بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

مارماریس مقصدی فوق‌العاده جذاب با امکانات تفریحی بسیار متنوع و انتخاب‌های گسترده و عالی است. این بدان معنا است که نه فقط جاهای نزدیک همچون ایچملر، سیتلر و Armutalan و همینطور مرکز شهر تنوعی از کافه‌ها و رستوران‌ها را دارند بلکه در حومه شهر هم گزینه‌های خوبی برای استراحت کردن و لذت بردن از محیط و غذا وجود دارد. در ۵۰ کیلومتری این شهر رستوران‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که در تور مارماریس نباید از دستشان بدهید.

 

Mistral Restaurant در اورهانیه (فاصله ۲۶.۴ کیلومتری مارماریس)

رستوران جذاب میسترال در استراحتگاه و تفرجگاه اورهانیه، در مارتی مارینا بین درختان کاج و رو به نمای بی‌نظیر دریا واقع شده است. گشت و گذار در اورهانیه به شدت جذاب و دل‌انگیز است و غذا خوردن در میسترال آن را دلفریب‌تر می‌کند. منظره بی‌نظیر بیرون با غذاهای عالی بین‌المللی و مدیترانه‌ای شامل غذاهای دریایی، گوشت، پیتزا، اسپاگتی و کاپاچیو عالی می‌شود. بیشتر بازدیدکنندگان عاشق فضای رمانتیک و ملایم آن می‌شوند. بار شیک میسترال همچنین طیف گسترده‌ای از کوکتل‌های عالی و نوشیدنی‌های کلاسیک را ارائه می‌دهد.

 

معرفی دیدنی‌ترین نقاط مارماریس

آدرس: Marti Marina & Yacht Club, Orhaniye, Marmaris

 

هتل رستوران Dionysos، در ( فاصله ۲۴.۷ کیلومتری مارماریس)

رستوران هتل Dionysos که در هتل دیونیسوس و در یک خلیج فوق العاده در استراحتگاه کوملووبوک مارماریس واقع شده، با استفاده از محصولات ارگانیک خانگی در دو رستوران خود، غذاهای مدرن و سنتی ترکی را ارائه می‌دهد. یکی از رستوران Dionysos Terrace Al Fresco  است که طعم‌های مختلف مدیترانه را سرو میکند و رستوران Nar یک رستوران ویژه با ظرفیت حداکثر ۱۶ میهمان است و فقط یک بار در هفته فعالیت می‌کند. این رستورانی لوکس با منویی گران است که زیبایی طبیعت، لوکس گرایی مدرن و طعم‌های اصیل را یک جا و در یک مفهوم در دسترس قرار داده است.

آدرس: Alic region, Kumlubuk, Marmaris

 

رستوران سینار در روستای کاملی در (فاصله ۱۲ کیلومتری مارماریس)

رستوران Cinar یا چنار در مسیر جزیره مشهور کلئوپاترا و در دهکده Camli واقع شده، در محیطی زیبا در میان چنارهای عظیم، جویبارهای کوچک و اردک‌ها و غازها محیطی به شدت روح نواز و آرامشبخش را فراهم آورده است. این رستوران نه فقط به خاطر محیط آرام و هوای با طراوتش مورد توجه است بلکه به خاطر صبحانه ارگانیک به سبک روستایی، خوراکی‌های روزانه، سوپ، غذاهای گوشتی، کباب، گوشت بره و مرغ تنوری و قزل آلای تازه به شهرت رسیده است. در سفری خانوادگی با تور ترکیه به این رستوران بروید و در فضای باز و کنار جریان‌های آبی از خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت لذت ببرید.

 

معرفی تفریحات آبی در مارماریس

آدرس: Camli village, km.2 , on the way to Sedir Island, Marmaris

 

رستوران Kumlubuku Yacht Club در کوملوبوک در (فاصله ۲۴.۷ کیلومتری)

رستوران Kumlubuku Yacht Club در خلیجی شگفت انگیز در تفریحگاه کوملوبوک در مارماریس و در کنار دریا واقع شده است. یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین رستوران‌های مارماریس است که از سال ۱۹۸۱ فعالیت می‌کند. رستوران Kumlubuku Yacht Club غذاهای بین المللی و مدیترانه‌ای عالی ارائه می‌دهد که در کنار مناظر خیره کننده ساحلی به گزینه‌ای لاکچری و غیرقابل چشم پوشی تبدیل شده است. این نقطه جایی است که قایق‌های تفریحی در آن پهلو می‌گیرند.

آدرس: Kumlubük, Köyü, 48700 Muğla, Turkey

 

رستوران ساردونیا در سلیمیه در (فاصله ۳۸ کیلومتری)

رستوران ساردونیا در شبه جزیره بزرگ بوزبورون در کنار دریا و در استراحتگاه آرام و تفرجگاه سلیمیه واقع شده است. این رستوران جذاب درست در کنار حاشیه دریا واقع شده و میز و صندلی‌های چوبی ساده‌اش را در فضای باز چیده است. شما می‌توانید حین تماشای مناظر دریا و صدای امواج از خوردن غذای دریایی عالی و شام کنار دریا لذت ببرید.

 

۵ بازار جذاب برای خرید به یادماندنی در مارماریس

آدرس: Selimiye, Hanım Pınarı Sok No 9, 48710 Marmaris/Muğla, Turkey

 

رستوران Ella Yacht Club در Turgut، در (فاصله ۳۰.۸ کیلومتری مارماریس)

اگر به غذا خوردن در کنار حاشیه دریا علاقه دارید و در تورگوت هستید می‌توانید به رستوران ساحلی الا بروید که در بکگراند تپه‌ای سرسبز در محاصره درختان زیبا و سبز واقع شده و نمایی دیدنی از آبی دریا را ارائه می‌دهد. می‌توانید در اینجا از خوردن غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه‌ای همچون غذاهای گوشتی و غذاهای دریایی، مزه‌های ارگانیک و منوی صبحانه روستایی لذت ببرید. تجربه ناهار خوری در فضای باز و هوای عالی، در کنار نوشیدنی‌های باکیفیت خاطره‌ای جذاب را برایتان رقم می‌زند. در گردشی خانوادگی در تور مارماریس هم می‌توانید در محوطه رستوران غذا بخورید، هم عکس بیاندازید و هم پایی به آب بزنید.

آدرس: Burunucu Mevkii, Turgut Mahallesi Sahil Kısmı, Marmaris

۰۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران