بهترین هتل‌های اطراف مارینای مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین هتل‌های اطراف مارینای مارماریس

تور مارماریس یکی از قسمت‌های ساحلی بسیار جذاب در ترکیه است که با سواحل درخشان طلایی و آب‌های فیروزه‌ای شفاف و تمیز دل توریست‌ها را می‌برد. همانطور که گردشگری مارماریس وابسته به دریا و سواحل آن است مسافرینی که به آن سفر می‌کنند دوست دارند در هتل‌های ساحلی اقامت کنند و اطراف مارینا بچرخند. مارینای مارماریس یکی از بهترین جاها برای اقامت و دسترسی سریع به قایق‌های تفریحی و کافه‌های ساحلی است. در ادامه بهترین هتل‌های نزدیک به مارینای مارماریس را بررسی می‌کنیم.

 

Blue Yacht Marina Apart Hotel

هتل Yacht Marina Apart Hotel در منطقه‌ای آرام در مارماریس واقع شده و تنها ۳ دقیقه پیاده تا اسکله و مرکز شهر و ۱۰ دقیقه پیاده تا ساحل مارماریس فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز، سونا و آپارتمان‌های مجهز به تهویه مطبوع با آشپزخانه خصوصی است و اقامتی واقعا راحت را برای مهمانان خود در تور مارماریس رقم می‌زند. آپارتمان‌های هتل Yacht Marina Apart شامل تلویزیون ماهواره‌ای و قسمت نشیمن می‌شوند و هر آپارتمان یک اتاق نشیمن با آشپزخانه اوپن و یک میز ناهار خوری ارائه می‌دهد. می‌توانید روز خود را با صبحانه ترکی شروع کنید. رستوران آلاکارته هتل نیز غذاهای ترکی را سرو می‌کند. بار هتل هم انواع نوشیدنی‌های اسلامی و غیراسلامی را سرو می‌کند. همچنین Marmaris Yacht Marina تنها چند قدم با هتل فاصله دارد.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی مارماریس

آدرس: Sariana Mah. 17. Sokak No: 9, 48700 Marmaris, Turkey

 

Sunset Boutique Hotel Marmaris

این بوتیک هتل جذاب و دوست داشتنی در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای از ساحل قرار داشته و اقامتی راحت را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل سانست بوتیک مارماریس در مارماریس واقع شده و ساحل عمومی مارماریس با ۵ دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است. این ملک به بازار بزرگ مارماریس، مجسمه آتاتورک و قلعه مارماریس نزدیک بوده و دارای اتاق‌های خانوادگی است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، چای خوری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در هتل سان ست بوتیک مارماریس همه اتاق‌ها به ملحفه و حوله مجهز هستند. همچنین مهمانان اقامتگاه می‌توانند صبح از صبحانه قاره‌ای در هتل لذت ببرند. به علاوه نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی سانست بوتیک هتل مارماریس عبارتند از: بار خیابان مارماریس، پنج شنبه بازار مارماریس و موزه مارماریس.

آدرس: 39 Barbaros Caddesi Tepe Mahallesi, 48700 Marmaris, Turkey

 

Mets Boutique Hotel

این بوتیک هتل محبوب و برجسته در مارماریس فقط از مهمانان بزرگسال پذیرش می‌کند و مناسب خانواده‌ها نیست. این هتل که در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده و دارای بار و تراس، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان است. به علاوه برخی از واحدهای این ملک دارای پاسیو با منظره دریا هستند و برخی از اتاق‌ها هم آشپزخانه‌ای با یخچال، مینی بار و اجاق گاز را برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید صبح را با صبحانه آلاکارته یا حلال در هتل آغاز کنید. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل متس بوتیک شامل ساحل عمومی مارماریس، خیابان بار مارماریس و پنج شنبه بازار مارماریس می‌شود و خدمات شاتل فرودگاهی نیز در صورت درخواست ارائه داده می‌شود.

 

معرفی تفریحات آبی در مارماریس

آدرس: Tepe Mah. 26. Sok No: 42 Marmaris Muğla, 48700 Marmaris, Turkey

 

Marmaris Bay Resort

مارماریس بی ریزورت واقع در مارماریس، ۸ دقیقه پیاده روی تا ساحل عمومی مارماریس، امکاناتی را با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. از جمله امکانات مختلف این ملک می‌توان به بار، باغ و ساحل اختصاصی اشاره کرد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام، تفریحات عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته است. در هتل هر اتاق دارای تهویه مطبوع، کمد دیواری، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره شهر است. همچنین اتاق‌ها دارای گاوصندوق و وای‌فای رایگان هستند، در حالی که اتاق‌های خاص چشم‌اندازی از باغ ارائه می‌دهند. اتاق‌های مهمان یک مینی بار برای مهمانان هم فراهم می‌کنند. شما می‌توانید هر روز صبح‌تان را در این اقامتگاه ۵ ستاره با صبحانه قاره‌ای آغاز کنید و از وقت گذرانی در سونا و تراس لذت ببرید یا برای اوقات فراغت تنیس بازی کنید. به علاوه امکانات دیگری شامل بازی پینگ پنگ و دارت و همچنین مرکز تجاری نیز در دسترس قرار دارد که می‌توانید از هر کدام خواستید استفاده کنید. از نقاط محبوب نزدیک این هتل می‌توان به بار استریت مارماریس، پنج شنبه بازار مارماریس و مارماریس مارین نام برد.

آدرس: Sariana Mahallesi , 48700 Marmaris/ Mugla , Turkey, 48700 Marmaris, Turkey

 

Ressa Apart

این ملک که در ۴ دقیقه‌ای ساحل واقع شده دارای باغ و استخر فصلی در فضای باز است و پنج شنبه بازار مارماریس در فاصله ۵ دقیقه‌ای آن قرار گرفته است. همه واحدها دارای تهویه مطبوع و دارای فضای ناهارخوری و قسمت نشیمن با تلویزیون هستند و آشپزخانه مجهز به یخچال و اجاق گاز ارائه می‌دهند. همچنین این هتل تراس آفتاب‌گیری هم دارد که می‌توانید در آن از هوای آزاد و مناظر اطراف لذت ببرید. این هتل موقعیت قرارگیری خوبی داشته و جاذبه‌های ساحلی و گردشی زیادی تنها در فاصله چند دقیقه پیاده‌روی آن واقع شده‌اند.

 

تفریح‌های مناسب کودکان در مارماریس

آدرس: Orgeneral Mustafa Muğlalı Caddesi, 68 sokak No 3, Mugla, 48700 Marmaris, Turkey

 

Selimiye Lime Garden

هتل Selimiye Lime Garden واقع در مارماریس در فاصله ۲ دقیقه پیاده تا ساحل عمومی مارماریس، امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و بار واقع شده است. این هتل با باغی جذاب به چندین جاذبه مشهور نزدیک است. حدود ۷ دقیقه پیاده تا خیابان بار مارماریس، کمتر از یک کیلومتری پنجشنبه بازار مارماریس و ۱۶ دقیقه پیاده تا مرکز نقطه کاراکان فاصله دارد. همچنین این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق برای مهمانان هم هست. اتاق‌های هتل دارای کمد دیواری هستند و با حمام اختصاصی مجهز به دوش و دمپایی، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه مطبوع ارائه شده‌اند به علاوه اتاق‌های لوکس‌تر دارای قسمت نشیمن هستند این در حالی است که در اقامتگاه هر اتاق شامل ملحفه و حوله نیز می‌شود. صبحانه آلاکارته هر روز در باغ آهک سلیمیه در دسترس است و می‌توانید در تراس هوایی تازه کنید. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل سلیمیه شامل میدان جوانان ۱۹ می مارماریس، مجسمه آتاتورک و قلعه مارماریس است.

آدرس: selimiye mah. marmaris ,turkey selimiye mah. armutcuk sokak no 110 marmaris muğla, 48700 Marmaris, Turkey

 

8 oDa Marmaris

این هتل واقع در کنار قلعه مارماریس، دارای خانه‌های سنتی بازسازی‌شده با چشم‌انداز شهر یا دریا است و وای فای رایگان در سرتاسر ملک در دسترس است. این اقامتگاه‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، ساعت زنگ‌دار، آشپزخانه، ماشین لباسشویی، دستگاه چای/قهوه و تهویه مطبوع هستند. یک میز ناهارخوری نیز وجود دارد. حمام خصوصی که دارای حمام یا دوش است و سشوار نیز دارد. برخی از اتاق‌ها دارای تراس خصوصی با منظره دریا هستند. از دیگر امکانات ارائه شده در ملک می‌توان به سالن استراحت مشترک اشاره کرد. شما می‌توانید از تورهای روزانه قایق که از بندر نزدیک حرکت می‌کنند لذت ببرید. سفرهای دریایی به جزیره رودز نیز از بندر واقع در ۵ دقیقه‌ای 8 oDa Marmaris در دسترس است. حمل و نقل عمومی نیز در فاصله کمی پیاده روی از آن واقع شده و آنچنان که پیداست این هتل با موقعیت قرارگیری‌اش بهترین ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برترین هتل‌های لاکچری در مارماریس

آدرس: tepe mah. 30.sok.no:17-19, 48700 Marmaris, Turkey

 

Uysal Suite and Loft Seaside

این مجموعه سوییت در فاصله ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل، و ۶ دقیقه پیاده‌روی از ساحل عمومی مارماریس قرار گرفته است. این هتل دارای تراس و مناظری دیدنی از مارینا بوده و اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع با بالکن و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. برخی از واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملاً مجهز با ماشین ظرفشویی و حمام خصوصی با دوش و سشوار هستند. اگرچه اتاق‌ها آنچنان لوکس نیست و دکوراسیونی ساده دارند اما بسیار تمیز و روشن هستند و حس و حال خانگی را القا می‌کنند. اگر علاقمند به ماهیگیری هستید با اقامت در اینجا می‌توانید از ماهیگیری در همان حوالی هتل لذت ببرید. نقاط محبوب در نزدیکی آپارتمان شامل خیابان بار مارماریس، پنج شنبه بازار مارماریس و مرکز نقطه کاراکان است و برای رفتن به فرودگاه در صورت درخواست خدمات شاتل فرودگاهی هم ارائه می‌شود.

آدرس: Tepe Mahallesi 28. sokak No :11 Yat Limanı Marmaris Muğla, 48750 Marmaris, Turkey

 

Two Stone Homes Metis

این اقامتگاه یکی از بهترین موقعیت‌های قرارگیری را داشته و در فاصله ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل، ۳ دقیقه پیاده تا خیابان بار مارماریس و یک کیلومتری پنجشنبه بازار قرار گرفته است. برای افرادی که دوست دارند اقامتی مستقل و اختصاصی داشته باشند این ویلای دربست انتخاب واقعا مناسبی است. مساحت ویلا ۸۶ متر با یک اتاق خواب، آشپزخانه با اجاق گاز و دستگاه قهوه ساز و همچنین تلوزیون صفحه تخت است. به علاوه برای خانواده‌هایی که با حیوان خانگی‌شان سفر می‌کنند نیز مناسب است چرا که حیوانات خانگی اجازه ورود به این ویلا را دارند.

 

پارک‌های آبی مارماریس را بشناسیم

آدرس: Tepe Mah. 26. Sokak No:46, 48700 Marmaris, Turkey

 

Spacious Suite with Sea View in Marmaris

یکی دیگر از ویلاهای دربست در مرکز شهر مارماریس و نزدیک به مارینا Spacious Suite است که نمایی خیره‌کننده از دریا هم ارائه می‌دهد. این ویلا در فاصله ۷ دقیقه‌ای از ساحل، چند قدمی ساحل عمومی مارماریس و ۶ دقیقه پیاده روی تا خیابان بار مارماریس، اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع با پاسیو و وای‌فای رایگان ارائه می‌کند. این آپارتمان دارای ۲ اتاق خواب، تلویزیون و آشپزخانه کاملا مجهز است که ماشین ظرفشویی، یخچال، ماشین لباسشویی، و اجاق گاز را برای مهمانان فراهم می‌کند. حوله‌ها و ملحفه نیز به اندازه در ویلا ارائه شده و در دسترس است. همچنین نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از: پنجشنبه بازار مارماریس، مرکز نقطه کاراکان و مجسمه آتاتورک.

آدرس: 57 sokak, 48700 Marmaris, Turkey

۱۴ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران