بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در آنکارا

مردمان محلی آنکارا بسیار دوست دارند همدیگر را ملاقات کنند، ساعت‌ها از هر دری سخن بگویند و با یک فنجان قهوه و یک دسر لذیذ وقت گذرانی نمایند. به خصوص در تابستان که بسیاری از کافه‌های شهر، شروع به محوطه سازی باغ‌ها و تراس‌های خود می‌کنند، این مکان‌ها جذابیت بالایی پیدا می‌نمایند. بنابراین خالی از لطف نخواهد بود که قبل از سفر با تور آنکارا، با برخی از بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌های این شهر آشنا شوید. جایی که می‌توانید بسیاری از مردمان محلی را بیابید و از نزدیک، فرهنگ و منش آنها را تجربه نمایید.

 

Gramofon Café

این کافه که به نام خود وفادار است، گرامافون‌های عتیقه بسیار و ادوات عتیقه موسیقی مانند پیانو و همچنین رادیو و صفحه‌های ضبط‌ شده را در خود جای داده است. در واقع فضای جذاب اینجا، نیمی به این وسایل اختصاص یافته و نیمی بعنوان کافه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محیط صمیمی، در عین حال با صندلی‌های چوبی ساده پر شده و منوی کلاسیک ترکی و گزینه‌هایی نظیر گوزلمه و چای با میخک را ارائه می‌دهد. در ضمن زیما، مندو و قهوه‌های این مکان نیز طرفداران بسیاری دارند.

این فضای دنج، دقیقا همان چیزی است که بعد از یک روز کاری سخت یا گشت و گذار به آن نیاز دارید. در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای خورد و خوراک برخوردار شوید. و در نهایت باید بگوییم مشتریان، به وای فای رایگان و تلویزیون نیز دسترسی دارند.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر آنکارا

آدرس: 28Koyupazary Altindag, Ankara 06240 Turkey

 

Café Des Cafes

این کافه کلاسیک که از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را شروع کرده، با صندلی‌های کلاسیک و پیانو در گوشه‌ای، حال و هوایی فرانسوی را به مخاطبانش القا می‌کند. این غذاکده بزرگ در عین حال وای فای رایگان، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، خدماتی سریع و قیمت‌هایی مناسب را ارائه می‌دهد. منو نیز بسیار غنی بوده، هر چند که زیمای خوش پخت و قهوه خوشمزه بیش از سایرین محبوبیت دارند.

آدرس: Kavaklıdere, Tunalı Hilmi Cd. 83/A, 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Cafemiz

کلمه "روکوکو" برای توصیف سبک طراحی دکوراسیون این کافه بسیار مناسب است، جایی که گل‌ها و گیاهان طبیعی و لوسترهای براق، بخشی اساسی از این فضا را به خود اختصاص داده‌اند. این کافه خصوصا در تابستان، همیشه مملو از علاقمندانی است که خواستار قهوه‌های عالی، آب میوه‌های تازه، چای لذیذ، دسرهای خوش طعم و غذاهای خوشمزه هستند.

بنابراین اگر در حوالی سگمنلر پارک مشغول گشت و گذار بودید، برای شکم گردی حتما سری به این کافه بزنید و از طعم خوراکی‌های بین‌المللی بهره‌مند شوید. در این میان زیمای خوش پخت، املت، ساندویچ، سوفله‌های شکلاتی، لوکوم و چیزکیک‌ها به شدت پیشنهاد می‌شوند.

در ضمن پرسنل این غذاکده بسیار حرفه ای بوده و به خدمات استاندارد، بسیار بها داده می‌شود. همچنین قیمت‌ها در سطحی متوسط بوده و فضای آرام، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، این مزایا را تکمیل می‌کنند.

 

معرفی ۱۰ پارک زیبا و سرسبز در آنکارا

آدرس: Gaziosmanpaşa, Arjantin Cd. no:19/1, 06300 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Aylak Madam

این کافه پرطرفدار و تازه تاسیس با دیوارهای رنگارنگ پوشیده از آثار هنری، پرسنل صمیمی و مثبت، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، قیمت‌های ارزان و فضایی آرامش بخش، به استقبال مشتریانش می‌آید. فضای داخلی این محیط در زمستان پاتوقی عالی به شمار می‌آید و در تابستان، با وجود صندلی‌های راحتی فراوان در فضای بیرونی بزرگ، دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را در تور ترکیه تجربه خواهید کرد.

منوی این غذاکده بسیار پر و پیمان بوده و از صبحانه تا غذای ترکی و دسر و البته قهوه فراوان را شامل می‌شود. سرآشپزهای اینجا، زیمای لذیذی تهیه می‌کنند. در ضمن شما همیشه می‌توانید از طعم براونی‌های خوشمزه و دوندورما نهایت لذت را ببرید.

آدرس: Kavaklı Dere Mah., Karanfil Sk. D:77, 06640 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Cafe Kish

این کافه، انواع غذاهای ترکی سنتی را با مواد تازه که روزانه تهیه می‌شوند، سرو می‌کند. اینجا از فضایی آرام، صندلی‌های چوبی ساده و گیاهان گلدانی برخوردار است و همیشه مجموعه‌ای عالی از محصولات و دسرهای فرانسوی و ترکی را در ویترین آن خواهید یافت. به خصوص چیزکیک‌های خوشمزه، براونی‌های لذیذ و قهوه عالی این کافه، زبانزد مردم محلی و گردشگران تور آنکارا هستند.

در صورت تمایل، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای صرف خوراکی‌هایتان بهره‌مند شوید. در ضمن، نگران دسترسی به اینترنت پرسرعت نباشید. زیرا این کافه، وای فای رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آنکارا

آدرس: Barbaros, Bülten Sk., 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Coffee Lab Mithatpaşa

اینجا یکی از مدرن‌ترین کافه‌های آنکارا بوده و بسیار موردعلاقه کسانی است که دنبال فضایی آرام و وای فای پرسرعت برای انجام امور کاری و شخصی، همراه با خورد و خوراک می‌گردند. قهوه‌ها و دمنوش‌های این کافه بسیار پرطرفدار هستند و البته دسرها نیز از طعم و ظاهری عالی برخوردارند. همچنین پرسنل این مکان، بسیار حرفه‌ای بوده و خدماتی ارزنده ارائه می‌دهند. در ضمن مشتریان، می‌توانند از میز و صندلی‌های فضای بیرونی و چشم‌اندازی جذاب به آبنمای روبروی کافه بهره‌مند شوند.

آدرس: Cumhuriyet, Mithatpaşa Cd. No:8/B, 06900 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Cafe Botanica

این کافه، یادآور کلبه‌های زمستانی است و با فضای داخلی چوبی دنج و باغی پر گل و گیاه، طراحی فوق‌العاده‌ای را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. منو نیز بسیار غنی بوده و از صبحانه بوفه آزاد تا انواع غذاهای ترکی، نوشیدنی‌ها و دسرها را می‌توانید در آن بیابید. در این میان زیما، پیتزا، جوجه خوش پخت و قهوه‌های عالی را بیش از سایرین به شما توصیه می‌کنیم.

فضای گرم و صمیمی و در عین حال دکوراسیون مدرن این غذاکده، باعث می‌شود مشتریان احساس آرامش کنند و اوقات خوشی را در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی سپری نمایند. پرسنل، حرفه‌ای و سخت کوش بوده و خدماتی عالی ارائه می‌دهند. در نهایت قیمت‌های منصفانه، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، به مزایای این مکان خاطره‌انگیز و مفرح می‌افزایند.

 

آکواریوم بزرگ Aqua Vega در آنکارا

آدرس: Barbaros, 5/1, Billur Sk., 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Bi'Kavanoz

این فضا که از طراحی دکوراسیون زنانه به رنگ‌های سفید، سبز و صورتی و طرح‌های گلدار برخوردار است، فضایی دنج، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی را برای مشتریانش مهیا می‌کند. اینجا مکانی است که دسرهای روزانه متنوع، هر روز در ویترین با ظاهری جدید و لذیذ ظاهر می‌شوند. بعلاوه منوی این کافه، بسیار غنی بوده و از گزینه‌های رنگارنگ صبحانه گرفته تا قهوه همراه با دسرهای خوشمزه را می‌توانید در اینجا بیابید.

گفتنی است تمام خوراکی‌ها از مواد ارگانیک و تازه تهیه می‌شوند. این مکان، یکی از بهترین غذاکده‌ها برای صرف غذاهای ترکی اصیل است و زیما، چیزکیک‌های عالی و براونی‌های بی نظیر در کنار قهوه ترکی به شدت پیشنهاد می‌شوند.

آدرس: Mutlukent Mah. Mutluköy Sitesi 1950. Sokak No:8 Ümitköy / Ankara, 06800 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Sloth Coffee Shop

بعنوان یکی از جاذبه‌های زیبا و دوست‌داشتنی خیابان گوونلیک، پیشنهاد می‌کنیم سری به این کافی‌شاپ بزنید و از مهمان نوازی مثال زدنی پرسنل، غذاهای ترکی فوق‌العاده، اسپرسوی عالی، وای فای رایگان، تلویزیون، فضای داخلی دلپذیر و فضای بیرونی مفرح برخوردار شوید. در این میان از خوردن پاستا، پکا و زیمای لذیذ و باکیفیت این غذاکده غافل نشوید و البته کیک‌های عسلی خوشمزه، مکملی عالی برای این شکم گردی به شمار می‌آیند.

 

برترین مراکز خرید آنکارا را بشناسید

آدرس: Ayrancı, Güvenlik Cd. 36/A, 06540 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Rispetto Coffee Co

نام این کافه، با هدف تاسیس آن مطابقت دارد. مالکین این کافه، معتقدند که باید به کشاورزان و برداشت کنندگان قهوه احترام گذاشت. اینجا، یک ایستگاه آرامش‌بخش در خیابان هفتم محله چانکایاست. فضای دنج و صمیمی داخلی و بیرونی این کافه، امکان استراحت و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خاطره‌انگیزی را فراهم می‌کند. و زیما، براونی‌های خوب و چیزکیک‌های خوش پخت در کنار اسپرسو خوشمزه، لاته یا چای، بهترین شکم گردی‌ها را در سفر با تور آنکارا رقم می‌زنند.

در ضمن اگر به دنبال مکانی برای خورد و خوراک ضمن انجام امور کاری‌تان هستید، باید بگوییم این غذاکده با وجود وای فای رایگان و سکوت مطبوعش، یکی از بهترین گزینه‌ها در این رابطه به شمار می‌آید.

آدرس: Yukarı Bahçelievler, 59. Sk. No:15 C, 06490 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Prod Coffee & Roastery

برای یک استراحت کوتاه، نوشیدن یک فنجان قهوه دم کرده، مطالعه و یا گفتگو و دورهمی با عزیزانتان، روی این کافه حساب کنید و اوقاتی خوش را برای استراحت و شکم گردی تجربه نمایید. گفتنی است این کافه، چیزکیک‌های خوب، براونی‌های خوش طعم و چای و لاته‌های گوارایی سرو می‌کند. بعلاوه برای خورد و خوراک، می‌توانید از فضای داخلی با دکوراسیونی ساده و زیبا برخوردار شوید و یا از میز و صندلی‌های فضای بیرونی بهره بگیرید.

 

خرید سوغاتی در سفر به آنکارا

آدرس: Bahçelievler, 49. Sk. No:14, 06490 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Padam Coffee Shop

بوی قهوه در حوالی این کافی‌شاپ، هر مخاطبی را هدف قرار داده و مجذوب خواهد کرد. این کافه دو طبقه، فضایی آرامش‌بخش را برای مطالعه و انجام امور شخصی و شغلی رقم می‌زند و وای فای رایگان در این رابطه، به شدت طرفدار دارد.

پیشنهاد می‌کنیم برای برخورداری از فضایی دنج‌تر و آرام‌تر، یکی از میزهای طبقه بالا را انتخاب کنید. هر چند که فضای بیرونی می‌تواند امکان بهره‌مندی از هوای تازه و مناظر جذاب اطراف را در حین خورد و خوراک به شما هدیه دهد. و اما در مورد منو باید بگوییم گزینه‌های گیاهی، چیزکیک‌های خوشمزه و اسپرسوهای لذیذ، بیش از سایرین محبوبیت دارند. در کنار اینها، مشتریان می‌توانند از خدمات عالی پرسنل و تماشای تلویزیون نیز برخوردار شوند.

آدرس: Remzi Oğuz Arık, Mahallesi, Atatürk Blv No:237 D:16, 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Goofy's

آیا همراه کودک خردسالتان، به دنبال یک غذاخوری کوچک با شخصیت‌های کارتونی هستید؟ پس شما را به کافه گوفی و ​​دوستانش دعوت می‌کنیم. این کافی شاپ رنگارنگ و صمیمی، در خیابان بولتن واقع شده و شما را به یک صبحانه، برانچ و شام سرگرم ‌کننده فرا می‌خوانند. در حالی که می‌توانید شاهد رقصیدن برخی از شخصیت‌های دیزنی مورد علاقه‌تان در کنار میزتان باشید و انرژی بگیرید.

در اینجا طعم غذاها و دسرهای باکیفیت و لذیذ، خدمات استاندارد و پرسنلی صمیمی به استقبال مشتریان می‌آیند و ساعاتی خاطره‌انگیز را رقم می‌زنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام این مکان، از نام سگ صاحب کافه گرفته شده است: گوفی!

 

بازدید از منطقه تاریخی اولوس آنکارا

آدرس: Kavaklıdere, Bülten Sk. 12/D, 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

C.R.O.P

این غذاکده، با قهوه‌های لذیذ و جذاب و طراحی داخلی بی نظیرش، ذهن زیبایی خواه شما را اغنا می‌کند. در این فضای آرامش بخش، همیشه کسانی را ملاقات خواهید کرد که مشغول مطالعه یا انجام امور شخصی و کاری هستند. بنابراین وای فای رایگان، یکی از مزایای مهم این غذاکده به شمار می‌آید. از طرفی غذاهای خوش پخت نظیر پیتزا، زیما در کنار چیزکیک‌های عالی و قهوه خوشمزه، فرصت یک شکم گردی به یادماندنی را فراهم می‌کنند. در صورت تمایل، می‌توانید از فضای بیرونی نیز برای خورد و خوراک بهره‌مند شوید.

آدرس: Barbaros, Bülten Sk. 18/B, 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Coffee Academy

این کافه جوان پسند که امروزه به یکی از پاتوق‌های اصلی شهر و نقطه کانونی برای دورهمی‌های دوستانه بدل شده است، با طراحی داخلی زیبا، منویی غنی از غذاهای ترکی و خوشمزه‌ترین دسرها و نوشیدنی‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه این مکان آرام همراه با وای فای رایگان، گزینه‌ای عالی برای مطالعه و کار به شمار می‌آید.

گفتنی است پرسنل در تمام طول سال، در نهایت صمیمیت و دلسوزی با مشتریان تعامل داشته و خدماتی حرفه‌ای ارائه می‌دهند. بعلاوه میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، امکان استنشاق هوای تازه و بهره‌مندی از زیبایی‌های طبیعی را در حین شکم گردی برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.

 

۷ غذایی که باید در آنکارا امتحان کنید

آدرس: Bahçelievler, 35. Cadde No:16, 06490 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Roko

این بستنی فروشی و کافه جذاب، شما را به یک شکم گردی به یادماندنی دعوت می‌کند. در اینجا می‌توانید به یک منوی ترکی غنی دسترسی داشته باشید و در این میان، از صرف پکای خوب پخته شده و زیمای لذیذ بیش از سایرین لذت ببرید. هرچند دوندورما، ژلاتو و وافل‌ها نیز به شدت توصیه می‌شوند. در کنار اینها، می‌توانید با مجموعه‌ای عالی از انواع نوشیدنی‌های گوارا از جمله قهوه عالی یا لیموناد مواجه شوید و دورهمی‌های دلپذیری را در کنار دوستان و عزیزانتان تجربه نمایید.

 آدرس: Yeniçağ, Ragıp Tüzün Cd. 107/A, 06170 Yenimahalle/Ankara, Turkey

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران