بهترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس

مارماریس با دارا بودن سواحل بسیار زیبا و آب‌های نیلگون اقیانوس مقصدی فوق‌العاده برای استراحت و داشتن سفری آرام است. به خصوص ایرانیان به دلیل فاصله نزدیک و فرهنگ مشابهی که با ترک‌ها دارند تمایل بسیار زیادی برای سفر با تور مارماریس از خود نشان می‌دهند. از آنجایی که یکی از مهم‌ترین موضوعات در هر سفری انتخاب اقامتگاه مناسب است، در سال‌های اخیر مارماریس شاهد تاسیس هتل‌های متنوع بسیار زیادی بوده است. در بین این هتل‌ها می‌توانید شاهد اقامتگاه‌های فوق‌العاده لوکس و گران‌قیمت باشید. همچنین مارماریس برای گردشگرانی که به دنبال یک سفر قیمت پایین و اقتصادی با تور ترکیه هستند نیز گزینه‌های اقامتی ارزان‌تری را ارائه می‌دهد. چنانچه شما نیز جز دسته‌ای از افراد هستید که تمایل بسیار زیادی برای سفر به مارماریس دارید اما از هزینه‌های بالای اقامت در آن می‌ترسید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس را برای شما عزیزان گردآوری و معرفی کرده‌ایم.

 

هتل ۳ ستاره آمبِر آپارت مارماریس، ترکیه (Hotel Amber Apart Marmaris, Turkey)

هتل ۳ ستاره آمبِر آپارت در مرکز مارماریس قرار گرفته و تنها ۶۰۰ متر از ساحل این شهر فاصله دارد. بنابراین گردشگران این امکان را خواهند داشت تا با اقامت در آن از چشم‌انداز پانوراما ساحل مارماریس لذت ببرند. در کنار خدمات رفاهی عالی که در این هتل ارائه می‌شود گردشگران تور مارماریس این امکان را خواهند داشت تا دسترسی بسیار آسانی به مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها، کلاب‌های شبانه و همچنین ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی که همگی در مجاورت هتل، قرار دارند دسترسی پیدا کنند.

 

آشنایی با موزه و قلعه تاریخی مارماریس

فرودگاه دالامان مارماریس نزدیکترین فرودگاه به این شهر است که تقریباً ۹۰ کیلومتر با هتل آمبِر آپارت فاصله دارد. این هتل آپارتمان جذاب دارای امکانات خوبی از جمله فضای لابی صمیمی با پذیرش و چک اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات و صرافی است. همچنین مهمانان می‌توانند از بار استخر هتل استفاده کرده و وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل بگذرانند. خدمات خشکشویی با هزینه اضافی از دیگر خدماتی است که در این اقامتگاه ارائه می‌شود. دسترسی به اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه جداگانه در اختیار مسافران قرار داده شده و اتاق‌ها همگی مجهز به حمام خصوصی با دوش، سرویس بهداشتی و یک آشپزخانه هستند.

از جمله امکانات تفریحی که در هتل آمبِر آپارت مارماریس وجود دارد می‌توان به استخر آن اشاره کرد که بخش جداگانه‌ای برای شنا و تفریح کودکان در آن تعبیه شده است. علاقه‌مندان به حمام آفتاب می‌توانند بر روی تخت‌های مخصوص دور استخرها دراز کشیده و نهایت لذت را از سفر و اقامت در این هتل ۳ ستاره ببرند. از دیگر امکانات بسیار پرطرفدار ارائه خدمات ماساژ است که با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از آن بهره‌ ببرید و کل استرس سال را از خود دور کنید.

هتل ۳ ستاره آتلانتیس اِپارت مارماریس، ترکیه (Hotel Atlantis Apart Marmaris, Turkey)

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره مارماریس که با کیفیت بالای خود توانسته مورد توجه بسیاری از گردشگران در این شهر ساحلی قرار بگیرد، آتلانتیس اِپارت است. آتلانتیس اِپارت یک هتل آپارتمان بسیار دوست داشتنی در مارماریس است که در فاصله ۲۵۰ متری ساحل اصلی و ۱ کیلومتری مرکز پرجنب ‌و جوش این شهر و مغازه‌ها، رستوران‌ها، بارها و کلاب‌ها شبانه متعدد قرار دارد. همچنین فرودگاه دالامان در ۹۰ کیلومتری این هتل قرار داشته و تنها در کمتر از یک ساعت قابل دسترسی است. از دیگر مزایای اقامت در هتل آتلانتیس اِپارت واقع شدن آن در ۶۰ کیلومتری شهر موگلا است که گردشگران تور ترکیه می‌توانند در طول اقامت خود سفری نیم روزه به این مقصد توریستی دیدنی نیز داشته باشند.

این مجموعه از ۴۸ واحد تشکیل شده که در سال ۲۰۰۶ بازسازی گردیده است. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته برای مهمانان این هتل در دسترس بوده و همه آپارتمان‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شامل یک اتاق خواب مجزا و یک قسمت نشیمن با آشپزخانه کوچک حاوی وسایل آشپزخانه، اجاق برقی و یک یخچال کوچک هستند. همچنین مسافران در اتاق‌ها امکان برخورداری از سیستم تهویه مطبوع را دارند که از طریق یک سیستم فردی در اتاق خواب کنترل می‌شود. همه آپارتمان‌ها دارای حمام اختصاصی، خط تلفن، صندوق امانات و بالکن جذاب هستند. مهمانان می توانند در استخر واقع در محوطه مجتمع آپارتمانی شنا کنند و از آفتاب گرم تابستان لذت ببرند.

 

برترین کلاب‌های شبانه مارماریس

هتل ۳ ستاره ویلا سان مارماریس، ترکیه (Hotel Villa Sun Marmaris, Turkey)

ویلا سان یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره مارماریس است که امکانات رفاهی و خدماتی بسیار خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این هتل آپارتمان در مرکز توریستی مارماریس و در فاصله ۱.۵ کیلومتری از ساحل آن واقع شده است. مناطق خرید با فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، بارها و رستوران‌های شهر نیز در مجاورت آن قرار دارند. بنابراین گردشگران در هر زمانی می‌توانند از هتل بیرون رفته و دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و تجاری شهر داشته باشند. این هتل دوست داشتنی در مجموع از ۳۴ واحد در ۴ طبقه تشکیل شده است. امکانات ارائه شده به مهمانان در این هتل آپارتمان شامل گاوصندوق، صرافی، بار، رستوران و خدمات خشک‌شویی است. همچنین واحدهای اقامتی دارای حمام، سشوار، گاوصندوق جداگانه، مایکروویو، توستر و همچنین تلویزیون ماهواره‌ای هستند. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و مسافران می‌‌توانند از استخر با بخش کودکان جداگانه و سرسره نیز در ماه‌های خوش آب و هوای سال استفاده کنند.

هتل ۳ ستاره اورکید مارماریس، ترکیه (Orkide Hotel Marmaris, Turkey)

هتل ۳ ستاره اورکید مارماریس مورد بعدی از گزینه‌های اقامتی پرطرفدار در این شهر است که تنها ۳۰ متر از ساحل و جاده اصلی فاصله دارد. همچنین فاصله آن از مرکز شهر مارماریس ۲ کیلومتر است. بنابراین مسافران این هتل می‌توانند مجموعه‌ای از مغازه‌ها، بارها و رستوران‌ها را در فاصله چند قدمی از هتل پیدا کرده و به گشت و گذار در میان آن‌ها بپردازند. فرودگاه دالامان نیز حدود ۱۱۰ کیلومتر با هتل اورکید مارماریس فاصله دارد. این هتل ۴۹ اتاقه آخرین بار در سال ۲۰۰۹ مورد بازسازی قرار گرفته و به همین دلیل مسافران فرصت یک اقامت مدرن و راحت را در این مجموعه خواهند داشت.

از امکانات موجود در این هتل می‌توان به پذیرش و چک اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، سالن تلویزیون، بار و رستوران اشاره کرد. دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر مناطق عمومی ارائه می‌شود و مهمانان با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از خدمات اتاق و خشکشویی نیز استفاده کنند. چناانچه اقامت در این هتل را انتخاب کردید فرصت شنا و لذت بردن از استخر روباز آن را خواهید داشت. همچنین استخر جداگانه‌ای برای کودکان تعبیه شده و در محوطه استخرها صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی قرار گرفته‌اند. نکته مهم دیگر اینکه مسافران می‌توانند از صبحانه به صورت بوفه‌ای در این هتل بهره برده و در وعده‌های غذایی ناهار و شام، از غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی لذت ببرند.

 

برترین هتل‌های لاکچری در مارماریس

هتل آپارتمان ۳ ستاره کاملیا مارماریس، ترکیه (Hotel Kamelya Apartments Marmaris, Turkey)

از جمله لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس که با خدمات و امکانات رفاهی هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند، می‌توان به هتل آپارتمان کاملیا اشاره کرد. این هتل خدماتی نظیر اسپا و ماساژهای درمانی بدن و صورت را ارائه داده و مهمانان می‌توانند از امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در محوطه‌های عمومی هتل بهره ببرند. این هتل باکیفیت و قیمت مناسب دارای انبار چمدان و شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه است.

اکثر اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی بوده و از امکاناتی نظیر تلفن و کتری برقی برخوردار هستند. نزدیکترین فرودگاه اصلی به هتل کاملیا مارماریس، فرودگاه دالامان بوده که ۹۷ کیلومتر از آن فاصله دارد. ساحل زیبای مارماریس نیز در فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر از این هتل قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه به آن دسترسی داشته باشند.

 

هزینه‌ سفر به مارماریس چقدر است؟

هتل ۳ ستاره شبنم اِپارت اند استودیو مارماریس، ترکیه (Sebnem Apart & Studios Hotel Marmaris, Turkey)

هتل ۳ ستاره شبنم اِپارت اند استودیو مارماریس در فاصله ۸۰۰ متری از مرکز شهر قرار داشته و امکان دسترسی آسان به تمام جاذبه‌های گردشگری مارماریس را فراهم می‌کند. به عنوان مثال نزدیکترین ساحل در فاصله ۱۰۰ متری این هتل آپارتمان قرار دارد. این هتل آپارتمان در مجموع از ۴۰ واحد تجاری تشکیل شده و تمامی این واحد‌ها تمامی امکانات لازم برای داشتن یک اقامت راحت را به مشتریان به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، دسترسی به Wi-Fi در این هتل آپارتمان ارائه می‌شود و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته باز است.

هتل ۳ ستاره جاندان بیچ مارماریس، ترکیه (Hotel Candan Beach Marmaris, Turkey)

هتل جاندان بیچ که دقیقاً در نزدیکی ساحل واقع شده تنها ۲ کیلومتر تا مارینا مارماریس فاصله دارد. Wi-Fi رایگان و اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن از جمله امکاناتی است که مسافران فرصت بهره‌مندی از آن را در این هتل خواهند داشت. اغلب بالکن‌های اتاق‌ها در ابعاد بزرگ طراحی شده و به صورت مبله تجهیز شده‌اند. صبحانه در این هتل روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. البته رستوران‌های زیادی در این اطراف وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید با کمی پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی داشته و از غذاهای خوشمزه محلی ترکی لذت ببرید.

آنچه این هتل را در بین توریست‌های تور مارماریس محبوب‌تر کرده وجود ساحل شنی روبروی هتل است که برای آفتاب گرفتن بسیار ایده‌آل بوده و همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های خود را با منظره رو به دریا در آن میل کنید. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کارکنان می‌توانند شما را در مورد تورهای گردشگری مثل تورهای بازدید از پاموکاله در نزدیکی کوش آداسی، افسوس و تورهای قایق‌رانی راهنمایی کنند. هتل جاندان بیچ کمتر از ۱ کیلومتر تا مرکز خرید Karacan Point Center  فاصله دارد و در ۳ کیلومتری پارک ملی مارماریس قرار گرفته است. فرودگاه دالامان نیز نزدیک‌ترین فرودگاه به آن بوده که در کمتر از ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

هتل آپارتمان ۳ ستاره کلاب مریدین مارماریس، ترکیه (Club Meridyen Apartments Hotel Marmaris, Turkey)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در مارماریس را که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل آپارتمان کلاب مریدین است. این مجتمع آپارتمانی در منطقه‌ای آرام با دسترسی آسان به مناطق خرید و تفریحی شهر واقع شده و فاصله بسیار کمی با بهترین رستوران‌های مارماریس دارد. به طوری که ساحل مارماریس، مراکز خرید و ... همگی تقریباً در ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از آن قرار گرفته‌اند. البته فرودگاه دالامان ۹۰ کیلومتر با این هتل فاصله داشته و دسترسی به آن نیاز به رانندگی ۱ ساعته دارد.

این هتل آپارتمان برای خانواده‌ها و زوج‌هایی که به دنبال اقامت در این منطقه مرکزی و آرام مارماریس هستند بسیار ایده‌آل است. هتل کلاب مریدین در مجموع از ۳۸ واحد اقامتی مستقل تشکیل شده و امکاناتی مانند خدمات خشکشویی، انبار چمدان و سرویس اتاق به مهمانان ارائه می‌دهد. همه واحدهای اقامتی دارای حمام اختصاصی با دوش و سرویس بهداشتی هستند. آنها همچنین مجهز آشپزخانه کوچک با یخچال بوده و همه اتاق‌ها از بالکن یا تراس برخوردار هستند. این مجموعه دارای یک استخر شنا در فضای باز با استخر جداگانه برای کودکان بوده و همچنین مهمانان می‌توانند از اسنک بار صبحانه ترکی و انگلیسی یا میان وعده‌های سرد و گرم در طول روز که در این هتل ارائه می‌شوند نهایت بهره را ببرند.

 

رفرنس

 

۱۹ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران