بهترین رستوران‌های ایتالیایی در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین رستوران‌های ایتالیایی در مارماریس

مارماریس یک شهر بندری و یک اقامتگاه توریستی است که در جنوب غربی ترکیه، در استان موغلا واقع شده است. این منطقه در کنار انبوهی از جاذبه‌هایش، در عین حال یک مقصد غذایی اصیل برای خوش‌خوراک‌ها و طرفداران غذاهای لذیذ و باکیفیت به شمار می‌آید.

در واقع این شهر، دارای تعداد زیادی رستوران مجلل و شگفت انگیز است و در عین حال انواع غذاکده‌ها را برای هر سلیقه و بودجه‌ای در چنته دارد. در این رابطه می‌توانید سری هم بزنید به مقاله معرفی بهترین رستوران های مارماریس.

در این منطقه، می‌توانید از غذاهای لذیذ ترکی در مارماریس برخوردار شوید، اما برخی از گردشگران غذاهای بین المللی را ترجیح می‌دهند. در این میان اگر طرفدار غذاهای ایتالیایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر با تور مارماریس با گزینه‌های غذاخوری در این رابطه آشنا شوید.

 

بونو گود تایمز در مارماریس (Bono Good Times)

این غذاکده ساحلی، در مرکز شهر مارماریس واقع شده و از دکوراسیونی مدرن، فضای آرامش بخش و موسیقی پس زمینه عالی برخوردار است. این رستوران، خدماتی عالی از پرسنلی دلسوز و خوش برخورد را ارائه می‌دهد و یک شکم گردی خاطره انگیز را در سفر با تور مارماریس به ارمغان می‌آورد.

در اینجا می‌توانید از انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی از جمله استیک فیله، اسپاگتی بولونیز و کاری مرغ میل کنید. و از دسرهایی همچون براونی، پنکیک و چیزکیک برخوردار شوید. یک نوشیدنی گوارا همچون  اسپرسو یا چای عالی نیز می‌تواند مکمل جذابی در کنار غذایتان باشد. همچنین، غذاهای گیاهی و گزینه‌های وگان در اینجا سرو می‌شوند. در ضمن قیمت ها مقرون به صرفه بوده و علاوه بر اینها، می‌توانید وقتتان را با وجود وای فای رایگان و تلویزیون به خوبی پر کنید و یا از میز و صندلی‌های فضای بیرونی و صندلی‌های کیسه لوبیا، برای لم دادن و تماشای زیبایی‌های ساحل و دریا استفاده نمایید.

آدرس: 207,Sk. No: 4/C, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

لِ مادری در مارماریس (Le Madri)

پس از یک گشت و گذار طولانی در موزه هالیچی احمد اورکای و پیاده روی طولانی در این حوالی، هیچ چیز بیشتر از شکم گردی در رستوران Le Madri نمی‌چسبد. در این مکان دنج و آرام، می‌توانید از صرف غذاهای چینی و ایتالیایی لذت ببرید که بر اساس عناصر سنتی آشپزی تهیه شده‌اند. سفارش ماهی، بوقلمون و مرغ خوش پخت در اینجا، ایده بسیار خوبی است.

از طرفی پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای در تمام طول سال، به گرمی پذیرای مهمانان هستند و خدمات دیدنی، نقش بسزایی در موفقیت این غذاکده دارد. قیمت‌های پایین بوده و در ضمن می‌توانید از خدمات تحویل غذا، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون و میز و صندلی‌های فضای بیرونی نیز برخوردار شوید.

 

رستوران‌های غذای دریایی در مارماریس

آدرس: cıldır mah 230 sok. No1 le madri restaurant marmar, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

ماما در مارماریس (Mama)

اگر در اطراف موزه مارماریس مشغول گشت و گذار هستید، حتما سری هم به این بار رستوران بزنید که به خاطر سرو غذاهای باکیفیت ایتالیایی، از صبح تا پاسی از شب به روی علاقمندان باز است. بسیاری از مهمانان به اینجا می‌آیند تا پیتزا، استیک، نودل و پاستای خوشمزه‌اش را امتحان کنند و از قهوه عالی فراموش نشدنی‌اش بنوشند.  

شنیدن موسیقی پس زمینه زیبا در این فضای صمیمی، همراه با قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، صندلی در  فضای باز و بخش‌های خصوصی غذاخوری، به جذابیت شکم گردی در این مکان می‌افزایند. بعلاوه خدمات تحویل، از دیگر مزایای مهم این غذاکده به شمار می‌آید.

آدرس: Barbaros Cd. No:83, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

فلینی در مارماریس (Fellini)

پس از پیاده روی طولانی در اطراف موزه مارماریس، از این کافه رستوران دیدن کنید و از صرف غذاهای خوش طعم ایتالیایی خصوصا  پیتزا، خرچنگ و استیک‌های خوش پخت لذت ببرید. همچنین دسر هالو هالو و چای و قهوه عالی نیز، در این غذاکده به شدت توصیه می‌شوند.  

هر چند که دکوراسیون مدرن داخلی حظ بصری را به مخاطبان هدیه می‌دهد، اما در عین حال این رستوران چشم اندازهایی جالب توجه به مناظر اطراف دارد. بنابراین در صورت تمایل و برای بهره مندی بیشتر از این فضا، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در محیط بیرونی برای خورد و خوراک و استراحت استفاده کنید. از دیگر مزایای حضور در این رستوران، می‌توان به قیمت‌های مناسب و وای فای رایگان اشاره کرد.

 

هتل‌های منطقه سیتی سنتر در مارماریس

آدرس: Barbaros Cd. No:63, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

اونو مومنتو در مارماریس (Uno Momento)

صرف غذا در این کافه همراه با منظره‌ای دلپذیر از پارک آبی مارماریس آتلانتیس، تجربه مثبتی برای مشتریان به همراه خواهد داشت. بنابراین بهترین کار این  است که از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، برای تماشای اطراف و استنشاق هوای تازه استفاده کنید.

بعلاوه طبق نظرات بازدیدکنندگان، غذاهای ترکی در اینجا بسیار لذیذ و باکیفیت هستند و آشپزهای این رستوران مرغ خوشمزه، پیتزا و اسپاگتی را در کنار قهوه عالی و بستنی ارائه می‌دهند. پرسنل حرفه‌ای و مهربان نیز در تمام طول سال پذیرای مشتریان بوده و با خدماتی ارزنده و استاندارد، لحظاتی خاطره انگیز را رقم می‌زنند. قیمت‌ها نسبت به آنچه دریافت می‌کنید بسیار مناسبند و همچنین می‌توانید ضمن خوردن غذا در این کافه، به تماشای تلویزیون نیز بپردازید.

آدرس: Çıldır Mah. 207. Sk. No:60, Marmaris, Muğla Province, Turkey, 48700

 

ایل پیاتو در مارماریس (Il Piatto)

غذاکده پرطرفدار دیگر در نزدیکی پارک آبی مارماریس آتلانتیس، رستوران Il Piatto است که مشتریانش را به غذاهای ایتالیایی و ترکی مهمان می‌کند. در این میان، استیک‌های کاملا پخته شده طرفداران بیشتری دارند. هر چند که نمی‌توان از طعم خوش قهوه‌های باکیفیت و گوارای این کافه رستوران نیز غافل شد. پرسنل صمیمی و خدمات عالی، در کنار قیمت‌های مناسب و فضای جذاب، به مزایای شکم گردی در این مکان می‌افزایند.

آدرس: Kemal Elgin Bulv./244. Sok. Seren Sarı Hotel No:1, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

بلوبی پلاتینیوم مارماریس (Blue Bay Platinum Marmaris)

پس از بازدید از پارک آبی آکوا دریم و تفریح در این مکان به یادماندنی، بهتر است سری به این رستوران بزنید و از منوی غنی غذاهای ایتالیایی معروف به وجد آیید. در این میان ماهی، بوقلمون و سالاد، بهترین پیشنهادات به شمار می‌آیند. در ضمن حتما بستنی خوشمزه این کافه رستوران را امتحان کنید، هر چند که قهوه نیز واقعا عالی است.

فضای گرم این غذاکده، باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کنند و اوقات خوشی را همراه عزیزانشان سپری نمایند. پرسنل سختکوش در تلاشند تا اثری مثبت در ذهن مخاطبان به جای گذارند و در کنار اینها، دکوراسیون زیبا و خلاقانه همراه با رنگ‌های جذاب و شاد، این خورد و خوراک را جذاب‌تر می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس

آدرس: Marmaris, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

مستر شف آمیگو در مارماریس (Mr Chef Amigos)

این رستوران که در نزدیکی موزه مارماریس قرار دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و خورد و خوراک، پس از بازدید از موزه و پیاده روی‌های خسته کننده به شمار می‌آید. در اینجا غذاهای فرانسوی و ایتالیایی پرطرفداری سرو می‌شوند و البته بوقلمون خوش پخت، استیک و باس دریایی، بهترین طعم‌ها را به مخاطبان هدیه می‌دهند. در کنار اینها،  قهوه عالی نیز یک انتخاب بسیار مناسب است.

از طرفی به دلیل موقعیت مکانی عالی این رستوران، پیدا کردن و رسیدن به آن حتی در ساعات اوج ترافیک آسان است. همچنین پرسنل مودب و سرآشپز بسیار حرفه‌ای، به گرمی و محبت پذیرای مهمانان هستند. قیمت‌ها، بسیار متناسب با خدماتی هستند که دریافت می‌کنید. و در عین حال می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای باز و وای فای رایگان نیز در این غذاکده برخوردار شوید.  

آدرس: Barbaros Cd., Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

استلا در مارماریس (Stella)

اینجا یک غذاخوری محلی، در قلب ساحل طولانی مارماریس است که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. این بار رستوران ساحلی، به خاطر ارائه غذاهای ایتالیایی و ترکی بسیار لذیذ و باکیفیتش شهرت دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند از طعم بی نظیر میگو و ماهی کبابی، سالاد، سیب زمینی سرخ کرده،  پیتزا و استیک با سس برخوردار شوند. همچنین قهوه ترک، چای و سایر نوشیدنی‌ها نیز در دسترسند.

گفتنی است این غذاکده، متعهد به ارائه یک سبک زندگی سالم با استفاده از مواد مغذی ارگانیک و محلی است و حس جدیدی از رفاه را، به طیف متنوعی از مشتریان هدیه می‌دهد. در این رابطه با کشاورزان، پرورش دهندگان و عرضه کنندگان محلی همکاری دارد تا مواد خالص و محصولاتی باکیفیت را تهیه نماید.

از طرفی خدمات عالی و پرسنل خوش برخورد این مکان، نیز نقش بسزایی در موفقیت رستوران داشته و قیمت‌های منصفانه، فضای داخلی راحت و دنج، میز و صندلی‌های فضای بیرونی برای برخورداری از چشم اندازهایی جذاب از ساحل و دریای آبی روشن نیز، به لذت این شکم گردی می‌افزایند.  

 

برترین کلاب‌های شبانه مارماریس

آدرس: 207,Sok. No 46 Cildir Mah. Uzunyali/Marmaris, Marmaris, Muğla Province, Turkey

 

شمدان در مارماریس (Şamdan)

این رستوران جذاب با خوراکی‌ها و غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی، از مهمانانش برای صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌کند. بسیاری از مشتریان، تحت تاثیر کیفیت غذاها و خدمات قرار می‌گیرند.

در میان گزینه‌های متنوع منوی غنی این رستوران، میگو و همچنین استیک فیله با سس چیلی و چیپس، بیش از سایرین محبوبیت دارند. بعلاوه مهمانان می‌توانند از خدمات تحویل غذا، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های فضای باز نیز برخوردار شوند.

آدرس: Cumhuriyet Bulvari No:46 Siteler, Marmaris 48700 Turkey

 

شادو در مارماریس (Shadows)

این بار رستوران که در آرموتالان روبروی هتل اپیک واقع شده، با انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، بین المللی، بریتانیایی و ترکی به استقبال مهمانانش می‌آید. در این میان چیکن، استیک و پاستا بهترین غذاهای منو به شمار می‌آیند. همچنین می‌توانید برای خوردن بستنی، چای عالی یا قهوه و تماشای رقص و برخورداری از فضایی مفرح و شاد، به این کافه بیایید و ساعاتی خاطره انگیز را در کنار عزیزانتان از سفر با تور مارماریس رقم بزنید.

همچنین این غذاکده که تا آخر شب باز است، به دلیل خدمات استاندارد و سطح بالای پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان و میز و صندلی های فضای باز  نیز بسیار محبوبیت دارد.

 

تورهای دریایی محبوب در مارماریس

آدرس: Adnan Menderes BulvarI, No 22, Armutalan, Marmaris 48700 Turkey

 

ریس ماریس فرانت در مارماریس (Reis Maris Front)

در نهایت، سری می‌زنیم به این کافه رستوران که در حوالی موزه هالیچی احمد اورکای واقع شده و برای صرف غذاهای لذیذ بین المللی، بسیار توصیه می‌شود. اکثر بازدیدکنندگان بویژه از طعم بی نظیر استیک، پیتزا و مرغ خوشمزه بسیار لذت می‌برند. هر چند که نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارای این غذاکده نیز، طرفداران بسیاری دارند. همچنین این مکان به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی‌اش نیز شهرت دارد و قیمت‌های مناسب و فضای آرامش بخش و میز و صندلی‌های فضای باز، لذت بودن در این مکان را دو چندان می‌کنند.

آدرس: Çıldır, Kemal Seyfettin Elgin Blv. No:27, 48700 Marmaris/Muğla, Türkiye

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۹ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران