بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در مارماریس

مارماریس، بیش از ۱۰۰ کافه و رستوران را در خود جای داده است. این فضاها خصوصا در هوای گرم تابستان، یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و دورهمی به شمار می‌آیند و در مرتب طول روز از مشتری پر و خالی می‌شوند. در این منطقه، از کافه‌های ورزشی که می‌توانید در حین استراحت به تماشای مسابقات مورد علاقه‌تان بنشینید تا قلیان‌ سراهایی که شما را با بخشی از فرهنگ عثمانی آشنا می‌کنند، در سفر با تور مارماریس به استقبالتان می‌آیند.

هر چند در اینجا کافه‌های گران‌قیمت، لوکس و مدروز بسیاری نیز وجود دارند، اما پیداکردن کافه‌ای مناسب برای شما در میان اینهمه گزینه، می‌تواند کاری خسته کننده باشد. بنابراین همراه ما باشید تا با برخی از بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در مارماریس و در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید.

 

پوکا در مارماریس (Pukka)

این کافه بار، درست در کنار پارک آبی آتلانتیس مارماریس واقع شده و یک غذاخوری فوق العاده با منویی از بهترین غذاها و نوشیدنی‌های سفارشی است و با یک فضای بسیار زیبا و آرامش بخش به استقبال مهمانانش می‌آید. البته گزینه‌های محدودی از غذاهای خارجی را در منو خواهید یافت و بیشتر غذاهای ترکی، غذاهای مدیترانه‌ای و فست فود ارائه می‌شوند. همچنین منوی دسر، به خوبی طراحی شده و همه چیز از باقلوا گرفته تا بستنی‌های خوشمزه را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. در این میان خوراک بوقلمون، راویولی و کباب‌های خوش پخت در کنار چیزکیک، کاپوچینوی عالی یا شکلات داغ طرفداران بسیاری دارند.

بعلاوه پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده، بسیار تلاش می کنند تا مطمئن شوند که خدمات در سطحی ایده آل به مشتریان ارائه می‌شوند. همچنین مشتریان، می‌توانند از شنیدن موسیقی زنده شبانه در این مکان لذت ببرند. در نهایت قیمت‌ها مناسب بوده و وای فای رایگان، تلویزیون و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز برای مخاطبان فراهمند.

آدرس: Çıldır, 207. Sk. No:72 D:Z1, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

فریدونیا کافی در مارماریس (Fredonia Coffee)

اینجا، از بهترین مکان‌ها برای عاشقان قهوه است. این رستوران، در نتسل مارینا واقع شده و یکی از سرسبزترین فضاها در مارماریس را به علاقمندان هدیه می‌دهد. در ضمن اگر به دنبال دور شدن از سر و صدای مرکز شهر و استراحت در فضایی دنج با طراحی معاصر و تماشای باشکوه‌ترین تصاویر از غروب خورشید هستید، حتما سری به این کافه بزنید. بعلاوه مجموعه‌ای از غذاهای فست فود و منوی دسر چشمگیر، خصوصا گزینه‌های قاره‌ای در اینجا ارائه می‌شوند. گفتنی است پرسنل، به زبان انگلیسی مسلط هستند و تعاملی مناسب با مشتریان دارند و به آنها در انتخاب خوراکی‌ها کمک می‌کنند. جالب است بدانید تمامی خدمات باکیفیت و غذاهای عالی، با قیمت‌هایی پایین ارائه می‌شوند.

 

معرفی دیدنی‌ترین نقاط مارماریس

آدرس: Tepe, Barbaros Cd. Yat Limanı No:1, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

کیبریس پاتیسریه در مارماریس (Kibris Patisserie)

این کافه بیکری خانوادگی، انتخاب شماره یک مردمان محلی و گردشگران تور مارماریس برای برخورداری از کیک‌های سفارشی است. اینجا، حتی در زمستان‌ها نیز سرشار از مشتری است. این کافه، به کسانی که به دنبال کیک‌های هنری برای عروسی، تولد و مهمانی هستند خدماتی عالی ارائه می‌دهد. اما این همه ماجرا نیست! این کافه، یک مخزن همیشگی از شیرینی‌های پرطرفدار ترکی دارد و همچنین منویی از ساندویچ‌های لذیذ را در اختیار مشتریان مشتاقش می‌گذارد. همچنین لاته خوشمزه، میلک شیک و چای، از بهترین نوشیدنی‌های این کافه بیکری به شمار می‌آیند.

در عین حال این مکان، از فضای بسیار دلپذیری برخوردار بوده و مالکان و پرسنل، با خوش‌رویی از مردم محلی و سایر بازدیدکنندگان استقبال کرده و ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

آدرس: Kemeraltı Mah. Atatürk Cad. 99 Sok. No:11, Marmaris Turkey

 

کاوه دونیاسی در مارماریس (Kahve Dunyasi)

برند Kahve Dunyasi، یک فرنچایز عظیم قهوه است و کافه مربوطه در مارماریس، طرفداران بسیاری را از میان مردم محلی و گردشگران به سوی خود فرا می‌خواند. این کافه که از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و تنها ۱۰۰ متر با ورودی نتسل مارینا فاصله دارد، دقیقا رو به نقطه‌ای است که کانال مارماریس به دریا می‌پیوندد. همچنین این مکان، دارای فضای بسیار بزرگی در داخل و در بیرون است.

این کافه دوست داشتنی، ۱۰۰ طعم مختلف بستنی را ارائه می‌دهد. علاوه بر بستنی و  قهوه، مجموعه عظیمی از شیرینی‌ها و شکلات های انحصاری این برند نیز در اینجا به فروش می‌رسند. دسرهایی نظیر براونی، چیزکیک و سوفله مخاطبان را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهند و فراپه، موکاچینو یا میلک شیک، این ترکیب بی نظیر را کامل می‌کنند.

گفتنی است باریستاهای این کافه، بسیار صمیمی و فعال هستند و برخی از آنها دانشجوی زبان انگلیسی می‌باشند. از اینرو به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند و تعاملی قابل قبول با مشتریان دارند. در کنار اینها وای فای رایگان و تلویزیون نیز، وسایل سرگرمی مشتریان را فراهم می‌نمایند.

 

جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس

آدرس: Marmaris Marina Gönlücek Yolu, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

آناتولیا در مارماریس (Anatolia)

این کافه بار، یک استراحتگاه محبوب برای گردشگرانی است که به دنبال دور شدن از گرما هستند. یافتن آن بسیار آسان است. این کافه، در مجاورت ورودی نتسل مارینا در منطقه کمرالتی قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال نشستن و لذت بردن از یک قهوه یا نوشیدنی خنک در حین گشت و گذار در مارینا هستید، کافه آناتولی یک انتخاب عالی خواهد بود.

فضا کاملا آرام و دنج، به شما کمک می‌کند دور از هر هیاهویی از خورد و خوراک و تماشای مناظر شگفت انگیز اطراف لذت ببرید. برخی گزینه‌های بین المللی را می‌توانید در منو بیابید، اما عمدتا همبرگر آبدار یا کباب‌های ترد محبوبیت بیشتری دارند و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای همچون قهوه، آب میوه‌ها و نوشیدنی‌های سم زدا در اینجا پیشنهاد می‌شوند. پرسنل نیز بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. شب هنگام این کافه، با اجرای موسیقی زنده به استقبال مشتریانش می‌آید و لحظاتی مفرح را برایشان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه قیمت‌های مناسب، لذت بودن در این فضا را دوچندان می‌کنند.

 

آدرس: Hatipirimi, İskele Meydanı No:41, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

کافه آنه اسملر در مارماریس (Cafe Anne Icmeler)

اینجا یکی از بهترین کافه‌های مارماریس و با اختلاف، بهترین کافه در ایچملر است و خصوصا در تابستان‌ها مملو از مشتری است. طراحی این مکان، بسیار دوست داشتنی بوده و همچنین یک فضای بزرگ در محیط بیرونی را نیز درست روبروی ساحل شامل می‌شود. اینجا، غذاهای محبوب فست فود و همچنین غذاهای ویژه مانند مرغ کبابی معروفش را با مزه سرو می‌کند. مزیت بزرگ دیگر، به قیمت‌های مقرون به صرفه برمی‌گردد.

بعلاوه اکثر مشتریان طرفدار کیک توت فرنگی خوب، پای سیب، بستنی توت فرنگی، ساندویچ بیکن، سالادهای کافه و همچنین نوشیدنی‌هایی نظیر لاته، لیموناد یا قهوه سرد هستند. پرسنل با دل و جان کار می‌کنند و در تلاشند تا خدماتی سریع و باکیفیت ارائه دهند. قیمت‌ها نیز در حد متوسط هستند. در صورتی که می‌خواهید ضمن خورد و خوراک، به انجام امور شخصی و کاری‌تان بپردازید نگران دسترسی به اینترنت نباشید، زیرا در اینجا وای فای رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرس: Kayabal Caddesi No: 47/A, Icmeler Turkey

 

کافه کاله در مارماریس (Cafe Kale)

اینجا محبوب‌ترین کافه قلیان مارماریس است و در منطقه Tepe، در نزدیکی موزه مارماریس و بسیار نزدیک به قلعه واقع شده است. بنابراین، موقعیت مکانی آن برای کسانی که در مرکز شهر گردش می‌کنند بسیار مناسب است. در طول تابستان، می‌توانید اینجا را مملو از مردمی ببینید که در حال استراحت و قلیان کشیدن هستند. همچنین می‌توان از فضای آرام و دنج داخلی استفاده کرد و یا از فضای بیرون و هوای تازه بهره مند شد.

این قلیان سرا، از منوی محدودی برخوردار است. اما همچنان پرطرفدارترین غذاهای ترکی، نوشیدنی‌ها و بعضی از گزینه‌های فست فود را می‌توانید با طعمی لذیذ و باکیفیت بالا در این مکان بیابید. گفتنی است قلیان در اینجا، با بیش از ۵۰ طعم از جمله طعم‌های محبوب ترکی ارائه می‌شود.

البته راه اندازی قلیان حتی برای ترک‌ها نیز سخت است. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید، زیرا کادر فنی به خوبی از عهده آن برمی‌آیند. بنابراین اگر می‌خواهید فرهنگ ترکی را در این رابطه تجربه کنید، می‌توانید به این مکان سرگرم کننده بیایید و از فاصله نزدیک‌تری با مردمان محلی آشنا شوید. در ضمن پرسنل نیز، بسیار مهربان و صمیمی هستند و خدمات عالی این مکان زبانزد است.

 

بازدید از یادگارهای باستانی رومی و یونانی مارماریس

آدرس: Tepe Mah. Barbaros Cad. No: 69, Marmaris 48700 Turkey

 

دکتر ژلاتو در مارماریس (Dr. Gelato)

این مکان، به عاشقان بستنی پیشنهاد می‌شود. این کافه کوچک زیبا، بین مرکز شهر و آرموتالان واقع شده و دسرهای اروپایی بسیاری را در کنار گزینه‌های ژلاتو ارائه می‌دهد و خصوصا در سرو چیزکیک و اکلر تخصص دارد. و البته زیما، وافل بلژیکی و لیموناد عالی نیز بسیار پرطرفدارند.

فضای دنج این کافه، به مشتریان اجازه می‌دهد پس از یک روز کاری سخت استراحت کنند و در نهایت آرامش، به صرف خوراکی‌های لذیذ بپردازند. جالب است بدانید که این کافه، توسط یک تیم دو نفره اداره می‌شود و در مجموع فقط ۴ میز در اینجا وجود دارند. خدمات فوق العاده هستند و به گرمی از مهمانان پذیرایی می‌شود. قیمت‌ها نیز دور از انتظار نبوده و در حدی متوسط هستند. در نهایت وای فای رایگان، فضای پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز در دسترسند.

آدرس: Kemeraltı, Org. Mustafa Muğlalı Cd. No:62 D:Z1, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

استار باکس در مارماریس (Star Bux)

Star Bux، یک انتخاب عالی برای علاقمندان به کافه گردی است که در آرموتالان اقامت دارند یا از آن بازدید می‌کنند. این کافه، درست در مرکز شهر واقع شده و غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های بسیار عالی را ارائه می‌دهد. این مکان عصرها، بیشتر یک رستوران است تا کافه. اما در طول روز، اغلب مشتریان ترجیح می‌دهند از صرف نوشیدنی‌های خنک لذت ببرند.

این کافه بسیار چشمگیر بوده و طیف وسیعی از غذاهای ویژه را در کنار غذاهای متداول‌تر سرو می‌کند. در اینجا قهوه و همچنین اسموتی‌ها و سایر نوشیدنی‌های سرد بسیار محبوبیت دارند. همچنین پرسنل این کافه رستوران، با خدمات فوق العاده و مهمان نوازی به استقبال مشتریان آمده و اوقاتی خوش را به آنها هدیه می‌دهند.

 

معرفی بهترین رستوران‌های مارماریس

آدرس: Mustafa Munir Elgin Bulvarı, Netsel Marina No: 38 Daire: 2 Sarıana Mahallesi, Marmaris 48700 Turkey

 

باریش در مارماریس (Baris)

اینجا نیز گزینه‌ای عالی برای استراحت و شکم گردی، در هنگام گشت و گذار در مرکز شهر به شمار می‌آید. این کافه، در مارینا واقع شده و چشم اندازهایی باشکوه و جذاب به منظره دریا و ساحل دارد. بعلاوه منو گزینه‌های بیسترو، قهوه، دسرها و نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی را شامل می‌شود.

مدت زمان زیادی است که این کافه، به علاقمندانش خدمات ارائه می‌کند و مردمان محلی بسیاری به این مکان رفت و آمد دارند. در عین حال، قیمت‌ها در اینجا مناسب بوده و فضایی خنک و راحت و وسیع برای مشتریان فراهم است. جالب است بدانید به جای صندلی‌های تکی، صندلی‌های دونفره در اینجا درنظر گرفته شده‌اند تا مهمانان بتوانند در صورت تمایل با خیال راحت دراز بکشند و استراحت کنند. بعلاوه با توجه به اینکه این مکان مملو از مشتری است، گاهی خدمات به کندی ارائه می‌شوند؛ اما در کل رضایت مشتریان جلب می‌شود.

آدرس: Tepe, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

 

کارن براسری در مارماریس (Karen Brasserie)

و در آخر، به این کافه زیبا می‌رسیم که در نزدیکی پارک آبی آتلانتیس مارماریس قرار دارد. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بوده و افراد بسیاری، رویدادهای مختلف از جمله سالگردها و تولد را در اینجا جشن می‌گیرند. خدمات عالی و پرسنل دقیق و حرفه‌ای، از بزرگترین مزایای این غذاکده به شمار می آیند. بعلاوه فضای تماشایی و دکوراسیون فوق العاده، حظ بصری را در حین خورد و خوراک به مخاطبان هدیه می‌دهد.

در ضمن منو، طیف گسترده‌ای از غذاها و دسرها را ارائه می‌دهد و در این میان، استیک فلفل و میگو و دسرهایی نظیر چیزکیک، پنکیک و کیک میوه‌ای خوش طعم بعلاوه نوشیدنی‌های گورا نظیر موهیتو توت فرنگی خوشمزه، لاته، لیموناد و چای عالی، از پرطرفدارترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند. همچنین تلویزیون، وای فای رایگان و پارکینگ نیز برای مهمانان مهیا هستند. در صورت تمایل و برای استنشاق هوای تازه، می‌توانید خوراکی‌ایتان را در فضای بیرونی رستوران صرف کنید.

 

تورهای دریایی محبوب در مارماریس

آدرس: Çıldır, D:No:56, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

منابع: 

https://www.marmaristraveller.com/top-10-marmaris-cafes

https://restaurantguru.com/coffeehouse-Marmaris-t5

https://restaurantguru.com/coffeehouse-Marmaris-t5

https://wanderlog.com/list/geoCategory/291845/best-coffee-shops-and-best-cafes-in-marmaris-district

۰۸ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران