برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس (بخش اول)

اگر در سفر به با تور ترکیه به دنبال یک مقصد ساحلی زیبا در کرانه‌ی دریای مدیترانه هستید، تور مارماریس یکی از انتخاب‌‌های عالی برای شما خواهد بود. یک شهر فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی که از جمله مقاصد گردشگری پرطرفدار در تابستان به شمار می‌رود و با سواحل دیدنی، مراکز فرهنگی متعدد و جاذبه‌های گردشگری بسیارش، روزهای عالی در تعطیلات را برای شما خواهد ساخت.

در شهری همچون مارماریس، همیشه اقامت در یک هتل ۵ ستاره، می‌تواند سفری دلپذیرتر را برایتان بسازد. اما در انتخاب چنین هتل‌هایی باید دقت بسیار کرد. از همین رو ما ۸ مورد از بهترین هتل‌ها را در قالب دو نوشته به شما معرفی می‌کنیم.

 

Elite World Marmaris Hotel

اگر به دنبال یک اقامتگاه ساحلی لاکچری در مارماریس هستید که اقامتی مجلل در کنار امکانات تفریحی عالی را برایتان تدارک دیده باشد، Elite World Marmaris از جمله اولین انتخاب‌های شما باید باشد. این هتل بسیار زیبا یک ساحل اختصاصی عالی با شن‌های سفید و آب شفاف دارد و امکانات رفاهی متعدد در آن به کار گرفته شده که همگی به رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اتاق‌های هتل از طراحی داخلی بسیار شیک و مدرن بهره می‌برند و تمامی امکانات لازم از جمله اینترنت رایگان، گاو صندوق در اندازه لپتاپ، تلوزیون بزرگ به همراه تلوزیون‌های ماهواره‌ای، امکانات دم کردن چای و قهوه، بالکن و ... در آن‌ها تعبیه شده است. همچنین شما می‌توانید از استخر بزرگ روباز هتل، چندین رستورانی که برای این مکان در نظر گرفته شه و همچنین مجموعه اسپا به همراه سونا، حمام ترکی، سروس‌های ماساژ و ... نیز استفاده کنید. Elite World Marmaris از مرکز شهر حدودا ۷ کیلومتر فاصله دارد و شما برای رفتن به مراکز شهری، می‌توانید از سرویس هتل استفاده کنید.

 

معرفی دیدنی‌ترین نقاط مارماریس

آدرس: Cumhuriyet Mah. Istıklal Cad. No:6 48720 İcmeler

 

Labranda Mares Marmaris Hotel

Labranda Mares اما از بسیاری جهات با دیگر هتل‌های ۵ ستاره‌ی مارماریس فرق می‌کند. جدا ازتمامی تجملاتی که یک هتل ۵ ستاره باید دارا باشد و این هتل آن را دارد، Labranda Mares در یک منطقه‌ی فوق‌العاده زیبا واقع شده که پیش رو دریا را دارد و جنگلی فوق‌العاده آن را در بر گرفته است. وقتی در استخر روباز این هتل به آبتنی مشغول هستید، درختان سرسبز را می‌بینید که شما را دوره کرده‌اند و از طرفی، اسکله‌ی اختصاصی این هتل نیز به دل آب رفته و فضایی بسیار عالی را برایتان به همراه خواهد داشت.

از نظر زیبایی واقعا Labranda Mares حرف ندارد و حتی رستوران‌های آن‌ها نیز در فضایی فوق‌العاده رو به دریا درست شده‌اند و شما می‌توانید انواع غذاهای محلی و غیر محلی را با کیفیتی عالی در آن‌ها سفارش دهید. اتاق شیک هستند اما خیلی مجلل به نظر نمی‌آیند، همگی دارای بالکن بوده که بعضی رو به جنگل باز می‌شوند و بعضی دیگر رو به دریا، اما از نظر امکانات رفاهی همه‌ی چیزهایی که درباره هتل‌ قبل گفتیم را دارا هستند.

آدرس: Icmeler Mah. Ataturk Cad. No:64 Mugla

 

Grand Pasa Hotel

خیلی از گردشگرانی که مقاصدی همچون مارماریس را انتخاب می‌کنند، بیشتر به دبنلا یک جای مفرح برای اقامت هستند و Grand Pasa Hotel دقیقا چنین جایی است. محلی با دو استخر روباز بزرگ همراه با سرسره‌های آبی متعدد که همچون یک پارک آبی کوچک خواهد بود و ساعت‌ها شما و فرزندانتان را سرگرم خواهد کرد.

این هتل بزرگ ۲۸۰ اتاق و ۴ سوییت دارد که همگی ظاهری مدرن و بسیار شیک دارند و امکانات خیلی خوبی در آن‌ها تعبیه شده است. اتاق‌ها همگی دارای ۲۸ متر مربع فضا هستند، بالکن دارند و از سرویس حمام و دستشویی بسیار خوب بهره می‌برند. از دیگر بخش‌های هتل نیز می‌‌توان به مرکز اسپا و سلامتی، چند رستوران با فضای شیک و اتاق‌های بازی اشاره کرد.

 

بهترین سفرهای روزانه از مارماریس

آدرس: Armutalan mah.83 Sk no 15 marmais

 

Lalila Blue Suites

Lalila Blue Suites یک هتل پنج‌ ستاره‌ی فوق‌العاده شیک است که به سبک مدرن و اروپایی درست شده و یک ساحل اختصاصی بزرگ دارد که امکانات تفریحی و رفاهی کاملی در آن تعبیه شده است. امکانات بسیار عالی هتل در کنار خدمات و البته طراحی داخلی زیبایش، باعث شده تا Lalila Blue Suites امتیازات بسیار خوبی را از طرف مهمانانش دریافت کند.

این هتل دارای یک استخر رو باز بسیار بزرگ بوده، اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی فضاهایش در دسترس است و سوییت‌های بزرگ و جا داری که دارد، راحتی را برای شما همراه خواهد داشت. در مجموع شاید Lalila Blue Suites به بزرگی دیگر انتخاب‌های لیست امروز ما نباشد، اما بدون شک یکی از بهترین‌ها در میان هتل‌های ۵ ستاره‌ی مارماریس محسوب می‌شود.

 

معرفی تفریحات آبی در مارماریس

آدرس: K.Seyfettin Elgin Bulvarı No:73

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران