنها چند قدم از ساحل معروف ایچملر فاصله دارد. این مجموعه بزرگ دارای چند استخر روباز، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی بزرگ و مجهز، چند رستوران و بار، ساحل اختصاصی با ماسه‌های نرم و طلایی و بسیاری امکانات دیگر است.

این هتل نیر در جایی بسیار عالی در مارماریس قرار گرفته و خود مجموعه کمی از زمین ارتفاع دارد و به خوبی منظره‌ی دریا را به نمایش می‌گذارد. از سمتی هتل Faros Premium Beach به تپه‌ای سرسبز ختم می‌شود و خود مجموعه نیز دارای باغ‌های کوچکی است که می‌توانید درآن‌جاها نیز استراحت کنید. ساحل اختصاصی هتل پر شده از تخت‌ها و آفتاب‌گیرها که شاید کمی زیادی هستند و فضای کافی برای تفریحات ساحلی ندارند. اتاق‌های شیک و زیبا هستند و یک اسپا لوکس و زیبا نیز در آن‌جا گنجانده شده است. این هتل نیز بیشتر مناسب افراد بزرگسال بوده و کودکان و نوجوانان، فعالیت زیادی نخواهند داشت تا در این محل انجام دهند.

 

معرفی هتل Labranda Mares مارماریس

آدرس: İçmeler, Kayabal Cd. No:61

شماره تماس: 00902523450222

 

Grand Yazıcı Club Marmaris Palace

اگر به دنبال یک ریزورت عالی در سفر به مارماریس هستید که تمامی اعضای خانواده از بودن در آن‌جا لذت ببرند، Grand Yazıcı Club Marmaris Palace یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این مجموعه‌ی بزرگ و جذاب در یک منطقه جنگلی دیدنی واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه از مرکز شهر دور است و ساحل اختصاصی بزرگ آن، آبی شفاف و کریستالی را در مقابل خود می‌بیند. اتاق‌های آن شیک و بزرگ هستند و همگی دارای تراس اختصاصی بوده تا بیشتر بتوانید از منظره‌ی جذاب این منطقه لذت ببرید.

اما از تفریحاتی که می‌توانید در Grand Yazıcı Club Marmaris Palace تجربه کنید برایتان بگوییم. امکاناتی عالی در این محل برای تفریحات آبی در نظر گرفته شده و شما فعالیت‌هایی همچون پدل بردینگ، جت اسکی، اسکی روی آب و ... را می‌توانید در اسکله همین هتل تجربه کنید. کلاب شبانه و جشن‌های هر شبه نیز به بهترین شکل از شما میزبانی می‌کنند و بچه‌ها نیز کلاب مخصوص خود، فضای بازی اختصاصی و استخر اختصاصی خود را دارند. زمین‌های ورزشی متعدد از جمله زمین تنیس، مینی فوتبال و میزهای بیلیارد و تنیس روی میز نیز در هتل گنجانده شده و آمفی‌تئاتر بزرگ آن نیز میزبان نمایش‌های موزیکال است. البته این تنها گوشه‌ای از امکانات تفریحی Grand Yazıcı Club Marmaris Palace بوده و این محل، روزهای مفرح و فراموش نشدنی را در تور مارماریس برایتان خواهد ساخت.

آدرس: İçmeler mah., Atatürk Cad. No:62

شماره تماس: 00902524555514

 

Orka Lotus Beach

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی معرکه در مارماریس که جزو برترین هتل‌های لاکچری این شهر قرار می‌گیرد. این هتل نیز دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ و چندین استخر بوده که یکی از آن‌ها به عنوان فضای بازی کودکان با چند بازی کودکانه و یکی دیگر به عنوان پارک آبی کوچکی فعالیت می‌کند و باقی، استخرهای آرام برای بزرگسالان هستند. هتل Orka Lotus Beach‌ نیز در فضایی جنگلی و فوق‌العاده زیبا احداث شده و به همین دلیل، غیر از تفریحاتی که می‌توانید در خود هتل انجام دهید، امکان گشت و گذار در این جنگل زیبا را نیز خواهید داشت.

یک مرکز اسپا و سلامتی مجلل و زیبا، چندین رستوران و بار، باغ‌های کوچک برای استراحت و تراس‌های بزرگ برای تماشای دریا و صرف نوشیدنی از جمله امکانات خوب هتل هستند که در کنار انبوهی از امکانات تفریحی، لحظاتی آرامش بخش را هم برایتان به ارمغان خواهند آورد. این هتل دارای یک سالن بزرگ برای برگزاری نمایش‌های موزیکال و جشن‌های شبانه بوده و سالنی نیز برای پخش انیمیشن‌های مختلف برای بچه‌ها دارد.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس

آدرس: İçmeler Mah, Atatürk Cd. No:56

شماره تماس: 00902525300054

 

Marti Resort Deluxe Hotel

Marti Resort Deluxe Hotel تلی بزرگ و لوکس است که دارای ۲۸۳ واحد اقامتی بزرگ از جمله سوییت‌های گران قیمت بوده و طراحی داخلی اتاق‌های آن به شکلی مدرن و زیبا انجام شده است. استخرهای زیبای هتل دارای نورپردازی زیبایی هستند که شب‌ها به خوبی خود نمایی کرده و با توجه به موقعیت این مجموعه، وقتی در این استخرها شنا می‌کنید، می‌توانید تپه‌های سرسبز برآمده از داخل آب را تماشا کنید. Marti Resort Deluxe Hotel نیز از آن دسته هتل‌هایی است که بیش‌تر به درد زوج‌ها و جمع‌های بزرگسالان می‌خورد تا این که مناسب بچه‌ها باشد، چون آن امکانات تفریحی اختصاصی را برای این سنین در بر ندارد.

از خوبی‌های Marti Resort Deluxe Hotel این است که می‌توانید حیوان خانگی خود را همراتان به آن‌جا ببرید. همچنین تمامی واحدهای اقامتی آن دارای تراس بوده و ساحل اختصاصی آن‌جا نیز فضایی بزرگ و آرام دارد و آب شفاف پیش رویش، برای آبتنی عالی است. این هتل دارای چند رستوران و بار عالی بوده و می‌توانید و غذا و نوشیدنی خود را بر روی میزهای ساحلی نیز سفارش داده و میل کنید. در مجموع Marti Resort Deluxe Hotel دارای فضایی بسیار شیک و مجلل است، در جایی عالی واقع شده و مناظر زیبایی را برایتان به همراه خواهد داشت. همه‌ی این‌ها در کنار امکانات خیلی خوب، این هتل را جزو بهترین اقامتگاه‌های لاکچری مارماریس قرار می‌دهد.

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, MARTI Resort Hotel, 48720

شماره تماس: 00902524553440

 

TUI BLUE Grand Azur

این هتل از سال‌ها پیش در مارماریس به فعالیت مشغول است اما در سال ۲۰۱۳ یک نوسازی اساسی در آن صورت گرفت و تبدیل به یکی از هتل‌های باشکوه و مدرن شهر شد. این هتل هم در منطقه‌ای بسیار زیبا قرار گرفته و منظره‌ای معرکه از دریای مدیترانه را پیش رو دارد و هم این که در خود باغ‌های بزرگی دارد که با درخت‌های گرم‌سیری تزیین شده‌اند. ساحل اختصاصی بزرگ، اسلکه‌ی اختصاصی و امکانات عالی برای استراحت، آفتاب گرفتن و انجام فعالیت‌های آبی نیز برای این هتل وجود دارد.

TUI BLUE Grand Azur جزو هتل‌های بسیار گران‌قیمت مارمایس محسوب شده و دارای اتاق‌های شیک و مجللی است که از طراحی مدرن بهره برده و همگی دارای تراس اختصاصی هستند. جدا از مرکز اسپا و سلامتی بزرگ، این مجموعه دارای یک سالن ورزشی مجهز و چندین زمین ورزشی از جمله زمین‌های تنیس بوده و همان طور که انتظار می‌رود، استخرهای متعددی نیز برایش در نظر گرفته شده است. TUI BLUE Grand Azur در کل فضای بسیار زیبا و مجللی دارد و رستوران‌ها و بارهای آن هر کدام طاحی متفاوتی داشته و تنوعی خاص را به این مجموعه بخشیده‌اند.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس

آدرس: Siteler, Cumhuriyet Blv. No:17

شماره تماس: 00902522411777

 

Green Nature Diamond

آخرین گزینه‌ی ما در لیست امروزمان، یکی از هتل‌های بسیار بزرگ و لوکس مارماریس است که برای خانواده‌هایی که سفر به این شهر را انتخاب کرده‌اند نیز مناسب خواهد بود. این مجموعه بسیار شیک دارای ۶۵۳ واحد اقامتی است و از بزرگ‌ترین‌ها در خلیج مارمایس به حساب می‌آید و تمامی این اتاق‌ها و سوییت‌ها دارای طراحی شیک، امکانات کامل و البته منظره‌ای جذاب رو به جنگل یا دریا هستند.

Green Nature Diamond دارای ساحلی اختصاصی و بزرگ بوده و استخرهای متعددی دارد که یکی از آن‌ها دارای چند سرسره آبی جذاب برای تفریح بچه و حتی بزرگ‌ترهاست. مرکز اسپا و سلامتی و سالن ورزشی مجهز برای آن‌هایی که در طول سفر به سلامت خود دقت داند نیز مناسب بوده و اگر اهل تفریح و خوش‌گذرانی باشید، حسابی در Green Nature Diamond خوش خواهد گذشت. قایق‌های تندرو، جت اسکی، پدل برد و کایاک در هتل وجود دارد و از طرفی جشن‌های شبانه و برنامه‌های تفریحی در استخر بزرگ و اصلی نیز جزو برنامه‌های هر روزه هستند. بچه‌ها نیز کلاب مخصوص خود، مربیان مجرب و بازی‌های گروهی را در پیش خواهند داشت.

آدرس: Siteler, Cumhuriyet Blv. No:9

شماره تماس: 00902524170201

۰۴ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران